Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925135 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5800 Gepost op: mei 22, 2015, 02:16:03 pm »
K?n je toch niet menen, dit? Hoe kortzichtig sommige mensen toch zijn. Nu ja, er waren er hier
die Decuyper hadden binnengehaald (ook al wou dat zeggen in Antwerpen spelen) omdat ze geloofden in de fabeltjes van Champions League binnen X-aantal jaar. In Lierse hebben ze dat ook al eens gehoord vijf jaar geleden. Die club is op sterven na dood.

Je club valt in handen van een knotsgekke man uit Maleisi? die niks van voetbal kent.
Eventueel op korte termijn eens een degelijke speler of twee (overgebracht uit Wales of Sarajevo), en een goed seizoen, ja.
Op lange termijn is dit sowieso het einde van KV Kortrijk, dat weet het kleinste kind.
Trekt die man zich terug dan is het game over. Voorbeelden genoeg in Europa.

Met Tan zijn gokverleden/heden is het trouwens nog opletten voor een nieuw schandaal.
Zo'n mensen kiezen ?cht niet KV Kortrijk omwille van de kleuren of de leuke staantribune. Ze kiezen zwakke, kleine clubs in zwakke, kleine competities om er dan hun voordeel uit te halen. Via mensenhandel, gokken, enzovoort.

Geef het vijf jaar en we praten nog eens.
Zijn intrede doet mij denken aan Hafiv Mammadov, http://fr.wikipedia.org/wiki/Hafiz_Mammadovging Lens naar de top brengen, maar na een paar maanden waren er al problemen met hem, ook hij heeft een paar clubs, Fc Baku en Lens en wilde ook Cheffield Wednesday opkopen...maar zit nu in de problemen,en Lens dus ook!!!
Tan zal misschien wel 1 jaar iets extra's doen, maar ik zou als supporter dat nooit toelaten,is op lange termijn gedoemd om kapot te gaan.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5801 Gepost op: mei 22, 2015, 05:06:04 pm »
Wij zijn een fusieclub maar KV Kortrijk is nu echt wel een 'Nothing but a Feeder-Club' geworden.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5802 Gepost op: mei 22, 2015, 06:36:11 pm »
Stadion komt er
en zal wa zakgeld investeren in de club
1% van zijn totaal vermogen van 1.1miljard?
das zo een 11m?....

ongerust zijn als vk supporter moet ge dan ni zijn
als West Vlaamse ploeg wel, na KVO heeft ook KVK zijn
verzekering op degradatie. Alst mis gaat 2-3 spelers halen
geen probleem...

Zou ier in Waregem toch ook graag ne suiker nonkel zien landen

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5803 Gepost op: mei 23, 2015, 06:57:44 am »
K?n je toch niet menen, dit? Hoe kortzichtig sommige mensen toch zijn.
 
Op lange termijn is dit sowieso het einde van KV Kortrijk, dat weet het kleinste kind.

Met Tan zijn gokverleden/heden is het trouwens nog opletten voor een nieuw schandaal.

Geef het vijf jaar en we praten nog eens.

Kortzichtig ??  Lange termijn kvk over and out ?? 
Bepaalde glazen bollen stellen dat enigzins anders !
Binnen 5 jaar : deal !  En misschien is het handig dat we tegen dan een mondje Chinees klappen ?!!

En laat die gazettepraat over dat gokgedoe achterwege !  Zelfs een kieken van een Europarlementslid heeft zich daar recent ook nog belachelijk om gemaakt daar dat te berde te brengen. 

Bepaalden hier gaan nu verhalen die slecht afliepen gaan opdiepen en dromen dan al dat het in Kortrijk ook wel zo zal aflopen. Wishful thinking heet dat.   Al de stories van opgekochte ploegen door de rijken der aarde die wel een mooi sportief verloop kennen incl nieuw modern stadion zijn ze plots vergeten.

