Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924975 keer)

maes en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5620 Gepost op: maart 15, 2015, 10:36:13 pm »
En dan ook wel op een diefje bent gaan winnen in Mechelen en Gent ...
Alsof Anderlecht en Brugge nergens op een diefje zijn gaan winnen.
Al bij al staan we dit seizoen op onze plaats en bij de meeste clubs is dit zo behalve Genk

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5621 Gepost op: maart 15, 2015, 11:29:11 pm »
Alsof Anderlecht en Brugge nergens op een diefje zijn gaan winnen.
Al bij al staan we dit seizoen op onze plaats en bij de meeste clubs is dit zo behalve Genk

Draai of keer het hoe je het wil maar boerio heeft gelijk. Na slechte start nog zo opzetten is gewoon sterk. Essevee heeft slechts een kleine opstoot gekend..

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5622 Gepost op: maart 16, 2015, 08:08:58 am »
over de Kortrijkhype....5de in de reguliere competitie. sterke prestatie maar we gaan dat nu ook niet overdrijven

Vincent

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5623 Gepost op: maart 16, 2015, 11:21:58 am »
Alsof Anderlecht en Brugge nergens op een diefje zijn gaan winnen.
Al bij al staan we dit seizoen op onze plaats en bij de meeste clubs is dit zo behalve Genk

Dat eerste heb ik niet gezegd en met je tweede zin kan ik dan wel volledig akkoord gaan (dan neem je alles in rekening en niet enkel dat je in die match of die match meer had moeten hebben dan je uiteindelijk gekregen hebt). Nu maar zorgen dat er niet te veel gefeest wordt zeker?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5624 Gepost op: maart 27, 2015, 11:20:50 am »
2200 abonnementen voor PO1  :-[
SV TILL I DIE

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5625 Gepost op: maart 27, 2015, 03:53:23 pm »
Ondanks dat ik KVK niet kan zien is de enige die ik het gun Yves vanderhaege. Best top wat hij neer zet met die spelers. Maar het blijft niets ivm met onze 2 vorige jaren. 2de worden op een zucht van de eerste. En vorig jaar in mijn ogen zelfs nog sterker. Een half seizoen europees meedraaien, beker finale spelen, 4de worden in de competitie en europees voetbal halen.

Ik vermoed echter dat play-off 1, ze wss door de mand gaan vallen. Ik schat ze eigenlijk de zwakste van de 6 in.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5626 Gepost op: april 06, 2015, 09:19:39 am »
sympathie voor nen beenhouwerstrainer? zijn reactie tegen gent is hilarisch, laat de parodie?n maar komen lol!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5627 Gepost op: april 06, 2015, 09:25:51 am »
sympathie voor nen beenhouwerstrainer? zijn reactie tegen gent is hilarisch, laat de parodie?n maar komen lol!
Valt opeens volledig uit zijn rol. Volgens mij scheelt er iets  bij elke trainer,imo zijn het bijna allemaal halve psychologische gevallen,als je dan denkt, dienen trainer valt nog mee, baf, de week daarachter is hij 'loco'.  Dwangbuis en kalmeringsmiddelen zouden verplicht beschikbaar moeten zijn, niet voor de supporters, wel voor de trainers.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5628 Gepost op: april 13, 2015, 06:10:40 pm »
Mooie en terechte column van Stephan Keygnaert in Het Laatste Nieuws van vandaag.

« Laatst bewerkt op: april 13, 2015, 08:53:01 pm door balboa »

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5629 Gepost op: april 19, 2015, 09:50:58 pm »
Maar 7300 toeschouwers in Kortrijk  ;D ;D ;D

In Waregem gisteren (volgens Zondag krant) 6300. Nog maar eens duidelijk dat het in Waregem veel meer leeft... Kortrijk is en blijft een zielig clubje met zielige achterban! Laat hen zo'n rotseizoen beleven als ons en er zit daar max. 2000 man in PO2.  :-[

"Charleroi bakt er voorlopig weinig van, maar ook Kortrijk lijkt in deze fase van de wedstrijd te kampen met een gebrek aan inspiratie. Het publiek is er stil van geworden." - sporza.be

 ;D
« Laatst bewerkt op: april 19, 2015, 09:53:12 pm door Vidmar »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5630 Gepost op: april 20, 2015, 11:23:22 am »
Ik heb de match voor een deel bekeken op tv. Enkel bij het begin van de wedstrijd was er wat van Kortrijk te horen en dan nog met het liedje: Wat zullen we drinken...  ::)

