Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924982 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6060 Gepost op: januari 07, 2016, 03:03:48 pm »
De meest valabele elementen uit hun kantines weghalen misschien.  Meer valt daar niet te rapen !

Den tap en de kickertafel?  :D

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6061 Gepost op: januari 08, 2016, 12:04:02 pm »

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6062 Gepost op: januari 08, 2016, 01:01:01 pm »
SV TILL I DIE

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6063 Gepost op: januari 08, 2016, 02:25:17 pm »
Ik zou dat geen slechte speler vinden voor Waregem

Denk dat hij zelf niet naar Waregem zou willen komen, wil waarschijnlijk naar het buitenland in de hoop meer te verdienen. Hier zullen ze wel weten hoeveel hij verdient en zoveel meer zal hij ook niet krijgen.

Vraag mij af hoeveel spelers er na de wintertransfer periode er nog bij krotrijk gaan rondlopen van vorig jaar.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6064 Gepost op: januari 08, 2016, 04:30:02 pm »
Denk dat hij zelf niet naar Waregem zou willen komen, wil waarschijnlijk naar het buitenland in de hoop meer te verdienen. Hier zullen ze wel weten hoeveel hij verdient en zoveel meer zal hij ook niet krijgen.

Vraag mij af hoeveel spelers er na de wintertransfer periode er nog bij krotrijk gaan rondlopen van vorig jaar.
Ik ken een familielid van hem die hem al jaren volgt ook(ik zie hem 1 keer per jaar op een familie-bijeenkomst) en De Mets zou absoluut niet weigeren moest Essevee hem aanwerven(ze betalen in Kortrijk ook een pak minder dan hier) maar ik zie ons de transfersom niet betalen die KVK wil voor hem(ik denk zelfs dat KVK sowieso niet zou onderhandelen met ons).

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6065 Gepost op: januari 09, 2016, 09:37:19 am »
Nog eentje gratis weg bij Kortrijk, contract ontbonden en terug naar Nederland.
Sebiet mag Walem zelf zijn voetbalschoenen weer aandoen, bij gebrek aan spelers  ;)

http://www.voetbalnieuws.be/news/201266/OFFICIEEL:_KV_Kortrijk_ziet_overbodige_Klaasen_vertrekken

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6066 Gepost op: januari 10, 2016, 07:46:54 pm »
Plots moet niemand nog poulain hebben...

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6067 Gepost op: januari 16, 2016, 10:01:44 pm »
Nog iets positief dit weekend. KV Maleisi? verliest op OHL  ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6068 Gepost op: januari 16, 2016, 10:52:09 pm »
En ze hebben geen makkelijk programma voor de boeg.

Thuis Oostende en op Genk. Kan nog lachen worden  ;D
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6069 Gepost op: januari 16, 2016, 11:01:25 pm »
de nr laatst staat 6ptn achter de VK

hoorde dat het weer een drama was....
0 op 15 ofzo....
stonden die 2-3 ptn lager dan waren ze echt degradatie kandidaat nr 1...

stel u voor da ze tegen ons MOETEN winnen om behoud zeker te zijn...
dan steken die van ons toch 5 tanden bij :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6070 Gepost op: januari 17, 2016, 12:04:54 am »
de nr laatst staat 6ptn achter de VK

hoorde dat het weer een drama was....
0 op 15 ofzo....
stonden die 2-3 ptn lager dan waren ze echt degradatie kandidaat nr 1...

stel u voor da ze tegen ons MOETEN winnen om behoud zeker te zijn...
dan steken die van ons toch 5 tanden bij :)
Of juist nie...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6071 Gepost op: januari 17, 2016, 08:08:57 am »
Of juist nie...
Waregem ga oek nog moeten spelen voor po1 volgens mij, dus dan ist zelf ook van moeten!
Stel u voor, wij moeten winnen voor PO1, veekaa moet winnen voor behoud :-P
Da zoe vonken geven opt veld peizek!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6072 Gepost op: januari 18, 2016, 09:17:09 am »
De schrik begint al toe te slaan ginder  ;D :


Kortrijk-voorzitter gaat in de clinch met supporters: Dat kan ik niet accepteren

De supporters van KV Kortrijk hebben de zesde nederlaag op rij niet goed verteerd. Leden van supportersclub United 19 maakten hun onvrede duidelijk met protesten aan de poorten van de spelersparking.

