Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 924948 keer)

0 leden en 19 gasten bekijken dit topic.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2020 Gepost op: augustus 20, 2009, 05:26:42 pm »
...
We hebben jullie niet nodig hoor.  Een paar gewilde ocmw gangers, een paar kindjes en een paar laffaards die op kinderen, vrouwen, eigens FANS, en eigen BESTUUR kloppen, en tegen 4 mensen van het bestuur staan spuwen en bier te gieten als mongolen
...
Een beetje meer respect voor de mongolen, a.u.b.!
Die mensen gaan vergelijken met krotrijk-supporters is er echt wel over!

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2021 Gepost op: augustus 20, 2009, 05:31:24 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

En als het zo blijft, zit er veel kans in dat we allemaal passen. Moeilijk om 300 mensen uit te pikken als er een 700-tal willen gaan...

Eens goed grote kuis houden, maar nee dat gebeurt niet. Zolang de mesthoop van KVK niet uitgekuist wordt moet er voor mijn part niemand meer van hen afzakken naar de derby.

Hmm... Na de derby hebben vele tientallen supporters een bruine envelop in de bus gekregen, maar jammer genoeg veelal de verkeerde mensen.
@essevee007: situatie thuis tegen Mechelen: BOB vraagt kvk-supporters om ID te tonen in eigen vak en filmt 90 minuten lang. Logisch dat er dan geen reactie komt. Haal geen feiten aan waarvan je zelf niet op de hoogte bent.

En op een vreemde manier zouden jullie ons ook wel een beetje missen. Sfeer zal er ook bij jullie weinig zijn, zonder bezoekende supporters.

Ik weet ook dat er nu vaak onschuldige slachtoffers vallen bij de KVK supporters, maar dat hebben ze enkel en alleen te danken aan het krapuul dat daar bijna wekelijks opduikt. Zolang niemand die mensen gaat gaan aangeven zal dit ook zo blijven. Ik zou er eerlijk gezegd geen enkel probleem mee hebben om amokmakers tussen onze aanhang te gaan aangeven, want die horen simpelweg niet thuis bij ons. Misschien moeten ze bij KVK ook eens zo een mentaliteitswijziging gaan doorvoeren anders zullen er altijd problemen blijven.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2022 Gepost op: augustus 20, 2009, 05:41:52 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

En als het zo blijft, zit er veel kans in dat we allemaal passen. Moeilijk om 300 mensen uit te pikken als er een 700-tal willen gaan...

Eens goed grote kuis houden, maar nee dat gebeurt niet. Zolang de mesthoop van KVK niet uitgekuist wordt moet er voor mijn part niemand meer van hen afzakken naar de derby.

Hmm... Na de derby hebben vele tientallen supporters een bruine envelop in de bus gekregen, maar jammer genoeg veelal de verkeerde mensen.
@essevee007: situatie thuis tegen Mechelen: BOB vraagt kvk-supporters om ID te tonen in eigen vak en filmt 90 minuten lang. Logisch dat er dan geen reactie komt. Haal geen feiten aan waarvan je zelf niet op de hoogte bent.

En op een vreemde manier zouden jullie ons ook wel een beetje missen. Sfeer zal er ook bij jullie weinig zijn, zonder bezoekende supporters.

Ik weet ook dat er nu vaak onschuldige slachtoffers vallen bij de KVK supporters, maar dat hebben ze enkel en alleen te danken aan het krapuul dat daar bijna wekelijks opduikt. Zolang niemand die mensen gaat gaan aangeven zal dit ook zo blijven. Ik zou er eerlijk gezegd geen enkel probleem mee hebben om amokmakers tussen onze aanhang te gaan aangeven, want die horen simpelweg niet thuis bij ons. Misschien moeten ze bij KVK ook eens zo een mentaliteitswijziging gaan doorvoeren anders zullen er altijd problemen blijven.

Indeed, bij ons zitten er ook zeker amokmakers en mannen die graag eens zouden kloppen, of gasten waar je ook niet zou moeten tegen hun schenen schoppen, maar het zijn ng mannen met verstand (die buiten ??n keer in jullie kortrijk) de club geen kosten laten maken en zeker als je al zo een schamel budget hebt.  Ook die mannen gaan niet op eigen fans of bestuur gaan slaan, laat staan op kinderen.  Enige club in belgie die dit nog niet inziet, dat je alleen maar lang niet naar je club kan gn kijken, of je club laat opdraaien, en je werk msh zelfs in gevaar brengt als je baas dat weet.Het gaat om een 10 man msh bij jullie zonder verstand met daarachter 60 kindjes met een grote mond waarschijnlijk? Veel meer kunnen het alvast niet zien, aangezien de kleine aanhang.  Voor de rest laffaards, en schaamtelijk voor de club. 
« Laatst bewerkt op: augustus 20, 2009, 05:44:05 pm door essevee007 »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2023 Gepost op: augustus 20, 2009, 08:27:40 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

Enfin geen betrouwbare bron ofzo, die gast was gewoon een passant in de winkel.