Ik hoop ook dat we straks geen ploeg aan de acherdeur krijgen waar we niet meer tegen op zullen kunnen (of zelf die toer op te moeten gaan om te overleven), maar sta me toe om met vrees, bibber en daver naar de toekomst te kijken ; hoe ons landje verder onder de voet gelopen wordt......
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2015, 07:06:12 am door 2460 »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5804 Gepost op: mei 23, 2015, 08:31:52 am »
Kortzichtig ??  Lange termijn kvk over and out ?? 
Bepaalde glazen bollen stellen dat enigzins anders !
Binnen 5 jaar : deal !  En misschien is het handig dat we tegen dan een mondje Chinees klappen ?!!

En laat die gazettepraat over dat gokgedoe achterwege !  Zelfs een kieken van een Europarlementslid heeft zich daar recent ook nog belachelijk om gemaakt daar dat te berde te brengen. 

Bepaalden hier gaan nu verhalen die slecht afliepen gaan opdiepen en dromen dan al dat het in Kortrijk ook wel zo zal aflopen. Wishful thinking heet dat.   Al de stories van opgekochte ploegen door de rijken der aarde die wel een mooi sportief verloop kennen incl nieuw modern stadion zijn ze plots vergeten.

Ik hoop ook dat we straks geen ploeg aan de acherdeur krijgen waar we niet meer tegen op zullen kunnen (of zelf die toer op te moeten gaan om te overleven), maar sta me toe om met vrees, bibber en daver naar de toekomst te kijken ; hoe ons landje verder onder de voet gelopen wordt......
Ja, grote ploegen zoals Man City,PSG,Chelsea daar lukt het(voorlopig toch), maar noem mij eens 1 goed verlopen verhaal van een buitenlandse investeerder in een kleine ploeg? 
Maar ben eerlijk, ik ben er ook niet gerust op.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5805 Gepost op: mei 23, 2015, 08:48:38 am »
Kortzichtig ??  Lange termijn kvk over and out ?? 
Bepaalde glazen bollen stellen dat enigzins anders !
Binnen 5 jaar : deal !  En misschien is het handig dat we tegen dan een mondje Chinees klappen ?!!

En laat die gazettepraat over dat gokgedoe achterwege !  Zelfs een kieken van een Europarlementslid heeft zich daar recent ook nog belachelijk om gemaakt daar dat te berde te brengen. 

Bepaalden hier gaan nu verhalen die slecht afliepen gaan opdiepen en dromen dan al dat het in Kortrijk ook wel zo zal aflopen. Wishful thinking heet dat.   Al de stories van opgekochte ploegen door de rijken der aarde die wel een mooi sportief verloop kennen incl nieuw modern stadion zijn ze plots vergeten.

Ik hoop ook dat we straks geen ploeg aan de acherdeur krijgen waar we niet meer tegen op zullen kunnen (of zelf die toer op te moeten gaan om te overleven), maar sta me toe om met vrees, bibber en daver naar de toekomst te kijken ; hoe ons landje verder onder de voet gelopen wordt......
Ik weet niet goed wat te denken van het hele KVK-verhaal. 't Is momenteel koffiedik kijken wat de bedoelingen zijn van de nobele Maleisi?r daar.
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven. Mocht die man hele hoge ogen gooien met zijn andere clubs, zou ik het ook zeggen. Maar ik heb de indruk dat dat toch niet zo 't geval is. Cardiff zit terug in 2de, "maar dat is de schuld van verkeerde mensen te vertrouwen" verklaarde Tan.
Volgend seizoen zal er meer duidelijk worden imo: nieuw stadion, verloop bij zijn andere clubs, Sarajevo haalt Europees als ik me niet vergis (maar is dat wel moeilijk in Bosni?-Herzegovina?), en vooral Cardiff, waar het afwachten wordt als de club terug meedoet voor promotie.
H?t grote verschil met Cardiff lijkt me dat daar het voetbal echt l??ft, i.t.t. tot in Kortrijk.
De investeringen die hij daar deed om Cardiff te doen promoveren, waren veeleer een goedmakertje voor de fans, die in opstand kwamen & hun club de rug toekeerden i.v.m. die clubkleuren-historie.
En d?n pas zou hij een 'probleem' gehad hebben: imago + de club die niet meer rendabel draait.
Dat lijkt me zijn grootste prioriteit; clubs gewoon in zijn bezit hebben, maar er verder niet al te veel geld in steken, break-even draaien is in orde.
Dat is mijn indruk, al kan die verkeerde zijn, want met zo'n pipo's weet je nooit natuurlijk ::)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5806 Gepost op: mei 23, 2015, 08:49:26 am »
Ja, grote ploegen zoals Man City,PSG,Chelsea daar lukt het(voorlopig toch), maar noem mij eens 1 goed verlopen verhaal van een buitenlandse investeerder in een kleine ploeg? 
Maar ben eerlijk, ik ben er ook niet gerust op.

