Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925012 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline karel vh

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2220 Gepost op: februari 19, 2010, 12:22:44 pm »
Op 9 november 2009 ging Mattias Leterme bij KV Kortrijk aan de slag als financieel en administratief manager. De zoon van premier Yves Leterme oogst een flinke portie kritiek van de trainer Georges Leekens.

"Mijn taak is om te zorgen dat alles klopt wat met de financi?n te maken heeft", vertelde Matthias Leterme aan een krant. "Dat gaat van de spelerslonen tot een simpele vijs die moet ingedraaid worden. Daarom moet ik de trainer soms wat intomen. Hij is superprofessioneel en zou iedere week op stage willen gaan."

"We zijn dit seizoen nog geen enkele keer op stage geweest", luidt de repliek van Georges Leekens in HLN. "Bovendien deden we deze winter geen enkele transfer. Enkel een ruil tussen Vrancken en Soetaers met KV Mechelen."


 ;D ;D ;D ;D ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2221 Gepost op: februari 19, 2010, 12:36:51 pm »
Allright, girl's fight !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2222 Gepost op: februari 19, 2010, 02:32:08 pm »
Op 9 november 2009 ging Mattias Leterme bij KV Kortrijk aan de slag als financieel en administratief manager. De zoon van premier Yves Leterme oogst een flinke portie kritiek van de trainer Georges Leekens.

"Mijn taak is om te zorgen dat alles klopt wat met de financi?n te maken heeft", vertelde Matthias Leterme aan een krant. "Dat gaat van de spelerslonen tot een simpele vijs die moet ingedraaid worden. Daarom moet ik de trainer soms wat intomen. Hij is superprofessioneel en zou iedere week op stage willen gaan."

"We zijn dit seizoen nog geen enkele keer op stage geweest", luidt de repliek van Georges Leekens in HLN. "Bovendien deden we deze winter geen enkele transfer. Enkel een ruil tussen Vrancken en Soetaers met KV Mechelen."


 ;D ;D ;D ;D ;D

Hoe lang nog Georges?  Staat er al een club in Saoudi-Arabie te zwaaien met geld? 

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2223 Gepost op: februari 19, 2010, 05:32:17 pm »
Op 9 november 2009 ging Mattias Leterme bij KV Kortrijk aan de slag als financieel en administratief manager. De zoon van premier Yves Leterme oogst een flinke portie kritiek van de trainer Georges Leekens.

"Mijn taak is om te zorgen dat alles klopt wat met de financi?n te maken heeft", vertelde Matthias Leterme aan een krant. "Dat gaat van de spelerslonen tot een simpele vijs die moet ingedraaid worden. Daarom moet ik de trainer soms wat intomen. Hij is superprofessioneel en zou iedere week op stage willen gaan."

"We zijn dit seizoen nog geen enkele keer op stage geweest", luidt de repliek van Georges Leekens in HLN. "Bovendien deden we deze winter geen enkele transfer. Enkel een ruil tussen Vrancken en Soetaers met KV Mechelen."


 ;D ;D ;D ;D ;D

Hoe lang nog Georges?  Staat er al een club in Saoudi-Arabie te zwaaien met geld? 
Mag het ook nen Egyptenaar zijn? Ik weet anders wel enen zitten mee ne grote zak kluiten en ie zoekt dringend nog nen anterneur...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2224 Gepost op: februari 20, 2010, 01:49:31 pm »
KORTRIJK - VTM besliste nog 18 afleveringen te maken van De Rodenburgs. De stad Kortrijk wil daar weer voor betalen, maar wil dat er een Rodenburgs-dag in Kortrijk aan gekoppeld is. Bart Caron van Groen! vraag zich af of de stad zijn geld niet beter kan besteden. Caron: ?Onze burgemeester vond het belangrijk dat de stad voldoende in beeld kwam. Tja, dat is min of meer het geval geweest, maar er waren veel meer beelden van elders te zien. En los daarvan, weet de burgemeester nog waar de serie over gaat? Kijk, met de Flikkendag kan Gent zich positief profileren. Maar met de Rodenburgs? Welk beeld wordt er zo over Kortrijk verspreid?'