Langs ene kant zou dit wel beetje jammer zijn natuurlijk, altijd leuk met meer volk en natuurlijk financieel... 1200 plaatsen aan 15 euro ofzo, dat is niet weinig!

Het is zo dat voor de match tegen kutrijk de zittribune zal gesloten blijven, deels na vorig jaar en mede dat er nu stoelkes geplaatst zijn (you get my point?). Er zullen dus enkel ocmw'ers toegelaten worden in de staantribune...

stonden er vorige jaar nog geen stoelkens op de zittribune van de bezoekers ? baja toch ?

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2024 Gepost op: augustus 20, 2009, 08:34:06 pm »
Ah ik heb gisteren van een Kortrijkfan gehoord dat er slecht 300 toegelaten werden, dit wist hij door de supportersclubs die maar x-aantal bussen mogen inleggen..

Enfin geen betrouwbare bron ofzo, die gast was gewoon een passant in de winkel.

Langs ene kant zou dit wel beetje jammer zijn natuurlijk, altijd leuk met meer volk en natuurlijk financieel... 1200 plaatsen aan 15 euro ofzo, dat is niet weinig!

Het is zo dat voor de match tegen kutrijk de zittribune zal gesloten blijven, deels na vorig jaar en mede dat er nu stoelkes geplaatst zijn (you get my point?). Er zullen dus enkel ocmw'ers toegelaten worden in de staantribune...

stonden er vorige jaar nog geen stoelkens op de zittribune van de bezoekers ? baja toch ?

nope


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2025 Gepost op: augustus 21, 2009, 10:29:07 am »
en het huurlingenlegioen zal nog een beetje groeien...
Net gelezen op voetbalkrant:

KV Kortrijk rond de tafel met CimanKV Kortrijk lijkt met Laurent Ciman te gaan lopen. Trainer Georges Leekens wil verdedigende versterking en het bestuur van de West-Vlaamse club zat daarom gisteren rond de tafel met de 24-jarige verdediger.
21/08/2009 (09:56) | 2 reacties | 226x gelezen
Laurent Ciman is een speler op overschot bij Club Brugge en werd de laatste dagen gelinkt aan KSV Roeselare, Sporting Charleroi en een niet nader genoemde buitenlandse club. Toch lijkt het nu KV Kortrijk die de Waal zal binnen halen. Gisteren zaten beide partijen rond de tafel, want Ciman was niet geselecteerd voor de Europese wedstrijd van Club in Polen. Wellicht zal het gaan over een huurovereenkomst van ??n seizoen.

Auteur: Rita De Meyer

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2026 Gepost op: augustus 21, 2009, 12:19:21 pm »
en het huurlingenlegioen zal nog een beetje groeien...
Net gelezen op voetbalkrant:

KV Kortrijk rond de tafel met CimanKV Kortrijk lijkt met Laurent Ciman te gaan lopen. Trainer Georges Leekens wil verdedigende versterking en het bestuur van de West-Vlaamse club zat daarom gisteren rond de tafel met de 24-jarige verdediger.
21/08/2009 (09:56) | 2 reacties | 226x gelezen
Laurent Ciman is een speler op overschot bij Club Brugge en werd de laatste dagen gelinkt aan KSV Roeselare, Sporting Charleroi en een niet nader genoemde buitenlandse club. Toch lijkt het nu KV Kortrijk die de Waal zal binnen halen. Gisteren zaten beide partijen rond de tafel, want Ciman was niet geselecteerd voor de Europese wedstrijd van Club in Polen. Wellicht zal het gaan over een huurovereenkomst van ??n seizoen.

Auteur: Rita De Meyer


En ze bluvn moar delvn an under putje  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2027 Gepost op: augustus 21, 2009, 01:12:53 pm »
CIMAN  ;D

man man hoe hard is Leekens t daar kapot aan t maken


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2028 Gepost op: augustus 21, 2009, 03:44:27 pm »
Volgend jaar mogen ze opnieuw beginnen zonder geld.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2029 Gepost op: augustus 21, 2009, 04:40:45 pm »
Ciman ne prutser 1ste klasse, bewezen bij Br*hhe.

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2030 Gepost op: augustus 21, 2009, 04:43:08 pm »
Ciman ne prutser 1ste klasse, bewezen bij Br*hhe.

Vind ik zwaar overdreven, bij Charleroi was hij 1 van de absolute sterkhouders achteraan. Die jongen is volgens mij gewoon bezweken onder de druk. Kan volgens mij WEL gemakkelijk mee in eerste klasse.

