Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925018 keer)

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6400 Gepost op: augustus 14, 2016, 10:43:58 am »
2 jaar geleden net dezelfde toestanden bij ons...
Daarom geen leedvermaak, zelf al gaat het over KVK
Juist wel  ;D Super veel leedvermaak!
SV TILL I DIE

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6401 Gepost op: augustus 14, 2016, 10:55:44 am »
2 jaar geleden net dezelfde toestanden bij ons...
Daarom geen leedvermaak, zelf al gaat het over KVK

Peisde dat die nekken toen niet met ons zaten te lachen, misschien? Laat ze maar goe afzien  ;D
-SVZW Forever-

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6402 Gepost op: augustus 14, 2016, 11:24:31 am »
2 jaar geleden net dezelfde toestanden bij ons...
Daarom geen leedvermaak, zelf al gaat het over KVK

ola ola... iemand ambieert hier een heiligverklaring :)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6403 Gepost op: augustus 14, 2016, 12:17:44 pm »
Ik heb de volledige match bekeken, heel weinig kwaliteit in Kvk. Als je een hele match tegen 10 man speelt en je kan maar dit brengen. Hun spitsen trekken ook op geen kl*ten. Die gaan een heel moeilijk seizoen tegemoet.

Diene Mercier kan wel iets.

Andere jaren was het gebrek aan kwaliteit voorin verdoezeld door de goeie verdediging. Maar daar zijn ze nu ook leeggeplukt.

Als er de komende twee weken niets bijkomt, gaan de nekken een heel grijs seizoen tegemoet.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6404 Gepost op: augustus 15, 2016, 11:48:10 am »
Tis weer genieten op het kvk forum  ;D

'en ondertussen ploegde de boer voort... Mechele zou nu toch naar "de voorlopige leider" verpatsen...'

'Als ik zie welke ploeg die boeren nu al hebben dan vraag ik mij af waarom wij die niet kunnen halen ? We hebben toch meer geld of die losers ??? Nen oulare die kunnen wij toch ook gebruiken of zie ik da verkeerd ?'

'Wat heeft Oulare dan ooit al bewezen? Saadi is fitter dan die gast ooit is geweest. Doordachte transferpolitiek bij Bulte? Volgend jaar herbeginnen, zonder extra geld.'
SV TILL I DIE

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6405 Gepost op: augustus 15, 2016, 04:21:17 pm »
Haha die denken nog altijd dat ze meer geld hebben dan ons:p. Het dringt nog altijd niet door da meneerke Tan er maar bitterweinig eurootjes zal insteke.
En sorry maar Oular? >>> Saaidi (die zal eerst nog zijn buikske moeten aftrainen tegen nieuwjaar).

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6406 Gepost op: augustus 16, 2016, 11:06:26 pm »
 :'(


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6407 Gepost op: augustus 17, 2016, 10:55:46 am »
Bedankt om dat hier af en toe te posten!

Pijnlijk om dat verschil te zien tussen een gezonde club die gestaag groeit (op sportief en op extra-sportief vlak), ondanks heel wat concurrentie in de buurt (Gent, Kortrijk, Rijsel), en dat clubje met 3000 abonnementjes in Maleisische in handen waar de frustratie duidelijk van af druipt.


Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6408 Gepost op: augustus 17, 2016, 11:05:58 am »
:)

toen de overname bekend werd sprak ik me nog uit:

als persoon : echt zonde voor Stad Kortrijk en hun supportersclan
als supporter van essevee : cool, op termijn een concurrent minder

Offline nicolas00752

  • Leden
  • Berichten: 46
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6409 Gepost op: augustus 17, 2016, 01:13:00 pm »
Toch liever ieder jaar playoff 1 met enkele huurlingen dan plaats 12-16 met een volledig 'eigen' elftal.

Van ons huidig elftal - dat nota bene 9/9 pakt - zijn enkele Vetokele en Me?t? gehuurd. Bij Me?t? hebben we dan ook nog een zeer betaalbare aankoopoptie.

Dus ik zie niet in waar ze zo over janken bij de Veekaa.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6410 Gepost op: augustus 17, 2016, 01:22:26 pm »
Zoals ik eerder schreef, ik ga akkoord met het huidig beleid bij Essevee dat ze nu eerst hun geld steken in de ontwikkeling van de infrastructuur en omkadering van de club. Met dit te doen maken we grote sprongen vooruit tov onze dichtste concurrenten. Als we met een reeks huurspelers en wat goedkope en slimme transfers het behoud kunnen verzekeren ?n nu en dan es meedoen met PO1 dan vind ik dat dik OK.

