Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925020 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1760 Gepost op: juni 24, 2009, 02:32:37 pm »
Gr?goire is een gerucht. Zou trouwens ni weten waar die zou spelen nadat ze eerder al Soetaers aantrokken. Is wel zo dat van al hun transfers alle spelers transfervrij waren, behalve Reina. Mollez (??n van de duurste spelers) is al weg en andere dure vogels zoals Oussalah, Demets (idd, die verdient daar aardig zijn geld...) en B?tr?mieux mogen beschikken. Qua lonen zal het dus niet veel verschil zijn in vergelijking met vorig jaar + het budget is omhoog. Is wel zo dat Leekens op zijn wenken bediend wordt maar ze gaan zeker niet dezelfde fouten maken als in het verleden, hoe graag velen dat ook hopen :)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1761 Gepost op: juni 24, 2009, 02:43:57 pm »
Gr?goire is een gerucht. Zou trouwens ni weten waar die zou spelen nadat ze eerder al Soetaers aantrokken. Is wel zo dat van al hun transfers alle spelers transfervrij waren, behalve Reina. Mollez (??n van de duurste spelers) is al weg en andere dure vogels zoals Oussalah, Demets (idd, die verdient daar aardig zijn geld...) en B?tr?mieux mogen beschikken. Qua lonen zal het dus niet veel verschil zijn in vergelijking met vorig jaar + het budget is omhoog. Is wel zo dat Leekens op zijn wenken bediend wordt maar ze gaan zeker niet dezelfde fouten maken als in het verleden, hoe graag velen dat ook hopen :)

Ik denk dat de lonen van Leekens, Soetaers en Pavlovic nog van een ander kaliber zijn dan die van een Demets of een B?tr?mieux om eerlijk te zijn. Mooie transfers allemaal, de toekomst zal uitwijzen of ze jullie op lange termijn vooruit helpen. ;)

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1762 Gepost op: juni 24, 2009, 06:36:26 pm »
Allee den kvk wil nu ook al die blaaskaak van nen Bernd Evens

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.288
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1763 Gepost op: juni 24, 2009, 07:27:13 pm »
Evens is wel degelijk naar Cercle..; VRT teletekst

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1764 Gepost op: juni 25, 2009, 08:25:23 am »
Zelfs bij Circkel dreigt het vierkant te gaan draaien dit jaar als ze al Evens gaan kopen...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1765 Gepost op: juni 25, 2009, 09:36:28 am »
Zelfs bij Circkel dreigt het vierkant te gaan draaien dit jaar als ze al Evens gaan kopen...

Wa zever is dat nu. Evens was bij voor hij naar Club ging 1 van de sterkhouders achteraan bij Westerlo, een ploeg die altijd subtop speelt en dat is dus een speler die een versterking is voor veel clubs 1 eerste. Maar uiteraard is het populair om op ex spelers van Club te kakken.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1766 Gepost op: juni 25, 2009, 11:15:53 am »
Zelfs bij Circkel dreigt het vierkant te gaan draaien dit jaar als ze al Evens gaan kopen...

Haha, zitten kakken op Antwerpjood Evens terwijl de helft van tmarginale scum city hem erbij wilde bij de kkv. Hilarisch  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1767 Gepost op: juni 25, 2009, 01:03:25 pm »
Zelfs bij Circkel dreigt het vierkant te gaan draaien dit jaar als ze al Evens gaan kopen...

Haha, zitten kakken op Antwerpjood Evens terwijl de helft van tmarginale scum city hem erbij wilde bij de kkv. Hilarisch  ;D

Je zal verkeerd geinformeerd zijn... Noch de meerderheid van de fans, noch Leekens (die Evens aangeboden kreeg tijdens onderhandelingen met Verbauwhede en Capon) wilden Evens bij Kortrijk...

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1768 Gepost op: juni 25, 2009, 01:57:05 pm »
Rudy Verkempinck zal naast hoofdtrainer Georges Leekens en Yves Vanderhaeghe de trainersstaf van KV Kortrijk vervolledigen."Beetje per beetje komt er organisatie binnen de club, maar er wacht me hier nog een heel pak werk", stelde Georges Leekens. "Verkempinck vervoegt de ploeg, maar dit niet op fulltime basis maar als halftime."