Offline Deedee

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2031 Gepost op: augustus 21, 2009, 05:02:49 pm »
Ciman is bevestigd op site van KVK en Club Brugge. (gehuurd voor ??n seizoen)
Groot gelijk die mensen die hier zeggen dat je zo niks toekomstgerichts kan uitbouwen met al dat lenen...
Verkopen spelers en huren dan andere... Zo bespaar je idd maar je moet wel aan volgende jaren denken ook natuurlijk... Vele fans van KVK zijn het trouwens oneens met deze gang van zaken...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2032 Gepost op: augustus 21, 2009, 05:15:10 pm »
Ciman ne prutser 1ste klasse, bewezen bij Br*hhe.

Vind ik zwaar overdreven, bij Charleroi was hij 1 van de absolute sterkhouders achteraan. Die jongen is volgens mij gewoon bezweken onder de druk. Kan volgens mij WEL gemakkelijk mee in eerste klasse.
Ook rap content als je die bij Charleroi zo top vond..

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2033 Gepost op: augustus 21, 2009, 07:04:07 pm »
Ciman is bevestigd op site van KVK en Club Brugge. (gehuurd voor ??n seizoen)
Groot gelijk die mensen die hier zeggen dat je zo niks toekomstgerichts kan uitbouwen met al dat lenen...
Verkopen spelers en huren dan andere... Zo bespaar je idd maar je moet wel aan volgende jaren denken ook natuurlijk... Vele fans van KVK zijn het trouwens oneens met deze gang van zaken...

Een vk'er met gezond verstand: Vlug, naar Madame Tussauds ermee!!  ;D


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline jer

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2034 Gepost op: augustus 22, 2009, 10:39:41 am »
Essevee tegen onze buren zonder bezoekende sups???  ???
Dit zou onze derby serieus minder aantrekkelijk maken...
En als ik het goed begrijp, is dit om veiligheidsredenen??  ???
Kapotte zitjes kunnen ze volgens mij terugvorderen via de club en komen ze
allemaal samen met bussen, dan gaan ze samen weg met bussen. Nu gaat dit
allemaal veel moeilijker te controleren zijn.

Sups van kortrijk moeten dus aanwezig zijn bij de derby!!! (zelfs al is het alleen om hun
kopkes te zien gaan van algemene euforie 0-1 naar complete afgang 5-1)  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2035 Gepost op: augustus 22, 2009, 01:42:52 pm »
zelfs de kv mechelen supporters gaan nu alsnog naar beerschot blijkbaar ondanks het volgens mechelen te weinig aantal kaarten voor de bezoekers .

het zou mij dus verwonderen dat er bij een beperkt aanbod voor kortrijk supporters dan geen enkele komen opdagen, wetende hoe goed ze daar bij kortrijk onderling overeenkomen  :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2036 Gepost op: augustus 22, 2009, 02:57:43 pm »
supporters moeten er zijn voor de sfeer!! stel u voor zingen tegen een leeg vak??
man wat sfeervol zeg hehe. ook al was er niet veel volk mee van kvk het was plezant om hun smoel te zien toen ze weg reden met de bus  ;D

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2037 Gepost op: augustus 23, 2009, 12:26:16 pm »
aan de vk-ers die gisteren in vak T te gast waren ;

belachelijke randdebielen, komen beweren dat je in Kortrijk de ganse match door pinten kunt drinken, dat je er zelfs flesjes (!!??) mag meenemen in de tribune en dat je daar van de ?n? kantine naar de andere kunt wandelen.
Jullie hebben een poging gedaan om met  ??n van onze zwaaivlaggen buiten te wandelen, wel dat zal jullie zwaar opbreken.
Ik heb nl klacht ingediend wegens poging tot diefstal.
Dat jullie met die vlag amper het eind van het vak bereikten bewijst nog maar eens dat onze veilgheidsdiensten hun job goed doen (soms TE goed zelfs :-))

Dat jullie daarna uit het stadion gezet zijn mogen ze hier ook allemaal weten, maar jullie waren niet de grootste zatlappen, die prijs gaat naar iemand uit Deerlijk, die beweerde, omdat hij van Deerlijk was dat ie WEL pinten kreeg tijdens de wedstrijd, how low can you fall.

Voor alle duidelijkheid ; je mag alcoholische dranken schenken VOOR de match, en vanaf 15 minuten VOOR de rust tot 15 minuten  NA de rust.
Da's een voetbalwet, daar kunnen wij niks aan doen.
Trouwens, we zijn in het ganse stadion nogal soepel met die minuutjes vergeleken met elders.

Tot nooit meer

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2038 Gepost op: augustus 23, 2009, 01:12:52 pm »
dutsen!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2039 Gepost op: augustus 23, 2009, 01:24:52 pm »
Moet er nogmaals gezegd worden hoe marginaal dat volkje is?? Bewijzen genoeg!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"