Ook over het toeristische effect heeft hij zijn vragen. ?Nooit iets van gemerkt. Als de stad niet weet wat doen met haar geld, stel ik voor dat ze het aan de kant houden voor de dag dat KV Kortrijk Europees voetbal speelt. Of voor de bestrijding van de stijgende armoede in Kortrijk. Ik kies voor het laatste.'



Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2225 Gepost op: februari 20, 2010, 01:49:53 pm »
KORTRIJK - Het stadsbestuur van Kortrijk zal pas volgende week woensdag na het schepencollege meer uitleg geven over hoe het nu precies zit tussen de stad Kortrijk en KV Kortrijk.

De strenge voorwaarden die gekoppeld zijn aan een toelage van 350.000euro voor de CVBA Kortrijk Voetbalt, de onderneming achter KVK, worden ten dele in vraag gesteld door het bestuur van de voetbalclub en daardoor is er nog altijd geen akkoord. Gisteren werd het agendapunt besproken op het schepencollege, maar burgemeester Lybeer wilde er nog niets over kwijt.



Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2226 Gepost op: februari 20, 2010, 04:14:16 pm »
Dat heeft niets met het voetbal te maken en dat weten jullie allemaal niewaar,ze spelen een schitterend seizoen en dat kan niemand ontkennen.Wat het volghend jaar word dat valt af te wachten .

fox

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2227 Gepost op: februari 20, 2010, 04:58:05 pm »
Dat heeft niets met het voetbal te maken en dat weten jullie allemaal niewaar,ze spelen een schitterend seizoen en dat kan niemand ontkennen.Wat het volghend jaar word dat valt af te wachten .

Dit heeft er toch alles mee te maken dacht ik? Sportief zijn ze goed bezig, omdat ze weer eens boven hun stand gaan leven zijn.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2228 Gepost op: februari 20, 2010, 05:47:41 pm »
Dat heeft niets met het voetbal te maken en dat weten jullie allemaal niewaar,ze spelen een schitterend seizoen en dat kan niemand ontkennen.Wat het volghend jaar word dat valt af te wachten .
Het doet er toch niet toe. Dit is gewoon een topic over de veekaa.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2229 Gepost op: februari 20, 2010, 06:27:39 pm »
Ik heb deze namiddag de U19 tegen kvk zien spelen. 1-0 gewonnen en kvk de laatste minuten volledig zoals ze hier de drie punten komen stelen zijn in september...
Op het einde riep hun coach letterlijk: niet voetballen, stormen naar voor! Genieten :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2230 Gepost op: februari 21, 2010, 12:25:20 am »
Dat heeft niets met het voetbal te maken en dat weten jullie allemaal niewaar,ze spelen een schitterend seizoen en dat kan niemand ontkennen.Wat het volghend jaar word dat valt af te wachten .

Het is moeilijk om dit toe te geven, maar ze spelen inderdaad een schitterend seizoen, maar Moeskroen speelde ook veel schitterende seizoenen met vetbetaalde spelers die veel te duur waren voor hun clubkas. Denk je echt dat een Messoudi,Soetaerts of Vranken,Pavlovic,Benteke of Ciman zullen blijven of goedkoop zijn?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2231 Gepost op: februari 21, 2010, 09:46:42 am »
Het halen van playoff 1 zou wel eens de redding kunnen zijn voor KVK. Dat brengt geld op en de spelers gaan misschien liever blijven bij KVK.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2232 Gepost op: februari 21, 2010, 10:26:50 am »
Het halen van playoff 1 zou wel eens de redding kunnen zijn voor KVK. Dat brengt geld op en de spelers gaan misschien liever blijven bij KVK.

???
Play-off 1: toppers, dus hogere wedstrijdpremies en winstpremies. 10 matchen in plaats van 6, dus meer wedstrijdpremies.

En de spelers gaan niet 'liever' blijven, ze gaan alleen content zijn dat ze zich in aanwezig van honderden scouts kunnen bewijzen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2233 Gepost op: februari 21, 2010, 01:59:49 pm »
Ik zie hier veel jaloezie op dit aspect, maar ze doen het toch wel dit seizoen zeker, en wat er volgend seizoen gebeurd dat zijn onze zaken niet dat is hun probleem. :-X

Offline mattn

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2234 Gepost op: februari 21, 2010, 03:23:18 pm »
Dat van die wedstrijdpremies komt op hetzelfde neer hoor
hoeveel keer win je tegen FCB RSCA KAA Gent , ...