Laat de andere clubs maar hun geld opdoen aan spelers en met ons lachen ... binnen 3-4 jaar hebben wij wel onze infrastructuur en omkadering en dan moeten zij nog van 0 beginnen. Als we dan wel meer middelen hebben om aan te kopen zijn we niet 1 maar 2 stappen voor op onze dichtste concurrenten.


Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6411 Gepost op: augustus 17, 2016, 01:23:41 pm »
Toch liever ieder jaar playoff 1 met enkele huurlingen dan plaats 12-16 met een volledig 'eigen' elftal.

Van ons huidig elftal - dat nota bene 9/9 pakt - zijn enkele Vetokele en Me?t? gehuurd. Bij Me?t? hebben we dan ook nog een zeer betaalbare aankoopoptie.

Dus ik zie niet in waar ze zo over janken bij de Veekaa.

En Oulare en Coopman, maar dan kom je nog maar aan 4 spelers. Zit gewoon duidelijk veel frustratie in Krotrijk dat ze stik jaloers zijn op wat er hier aan het gebeuren is. Stadion krijgt vorm, goeie competitie start, sterke bank, spelers die liever naar hier komen dan waar dan ook in Belgi?, leiders plaats, training complex, stabiel bestuur, bekwame trainer met het juiste diploma...

Ok, grootste minpunt is dat het financieel gewoon nu een stuk moeilijker is maar als ik de resultaten tot nu toe zie lukt het ook wel zonder, vrezen om eruit te vallen zie ik ons niet snel doen dit seizoen.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6412 Gepost op: augustus 17, 2016, 08:58:34 pm »
En Oulare en Coopman, maar dan kom je nog maar aan 4 spelers. Zit gewoon duidelijk veel frustratie in Krotrijk dat ze stik jaloers zijn op wat er hier aan het gebeuren is. Stadion krijgt vorm, goeie competitie start, sterke bank, spelers die liever naar hier komen dan waar dan ook in Belgi?, leiders plaats, training complex, stabiel bestuur, bekwame trainer met het juiste diploma...

Ok, grootste minpunt is dat het financieel gewoon nu een stuk moeilijker is maar als ik de resultaten tot nu toe zie lukt het ook wel zonder, vrezen om eruit te vallen zie ik ons niet snel doen dit seizoen.

Wees gerust als huurspeler doorbreekt en verkocht word zal er wel een procentje gecasht worden door essevee. Dit snappen ze niet bij de vulkarre. Hopelijk zakken ze dit jaar.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6413 Gepost op: augustus 18, 2016, 10:15:13 am »
Wees gerust als huurspeler doorbreekt en verkocht word zal er wel een procentje gecasht worden door essevee. Dit snappen ze niet bij de vulkarre. Hopelijk zakken ze dit jaar.

Daar wordt toch iets te makkelijk van uitgegaan hoor...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6414 Gepost op: augustus 19, 2016, 09:35:17 pm »
 :-X

Artikel in sportvoetbalmagazine van 17/08/2016

HET PLAN VAN TAN (JAARGANG 2)
17 augustus 2016

?Het respect dat hier voor Tan Sri Vincent is getoond, is ook de reden waarom hij in het belang van een mooie toekomst voor KVK een gedragslijn voor het management invoerde.? Ken Choo, CEO van KV Kortrijk, licht het beleid van de West-Vlaamse eersteklasser onder Maleisische leiding toe.

Over de onlangs genomen beslissing om een nieuw stadion te bouwen en over de termijn waarbinnen dat zal gebeuren, kan CEO Ken Choo, rechterhand van clubeigenaar Vincent Tan, nog niet veel meer kwijt.

?Geef ons nog enkele jaren?, zegt hij. ?Alleen al het bouwen zelf duurt 18 tot 22 maanden. Wat ik wel kan meedelen, is dat we in het stadionproject graag trainingsfaciliteiten ?op academyniveau? willen voorzien voor vooral de U21. Zodat die jongens zich kunnen spiegelen aan het eerste elftal, zodat ze echt een schaduwelftal kunnen vormen en zo de doorstroming bevorderd wordt. Want nu is de kloof te groot. Er is nood aan een sterkere onderbouw. Ook het niveau van de beloftecompetitie zou verhoogd moeten kunnen worden. Onze voorzitter zal dat op het juiste moment ter sprake brengen in de Pro League en op de voetbalbond.?