Ik wist dat je met die grote ploegen ging afkomen.  Maar ben happy dat je ten minste toegeeft dat je er niet gerust op bent.  Denk de meesten niet maar dat ze het gewoon niet durven toegeven...  Vele kleine landen, het onze in het bijzonder, zijn gewoon kolonies geworden van de rijken.  We zijn gewoon gedoemd om lijdzaam te moeten toekijken wat anderen met ons voorhebben.  Als Essevee ooit het mikpunt wordt van ??n van die mannen zijn we er ook aan geloof mij maar. 
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2015, 08:51:59 am door 2460 »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5807 Gepost op: mei 23, 2015, 09:34:09 am »
Ik weet niet goed wat te denken van het hele KVK-verhaal. 't Is momenteel koffiedik kijken wat de bedoelingen zijn van de nobele Maleisi?r daar.
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven. Mocht die man hele hoge ogen gooien met zijn andere clubs, zou ik het ook zeggen. Maar ik heb de indruk dat dat toch niet zo 't geval is. Cardiff zit terug in 2de, "maar dat is de schuld van verkeerde mensen te vertrouwen" verklaarde Tan.
Volgend seizoen zal er meer duidelijk worden imo: nieuw stadion, verloop bij zijn andere clubs, Sarajevo haalt Europees als ik me niet vergis (maar is dat wel moeilijk in Bosni?-Herzegovina?), en vooral Cardiff, waar het afwachten wordt als de club terug meedoet voor promotie.
H?t grote verschil met Cardiff lijkt me dat daar het voetbal echt l??ft, i.t.t. tot in Kortrijk.
De investeringen die hij daar deed om Cardiff te doen promoveren, waren veeleer een goedmakertje voor de fans, die in opstand kwamen & hun club de rug toekeerden i.v.m. die clubkleuren-historie.
En d?n pas zou hij een 'probleem' gehad hebben: imago + de club die niet meer rendabel draait.
Dat lijkt me zijn grootste prioriteit; clubs gewoon in zijn bezit hebben, maar er verder niet al te veel geld in steken, break-even draaien is in orde.
Dat is mijn indruk, al kan die verkeerde zijn, want met zo'n pipo's weet je nooit natuurlijk ::)
ik weet ook niet zo goed wat er van te denken, we spreken hier over een miljardair h?, als hij 15 miljoen euro steekt in spelersbudget of hulpje voor nieuw stadion, is dat voor die kerel echt wat " rostjes" uitgeven...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5808 Gepost op: mei 23, 2015, 09:35:05 am »
Ik wist dat je met die grote ploegen ging afkomen.  Maar ben happy dat je ten minste toegeeft dat je er niet gerust op bent.  Denk de meesten niet maar dat ze het gewoon niet durven toegeven...  Vele kleine landen, het onze in het bijzonder, zijn gewoon kolonies geworden van de rijken.  We zijn gewoon gedoemd om lijdzaam te moeten toekijken wat anderen met ons voorhebben.  Als Essevee ooit het mikpunt wordt van ??n van die mannen zijn we er ook aan geloof mij maar.
Dat zal inderdaad zo zijn al hoop ik nog altijd dat Willy zwembad Naessens die mannen te vlug af is,zal wel nu moeten gebeuren want hij is ook niet meer van de jongste(ik weet ook niet of hij dat wil,eerder niet denk ik).

