Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925133 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2200 Gepost op: februari 03, 2010, 01:34:39 pm »
Ik ben er ook voorstander van.

Het is een dikke eikel en hij speelt bij Kortrijk, dus momenteel kan ik zijn kop niet zien, maar als Sammy weggaat mag hij gerust van mij komen. Een goeie keeper moet een klootzakske zijn, anders wordt je bij hoekschoppen, vrije trappen, ... gewoon overspeeld. Je zal er niet veel brave vinden als onze Sammy, getalenteerd en sympathiek, trust me.

 :o

Een Bruggefan die bij Kortrijk speelt, laat die maar mooi waar hij zit.

Citaat
PS: Die laatste goal van Roeselare was buitenspel in heenmatch, dus al was hij in de fout, scheids mag deze goal ook op zijn conto schrijven.

Was moeilijk te zien, heel nipt. Hoe dan ook begaat hij een gigantische flater, waardoor Roslar later de halve finales haalt.

Citaat
PS: Zijn commentaar: ik raak toch de bal. Ik herinner me eens dat Stijn Meert hands maakte tegen Gent en in de rust tegen de camera's verklaarde dat hij de bal niet had geraakt. Iedereen wist toen ook dat hij loog. Voor de camera net na een match is het moeilijk om rustig en verstandig te praten, het is er weinigen gegeven om een eerlijke en correcte analyse te doen zeker over uw eigen prestaties.

Daar zit het hem nu net, bij VBH, vrees ik. Hij snapt blijkbaar niet dat hij daar - voor de z?veelste keer - als een absolute randdebiel in vliegt met zijn voet vooruit, been gestrekt. Hij lijkt me trouwens altijd h??l rustig in zijn interviews, spijtig genoeg, want hij lijkt echt te menen wat hij allemaal uitstoot. Plaatsvervangende schaamte, alweer, z'n laatste interviews.

Citaat
Nu goed, van mij mag Sammy liefst nog 10 jaar blijven, is voor mij beste wat ons kon overkomen momenteel qua keeper.

?

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2201 Gepost op: februari 03, 2010, 01:57:49 pm »
Hij keepte een sterke heenronde, maar in de terugronde heeft hij al een paar serieuze steken laten vallen ... Hij wordt iets teveel gehypt naar mijn mening, waardoor mensen beginnen te denken dat hij beter is dan hij in werkelijkheid maar is. Het is zeker een goeie doelman, maar Bossut, De Winter en Mignolet zijn beter. Waar zij iedere week een hoog niveau halen, slaagt Verbauwhede er niet in om constant te presteren.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2202 Gepost op: februari 03, 2010, 02:04:44 pm »

PS: Zijn commentaar: ik raak toch de bal. Ik herinner me eens dat Stijn Meert hands maakte tegen Gent en in de rust tegen de camera's verklaarde dat hij de bal niet had geraakt. Iedereen wist toen ook dat hij loog. Voor de camera net na een match is het moeilijk om rustig en verstandig te praten, het is er weinigen gegeven om een eerlijke en correcte analyse te doen zeker over uw eigen prestaties.

Ik dacht dat 't tegen zijn vrienden uit Luik was, in het strafschopgebied, kant zwembad. Meert die met de arm ver van het lichaam een erg gevaarlijke voorzet tegenhoudt ...

Webteam SV Zulte Waregem

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2203 Gepost op: februari 03, 2010, 02:48:33 pm »
Mijn geheugen is ook niet alles meer sinds het Bavik is, maar volgens mij was het tegen Gent en heeft Foley de penalty gemist of is hij gestopt geweest door ??n van onze toenmalige keepers.

Nu in elk geval, het is niet omdat hij van Kortrijk zou komen dat hij niet welkom zou zijn. Vidmar en Salou kwamen ook van Kortrijk, en ik heb er van genoten. Maar we leven in een democratie, dus als jullie hem niet willen, geen probleem hoor.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2204 Gepost op: februari 03, 2010, 02:53:28 pm »
http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/nieuws/article.html?Article_ID=225486

Citaat van: sport.be
D? verrassing van de week kwam uit de mond van Stijn Meert. Na een duidelijke handsbal in de grote rechthoek bleef de speler van Zulte Waregem volhouden dat het geen strafschop was.

