Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925006 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5980 Gepost op: september 28, 2015, 01:39:49 pm »
ook op hln.be


kunnen ze dan weer bij politiezone VLAS beweren dat ze een minimaal aantal agenten moeten inzetten, dat er nooit incidenten zijn met hun supporters ...


http://www.hln.be/hln/nl/2736/Racing-Genk/article/detail/2470212/2015/09/28/Kortrijkfans-slingeren-apengeluiden-naar-Kabasele-die-daar-geweldig-op-reageert.dhtml

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5981 Gepost op: september 30, 2015, 05:32:03 pm »
reactie vanuit brussel: nihil, zoals gewoonlijk... elk incident met die spionkop wordt nooit aangepakt.
ook vreemd hoe poeslief de pers is voor het betonvoetbal van walem

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5982 Gepost op: oktober 03, 2015, 09:50:24 am »
Spijtig, had ik graag naar essevee zien komen omwille van zijn sowieso enorme fysieke capaciteiten. Is echt enorm rap en sterk, heeft potentieel en kan als targetman spelen. Hopelijk kunnen we een soortgelijk profiel aantrekken.

KV Kortrijk heeft zijn beoogde nieuwe aanvaller beet. De West-Vlamingen halen een vlot scorende spits weg bij de Franse topclub AS Monaco.

De 7e inkomende transfer van deze zomer luistert naar de naam Aboubakar Kamara. De 20-jarige Fransman komt over van AS Monaco, waar hij afgelopen seizoen bij de beloften die uitkomen in de CFA (de Franse vierde klasse, nvdr.) 15 doelpunten in 19 wedstrijden aantekende.

Kamara, een diepe spits die ook als nummer 10 uit de voeten kan, zette zijn krabbel onder een overeenkomst voor de komende drie seizoen met optie op een vierde jaar.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2015-07-06/officieel-kortrijk-haalt-vlot-scorende-spits-weg-bij-monaco

Of hoe het tij kan keren..


Kortrijk-trainer Walem gooit Kamara uit de kern

Geen Aboubakar Kamara in de kern bij KV Kortrijk voor de verplaatsing naar Westerlo. De Franse aanvaller, overgekomen van Monaco, kampt al het hele seizoen met een attitudeprobleem en wordt nu uit de kern geweerd door coach Johan Walem. ?Het is altijd iets met hem?, zegt Walem boos.

Veel plezier hebben ze in Kortrijk nog niet beleefd aan ex-Monaco-spits Kamara. De zomeraanwinst kon in zeven wedstrijden nog geen enkele keer scoren en lijkt het nu ook naast het veld verkorven te hebben bij de Kerels. Afgelopen week verscheen Kamara meermaals te laat op de afspraak. Begin dit seizoen werd de aanvaller al eens weggestuurd van training nadat hij een zoveelste keer te laat kwam. Daarbovenop werd Kamara recent nog twee wedstrijden geschorst nadat hij een slag uitdeelde tijdens Kortrijk-Leuven.

Coach Walem is het zat. ?Kamara moet dringend leven als een prof. Zolang hij zijn attitude niet aanpast, moet hij niet rekenen op minuten?, zegt Walem onverbiddelijk. Ook aanvaller Stijn De Smet draait met de ogen als de naam Kamara ter sprake komt. ?Hij kan voetballen, maar op het vlak van attitude heeft hij een probleem. Als je geen afspraken kan naleven, stopt het.?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5983 Gepost op: oktober 13, 2015, 01:01:51 am »
Er gaan tegenwoordig 'hilarische' stickers de ronde in Kortrijk..  ::)




Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5984 Gepost op: oktober 13, 2015, 09:48:15 am »
origineel. :P

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5985 Gepost op: oktober 13, 2015, 11:06:33 am »
Suck Lame Crew. ;D ;D

Die 19 dat is het IQ neem ik aan?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5986 Gepost op: oktober 13, 2015, 12:00:45 pm »
Er gaan tegenwoordig 'hilarische' stickers de ronde in Kortrijk..  ::)




Is een poging tot reply op deze sticker van ons:



Persoonlijk vind ik hun stickers zwak en niet origineel.
No pain, no gain.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5987 Gepost op: oktober 13, 2015, 12:11:10 pm »
Is een poging tot reply op deze sticker van ons:



Persoonlijk vind ik hun stickers zwak en niet origineel.
Inderdaad niet origineel . Zulke afbeeldingen vind je in overvloed op het internet . Er bestaat wel eentje met elk logo van in eerste klasse. Zo kennen we ze.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5988 Gepost op: oktober 13, 2015, 12:33:39 pm »
+ da manneke plast bloed. Ik zou daar toch mee naar den dokter gaan

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5989 Gepost op: oktober 27, 2015, 08:29:14 pm »
Derby leeft blijkbaar ook (opnieuw?) bij de buren:

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20151027_01940974

Eerst eens zien of ze om te beginnen het uitvak volkrijgen zondag..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5990 Gepost op: oktober 28, 2015, 12:58:24 pm »
De focus leggen op zondag terwijl je eerst donderdag nog thuis tegen Anderlecht moet is toch wat raar. Begin vanaf vrijdag dan met spandoeken.
SV TILL I DIE

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5991 Gepost op: oktober 29, 2015, 12:24:00 am »
Just keer gekeken op hun forumke, wil der daar nu geen sjarel zingen i wanna go home zulte is a shithole..
 
