Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924999 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6000 Gepost op: november 04, 2015, 12:52:18 pm »
Ik dacht trouwens dat er voor het begin van de match, naast een v??kaa vlag, ook een westerlo vlag in het bezoekersvak lag ?

Daarna was die dan wel weer weg ? weggehaald ? door wie ?

qua sfeer en aantallen   is het bij de westelsupporters nog wel slechter gesteld . ik vraag me wel af waar die "verbroedering" plots vandaan komt ? of is het gewoon een klein groepke supporters die voor een redden voor beiden supportert ? benieuwd wat dat gaat worden voor onze match in westerlo ?

Je kan blijven discussi?ren over het al dan niet goed horen van supportersgroepen , maar die van Kortrijk heb ik , behalve na de doelpunten, toch ook niet vaak gehoord.

En dat ze er maar niet in slagen, om voor de dichtste verplaatsing (behalve naar Moeskroen dan), voor de streekderby , eens een goed gevuld vak mee te brengen, tja dat stellen we keer op keer vast.
« Laatst bewerkt op: november 04, 2015, 12:54:23 pm door svzw81 »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6001 Gepost op: november 04, 2015, 03:26:33 pm »
Kortrijk en Westerlo, twee kneusjes qua supportersaantallen, die elkaar vinden.

Schattig.  :-*

Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6002 Gepost op: november 04, 2015, 08:34:51 pm »
De sjaal van hadjuk split was ook aanwezig in bezoekersvak

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6003 Gepost op: november 05, 2015, 03:13:08 pm »
Grappig, dat halve bezoekersvak was quasi stil. Amper gehoord behalve 2 keer na de doelpunten. Die van Zulte Waregem aan de andere kant, waren de hele wedstrijd door aan het zingen. Je hoorde maar in groep en het was niet die van Kortrijk. Dit was zowat het triestigste dat ik al gezien heb van uitsupport in ons stadion. Je mag in het rijtje aan gaan staan bij de Westerlo's van deze wereld.

En nog iets, als jij effectief denkt dat het beste van het spel bij jullie lag, dan is het nog triester gesteld met KVK dan ik al dacht. Lelijk, lelijk, lelijk voetbal.

Combiregeling (die jullie naar ons bizar genoeg niet hebben) ?n zondagavond zat er zeker ook voor iets tussen. Niet iedereen ziet het zitten om speciaal de bus te nemen (en te betalen) voor een verplaatsing van twee afritten verder, waardoor je dan ook nog eens een stuk later terug bent. Er zaten verspreid in het stadion ook redelijk wat KVK-supporters in de thuisvakken om die reden. Maar dat het meer mag zijn, dat klopt.

Ivm lelijk, lelijk, lelijk voetbal: rekenen op fouten van de tegenstander en dan snel tegenprikken, was dat niet jarenlang het geliefkoosde spel van svzw? Moeten we wat jullie op de mat legden 'academisch' noemen ofzo?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6004 Gepost op: november 06, 2015, 04:53:50 pm »
Combiregeling (die jullie naar ons bizar genoeg niet hebben) ?n zondagavond zat er zeker ook voor iets tussen. Niet iedereen ziet het zitten om speciaal de bus te nemen (en te betalen) voor een verplaatsing van twee afritten verder, waardoor je dan ook nog eens een stuk later terug bent. Er zaten verspreid in het stadion ook redelijk wat KVK-supporters in de thuisvakken om die reden. Maar dat het meer mag zijn, dat klopt.

Ivm lelijk, lelijk, lelijk voetbal: rekenen op fouten van de tegenstander en dan snel tegenprikken, was dat niet jarenlang het geliefkoosde spel van svzw? Moeten we wat jullie op de mat legden 'academisch' noemen ofzo?

redelijk wat... man man man. bedoelt ge op dat belachelijk stelletje schepencollege en raadsleden. wat een stelletje nekken was me dat....

proficiat btw, aan de 4 kortrik-"supporters" die werden opgepakt (cfr hnb). dan lees ik een vk gekleurd hln-artikel dat het essevee supporters waren die uitdaagden.... wat een excuus opgerakeld door zo'n vakbondsleider-prototype! Wat dat betreft zijn jullie in hetzelfde bedje ziek als de standard-clan. Maar hoeft dit te verwonderen gezien de leterme-connectie LOL!

