Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924950 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1160 Gepost op: maart 14, 2009, 11:51:26 pm »
nadat krotrijk vorige week met 2-3 verloor van lokeren, 2 keer scoorden door een blunder van copa en een strafschopgoal, verloren ze nu met 1-0 van het geplaagde moeskroen. moeskroen scoorde via een ... penalty  :) hopelijk kan moeskroen het seizoen uitspelen dan wordt het nog mooi spannend voor de 13e-16e plaats.

...en dan nog een penalty die er geen was :)
Heintje wil niet praten over 'het aantal punten' dat hij nodig heeft om in 1e te blijven want "als de anderen dit horen, zullen ze alles doen om ons dit aantal punten te verhinderen' (Studio 1).

Grote bek in de heenronde, nu al v??l minder praats in Scum City :)
« Laatst bewerkt op: maart 14, 2009, 11:52:57 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1161 Gepost op: maart 14, 2009, 11:55:35 pm »
nadat krotrijk vorige week met 2-3 verloor van lokeren, 2 keer scoorden door een blunder van copa en een strafschopgoal, verloren ze nu met 1-0 van het geplaagde moeskroen. moeskroen scoorde via een ... penalty  :) hopelijk kan moeskroen het seizoen uitspelen dan wordt het nog mooi spannend voor de 13e-16e plaats.

...en dan nog een penalty die er geen was :)
Heintje wil niet praten over 'het aantal punten' dat hij nodig heeft om in 1e te blijven want "als de anderen dit horen, zullen ze alles doen om ons dit aantal punten te verhinderen' (Studio 1).

Grote bek in de heenronde, nu al v??l minder praats in Scum City :)

ja misschien is het niet enkel de supporters van svzw die een hekel hebben aan kutrijk, hun supporters, hun trainer, hun voorzitter, maar gans het land, de pers, gans de voetbalbond en gans de arbiters. niet onlogisch feitelijk :)

misschien kunnen ze de filmpjes nu allemaal gaan bundelen en uitgeven op dvd : de complot-calimero files :D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1162 Gepost op: maart 15, 2009, 02:51:11 pm »
Hahaha, Hein z'n reactie op Sporza is weer genieten. "Men wil Kortrijk niet in eerste klasse" :'(.

Beseft die blaaskaak nu werkelijk nog st??ds niet dat het feit dat er misschien vaak tegen Kortrijk wordt gefloten, zou kunnen te maken hebben met het feit dat hij al van de eerste week staat te zagen en te klagen over de arbitrage?!

Degoutante man. Degoutant clubje.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1163 Gepost op: maart 15, 2009, 06:50:53 pm »
Ik vind dat wel een duidelijke strafschop. Hij raakt de bal dan misschien niet maar wil de bal moedwillig (!) met de hand raken!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1164 Gepost op: maart 15, 2009, 06:52:56 pm »
KUTRIJK BUITEN. EN DIKKE HEIN OOK.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1165 Gepost op: maart 15, 2009, 07:48:44 pm »
Ik vind dat wel een duidelijke strafschop. Hij raakt de bal dan misschien niet maar wil de bal moedwillig (!) met de hand raken!

idd!

Rafa

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1166 Gepost op: maart 15, 2009, 08:07:20 pm »
Gisteren iemand opgemerkt dat Hein de nieuwe verzorger van Roeselare is ?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

CB06_boy

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1167 Gepost op: maart 15, 2009, 09:37:36 pm »

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1168 Gepost op: maart 15, 2009, 11:56:13 pm »
http://teletekst.een.be/tt_een.php?p=531&g=1&s=0&r=0&x=1

Oei oei , wanneer Dikke Hein een grote ploeg zal trainen gaan we nog meer zijn nen kop zien!
Het is wel positief, de kansen dat Dury blijft stijgen zo weer... Alhoewel Club Brugge...

Hahaha, Hein z'n reactie op Sporza is weer genieten. "Men wil Kortrijk niet in eerste klasse" :'(.

Beseft die blaaskaak nu werkelijk nog st??ds niet dat het feit dat er misschien vaak tegen Kortrijk wordt gefloten, zou kunnen te maken hebben met het feit dat hij al van de eerste week staat te zagen en te klagen over de arbitrage?!

Degoutante man. Degoutant clubje.