OPLEIDING
Want spelers opleiden, integreren en vermarkten is een van de pijlers in het globale plan van Vincent Tan, de gefortuneerde Maleisi?r die ook eigenaar is van het Bosnische FK Sarajevo, van het Welshe Cardiff City FC ?n die participeert in het Amerikaanse Los Angeles FC. Eind vorige maand was Ken Choo nog met enkele trainers van Cardiff City FC in Peking om er training te geven in scholen in Chaoyang, het grootste, dichtstbevolkte, meest ontwikkelde en snelst groeiende zakendistrict van de Chinese hoofdstad.

?We proberen er onze links te ontwikkelen?, zegt Choo, die ook CEO van Cardiff City FC is. ?Want China is natuurlijk een gigantische markt met een enorm potentieel. Binnenkort sturen we weer zes coaches naar Peking. We werken er samen met de regering, het ministerie van Onderwijs en de voetbalbond. De Welshe voetbalbond werkt nauw samen met de voetbalbond in Peking en wij steunen de voetbalbond van Wales. Enkele van onze coaches maakten deel uit van de technische staf van Wales op het EK 2016 in Frankrijk. Zo zijn wij in Peking betrokken geraakt.?

Het zijn netwerken waarvan ook KV Kortrijk gebruik kan maken, benadrukt hij.

?In juli zijn de U21 van KVK voor vier dagen op onze academy in Cardiff geweest en volgende zomer zullen we ze voor een langere periode uitnodigen. Vorig seizoen is er Maleisische jeugd bij ons komen trainen en de komende maanden zullen er veel Chinezen komen. We zijn zelf ook al ge?nviteerd om met jongere leeftijdsgroepen een trip naar Peking te maken. Misschien kunnen er dan enkele jongens van KVK met ons mee. In september zullen we bij Cardiff City de Chinese socialemediaplatforms Weibo en WeChat lanceren en onze vertaalsites ontwikkelen. Dit maakt deel uit van een lopende culturele uitwisseling.?

COMMUNICATIE
Want externe communicatie biedt almaar meer mogelijkheden en wordt almaar belangrijker. Het is een punt waarop Ken Choo dit seizoen ook bij KVK vooruitgang wil zien.

?In Kortrijk wonen maar zo?n 70.000 mensen, maar dat hoeft geen probleem te zijn: succesvolle clubs bouwen hun fanbase wereldwijd uit?, zegt hij. ?Het is aan Stijn Van den Berge, onze nieuwe communicatie-en-marketingmanager, om een socialmediateam op te zetten en via de sociale media en de website de fanbase te ontwikkelen. Bij Cardiff City leveren en cre?ren wij elke dag videocontent. Eind vorige maand nog werden we door YouTube uitgenodigd in hun hoofdkantoor om er als beste voorbeeld van hoe het moet andere clubs uit te leggen hoe wij het precies doen om overal in de wereld mensen te bereiken. Onze YouTubepagina wordt jaarlijks door miljoenen mensen bekeken. We worden er zelfs wat voor betaald door YouTube. Met die kennis en bekwaamheid zullen we KVK helpen om zich te ontwikkelen.?

MANAGEMENT
Voor de rest wordt het beleid van de voorbije jaren voortgezet.

?Stap voor stap proberen we de club met kleine aanpassingen te verbeteren?, zegt Choo. ?Wat infrastructuur betreft, is dat met onder meer de renovatie van de toiletten, met een nieuwe bar en met het systeem van cashless payment in het stadion. In een huurhuis investeer je niet veel. Dat doe je pas wanneer het huis je eigendom is. Wat de spelersgroep betreft, voorzien we niet dat het nodig zal zijn om daar heel veel in te investeren. We halen spelers met een doorverkoopwaarde voor een redelijke prijs, spelers die verkocht kunnen worden wanneer het bestuur oordeelt dat dat in het belang van de club de beste strategie is.?

En zoals voorzitter Joseph Allijns onlangs in Sport/Voetbalmagazine aangaf, wordt er transparanter gewerkt sinds de transferactiviteiten helemaal onder de bevoegdheid van algemeen manager Matthias Leterme vallen.

?Matthias is wat ik noem new school?, bevestigt Choo. ?Hij is heel transparant en dat komt overeen met hoe er in Cardiff wordt gewerkt. Hij en ik spreken bijna dagelijks, net zoals we dat met Joseph doen. Alle clubactiviteit moet worden gerapporteerd aan de raad van bestuur zodat alles grondig kan worden onderzocht en goedgekeurd. Matthias? betrokkenheid hierbij helpt ons te garanderen dat dit proces uitgevoerd wordt.?