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2235 Gepost op: februari 21, 2010, 03:59:58 pm »
Kortrijk speelt nu wel sterk, maar echt moeilijk is dat ook niet zo'n huurlingenlegioen. Op papier hebben ze gewoon een heel goede ploeg

geef mij maar een paar punten minder met een lange termijn visie eerlijk gezegd

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2236 Gepost op: februari 21, 2010, 04:29:51 pm »
Kortrijk speelt nu wel sterk, maar echt moeilijk is dat ook niet zo'n huurlingenlegioen. Op papier hebben ze gewoon een heel goede ploeg

geef mij maar een paar punten minder met een lange termijn visie eerlijk gezegd

?

Niemand zal hier ontkennen dat Kortrijk niet goed bezig is dit seizoen. Ze doen het uiteraard zeer goed, chapeau, maar ik heb toch liever onze manier van werken. In plaats van een dure, pretentieuze trainer als Leekens aantrekken (wanneer gaat die opnieuw vertrekken om geld te scheppen?) die op zijn beurt een heleboel dure spelers eist (die uiteraard kunnnen voetballen), heb ik toch liever een lange termijnsvisie met een trouwe trainer die het elk jaar opnieuw fantastisch doet ?n die van mindere doch trouwe spelers absolute toppers maakt bij momenten. Liever een hardwerkende, trouwe Ludwin dan een hoer als De Beule die nu eventjes een goede periode doormaakt bij Kortrijk Voetbalt. Om maar iets te zeggen.

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2237 Gepost op: februari 21, 2010, 08:02:07 pm »
Ik deel uw mening,maar wat ze nu presteren is formidabel en ik ben er ook niet gelukkig mee dat geef ik toe.Maar volgend jaar is het er op of er onder dat hebben wij ook meegemaakt met den essevee in 93-94 en dat was de ondergang van iets heel moois.De rest kennen we :(

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2238 Gepost op: februari 22, 2010, 07:37:06 pm »
Ik deel uw mening,maar wat ze nu presteren is formidabel en ik ben er ook niet gelukkig mee dat geef ik toe.Maar volgend jaar is het er op of er onder dat hebben wij ook meegemaakt met den essevee in 93-94 en dat was de ondergang van iets heel moois.De rest kennen we :(

tja dan gaat kortrijk voetbalt kortrijk maar failliet zeker ? kan mij geen BAL schelen ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2239 Gepost op: maart 09, 2010, 02:42:52 pm »
Dat heeft niets met het voetbal te maken en dat weten jullie allemaal niewaar,ze spelen een schitterend seizoen en dat kan niemand ontkennen.Wat het volghend jaar word dat valt af te wachten .

Dit heeft er toch alles mee te maken dacht ik? Sportief zijn ze goed bezig, omdat ze weer eens boven hun stand gaan leven zijn.

En hoe boven hen stand.  Met verruit het kleinste budget, willen leven als een ploeg met een budget die x4 is. En dan nog nen trainer nemen die bekent is oms zijn schade die hij nalaat bij een vertrek, en evenveel wisselt van team als van shirt.  Neem daarbij nog eens de vele huurlingen die zich enkel in de kijker gespeeld hebben voor terug te kunnen naar hen CLUB VAN HEN HART, en dat volledig gratuit.  Ik blijf erbij, wat een naief bestuur zonder enige lange termijnvisie.  Ok, ze doen een goed seizoen, maar ik heb nog geen enkele match gezien van hen waar ik echt van ondersteboven was.  Zoals ze al zeiden in de pers en incl. ceulemans(voetbalkrant).  Bij kortrijk lijkt het wel of ze het in de schoot geworpen krijgen, terwijl zulte waregem er echt voor knokt met knap voetbal maar niet het geluk heeft dat kortrijk aan zijn zijde heeft.

Ik zie geen enkele visie of strategie(zoals berrier zegt) in heel dat kortrijk.  Terwijl wij echt wel een visie, ambitie en een gezicht hebben (spreek dan gewoon nog niet over ons palmares).
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2010, 02:45:32 pm door essevee007 »