Als ge dat al degoutant vond, dan moet ge zeker niet naar WTV kijken, bespaar u aub dat!!! Op WTV zit ie te zeggen en te beweren dat ze Europees zouden spelen moesten de scheidsrechters hun werk gedaan hebben... Hilarisch!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1169 Gepost op: maart 16, 2009, 09:43:59 am »
Idd op WTV was het echt lachwekkend tot triestig en degoutant.  Als we nu nog 40 ptn kunnen halen, en dit met al onze tegenslagen.  Dan is dit voor mij even sterk, dan dat we europees halen of meer zonder die tegenslagen.  Ik zou dan even willen zien waar we dan staan.  Man, man, triestig.  Daarna BRAM DE LY nog eventjes huilen.  "Ja ik had het gevoel dat ik al op het begin van de match werd geviseerd door   het scheidsrechterlijke trio, en mijn rood is onverdiend.

En het o zo aanvallende kortrijk scoort WEERAL niet.  24 goals in 26 matchen.  STERK.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1170 Gepost op: maart 16, 2009, 09:51:37 am »
artikel op voetbalbelgie nu juist. 

KV Kortrijk moet naar tweede klasse
KV Kortrijk was goed op weg om de virtuele titel van revelatie van het seizoen in de wacht te slepen. De Kerels hebben echter een grote stap achteruit gezet in de stand. Volgens trainer Hein Vanhaezebrouck heeft dat veel te maken met de arbitrage.

"De refs stapelen de fouten op, maar krijgen geen sancties", maakte de coach zijn ongenoegen duidelijk op Sporza. "Met die mensen valt niet te praten, ze luisteren niet. Blijkbaar wil men KV Kortrijk volgend seizoen niet meer in eerste klasse."

Tegen Moeskroen viel er een rode kaart voor De Ly en een strafschop in het nadeel van Kortrijk te noteren. "Enkele minuten voor die fout van De Ly wordt Barbosa bijna in twee getrapt. De scheidsrechter liet begaan. De Ly wordt wel bestraft en we krijgen een onterechte strafschop tegen."


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1171 Gepost op: maart 16, 2009, 10:02:19 am »
Gisteren iemand opgemerkt dat Hein de nieuwe verzorger van Roeselare is ?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Geleek er inderdaad wat op. Heb het ook gezien.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1172 Gepost op: maart 16, 2009, 10:19:46 am »
Die strafschop en rode kaart konden eigenlijk niet duidelijker zijn. De beelden geven de scheidsrechter overschot van gelijk en dan nog beginnen janken. Te gek voor woorden.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1173 Gepost op: maart 16, 2009, 10:21:33 am »
Gisteren iemand opgemerkt dat Hein de nieuwe verzorger van Roeselare is ?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Geleek er inderdaad wat op. Heb het ook gezien.
Hij sprintte trouwens sneller dan veel van de esseveespelers zaterdag...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1174 Gepost op: maart 16, 2009, 11:42:24 am »
Die strafschop en rode kaart konden eigenlijk niet duidelijker zijn. De beelden geven de scheidsrechter overschot van gelijk en dan nog beginnen janken. Te gek voor woorden.

Inderdaad, vind het hele voorval eigenlijk ook heel vreemd. Het is gewoon een overduidelijke penalty, en toch moet er weer een hele heisa rond komen, bizar. Gelukkig heb ik dat stukje niet gezien op WTV, ga er ook niet aan beginnen of ik hang weer boven het toilet om m'n ontbijt eruit te kotsen. Stonden wij te janken voor de onterechte rode kaarten die we al kregen? De penalties die niet gefloten werden? De goals die afgekeurd werden? De schrijnende arbitrage in zoveel van onze (thuis)wedstrijden? D?t is het verschil. Nu ja, ze zijn (met Hein voorop) al een heel seizoen bezig hun eigen graf aan het graven, ze beseffen het alleen niet.

Ah, Scum City, je bevestigt wat wij hier allemaal al wisten - je bent een een degoutant, omhooggevallen clubje dat niet leeft, met een achterban die met moeite groter is dan die van Dender, een spionkop vol met krapuul die in iets meer dan een jaar tijd verschillende keren de media heeft gehaald omdat ze op tegenstanders/politie/eigen volk/bejaarden en kinderen stonden te meppen, een pretentieuze trainer die zichzelf duidelijk niet onder controle heeft (en dan heb ik het niet over zijn gewicht alleen) en ?lke week opnieuw staat te janken over vanalles en nog wat, spelers die via Google worden gescout en dan toevallig slagen om achteraf de grote man uit te hangen, een ploeg die bijna het minste scoort in de hele eerste klasse ondanks dat zogezegde fantastische, aanvallende voetbal, en ga zo maar door. Je bent een lachertje.

