Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924951 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5540 Gepost op: februari 09, 2015, 01:06:38 pm »
reactie van club is gewoon belachelijk...kleine verliezers!
ze maken er daar weer een grote cinema van!

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5541 Gepost op: februari 09, 2015, 02:26:06 pm »
stop nu ne keer met die zever,trouwens wevelgem is niet groot kortrijk en dury heeft ook al aangegeven dat een derby moet gefloten worden met iemand die een derby moet aanvoelen,best een westvlaming dus.Wat niet wil zeggen dat ik vind dat hij goed floot want santini verdiende altijd rood en die strafschop was een lachertje,maar kortrijk had wel het recht om te bikkelen wat bij ons ontbreekt
nee het moet juist eens niet gedaan zijn met die zever.
In Engeland heeft men 0-tolerantie ingevoerd voor derbies, resultaat het gaat er fairder aan toe op en naast het veld met daling van het aantal hooligans.
In kortrijk is het nu al jaar na jaar hetzelfde liedje: miserie op het  ?n naast het veld: getolereerd bekogelen van de (keeper) tegenstander; 3 aanslagen op een derby, bekogelen van een scheids, opzettelijk cre?ren van een vijandig sfeertje al van (lang) voor de match mee gevoed door de leiding van de club,  ....
Wat heeft die bende van straf gekregen: ocharme, een plastiekie tunnel bouwen!  Het wordt gewoon afgedaan als ludiek...
Wie zijn de boeren in feite: een pattatteplein, boertig sfeertje & manieren - met een blijf weg van mijn erf bekrompen mentaliteit!

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5542 Gepost op: februari 09, 2015, 03:31:58 pm »
wat heeft dat nu met de scheidsrechter te maken? ???

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5543 Gepost op: februari 09, 2015, 07:31:08 pm »
Wat ik leuk vind aan deze situatie: het moet pieken bij dikke Hein! Vanderhaeghe (die mij in ieder interview positief verrast trouwens) doet het (met een beperktere kern) veel beter dan Hein ooit deed in de Veekaa. Het piekt dat de buren het zo goed doen, maar dat het ook piekt bij Hein maakt veel goed :)

Vanderhaeghe heeft iets wat Dury en dikke Hein niet hebben: tonnen ervaring op het allerhoogste niveau.  Met beperktere voetbalkwaliteiten stond hij toch jaren in de eerste ploeg van Rsca en vele matchen in de CL, dankzij zijn werkkracht en vechtersmentaliteit.  Of anders gezegd: Dikke Hein vs dik verdiend...




Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5544 Gepost op: februari 09, 2015, 08:10:25 pm »
Vanderhaeghe heeft iets wat Dury en dikke Hein niet hebben: tonnen ervaring op het allerhoogste niveau.  Met beperktere voetbalkwaliteiten stond hij toch jaren in de eerste ploeg van Rsca en vele matchen in de CL, dankzij zijn werkkracht en vechtersmentaliteit.  Of anders gezegd: Dikke Hein vs dik verdiend...

Nuja, dit moet met een korrel zou genomen worden, vind ik.

Ik wil in eerste instantie niets afdoen van hetgeen wat KVK doormaakt, wat zonder meer knap is.
Mij hoed gaat ervoor af! Vergelijkbaar met wat wij 2 jaar geleden deden.

Dat Vanderhaeghe een goede trainer is, zal wel zou zijn. Maar zal zich de komende jaren pas echt moeten bewijzen als het eens wat minder gaat.
Dat hij een aimabel man is, zal inderdaad ook wel zo zijn.

Maar wat hij doet kan vergeleken worden met De Boeck destijds deed (en zie waar hij is ge?indigd)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5545 Gepost op: februari 09, 2015, 11:45:16 pm »
stop nu ne keer met die zever,trouwens wevelgem is niet groot kortrijk en dury heeft ook al aangegeven dat een derby moet gefloten worden met iemand die een derby moet aanvoelen,best een westvlaming dus.Wat niet wil zeggen dat ik vind dat hij goed floot want santini verdiende altijd rood en die strafschop was een lachertje,maar kortrijk had wel het recht om te bikkelen wat bij ons ontbreekt

Een scheidsrechter moet elke schijn van partijdigheid ontberen. Dit is hier allerminst het geval. Hij is minstens op een aantal vlakken te veel betrokken bij Kortrijk, wat hem geen goede kandidaat maakt om een wedstrijd van KVK te leiden.

U had waarschijnlijk de aanhalingstekens rond "Groot Kortrijk" niet opgemerkt. Wevelgem ligt vlak naast Kortrijk, en de luchthaven die er ligt wordt zelfs "Kortrijk Airport" genoemd. Soit, u begrijpt mijn punt wel. Hij woont te dicht, is duidelijk betrokken bij een aantal KVK gerelateerde zaken, en dus hangt er minstens een schijn van partijdigheid aan zijn figuur vast. Dat op zich is al voldoende om hem niet aan te stellen.

Maar het is wellicht zever, als u het zegt.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5546 Gepost op: februari 11, 2015, 11:10:18 am »
Nuja, dit moet met een korrel zou genomen worden, vind ik.

Ik wil in eerste instantie niets afdoen van hetgeen wat KVK doormaakt, wat zonder meer knap is.
Mij hoed gaat ervoor af! Vergelijkbaar met wat wij 2 jaar geleden deden.

Dat Vanderhaeghe een goede trainer is, zal wel zou zijn. Maar zal zich de komende jaren pas echt moeten bewijzen als het eens wat minder gaat.
Dat hij een aimabel man is, zal inderdaad ook wel zo zijn.