Ook een beetje onverwacht was de makkelijke zege van Standard op Zulte Waregem. Iedereen meent toch dat de Rouches het meest verzwakt zijn in vergelijking met Anderlecht, Club Brugge en Genk? Mocht Salim Taoma op basis van een dvd gekocht zijn, dan was het wel een goeie dvd. De deal van Milan Jovanovic met Osasuna is dan weer typisch Standard.



Blame bavik , ;)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2205 Gepost op: februari 03, 2010, 03:30:51 pm »
Merde, en ik zou er zelfs op gewed hebben...

Maar heb wel dit gevonden:

http://www.sport.be/nl/jupilerproleague/archief/statgame.html?comp=2304&game=88042

Kwestie dat ik toch een beetje mijn eer kan redden:

Citaat
Dat veranderde na de rust, toen huurling Tim Matthys opnieuw tegen zijn werkgever AA Gent scoorde. Blije gezichten aan de Gaverbeek, maar dat geluk bleef niet duren. Rood was er even later voor Stijn Meert, nadat hij een doelpunt van Boussoufa verijdelde met de hand. De strafschop van Foley werd echter door Sengier gestopt. Toch scoorde Gregoire even later de winning goal.


Blijkbaar zou Meert de ideale man zijn om Bossut te vervangen: Kan een bal stoppen, is een klootzakske en komt van Kortrijk :) :)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2206 Gepost op: februari 05, 2010, 02:44:18 pm »
De v??kaa geeft kritiek op Z.Waregem ivm de kalenderproblemen.

Haha... de jaloezie begint al !

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2207 Gepost op: februari 05, 2010, 03:03:53 pm »
Inderdaad.  Is al 2de maal dat da jaloers kieken van een Allijns kritiek daarop geeft naar ons toe.  Zie teletekst!  Kv kortrijk wijst z waregem met de vinger.  Waar moeien ze zich mee eigenlijk?  Te weinig aandacht zeker?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2208 Gepost op: februari 05, 2010, 06:49:03 pm »
kv kortrijk = fusieploeg = no past , no present, no future

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2209 Gepost op: februari 05, 2010, 06:51:22 pm »
ik hoop dat habibou er een stuk of drie inknalt ;D

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2210 Gepost op: februari 07, 2010, 10:31:25 am »
Dat word een gezellig onderonsje vanavond,allijns en de bayats kunnen lekker wat roddelen over den essevee,er hangt romance in de lucht  :o

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2211 Gepost op: februari 10, 2010, 05:47:37 pm »
 








Het Nieuwsblad  (stad kortrijk)


'We gaan KVK-kas niet eindeloos blijven spijzen'
Onderhandelingen over toelage aan club toch niet afgerond
 


 

 
 
 
 
KORTRIJK - De onderhandelingen tussen de stad en KVK over een toelage van 350.000euro zijn dan toch niet afgerond, in tegenstelling tot wat er te lezen staat op de site van de club. Meer nog, in het schepencollege is de toelage onderwerp van een hevige discussie. 'De vraag naar centen moet op een bepaald ogenblik stoppen', zegt schepen van Financi?n Cnudde. Freddy Vermoere

Nog even recapituleren. KVKortrijk voerde afgelopen zomer allerlei verfraaiingswerken uit die de clubkas strikt genomen te boven gingen. Daarop klopte de club in september aan bij de stad met de vraag om een forse subsidie. Vorige week woensdag leek er een akkoord te zijn. KVK zou 350.000euro krijgen en in ruil de strenge voorwaarden respecteren die daaraan gekoppeld zijn. Op de site van KVK verscheen letterlijk volgend bericht: 'De Raad van bestuur van de cvba Kortrijk Voetbalt heeft op de vergadering van 3februari2010 unaniem beslist in te stemmen met de zesprincipes weerhouden in het ontwerp van overeenkomst zoals voorgesteld door het schepencollege.'