ESSEVEE, PRIDE OF Z-W-VLAANDEREN!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1175 Gepost op: maart 16, 2009, 12:12:12 pm »
Die strafschop en rode kaart konden eigenlijk niet duidelijker zijn. De beelden geven de scheidsrechter overschot van gelijk en dan nog beginnen janken. Te gek voor woorden.

Inderdaad, vind het hele voorval eigenlijk ook heel vreemd. Het is gewoon een overduidelijke penalty, en toch moet er weer een hele heisa rond komen, bizar. Gelukkig heb ik dat stukje niet gezien op WTV, ga er ook niet aan beginnen of ik hang weer boven het toilet om m'n ontbijt eruit te kotsen. Stonden wij te janken voor de onterechte rode kaarten die we al kregen? De penalties die niet gefloten werden? De goals die afgekeurd werden? De schrijnende arbitrage in zoveel van onze (thuis)wedstrijden? D?t is het verschil. Nu ja, ze zijn (met Hein voorop) al een heel seizoen bezig hun eigen graf aan het graven, ze beseffen het alleen niet.

Ah, Scum City, je bevestigt wat wij hier allemaal al wisten - je bent een een degoutant, omhooggevallen clubje dat niet leeft, met een achterban die met moeite groter is dan die van Dender, een spionkop vol met krapuul die in iets meer dan een jaar tijd verschillende keren de media heeft gehaald omdat ze op tegenstanders/politie/eigen volk/bejaarden en kinderen stonden te meppen, een pretentieuze trainer die zichzelf duidelijk niet onder controle heeft (en dan heb ik het niet over zijn gewicht alleen) en ?lke week opnieuw staat te janken over vanalles en nog wat, spelers die via Google worden gescout en dan toevallig slagen om achteraf de grote man uit te hangen, een ploeg die bijna het minste scoort in de hele eerste klasse ondanks dat zogezegde fantastische, aanvallende voetbal, en ga zo maar door. Je bent een lachertje.

ESSEVEE, PRIDE OF Z-W-VLAANDEREN!
?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1176 Gepost op: maart 16, 2009, 01:38:34 pm »
Keep it up, Heintje!

"VANHAEZEBROUCK VERTELT GEWOON ONZIN"
 ???????????????????????????????????????
 KVK-coach Hein Vanhaezebrouck heeft het
 na de match in Moeskroen (weer) gemunt
 op de scheidsrechters. Na de nederlaag
 van KVK, door een weliswaar onterechte
 penalty, sprak hij over een complot.   
                                       
 "Dat is klinkklare onzin", zegt Robert
 Jeurissen, baas van de scheidsrechters,
 in de kranten. "Ik weet niet waar die 
 man zoiets haalt. Zulke verhalen vast-
 knopen aan een fout is gewoon zever." 
                                       
 "Wat zouden wij tegen eender welk team
 hebben? Welk voordeel zouden wij daar 
 nu uit halen? Wat Vanhaezebrouck zater-
 dag zei, was een brug te ver. Maar hij
 is al een heel seizoen zo bezig."


Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1177 Gepost op: maart 16, 2009, 01:46:46 pm »
Tijd voor de kijk van Calimero Hein! Met dank aan kvk.be!

'Ik ben ontgoocheld omdat we heel goed gevoetbald hebben en minstens een paar keer moeten scoren :'(. Maar we hebben tegenslag bij de afwerking :'(. Het schot van B?tr?mieux gaat via de doelman tegen de paal, B?tr?mieux knalt te geweldig een terugspringende bal,Volders redt zittend de bal die hij tegen de arm van een verdediger duwt maar daar halen wij nooit voordeel uit :'(. Na een uur brengen ze Sishuba in en zo komt Moeskroen eindelijk wat sterker naar voren. Sommigen denken dat KVK 90 minuten de tegenstander kan wegspelen, dat kunnen zelfs de topploegen niet. Ons probleem is dat we te weinig scoren, en dat had op Moeskroen te maken met de factor geluk voor de sterke Volders." :'(