Bij de thuiskomst stond er een onaangename verrassing te wachten op de spelers van KV Kortrijk. Leden van de supportersclub United 19 hadden de poorten naar de spelersparking geblokkeerd. Zij waren niet tevreden met het geleverde spel en vroegen uitleg. Pas na onderhandelingen door de spelers zelf konden ze hun wagen opnieuw bereiken.

Voorzitter Joseph Allijns was niet te spreken over de actie. "Wat gebeurd is, kan ik niet accepteren: zogeheten supporters zijn zelfs tot in de kleedkamers doorgedrongen. Wie zich niet verontschuldigt, krijgt sowieso een stadionverbod", citeert Het Laatste Nieuws de voorzitter op de nieuwjaarsreceptie van zondag.

Op die receptie waren ook heel wat misnoegde fans aanwezig. "We haalden op bezoek bij de voorlaatste in de stand 39% balbezit en hadden hooguit ??n doelkans", reageerden zij.

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/632407/kortrijk-voorzitter-gaat-in-de-clinch-met-supporters-dat-kan-ik-niet-accepteren-.html

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6073 Gepost op: januari 18, 2016, 09:59:08 am »
De schrik begint al toe te slaan ginder  ;D :


Kortrijk-voorzitter gaat in de clinch met supporters: Dat kan ik niet accepteren

De supporters van KV Kortrijk hebben de zesde nederlaag op rij niet goed verteerd. Leden van supportersclub United 19 maakten hun onvrede duidelijk met protesten aan de poorten van de spelersparking.

Bij de thuiskomst stond er een onaangename verrassing te wachten op de spelers van KV Kortrijk. Leden van de supportersclub United 19 hadden de poorten naar de spelersparking geblokkeerd. Zij waren niet tevreden met het geleverde spel en vroegen uitleg. Pas na onderhandelingen door de spelers zelf konden ze hun wagen opnieuw bereiken.

Voorzitter Joseph Allijns was niet te spreken over de actie. "Wat gebeurd is, kan ik niet accepteren: zogeheten supporters zijn zelfs tot in de kleedkamers doorgedrongen. Wie zich niet verontschuldigt, krijgt sowieso een stadionverbod", citeert Het Laatste Nieuws de voorzitter op de nieuwjaarsreceptie van zondag.

Op die receptie waren ook heel wat misnoegde fans aanwezig. "We haalden op bezoek bij de voorlaatste in de stand 39% balbezit en hadden hooguit ??n doelkans", reageerden zij.

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/632407/kortrijk-voorzitter-gaat-in-de-clinch-met-supporters-dat-kan-ik-niet-accepteren-.html
ze zijn ook ni beter dan den voorlaatste in de stand :)

TAN verdient nu mss meer dan datie spelers koopt en verkoopt :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6074 Gepost op: januari 18, 2016, 10:09:59 am »
De schrik begint al toe te slaan ginder  ;D :


Kortrijk-voorzitter gaat in de clinch met supporters: Dat kan ik niet accepteren

De supporters van KV Kortrijk hebben de zesde nederlaag op rij niet goed verteerd. Leden van supportersclub United 19 maakten hun onvrede duidelijk met protesten aan de poorten van de spelersparking.

Bij de thuiskomst stond er een onaangename verrassing te wachten op de spelers van KV Kortrijk. Leden van de supportersclub United 19 hadden de poorten naar de spelersparking geblokkeerd. Zij waren niet tevreden met het geleverde spel en vroegen uitleg. Pas na onderhandelingen door de spelers zelf konden ze hun wagen opnieuw bereiken.

