Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925076 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6220 Gepost op: maart 05, 2016, 11:27:17 pm »
Ja, maar wij winnen wel! De boerkes uit de po1! Doe die penalty er nog bij en Sarr, en de cijfers gingen groot zijn. De wankers terug nr de boerderij. Wat een avond!

Blij dat je avond gelukt is omdat jullie kunnen winnen hebben van de rivaal.
Tot volgend seizoen dan maar.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6221 Gepost op: maart 05, 2016, 11:30:24 pm »
Ja, maar wij winnen wel! De boerkes uit de po1! Doe die penalty er nog bij en Sarr, en de cijfers gingen groot zijn. De wankers terug nr de boerderij. Wat een avond!

Blij dat je avond gelukt is omdat jullie kunnen winnen hebben van de rivaal.
Tot volgend seizoen dan maar.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6222 Gepost op: maart 06, 2016, 12:23:52 am »
En ton? KVK suckt gwn!

gelukkig was er vanavond een ploeg die nog meer suckte ;-)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6223 Gepost op: maart 06, 2016, 01:38:23 am »
Ja, maar wij winnen wel! De boerkes uit de po1! Doe die penalty er nog bij en Sarr, en de cijfers gingen groot zijn. De wankers terug nr de boerderij. Wat een avond!
De cijfers GINGEN groot zijn
maar da zijn ze niet...
1-0 tegen 10-9
ni echt om naar huis te schrijven....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6224 Gepost op: maart 06, 2016, 01:40:11 am »
gelukkig was er vanavond een ploeg die nog meer suckte ;-)
tijdwinnen en enkel nog op de counter spelen
tegen 9 man...
chapeau, toont echt lef...
maar ok, jullie wonnen
maar meer ook niet...

Pandora

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6225 Gepost op: maart 06, 2016, 12:32:53 pm »
Ja, meer dan 1 pintje mag ook wel, en dan idd per total. De winnaar lacht, de verliezer niet. We kunnen niet met, maar eigenlijk ook niet zonder elkaar. Kzal sportief zijn. Volgende week zie ik Standard nt winnen, afwil maak de job dan zelf af tegen KvM. En als het nt lukt, nog es 2x tegen elkaar in Po 2. De finale van po2 mag ook. Tot volgend jaar

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6226 Gepost op: maart 07, 2016, 08:24:21 am »
Wij zijn tenminste geen Maleisische ploeg.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6227 Gepost op: maart 08, 2016, 11:25:58 am »
Ze zijn er ook vroeg bij, ze zijn precies al hun stoeltjes aan het demonteren voor in hun nieuw stadion..


Pandora

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6228 Gepost op: maart 08, 2016, 05:20:20 pm »
Dankzij het crapuul van Essevee. Ws nog stoeltjes voor jullie wankers vak X. Wij hebn gezorgd voor fantastische sfeer, die tifo zal nog jaren branden op jullie netvlies, nogal wat anders dan "here we deal the cards" op jullie vierkant boerezeil. Nu ja, 40 stoelkes minder werk voor afbraak stadion en opbouw nieuwe tempel. We zullen koeiesleen zetten in het nieuwe, zal wa moeilijker worden  :P

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6229 Gepost op: maart 08, 2016, 05:29:29 pm »
 ;D

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6230 Gepost op: maart 08, 2016, 06:07:58 pm »
Dankzij het crapuul van Essevee. Ws nog stoeltjes voor jullie wankers vak X. Wij hebn gezorgd voor fantastische sfeer, die tifo zal nog jaren branden op jullie netvlies, nogal wat anders dan "here we deal the cards" op jullie vierkant boerezeil. Nu ja, 40 stoelkes minder werk voor afbraak stadion en opbouw nieuwe tempel. We zullen koeiesleen zetten in het nieuwe, zal wa moeilijker worden  :P
nen tifo met de broltorens op, indrukwekkend echt... Mijn broek zakt er van af!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.655
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6231 Gepost op: maart 08, 2016, 06:26:05 pm »
Persoonlijk vind ik het echt belachelijk dat je stoeltjes afbreekt, je doet dat gewoon niet.

Wat die tifo betreft. Er zal daar waarschijnlijk wel veel tijd en werk ingekropen hebben, maar ik vond er weinig betekenis achter zitten. Iedereen zijn eigen stijl en smaak. Wat sfeer betreft kan ik weinig zeggen. Als je in het uitvak zit hoor je nooit de supporters van de tegenstander en vice versa waarschijnlijk

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6232 Gepost op: maart 08, 2016, 06:38:43 pm »
Dankzij het crapuul van Essevee. Ws nog stoeltjes voor jullie wankers vak X. Wij hebn gezorgd voor fantastische sfeer, die tifo zal nog jaren branden op jullie netvlies, nogal wat anders dan "here we deal the cards" op jullie vierkant boerezeil. Nu ja, 40 stoelkes minder werk voor afbraak stadion en opbouw nieuwe tempel. We zullen koeiesleen zetten in het nieuwe, zal wa moeilijker worden  :P

Tempel? welke tempel?