"Wat ik erg vind is dat Barbosa in het laatste kwartier bijna dubbeldoor wordt gezaagd, de scheids staat er zes meter van, het hele stadion ziet het maar hij grijpt niet in :'(. In dezelfde fase maakt De Ly de fout die hem een tweede geel kost :'(. De scheids trok trouwens zo snel rood dat het wel leek alsof die kaart al in zijn mouw zat :'(. Wat was er gebeurd? De Ly had in de eerste helft geel gekregen toen hij een fout ging melden. Bij de rust wou hij dat uitleggen aan de scheidsrechter, maar die dreigde al meteen met 'Blijf van mij'. Ik heb toen tegen De Ly gezegd: 'Zeg geen woord meer of je krijgt rood.' En kijk: zijn eerste fout was al meteen goed voor geel en rood." :'(

"Over de penalty zal ik het niet hebben. Iedereen zegt dat het er geen was. Ik heb wel tegen Barbosa gezegd dat hij niet met de arm boven het hoofd in de lucht moet springen. Maar het is geen strafschop omdat je met je arm in de lucht springt. Even later doet Sakanoko een vliegende Afrikaanse tackle op Hempte :'(. Als die met zijn voet op de grond staat, is zijn enkel stuk :'(. Dat is altijd rood maar het wordt geel :'(. Dat heeft met kwaliteit van de scheidsrechter te maken." :'(

"Het probleem van nogal wat scheidsrechters is dat je er niet kunt mee praten :'(. Men verwacht veel psychologie van de trainers, maar blijkbaar niet van de scheidsrechters. Ik heb niet de indruk dat er al tegen een van de scheidsrechters een sanctie werd genomen dit seizoen. De laatste weken zag ik nochtans goeie scheidsrechters: Colemonts tegen Charleroi, Bylois tegen Lokeren. Mensen waarmee je vooraf even kon praten..."

- Ondertussen nadert Dender tot op zes punten.

"Je kunt niet verwachten dat ze allemaal blijven verliezen zoals Tubeke en Bergen. Dender wint op de valreep :'(. Het is logisch als je zelf geen punten pakt dat ze naderen. Maar ik behoud het volste vertrouwen, ook al omdat we op Moeskroen een positieve partij hebben gespeeld. Het is niet door eigen toedoen dat we in de problemen gekomen zijn." :'(



Tot volgende week!

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1178 Gepost op: maart 16, 2009, 02:55:51 pm »
ESSEVEE, PRIDE OF OOST-VLAANDEREN!
[/quote]

Niet beginnen ?, het voetbal in *aregem is failliet dood en begraven. Wij hebben volgens jullie een kleine achterban maar wij stonden onze fusie en het failliet in de weg. Dankzij de supporters bestaat de veekaa nog met ons stamnummer en het mooie rood-wit. En voor de peuters die toen nog niet bestonden, vraag maar na.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1179 Gepost op: maart 16, 2009, 03:11:54 pm »
Niet beginnen ?, het voetbal in *aregem is failliet dood en begraven. Wij hebben volgens jullie een kleine achterban maar wij stonden onze fusie en het failliet in de weg. Dankzij de supporters bestaat de veekaa nog met ons stamnummer en het mooie rood-wit. En voor de peuters die toen nog niet bestonden, vraag maar na.

Het voetbal in Waregem dood en begraven? Bijlange niet hoor, elke twee weken in het Regenboogstadion, veel doelpunten en weinig gezaag over de arbitrage, moet je ook eens proberen. :)

Trouwens, Kv Kortrijk is opgericht in 1971 na een fusie tussen Kortrijk Sport (dat op zich al een fusie was), en Stade Kortrijk (idem dito). Kv Kortrijk heeft het stamnummer (19) van de oudste van die twee, Kortrijk Sport, overgenomen. Dus zeggen dat jullie ontstaan zijn in 1901 is een flagrante leugen, want dan bestaat Sv Zulte Waregem evengoed al van 1946.

Kv Kortrijk ging in 2001 trouwens failliet. Allijns heeft dan 'Kortrijk Voetbalt' of weet ik veel wat opgericht, waardoor jullie konden verder bestaan.