Tegenvoorstel

Zaak afgerond zo leek het. Nu blijkt dat KVK enkele van die strenge voorwaarden niet ziet zitten en een tegenvoorstel geformuleerd heeft dat het stadsbestuur vandaag bekijkt. Dat zei een schepen maandagavond in de wandelgangen van het Kortrijkse stadhuis net voor de gemeenteraadszitting.

Schepen van Sport Stefaan Bral (CD&V), die al een maand lang heel geheimzinnig doet over dit dossier, moest toegeven dat er inderdaad nog geen akkoord is. 'Maar ik wil daar verder niets over kwijt', reageerde Bral geprikkeld. 'De onderhandelingen zijn bezig en we zien wel waar we uitkomen. Als er een akkoord is, komt dit hoe dan ook nog op de gemeenteraad, mogelijk al in maart.'

'Dit moet stoppen'

Schepen van Financi?n Alain Cnudde (CD&V) is meer loslippig. Volgens hem is dit een dossier dat voor veel discussie zorgt binnen het stadsbestuur. 'Iedereen in het schepencollege is bereid om KVK nog eens extra geld toe te stoppen omdat de club uitstraling geeft aan de stad. Toch willen de meeste schepenen dat het daarna stopt. Het kan niet zijn dat de stad om de haverklap belastingsgeld moet blijven pompen in de club die al bijzonder veel steun geniet.'

'KVK is met voorsprong de duurste vereniging van de stad. Er is zopas nog met belastingsgeld een tribune betaald van 1,7miljoen euro, ook moet KVK voor zijn energie maar 10procent van de kosten betalen, er zijn de kosten van de politiebegeleiding die de stad ophoest en KVK krijgt ook nog een gewone toelage. Bovendien komt straks ook het dossier over de verplichte veldverwarming voor eersteklasseclubs op onze tafel terecht. Dus is het langzaamaan welletjes geweest.'

Joseph Allijns, voorzitter van KV Kortrijk, zegt dat hij op dit ogenblik geen commentaar kwijt wil over het dossier.
(vdb)


T'ZIET ER NIE GOE UIT.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2212 Gepost op: februari 10, 2010, 05:49:46 pm »
Voorwaarden die stad aan KVK stelt


 
 
 
 
KORTRIJK - Een aandeelhouder van ?Kortrijk voetbalt' mag nog maximum 24,9 procent van de aandelen bezitten.

Een professionalisering van het bestuur dringt zich op. Het aantal leden van de raad van bestuur wordt enerzijds ingekrompen en anderzijds aangevuld met nieuwe leden.

Ook opvallend is de aanstelling van een accountant-revisor. Die zal elk kwartaal de rekeningen controleren en rapporteren aan de stad.

Er moet ook tegen 30juni een businessplan voor de komende vijfjaar worden opgemaakt.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2213 Gepost op: februari 10, 2010, 06:34:14 pm »
...
T'ZIET ER NIE GOE UIT.
VINDET? IK VIND HET ER JUIST AL LANGS OM BETER UITZIEN !!!  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2214 Gepost op: februari 10, 2010, 08:13:11 pm »
ocharme sebiet geen voetbal meer bij  de fusieploeg kortrijk voetbalt kortrijk  :)

toch ietske te duur huurlingenlegioen zeker ? en de sjors zal er ook wel nie zitten voor 100 euro per mats zeker  :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2215 Gepost op: februari 17, 2010, 02:44:05 pm »
3 zaken voor volgend jaar: geen geld, geen trainer en geen spelers meer! WAT EEN BELEID!

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2216 Gepost op: februari 17, 2010, 05:06:24 pm »
Laatet ons hopen  ;D

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2217 Gepost op: februari 18, 2010, 01:10:39 pm »
Moest dat gebeuren, zou ik 5 minuten plat liggen van t lachen  :D  ;D

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2218 Gepost op: februari 18, 2010, 01:17:39 pm »
Moest dat gebeuren, zou ik 5 minuten plat liggen van t lachen  :D  ;D
5 minuten maar? :)

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2219 Gepost op: februari 18, 2010, 01:22:37 pm »
Moest dat gebeuren, zou ik 5 minuten plat liggen van t lachen  :D  ;D
5 minuten maar? :)

Om de 5 minuten naar adem happen, en dan opnieuw beginnen lachen.  ;)