"Wij hebben ook Gino Caen aangetrokken als trainer van Jong KVK, zeg maar de beloftenploeg. Met Verkempinck hebben wij er alvast een goede kracht bij. Ik werk verder aan de professionalisering van het team, zowel qua programma, randorganisatie en dergelijke meer. Wat betreft de spelerskern blijven we zoeken naar nog vier of vijf nieuwkomers", weet Leekens. (belga/dea)

Offline mattn

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1769 Gepost op: juni 26, 2009, 02:47:38 pm »
Wat lees ik hier allemaal over onze aankopen , die jullie als oud afdanken ?
Misschien is het wel de bedoeling dat er ervaring in de ploeg komt , om zo niet voor onvoorziene omstandigheden te komen zoals in het 2de deel van het seizoen. Jullie kopen talenten , wij kiezen voor de ervaring. En wat betreft de degradatie strijd , kunnen we de ploegen in 2 categorie?n indelen : toppers en de rest , want vergeet niet zelfs de GBA eeft nog tegen degradatie aangekeken

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1770 Gepost op: juni 26, 2009, 03:03:03 pm »
Wat lees ik hier allemaal over onze aankopen , die jullie als oud afdanken ?
Misschien is het wel de bedoeling dat er ervaring in de ploeg komt , om zo niet voor onvoorziene omstandigheden te komen zoals in het 2de deel van het seizoen. Jullie kopen talenten , wij kiezen voor de ervaring. En wat betreft de degradatie strijd , kunnen we de ploegen in 2 categorie?n indelen : toppers en de rest , want vergeet niet zelfs de GBA eeft nog tegen degradatie aangekeken

Ik vind dat de transfers van KVK zeer goed zijn als je kijkt naar het budget en volgens mij kunnen ze zich niet beter wapenen voor volgend seizoen met het oog op de degradatiestrijd. Voor de aanstelling van Georges Leekens aanzag ik ze als degradatiekandidaat nr1, na de aanstelling ook nog, maar blijkbaar heeft de aanstelling van de trainer zijn effect niet gemist en kunnen ze behoorlijke spelers vastleggen.  Volgens mij betekent het weggaan van dikke Hein de redding. Jullie mogen Genk serieus bedanken dat ze jullie verlost hebben van die kuttrainer. Getuige daarvan zijn de belabberde transfers die Genk nu reeds gedaan heeft.

Offline mattn

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1771 Gepost op: juni 26, 2009, 05:31:03 pm »
Bakx is wel een goudhaantje hoor , maar moet dan eerst nog wel een jaar of 2 rijpen .
Ik denk dat het een spannende competitie gaat zijn , er kan van alles gebeuren. Tzou mij nie verwonderen zou een subtopper na een paar speeldagen op kop staan.

De beste transfers van jullie zijn veruit het houden van Berrier en Tavarel en die jonge Franse verdediger ( die ik niet met naam kan noemen)

Offline waldo

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1772 Gepost op: juni 26, 2009, 05:34:10 pm »
voor allen die vragen stellen over de financiele kant bij de vk en hoe ze aan dit geld geraken het volgende :
1 - volgens hun voorzitter hadden ze al een mooi 'spaarpotje' aangelegd.
2 - tijdens de winterstop zijn verschillende sponsers financieel bijgesprongen om nog eventuele bijkomende transfers te doen. betrimieux en ousallag hebben ze voor een appel en een ei overgenomen. de beule kwam gratis over. dus weer geld over voor in het potje.
3 - moeten toegeven : schitterende bekercampagne die veel geld opbracht
4 - extra tv gelden die ze vorig jaar niet hadden
5 - dit jaar hoger budget door extra sponsers ( waaronder barco )

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1773 Gepost op: juni 26, 2009, 05:34:41 pm »
Wat lees ik hier allemaal over onze aankopen , die jullie als oud afdanken ?
Misschien is het wel de bedoeling dat er ervaring in de ploeg komt , om zo niet voor onvoorziene omstandigheden te komen zoals in het 2de deel van het seizoen. Jullie kopen talenten , wij kiezen voor de ervaring. En wat betreft de degradatie strijd , kunnen we de ploegen in 2 categorie?n indelen : toppers en de rest , want vergeet niet zelfs de GBA eeft nog tegen degradatie aangekeken

Neeneen... niet oud !  Wel spelers die op een zijspoor geraakten bij hun club.  Dus die zijn op revanche belust.  Stuk voor stuk degelijke transfers eigenlijk...

Offline waldo

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1774 Gepost op: juni 26, 2009, 05:39:47 pm »
volgens hln tekend Benko morgen contract bij kvk ! toch een goeie spits mijn gedacht !