Waar zoe da kieken da geleerd ein, yooow  8)
One Essevee!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5992 Gepost op: oktober 29, 2015, 12:50:12 pm »
de laatste jaren is het vaak bedroevend te zien hoe weinig Kortrijkzanen er afkomen naar ons , en nu hebben ze zo een schoon bezoekersvak :)

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5993 Gepost op: oktober 30, 2015, 03:07:02 pm »
ik mis de geanimeerde reactie van onze buren in dit topic... :)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5994 Gepost op: oktober 30, 2015, 09:30:14 pm »
ik mis de geanimeerde reactie van onze buren in dit topic... :)
Ze zijn met z'n allen naar Maleisi? ;-)

Offline Kaklamanos

  • Leden
  • Berichten: 36
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5995 Gepost op: november 02, 2015, 01:34:40 am »
Ma echt, ik reageer ier normaal nie, ma ik las die laatste reactie, ...
In eigen stadion weggezongen, 't kan of aan de tribune of aan jullie liggen, maar enkel 2x forza sv gehoord in het bezoekersvak.
Daarnaast mooie poging om door te breken na de match en supernice langs de achterkant dan.

Wat het spel betrof, ik ga nu naar de beelden kijken, maar die penanti...
fout op lepoint???

de rest mag je zelf invullen maar ik denk dat ik weet waar het beste van het spel lag.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5996 Gepost op: november 02, 2015, 03:21:11 am »
Ma echt, ik reageer ier normaal nie, ma ik las die laatste reactie, ...
In eigen stadion weggezongen, 't kan of aan de tribune of aan jullie liggen, maar enkel 2x forza sv gehoord in het bezoekersvak.
Daarnaast mooie poging om door te breken na de match en supernice langs de achterkant dan.

Wat het spel betrof, ik ga nu naar de beelden kijken, maar die penanti...
fout op lepoint???

de rest mag je zelf invullen maar ik denk dat ik weet waar het beste van het spel lag.
Nu niet omda ge van Kortrijk zijt of wa ook. Forza nooit gedaan geweest en sfeer zat ook goed bij ons. Jullie maar 2x gehoord.
South Lane Crew.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5997 Gepost op: november 02, 2015, 08:00:25 am »
Ma echt, ik reageer ier normaal nie, ma ik las die laatste reactie, ...
In eigen stadion weggezongen, 't kan of aan de tribune of aan jullie liggen, maar enkel 2x forza sv gehoord in het bezoekersvak.
Daarnaast mooie poging om door te breken na de match en supernice langs de achterkant dan.

Wat het spel betrof, ik ga nu naar de beelden kijken, maar die penanti...
fout op lepoint???

de rest mag je zelf invullen maar ik denk dat ik weet waar het beste van het spel lag.

Zorg eerst maar eens dat je het bezoekersvak eens volledig kan vullen want het was weer triestig...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5998 Gepost op: november 02, 2015, 08:58:16 am »
Ma echt, ik reageer ier normaal nie, ma ik las die laatste reactie, ...
In eigen stadion weggezongen, 't kan of aan de tribune of aan jullie liggen, maar enkel 2x forza sv gehoord in het bezoekersvak.
Daarnaast mooie poging om door te breken na de match en supernice langs de achterkant dan.

Wat het spel betrof, ik ga nu naar de beelden kijken, maar die penanti...
fout op lepoint???

de rest mag je zelf invullen maar ik denk dat ik weet waar het beste van het spel lag.
Match genoodzaakt op tv gevolgd en jullie niet echt veel gehoord hoor...
Misschien ook beter de match volgen, lepoint had niets te zien met die penaltyfout...
Dank voor uw bijdrage.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #5999 Gepost op: november 02, 2015, 09:20:26 am »
Ma echt, ik reageer ier normaal nie, ma ik las die laatste reactie, ...
In eigen stadion weggezongen, 't kan of aan de tribune of aan jullie liggen, maar enkel 2x forza sv gehoord in het bezoekersvak.
Daarnaast mooie poging om door te breken na de match en supernice langs de achterkant dan.

Wat het spel betrof, ik ga nu naar de beelden kijken, maar die penanti...
fout op lepoint???

de rest mag je zelf invullen maar ik denk dat ik weet waar het beste van het spel lag.

Grappig, dat halve bezoekersvak was quasi stil. Amper gehoord behalve 2 keer na de doelpunten. Die van Zulte Waregem aan de andere kant, waren de hele wedstrijd door aan het zingen. Je hoorde maar in groep en het was niet die van Kortrijk. Dit was zowat het triestigste dat ik al gezien heb van uitsupport in ons stadion. Je mag in het rijtje aan gaan staan bij de Westerlo's van deze wereld.

En nog iets, als jij effectief denkt dat het beste van het spel bij jullie lag, dan is het nog triester gesteld met KVK dan ik al dacht. Lelijk, lelijk, lelijk voetbal.