BREXIT
Nu het Verenigd Koninkrijk besliste om uit de Europese Unie te treden, is de vraag: is een Britse club als Cardiff City FC nog wel zo interessant voor Vincent Tan, als daar straks strenge toelatingsvoorwaarden voor EU- spelers zullen gelden? Neen, denk je. Maar dat is niet het antwoord dat Ken Choo geeft.

?Het is onmogelijk om op dit moment te zeggen wat er in de toekomst zal gebeuren?, antwoordt hij. ?Niemand die het echt weet. We anticiperen ook niet om geen afbreuk te doen aan de lopende processen en aan het management.?

In elk geval zal hij nog een derde poging wagen om met Cardiff City FC naar de Premier League te promoveren, nadat de club in The Championship achtereenvolgend als elfde en als achtste eindigde, verzekert hij. In Kortrijk zijn er niettemin die hopen dat na de brexit KVK het favoriete clubje van Tan zal worden.

?Wanneer je drie of vier kinderen hebt, kun je niet zeggen dat je van een van hen meer houdt dan van de anderen?, lacht Choo. ?Dat geldt ook voor Tan Sri Vincent en zijn gevoel bij elk van zijn clubs. Tan Sri houdt van KVK, dat is een feit. Het respect dat hier voor hem is getoond, is ook de reden waarom hij in het belang van een mooie toekomst voor KVK een gedragslijn voor het management invoerde.?

DOOR CHRISTIAN VANDENABEELE - FOTO GF

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6415 Gepost op: augustus 19, 2016, 09:36:16 pm »
:-X

Artikel in sportvoetbalmagazine van 17/08/2016

HET PLAN VAN TAN (JAARGANG 2)
17 augustus 2016

- knip -

?Wanneer je drie of vier kinderen hebt, kun je niet zeggen dat je van een van hen meer houdt dan van de anderen?, lacht Choo. ?Dat geldt ook voor Tan Sri Vincent en zijn gevoel bij elk van zijn clubs. Tan Sri houdt van KVK, dat is een feit. Het respect dat hier voor hem is getoond, is ook de reden waarom hij in het belang van een mooie toekomst voor KVK een gedragslijn voor het management invoerde.?

Met alle respect, maar is er eigenlijk ??n KVK supporter die dat geloofd?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6416 Gepost op: augustus 20, 2016, 11:43:28 am »
Met andere woorden, de bouw van het stadion wordt op de lange baan geschoven, de jeugd zal beter beginnen voetballen daar ze worden meege?ntegreerd in het stadionproject:p.
Grote investeringen in spelers zullen ze ook niet doen, en de fans gaan ze werven via social media.
Wat een klucht, mocht ik KVK fan zijn (wat gelukkig niet zo is:p) zou ik toch beginnen panikeren.
Dit trekt op niets. Daar zijn we volgens mij binnen afzienbare tijd vanaf.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6417 Gepost op: augustus 20, 2016, 11:47:27 am »
Met alle respect, maar is er eigenlijk ??n KVK supporter die dat geloofd?

gelooft*  8)

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6418 Gepost op: augustus 20, 2016, 12:09:48 pm »
Met andere woorden, de bouw van het stadion wordt op de lange baan geschoven, de jeugd zal beter beginnen voetballen daar ze worden meege?ntegreerd in het stadionproject:p.
Grote investeringen in spelers zullen ze ook niet doen, en de fans gaan ze werven via social media.
Wat een klucht, mocht ik KVK fan zijn (wat gelukkig niet zo is:p) zou ik toch beginnen panikeren.
Dit trekt op niets. Daar zijn we volgens mij binnen afzienbare tijd vanaf.

Wat er in Kortrijk ook mag gebeuren raakt me niet. Ik begrijp niet waarom mensen zich altijd moeien met een ander. Ik ben supporter van Essevee maar niet tegen anderen. Trouwens ik zie niet in waarom Kortrijk geen nieuw stadion zou kunnen bouwen als anderen dat wel kunnen. Laat iedere club doen wat ze vinden dat ze moeten doen en wees blij dat we een derby kunnen spelen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Over de Veekaa
« Reactie #6419 Gepost op: augustus 20, 2016, 12:35:47 pm »
Wat er in Kortrijk ook mag gebeuren raakt me niet. Ik begrijp niet waarom mensen zich altijd moeien met een ander. Ik ben supporter van Essevee maar niet tegen anderen. Trouwens ik zie niet in waarom Kortrijk geen nieuw stadion zou kunnen bouwen als anderen dat wel kunnen. Laat iedere club doen wat ze vinden dat ze moeten doen en wees blij dat we een derby kunnen spelen.

Beetje na?ef he. Als we echt willen doorgroeien moet KVK gewoon wijken. Pure economische wetmatigheid.