Maar wat hij doet kan vergeleken worden met De Boeck destijds deed (en zie waar hij is ge?indigd)
Ons jaar was toch iets straffer.  Kortrijk won enkel nog maar van Brugge als ik me niet vergis.  Wij speelden de traditionele toppers naar huis met mooie uitslagen of heel snel combinatievoetbal en we misten de titel op een paar minuten na.  Bij kortrijk doen ze het meer op vechtersmentaliteit en soms nemen ze dat ook iets te serieus op met de ellebogen en nodige stampen.  Ons jaar erna was opnieuw bijna zo een topjaar en we hadden ervoor ook al heel deftige jaren.  Wat betreft Yves.  Is afwachten.  Kan gewoon een eendagsvlieg zijn zoals De Boeck en Peeters en in mindere mate Vanderbiest.  Sowieso zijn ze de onverwachte revelatie want sommige annalisten hadden de kvk bij degradatiekandidaten gezet.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5547 Gepost op: februari 11, 2015, 11:23:43 am »
Ons jaar was toch iets straffer.  Kortrijk won enkel nog maar van Brugge als ik me niet vergis.  Wij speelden de traditionele toppers naar huis met mooie uitslagen of heel snel combinatievoetbal en we misten de titel op een paar minuten na.  Bij kortrijk doen ze het meer op vechtersmentaliteit en soms nemen ze dat ook iets te serieus op met de ellebogen en nodige stampen.  Ons jaar erna was opnieuw bijna zo een topjaar en we hadden ervoor ook al heel deftige jaren.  Wat betreft Yves.  Is afwachten.  Kan gewoon een eendagsvlieg zijn zoals De Boeck en Peeters en in mindere mate Vanderbiest.  Sowieso zijn ze de onverwachte revelatie want sommige annalisten hadden de kvk bij degradatiekandidaten gezet.
Voorlopig is de prestatie van Essevee straffer. Op het einde van het seizoen kunnen we oordelen.
SV TILL I DIE

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5548 Gepost op: februari 11, 2015, 11:42:49 am »
laat scumcity maar genieten van hun kortstondig 'moment de gloire'... ze kijken nog steeds jaloers op naar het palmares van essevee...

Offline espa?ol

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5549 Gepost op: februari 11, 2015, 01:46:09 pm »
En zeggen dat we net onze buren sympathiek beginnen te vinden op ons forum...  :)

Offline soesoe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5550 Gepost op: februari 11, 2015, 01:47:17 pm »
Wat mij betreft, ... Met respect ! Opvallend trouwens hoe de laatste tijd de vijandige rivaliteit vanuit KVK zich eerder richt tot Club dan tot SVZW ...

Groeten uit Kortrijk

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5551 Gepost op: februari 11, 2015, 01:50:45 pm »
En zeggen dat we net onze buren sympathiek beginnen te vinden op ons forum...  :)
Hoe dat ?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5552 Gepost op: februari 11, 2015, 02:09:42 pm »
Wat mij betreft, ... Met respect ! Opvallend trouwens hoe de laatste tijd de vijandige rivaliteit vanuit KVK zich eerder richt tot Club dan tot SVZW ...

Groeten uit Kortrijk

In Waregem liggen ze al jaren niet meer wakker van KVK. Ik kijk eigenlijk alleen maar uit naar de dag dat ze zakken, dan zijn we van die luis in de pels af.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5553 Gepost op: februari 11, 2015, 04:07:06 pm »
we liggen der nie van wakker, maar als der nen derby is, dan blijft dat nen heilige match die moet gewonnen worden!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5554 Gepost op: februari 11, 2015, 06:16:29 pm »
Wat mij betreft, ... Met respect ! Opvallend trouwens hoe de laatste tijd de vijandige rivaliteit vanuit KVK zich eerder richt tot Club dan tot SVZW ...

Groeten uit Kortrijk
Afkeer tegen flauw zwart is dan ook de enige gemene deler die Essevee en KVK hebben...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5555 Gepost op: februari 11, 2015, 07:38:57 pm »
Kortrijk blijft vijand nummer 1 bij mij. Ik gun die mannen niks, dat ze maar rap terug zakken in de stand
SV TILL I DIE

Online anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5556 Gepost op: februari 11, 2015, 07:48:12 pm »
Kortrijk blijft vijand nummer 1 bij mij. Ik gun die mannen niks, dat ze maar rap terug zakken in de stand
2

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5557 Gepost op: februari 11, 2015, 08:11:28 pm »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5558 Gepost op: februari 12, 2015, 11:00:37 am »
laat scumcity maar genieten van hun kortstondig 'moment de gloire'... ze kijken nog steeds jaloers op naar het palmares van essevee...

En nog moeten ze bijna heel de tribune achter het doel afstaan aan brugge fans om hen 9600 tellende stadion vol te krijgen als de grootste stad in de regio.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5559 Gepost op: februari 12, 2015, 11:04:34 am »
In Waregem liggen ze al jaren niet meer wakker van KVK. Ik kijk eigenlijk alleen maar uit naar de dag dat ze zakken, dan zijn we van die luis in de pels af.

Denk dat we daar al lang niet meer wakker van liggen als je het palmares bekijkt van sv waregem en nu zulte waregem tegenover kortrijk.  Dan staan die mannen echt nog niet aan onze enkels.  Als je het aantal fans en accommodatie nu en vooral straks vergelijkt verbleken ze nog eens volledig naast ons.  Ze hebben voorlopig eens een serieus onverwacht goed jaar en wij een serieus onverwacht overgangsjaar.  Maar wij staan er straks terug dubbel en dik op alle vlak.  Wat er met de kvk zal gebeuren straks?  Club is in handen van iemand die hem geen zak interesseert in voetbal en veel geld zit er ook al niet bij Kortrijk.  Zie Heintje zijn sneer naar de club voor hij vertrok naar Gent.