Voorzitter Joseph Allijns was niet te spreken over de actie. "Wat gebeurd is, kan ik niet accepteren: zogeheten supporters zijn zelfs tot in de kleedkamers doorgedrongen. Wie zich niet verontschuldigt, krijgt sowieso een stadionverbod", citeert Het Laatste Nieuws de voorzitter op de nieuwjaarsreceptie van zondag.

Op die receptie waren ook heel wat misnoegde fans aanwezig. "We haalden op bezoek bij de voorlaatste in de stand 39% balbezit en hadden hooguit ??n doelkans", reageerden zij.

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/632407/kortrijk-voorzitter-gaat-in-de-clinch-met-supporters-dat-kan-ik-niet-accepteren-.html
Het is weer Couckenbak, a ja, nee, dat is bij een andere ploeg.  Nu eens zien wat de bedoeling is van Tan, de betere spelers verkopen en dan het schip verlaten?  Of gaat hij versterking halen?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6075 Gepost op: januari 18, 2016, 11:27:24 am »
ze zijn ook ni beter dan den voorlaatste in de stand :)

TAN verdient nu mss meer dan datie spelers koopt en verkoopt :)

Jammer dat het alleen de laatste is die zakt. Moest het de laatste 2 zijn, was het nog wel mogelijk. Laatste zie ik niet meer gebeuren.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6076 Gepost op: januari 18, 2016, 01:42:46 pm »
Jammer dat het alleen de laatste is die zakt. Moest het de laatste 2 zijn, was het nog wel mogelijk. Laatste zie ik niet meer gebeuren.
Idd zie een van die 3 nog achter de VK eindigen.
Moeskroen namelijk, das volgs mij de degradatie kandidaat.
Westerlo winnen tegen Mechelen en de manier waarop doet wel
vermoeden da ze het halen.
OHL hun vechtlust was ook super maar tegen een heel mak en
anti-voetballend VK.

Laat ons duimen voor hun da ze mogen naar 2e zakken,
grote kans op een titel daar dan :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6077 Gepost op: januari 19, 2016, 10:01:19 am »
Walem wellicht op weg naar de exit in Kortrijk, plezant werken als ge weet dat uw voorzitter achter de rug in uw rapen aan het schijten is:



Kortrijk-voorzitter vroeg maanden geleden al om ontslag Walem

Johan Walem maakt zich terecht zorgen over zijn job.

Coach Johan Walem beseft na het verlies tegen OHL zaterdag, en de 0 op 15, dat zijn lot bij KV Kortrijk aan een zijden draadje hangt. Komende vrijdag, na de match tegen KV Oostende, wordt over zijn toekomst beslist.

Maar zelfs als Walem die match wint, zal hij een mirakel nodig hebben. Want in oktober al stuurde voorzitter Joseph Allijns een e-mail naar de nieuwe Maleisische eigenaars, waarin hij zijn beklag deed over zijn eigen coach. Manager Patrick Turcq, de man die Walem binnenhaalde en de enige binnen de club die hem blijft verdedigen, lekte die mail niet veel later aan zijn coach. Walem weet dus dat hij een ongelijke strijd voert. Afwachten tot vrijdag, wanneer CEO Ken Choo vanuit Engeland afzakt naar Kortrijk.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20160118_02075697

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6078 Gepost op: januari 19, 2016, 01:46:24 pm »
Allijns heeft gewoon niks meer te zeggen ?.
Turcq is toegetreden tot Tan-Clan en volgt wat ze in Maleisi? beslissen.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6079 Gepost op: januari 19, 2016, 03:03:21 pm »
het kan tan niet schelen waar 't scum volgend seizoen speelt, misschien hoopt hij op 2de klasse, waar hij makkelijker spelers kan droppen om in alle luwte en anonimiteit te ontwikkelen en door te sjassen naar andere, veel betere teams in zijn netwerk.  RIP K*K