lelijk voetbal: jah,  de verwijten "betonvoetbal" vlogen ons naar het hoofd in de gazetten. Een terechte kop " beenhouwersvoetbal op een patattenplein" zal wellicht even snel weg gecensureerd worden als deze kop omtrent "Kortrijkse jeugdtrainer vermist na bekering tot islam - HLN.be" (nog terug te vinden in de google zoek resultaten)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6005 Gepost op: november 07, 2015, 01:39:09 pm »
redelijk wat... man man man. bedoelt ge op dat belachelijk stelletje schepencollege en raadsleden. wat een stelletje nekken was me dat....

proficiat btw, aan de 4 kortrik-"supporters" die werden opgepakt (cfr hnb). dan lees ik een vk gekleurd hln-artikel dat het essevee supporters waren die uitdaagden.... wat een excuus opgerakeld door zo'n vakbondsleider-prototype! Wat dat betreft zijn jullie in hetzelfde bedje ziek als de standard-clan. Maar hoeft dit te verwonderen gezien de leterme-connectie LOL!

lelijk voetbal: jah,  de verwijten "betonvoetbal" vlogen ons naar het hoofd in de gazetten. Een terechte kop " beenhouwersvoetbal op een patattenplein" zal wellicht even snel weg gecensureerd worden als deze kop omtrent "Kortrijkse jeugdtrainer vermist na bekering tot islam - HLN.be" (nog terug te vinden in de google zoek resultaten)


Zelfs in het artikel dagen ze zelf uit want den John, voorzitter van de scumfederatie, heeft het over Zulte. Zijn IQ is onvoldoende om Zulte Waregem uit te spreken. Net als de stadionomroeper in scum city, die het steevast heeft over Zulte en waregem niet uitgesproken krijgt.
Hoeveel auto's van esseveesupporters zijn in het verleden al niet beschadigd geweest door hen? Waarom zijn er altijd enkel problemen met die van krotrijk en brueghe?


Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6006 Gepost op: november 07, 2015, 02:32:41 pm »
lelijk voetbal: jah,  de verwijten "betonvoetbal" vlogen ons naar het hoofd in de gazetten. Een terechte kop " beenhouwersvoetbal op een patattenplein" zal wellicht even snel weg gecensureerd worden als deze kop omtrent "Kortrijkse jeugdtrainer vermist na bekering tot islam - HLN.be" (nog terug te vinden in de google zoek resultaten)

Ik zie niet meteen in wat je punt hier is. En al zeker niet waarom je dat artikel uit HLN erbij haalt. Ging om een wanhoopsdaad, voorbarige conclusie HLN was belachelijk.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6007 Gepost op: november 07, 2015, 07:34:01 pm »
Ik zie niet meteen in wat je punt hier is. En al zeker niet waarom je dat artikel uit HLN erbij haalt. Ging om een wanhoopsdaad, voorbarige conclusie HLN was belachelijk.


Het stelen van een spandoek van - van onze oefenvelden 's nachts is trouwens een actie waar jullie echt trots mogen op terugblikken. Dat moet nogal veel moed gekost hebben ...



EDIT: quote gecorrigeerd

« Laatst bewerkt op: november 07, 2015, 10:32:52 pm door Frederik »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6008 Gepost op: november 07, 2015, 11:04:06 pm »



 

Het stelen van een spandoek van - van onze oefenvelden 's nachts is trouwens een actie waar jullie echt trots mogen op terugblikken. Dat moet nogal veel moed gekost hebben ...



EDIT: quote gecorrigeerd
Wees gerust. De omgekeerde poging hebben jullie ook proberen maken. Alleen jammer voor jullie dat er een 25-tal supporters, de 5 kvk'ers stonden op te wachten om 2u 's nachts ;)
No pain, no gain.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6009 Gepost op: november 08, 2015, 08:04:52 pm »
Wees gerust. De omgekeerde poging hebben jullie ook proberen maken. Alleen jammer voor jullie dat er een 25-tal supporters, de 5 kvk'ers stonden op te wachten om 2u 's nachts ;)
vertel Tappi vertel  ;D

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6010 Gepost op: november 09, 2015, 09:42:21 am »
Combiregeling (die jullie naar ons bizar genoeg niet hebben) ?n zondagavond zat er zeker ook voor iets tussen. Niet iedereen ziet het zitten om speciaal de bus te nemen (en te betalen) voor een verplaatsing van twee afritten verder, waardoor je dan ook nog eens een stuk later terug bent. Er zaten verspreid in het stadion ook redelijk wat KVK-supporters in de thuisvakken om die reden. Maar dat het meer mag zijn, dat klopt.