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5809 Gepost op: mei 23, 2015, 09:44:32 am »
Je kan het gewoon nu nog niet weten. Maar tis nu niet dat ie miljoenen gaat pompen in kvk hoor. Maak jullie geen illusie's hoor. Het is niet omdat hij veel geld heeft, dat Kvk daarvan beter gaat worden. De meest rijke zijn meestal nog diegene die iedere ? 2 maal omdraaien alvorens hem uit te geven. We moeten nu niet te bang gaan doen ook ee.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5810 Gepost op: mei 23, 2015, 09:50:16 am »
Je kan het gewoon nu nog niet weten. Maar tis nu niet dat ie miljoenen gaat pompen in kvk hoor. Maak jullie geen illusie's hoor. Het is niet omdat hij veel geld heeft, dat Kvk daarvan beter gaat worden. De meest rijke zijn meestal nog diegene die iedere ? 2 maal omdraaien alvorens hem uit te geven. We moeten nu niet te bang gaan doen ook ee.
idd we moeten niet panikeren en kzou zeker niet in kvk hun schoenen willen staan. Toch al weer artikel in de krant nu, dat Q en Tan de plannen op Evolis weer aan het bekijken zijn kwa rendabiliteit...

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5811 Gepost op: mei 24, 2015, 03:43:31 pm »
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/2336112/2015/05/24/Komisch-Rouches-steken-de-draak-met-Carolo-s-met-ludieke-spandoek.dhtml

Deed me direct aan onze toffe buren denken, gezien de tussenstanden op dit moment:

'KVK: The only way to Europe is Malaysia Airlines at Wevelgem Airport'   :)

De zakskes Uncle Bens staan ook al op het verlanglijstje vool de velplaatsing naar Koltlijk volgend seizoen.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5812 Gepost op: mei 24, 2015, 04:34:33 pm »
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-Pro-League/article/detail/2336112/2015/05/24/Komisch-Rouches-steken-de-draak-met-Carolo-s-met-ludieke-spandoek.dhtml

Deed me direct aan onze toffe buren denken, gezien de tussenstanden op dit moment:

'KVK: The only way to Europe is Malaysia Airlines at Wevelgem Airport'   :)

De zakskes Uncle Bens staan ook al op het verlanglijstje vool de velplaatsing naar Koltlijk volgend seizoen.

Verder of met de trein naar oostende geraken ze niet. Of nog eentje voor yves: van een stad vol marginalen naar een stad vol garnalen.

Over Tan maak ik me niet veel zorgen, PDC zou gevaarlijker zijn geweest. Het enige wat hem nu doet is rijst in de ogen strooien. Eens de witte broodsweken voorbij zijn zal hij wel zijn figuurtjes plaatsen. Nu de supporters sussen dat ze over een nieuw stadion aan het babbelen zijn.


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5813 Gepost op: mei 26, 2015, 01:32:14 pm »
Kortzichtig ??  Lange termijn kvk over and out ?? 
Bepaalde glazen bollen stellen dat enigzins anders !
Binnen 5 jaar : deal !  En misschien is het handig dat we tegen dan een mondje Chinees klappen ?!!

En laat die gazettepraat over dat gokgedoe achterwege !  Zelfs een kieken van een Europarlementslid heeft zich daar recent ook nog belachelijk om gemaakt daar dat te berde te brengen. 

Bepaalden hier gaan nu verhalen die slecht afliepen gaan opdiepen en dromen dan al dat het in Kortrijk ook wel zo zal aflopen. Wishful thinking heet dat.   Al de stories van opgekochte ploegen door de rijken der aarde die wel een mooi sportief verloop kennen incl nieuw modern stadion zijn ze plots vergeten.

Ik hoop ook dat we straks geen ploeg aan de acherdeur krijgen waar we niet meer tegen op zullen kunnen (of zelf die toer op te moeten gaan om te overleven), maar sta me toe om met vrees, bibber en daver naar de toekomst te kijken ; hoe ons landje verder onder de voet gelopen wordt......