Offline Vanessa

  • Leden
  • Berichten: 23
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1775 Gepost op: juni 26, 2009, 05:49:00 pm »
Citaat
Ge moet u geen zorgen maken crudo maar toch bedankt . De vk heeft de laaste 7 jaar verre van zotte aankopen gedaan . Meer zelfs er is een flinke buffer voorzien . Trouwens van de nieuwkomers zijn er 2 die we huren, 3 transfervrij en 2 afkoopsom . Ja dan mag je al eens iets meer spenderen aan de maandlonen he ?


een flinke buffer voorzien ? waarmee dan ? door minder te winnen > winstpremies uitsparen > spaarpotje opbouwen ?

Zo aanvallen is nergens voor nodig. Er is inderdaad een spaarpotje aangelegd en in dit uiterst belangrijke seizoen komt dit goed van pas. Of moet je met dure contracten beginnen strooien het eerste jaar dat je in eerste zit en nergens zeker van bent... Nee, rustig opbouwen. De ambitie is ook niet Europees voetbal maar een rustig seizoen draaien, en met de soort spelers die nu wordt aangetrokken moet dit lukken.

zo aanvallen ? zeg dat eens tegen jullie marginale achterban die enkel maar in het nieuws komt als ze weer eens de politie, medesupporters, supporters van een andere ploeg, spelers van een andere ploeg , of bestuursleden van een andere ploeg aanvallen  ;) wel creatieve gasten ze vallen niet altijd dezelfden aan .

En vind je dat nu een goed argument in het pleidooi dat KV Kortrijk weldegelijk een zwaar seizoen tegemoet gaat? Of vergis ik mij hier van discussie :o

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1776 Gepost op: juni 27, 2009, 02:54:18 pm »
Bakx is wel een goudhaantje hoor , maar moet dan eerst nog wel een jaar of 2 rijpen .
Ik denk dat het een spannende competitie gaat zijn , er kan van alles gebeuren. Tzou mij nie verwonderen zou een subtopper na een paar speeldagen op kop staan.

De beste transfers van jullie zijn veruit het houden van Berrier en Tavarel en die jonge Franse verdediger ( die ik niet met naam kan noemen)

welke transfers de vk doet interesseert me niet, maar ik denk dat aannemen van Hyland zeker bij deze lijst mag. een zeer sterke verdedigende middenvelder van amper 20 jaar. Die speelt later zeker nog bij een europese middenmotor of beter.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1777 Gepost op: juni 28, 2009, 10:50:06 am »
Bakx is wel een goudhaantje hoor , maar moet dan eerst nog wel een jaar of 2 rijpen .
Ik denk dat het een spannende competitie gaat zijn , er kan van alles gebeuren. Tzou mij nie verwonderen zou een subtopper na een paar speeldagen op kop staan.

De beste transfers van jullie zijn veruit het houden van Berrier en Tavarel en die jonge Franse verdediger ( die ik niet met naam kan noemen)

welke transfers de vk doet interesseert me niet, maar ik denk dat aannemen van Hyland zeker bij deze lijst mag. een zeer sterke verdedigende middenvelder van amper 20 jaar. Die speelt later zeker nog bij een europese middenmotor of beter.
Vergeet onze doelman Sammy niet. Hij zorgde voor heel wat punten vorig seizoen...

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1778 Gepost op: juni 28, 2009, 06:43:43 pm »
Bakx is wel een goudhaantje hoor , maar moet dan eerst nog wel een jaar of 2 rijpen .
Ik denk dat het een spannende competitie gaat zijn , er kan van alles gebeuren. Tzou mij nie verwonderen zou een subtopper na een paar speeldagen op kop staan.

De beste transfers van jullie zijn veruit het houden van Berrier en Tavarel en die jonge Franse verdediger ( die ik niet met naam kan noemen)

welke transfers de vk doet interesseert me niet, maar ik denk dat aannemen van Hyland zeker bij deze lijst mag. een zeer sterke verdedigende middenvelder van amper 20 jaar. Die speelt later zeker nog bij een europese middenmotor of beter.
Vergeet onze doelman Sammy niet. Hij zorgde voor heel wat punten vorig seizoen...

sammy is geen transfer ;-)

canard

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #1779 Gepost op: juni 29, 2009, 04:20:43 pm »
Leon Benko tekent contract bij ons op de veekaa. Goede transfer !