De rest van de wedstrijd was het toch vooral Charleroi die te horen was, commentator zei het zelf: Die van Charleroi proberen er een thuiswedstrijd van te maken en het lukt hen nog ook.
SV TILL I DIE

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5631 Gepost op: april 21, 2015, 02:35:55 pm »
is ook niet moeilijk dat je Chalala hoorde!! ze zijn maar na 30 minuten binnen gekomen en waren dan opgefokt voor de rest van de match.
waarom later??!! wegens de hoge ticketprijzen van KVK

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5632 Gepost op: april 21, 2015, 02:37:28 pm »
26? voor een PO1 match is veel geld. Maar 20? om mee te gaan naar Waasland Beveren vind ik nog meer overdreven... Een match tussen 2 ploegen die niets meer te winnen hebben, de ene na de andere slechte resultaten opstapelen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5633 Gepost op: april 25, 2015, 08:36:17 pm »
Po1 en op Anderlecht en nog verre van het kleine uitvak van Anderlecht kunnen vullen.  Nog maar eens een bewijs hoe het voetbal leeft bij de buren.  Triestig.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5634 Gepost op: april 26, 2015, 03:21:44 pm »
Po1 en op Anderlecht en nog verre van het kleine uitvak van Anderlecht kunnen vullen.  Nog maar eens een bewijs hoe het voetbal leeft bij de buren.  Triestig.
Ongeloofelijk in feite, t'is toch echt de moment voor die gasten om alles mee te pakken,duur of niet.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5635 Gepost op: april 28, 2015, 08:34:59 pm »
Opnieuw een verre van uitverkocht stadion in Kortrijk volgens sporza.  Veel lege plaatsen.  Nog eens ongeloofelijk. 

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5636 Gepost op: april 29, 2015, 12:43:39 am »
Opnieuw een verre van uitverkocht stadion in Kortrijk volgens sporza.  Veel lege plaatsen.  Nog eens ongeloofelijk.

Logisch, tegen Brugge en Anderlecht worden die lege plaatsen opgevuld door supporters van de bezoekers  ;)

Wat nog ongelooflijk is trouwens, aangezien Standard geen poot aan de grond krijgt in PO 1, Europees voetbal komt zo stilaan dichtbij voor de vuilkarre..

Ik vermoed dat de tickets zo verdeeld worden:

Kampioen: Champions League
Tweede: voorronde Champions League
Derde: 3e kwalificatieronde Europa League
Vierde of winnaar PO 2: 3e kwalificatieronde Europa League

En reken daar nog het Bekerticket bij van Brugge die zal opschuiven naar de ploeg die 3e wordt, dan spelen 5 van de 6 ploegen van PO 1 Europees... (als de PO1-ploeg de testmatch wint tegen winnaar van PO 2) :-\

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5637 Gepost op: april 29, 2015, 10:48:55 am »
Zou het absoluut nie geestig vinden moest de vk europees spelen, maar als ze dat doen moeten ze:

1) Naar een ander stadion verhuizen, wat een pak geld kost
2) Waarschijnlijk verre verplaatsingen doen, midden in hun voorbereiding

En dat is een erg ongunstige situatie... Natuurlijk kies ik er nog altijd voor dat krotrijk geen enkele Europese wedstrijd op hun palmares heeft staan.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5638 Gepost op: april 29, 2015, 04:09:37 pm »
Zou het absoluut nie geestig vinden moest de vk europees spelen, maar als ze dat doen moeten ze:

1) Naar een ander stadion verhuizen, wat een pak geld kost
2) Waarschijnlijk verre verplaatsingen doen, midden in hun voorbereiding

En dat is een erg ongunstige situatie... Natuurlijk kies ik er nog altijd voor dat krotrijk geen enkele Europese wedstrijd op hun palmares heeft staan.

En ze mogen op hunne kop staan, in 't Regenboogstadion zal't dan toch niet zijn dat die mannen Europees spelen. Daar zorg ik persoonlijk voor. Al moet ik alle hekken met kettingen gaan toedoen en de middenstip uitgraven van ons eigen stadion!
No pain, no gain.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5639 Gepost op: april 29, 2015, 04:17:25 pm »
En ze mogen op hunne kop staan, in 't Regenboogstadion zal't dan toch niet zijn dat die mannen Europees spelen. Daar zorg ik persoonlijk voor. Al moet ik alle hekken met kettingen gaan toedoen en de middenstip uitgraven van ons eigen stadion!

Het is juist omgekeerd... Zulte Waregem heeft het aangeboden aan kvk, maar die hebben geweigerd