Ivm lelijk, lelijk, lelijk voetbal: rekenen op fouten van de tegenstander en dan snel tegenprikken, was dat niet jarenlang het geliefkoosde spel van svzw? Moeten we wat jullie op de mat legden 'academisch' noemen ofzo?

Het omschakelingsvoetbal dat Zulte Waregem een tijdje gespeeld heeft (al heel lang geleden trouwens), werd bestempeld als betonvoetbal en als lelijk. Ikzelf werd er toen ook niet echt vrolijk van. Dat van KVK is echter nog van een heel andere orde. Chapeau om het voetbal van Hein en Yves op een paar maand tijd volledig weg te spelen. Dat moet je maar kunnen. Dus ja, lelijk lelijk voetbal.

En waarom zou KVK een combiregeling hebben denk je? Juist ja, omwille van de steevast terugkerende baldadigheden van jullie groepje marginalen.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6011 Gepost op: november 09, 2015, 12:29:38 pm »
Wees gerust. De omgekeerde poging hebben jullie ook proberen maken. Alleen jammer voor jullie dat er een 25-tal supporters, de 5 kvk'ers stonden op te wachten om 2u 's nachts ;)

Ah, wist ik niet. Fair-play van jullie dan om hetzelfde te doen.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6012 Gepost op: november 09, 2015, 12:48:40 pm »
SV Zulte Waregem vind het vaakst het net, KVK het minste. Zegt genoeg imo.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.654
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6013 Gepost op: november 09, 2015, 01:24:04 pm »
SV Zulte Waregem vind het vaakst het net, KVK het minste. Zegt genoeg imo.

Na Oostende

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6014 Gepost op: november 12, 2015, 05:16:16 pm »
Kortrijk en Westerlo, twee kneusjes qua supportersaantallen, die elkaar vinden.

Schattig.  :-*

nope er zijn door deel van de supporters banden aangehaald sinds de match op westerlo waar we ons konden handhaven in eerste klasse (laatste match van het seizoen in ons eerste seizoen terug in eerste klasse)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6015 Gepost op: november 12, 2015, 05:19:38 pm »
redelijk wat... man man man. bedoelt ge op dat belachelijk stelletje schepencollege en raadsleden. wat een stelletje nekken was me dat....

proficiat btw, aan de 4 kortrik-"supporters" die werden opgepakt (cfr hnb). dan lees ik een vk gekleurd hln-artikel dat het essevee supporters waren die uitdaagden.... wat een excuus opgerakeld door zo'n vakbondsleider-prototype! Wat dat betreft zijn jullie in hetzelfde bedje ziek als de standard-clan. Maar hoeft dit te verwonderen gezien de leterme-connectie LOL!

lelijk voetbal: jah,  de verwijten "betonvoetbal" vlogen ons naar het hoofd in de gazetten. Een terechte kop " beenhouwersvoetbal op een patattenplein" zal wellicht even snel weg gecensureerd worden als deze kop omtrent "Kortrijkse jeugdtrainer vermist na bekering tot islam - HLN.be" (nog terug te vinden in de google zoek resultaten)

dat eerste artikel van HLN was achterlijk en ongepast, niet meer dan normaal dat het weg werd gedaan.
« Laatst bewerkt op: november 12, 2015, 05:23:52 pm door smurf »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6016 Gepost op: december 02, 2015, 09:54:39 pm »
Geeft voetballes aan RSCA.... komen net 4-1 voor....

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6017 Gepost op: december 02, 2015, 11:42:19 pm »
En het wordt weer een jaarke wachten tot ze nog eens een slecht seizoen spelen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6018 Gepost op: december 03, 2015, 09:41:02 am »
En het wordt weer een jaarke wachten tot ze nog eens een slecht seizoen spelen.

Tis toch onbegrijpelijk hoe ze daar ieder jaar met een halve autobus aan nieuwe spelers toch telkens resultaat halen.

Nuja, de 'voetballes' van tegen Anderlecht gisteren neem ik toch met een serieuze korrel zout, wetende dat Anderlecht in een niet zo ver verleden ook al uitgeschakeld werd door Westerlo (toen in 2e) en godbetert Rupel Boom (3e)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6019 Gepost op: december 03, 2015, 09:46:26 am »
Ik begrijp het ook niet. Deze zomer hun 2 spitsen kwijt geraakt die wss goed waren voor de helft van de goals en toch probleemloos opgelost...