Wij zijn aan het bouwen, deel 2 van 4 is in volle gang.

Jullie tempel is momenteel niet meer dan wat wilde idee?n... de studie, het budget, de locatie, de subsidies, de goedkeuringen ... de eerste letter moet nog geschreven worden, aka "der is nog niets".

EDIT: ik distantieer me van de mannen die de stoeltjes afgebroken hebben
« Laatst bewerkt op: maart 08, 2016, 06:46:41 pm door Frederik »

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6233 Gepost op: maart 08, 2016, 06:47:56 pm »
Laat hem Frederik, het is toch duidelijk en heel realistisch dat een man uit Maleisi? verliefd wordt op KV Kortrijk uit Belgi? en daarvan een grote topclub wil maken.

Het nieuwe stadion komt er binnen vijf jaar, ook al loopt het Guldensporenstadion zelfs voor de derby met moeite vol. Langzaam aan wordt aan een topteam gebouwd, ook al worden de beste van al doorgesluisd naar Wales.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6234 Gepost op: maart 08, 2016, 07:50:00 pm »
Dankzij het crapuul van Essevee. Ws nog stoeltjes voor jullie wankers vak X. Wij hebn gezorgd voor fantastische sfeer, die tifo zal nog jaren branden op jullie netvlies, nogal wat anders dan "here we deal the cards" op jullie vierkant boerezeil. Nu ja, 40 stoelkes minder werk voor afbraak stadion en opbouw nieuwe tempel. We zullen koeiesleen zetten in het nieuwe, zal wa moeilijker worden  :P
Bedoel je zo'n tempel?

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6235 Gepost op: maart 08, 2016, 11:03:27 pm »
nen tifo met de broltorens op, indrukwekkend echt... Mijn broek zakt er van af!
En ik die dacht dat da de wasdraad van het OCMW was die vol hing met uitgewrongen dweils.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6236 Gepost op: maart 08, 2016, 11:58:14 pm »
Wij hebn gezorgd voor fantastische sfeer..

Uh, heb precies iets gemist dan..  ???
Behalve 2 torens op gazettepapier en wat vierwerk van de Sarma bitter weinig gehoord..

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6237 Gepost op: maart 09, 2016, 07:35:26 am »
Persoonlijk vind ik het echt belachelijk dat je stoeltjes afbreekt, je doet dat gewoon niet.

Wat die tifo betreft. Er zal daar waarschijnlijk wel veel tijd en werk ingekropen hebben, maar ik vond er weinig betekenis achter zitten. Iedereen zijn eigen stijl en smaak. Wat sfeer betreft kan ik weinig zeggen. Als je in het uitvak zit hoor je nooit de supporters van de tegenstander en vice versa waarschijnlijk
+1

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6238 Gepost op: maart 09, 2016, 08:56:58 am »
Dankzij het crapuul van Essevee. Ws nog stoeltjes voor jullie wankers vak X. Wij hebn gezorgd voor fantastische sfeer, die tifo zal nog jaren branden op jullie netvlies, nogal wat anders dan "here we deal the cards" op jullie vierkant boerezeil. Nu ja, 40 stoelkes minder werk voor afbraak stadion en opbouw nieuwe tempel. We zullen koeiesleen zetten in het nieuwe, zal wa moeilijker worden  :P

1. Stoeltjes afbreken is voor mensen met het verstand van een amoebe. Helaas hebben wij ook dergelijke exemplaren in ons "supporters"bestand.

2. Die tifo was niks speciaal en zeker niet iets dat zal bijblijven of beter was dan de onze.

3. Als je nu werkelijk gelooft dat er tegen 2021 een nieuw stadion, gaat staan in Kortrijk, dan moet ik u doorverwijzen naar de amoebes uit punt 1. Ik lees al 10 jaar dat er stadionplannen zijn in Kortrijk, maar op 10 jaar tijd is er eigenlijk nog helemaal niks. Geen locatie, geen plan, geen studies, geen aannemer en bovenal geen geld.

4. Uw laatste opmerking doet mij vermoeden dat punt 1 effectief van toepassing zou kunnen zijn op u.

Offline Goldie

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6239 Gepost op: maart 09, 2016, 11:22:44 am »

2. Die tifo was niks speciaal en zeker niet iets dat zal bijblijven of beter was dan de onze.


Ik persoonlijk vond de tifo juist wel iets speciaal. Jammer genoeg was dit wel aan de verkeerde kant. Het is een mooie verwijzing naar hun stad en zeker niet eenvoudig te maken.

Misschien onze volgende tifo ook groter maken ? En misschien een verwijzing doen naar ons oud stadion?