Dus jij gelooft dat een stinkend rijke man uit Maleisi? een Belgische middenmoter, Kortrijk, waar het voetbal minder leeft dan bij zowat alle omliggende clubs, komt opkopen omwille van de "fanatieke achterban" (zijn paaiende woorden) en het stabiele bestuur? Je moet toch ?cht wel na?ef zijn (of jong, of beiden) om dit soort toestanden toe te juichen, of zelfs normaal te vinden.

Die man koopt kleine, makkelijk op te kopen clubs in zwakke, niks betekende competities. Dat jij daar geen graten in ziet is jouw zaak, ik vind dat op z'n minst h??l bizar. Er zitten er hier precies een paar (essevee007 is er nog zo eentje) met serieuze complexen omtrent de grootte van hun... euhm, voetbalclub, stadion, land, competitie. En die zouden, heb ik de indruk, alles aan eender wie verkopen met mooie, grote woorden (en dat kennen ze in Lier) over een ongelofelijke toekomst met nieuwe stadions en Champions League voetbal. En ondertussen vergeten ze hoe goed ze 't eigenlijk niet hebben.

In ieder geval, we zullen het maar binnen enkele jaren weten. Maar mocht die halve gare onze club hebben opgekocht zou ik bang zijn voor onze toekomst. H??l bang.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5814 Gepost op: mei 27, 2015, 10:40:22 am »
Versta ik ook niet.  Tan werd onder luid applaus onthaald bij de match van Anderlecht toen hij het veld opkwam.  Onverstaanbaar?  Zie die rijstkerel hier al lopen op ons veld.  Zou daar toch niet tevreden mee zijn en vooral als je weet welke voetbalkennis hij heeft en rare streken en een link is naar de grootste gokkantoren ter wereld.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5815 Gepost op: mei 27, 2015, 11:20:52 am »
Versta ik ook niet.  Tan werd onder luid applaus onthaald bij de match van Anderlecht toen hij het veld opkwam.  Onverstaanbaar?  Zie die rijstkerel hier al lopen op ons veld.  Zou daar toch niet tevreden mee zijn en vooral als je weet welke voetbalkennis hij heeft en rare streken en een link is naar de grootste gokkantoren ter wereld.

Tjah, er liepen er hier toch genoeg te juichen voor Patrick Decuyper ook.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5816 Gepost op: mei 27, 2015, 11:33:39 am »
Tjah, er liepen er hier toch genoeg te juichen voor Patrick Decuyper ook.

Dat was wel enen met een bedrijf in Waregem en gene kerel die nog nooit van onze club had gehoord.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5817 Gepost op: mei 27, 2015, 11:38:07 am »
Dat was wel enen met een bedrijf in Waregem en gene kerel die nog nooit van onze club had gehoord.

We leven in een mondiale wereld hoor. Of je nu van Gent komt of van Maleisie, als je een incompetente onnozelaar met veel praatjes bent, maakt dat allemaal niet zoveel uit.

Den ene pipo verandert de clubkleuren, den andere pipo wou van stad veranderen...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5818 Gepost op: mei 27, 2015, 11:43:59 am »
Ik wil maar zeggen, als er hier een Waregemse zakenman aan de macht komt, ga je automatisch al wat meer vertrouwen hebben in die man dan als er een gek uit Maleisi? je club overneemt.

Het is inderdaad gebleken dat PDC zot was in zijn hoofd, maar wist je niet op voorhand natuurlijk.

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5819 Gepost op: mei 27, 2015, 12:02:34 pm »
Ik wil maar zeggen, als er hier een Waregemse zakenman aan de macht komt, ga je automatisch al wat meer vertrouwen hebben in die man dan als er een gek uit Maleisi? je club overneemt.

Het is inderdaad gebleken dat PDC zot was in zijn hoofd, maar wist je niet op voorhand natuurlijk.
Idd en dat is het verschil: van hem wisten we dat nog niet, terwijl er over die Tan al wel gekke verhalen gekend zijn. Achteraf de rekening maken van PDC is simpel, maar op dat moment was er van die gekke verhalen nog geen sprake.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!