Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925003 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2340 Gepost op: april 22, 2010, 11:46:56 am »
Waar halen die dat geld??? Ploeg met verruit het kleinste budgetje gaat doodleuk 700 000 euro gaan uitgeven aan een ciman (een verdediger). Als je ziet dat vb aa gent (ploeg met 5de grootste budget: maar max 1 miljoen euro kan uitgeven, dan is dit weer een topzet van het kortrijkse bestuur, hmm,hmm.En dit terwijl ze immens veel geld kwijt zijn aan dure lonen en leekens zijn kleedkamereissen enz.... (schulden zouden hebben) en straks niets van geld zullen ontvangen voor vb een vertrek van benteke ondermeer en ook sponser vasco dreigt af te haken.

En top of the bill, ze dachten van eventjes sonck binnen te halen.  Eens van, waregem en vele andere clubs kunnen het niet, wij wel.  Man, man, wat een beleid!

« Laatst bewerkt op: april 22, 2010, 11:49:22 am door essevee007 »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2341 Gepost op: april 22, 2010, 12:00:29 pm »
man, als dat waar is?!!! geloof het eigenlijk niet echt.
tja, in Kortrijk zien ze het altijd groot zeker

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2342 Gepost op: april 22, 2010, 12:27:05 pm »
man, als dat waar is?!!! geloof het eigenlijk niet echt.
tja, in Kortrijk zien ze het altijd groot zeker

Ik kan dat ook niet geloven. Misschien een kwakkel van de pers. Zoveel geld man. Ze zullen daar wel zo stom niet zijn in Kortrijk

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2343 Gepost op: april 22, 2010, 02:47:42 pm »
700000 euro, dat is onmogelijk. ploegen als gent en beerschot kunnen dat niet, waarom zou kortrijk dat wel kunnen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2344 Gepost op: april 22, 2010, 04:20:45 pm »
Als dat waar is graven ze gewoon een put voor zichzelf.
SV TILL I DIE

Offline deure toe

  • Leden
  • Berichten: 45
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2345 Gepost op: april 22, 2010, 06:46:52 pm »
Waar halen die dat geld??? Ploeg met verruit het kleinste budgetje gaat doodleuk 700 000 euro gaan uitgeven aan een ciman (een verdediger). Als je ziet dat vb aa gent (ploeg met 5de grootste budget: maar max 1 miljoen euro kan uitgeven, dan is dit weer een topzet van het kortrijkse bestuur, hmm,hmm.En dit terwijl ze immens veel geld kwijt zijn aan dure lonen en leekens zijn kleedkamereissen enz.... (schulden zouden hebben) en straks niets van geld zullen ontvangen voor vb een vertrek van benteke ondermeer en ook sponser vasco dreigt af te haken.

En top of the bill, ze dachten van eventjes sonck binnen te halen.  Eens van, waregem en vele andere clubs kunnen het niet, wij wel.  Man, man, wat een beleid!

Het moet waarschijnlijk wel pijn doen na al die zever die je hier het voorbije jaar geschreven hebt ?
Volgens u zouden Kums en Messoudi de eersten zijn die gingen vertrekken  ?
Ondertussen heeft vandaag Novy zijn sponsercontract met 2 jaar verlengd !
Zoals ik hier een tijdje al schreef '' nog een beetje geduld '' en komt nog goed nieuws aan zowel op spelers en sponsers gebied .
Supporter voor je eigen club en stop met onwaarheden op verschillende forums te verspreiden .
Tot de volgende derby en dat de beste mag winnen .



Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2346 Gepost op: april 22, 2010, 07:04:52 pm »
Messoudi tekent enkel bij omdat hij geen enkel aanbod van een andere ploeg heeft hoor. :p Idem voor Benko, grappig dat die zelfs een contractverlening krijgt, want die is wss een dure vogel voor hetgene wat hij maar brengt.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2347 Gepost op: april 22, 2010, 07:25:54 pm »
Kvind Benko zo slecht nog niet.
SV TILL I DIE

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2348 Gepost op: april 22, 2010, 09:42:29 pm »


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2349 Gepost op: april 23, 2010, 08:41:31 am »
uitleenbeurt van Glenn Verbauwhede aan KV Kortrijk is een succes. De jonge doelman keept een uitstekend seizoen en dus mag hij blijven bij de West-Vlaamse club.

Ondertussen zette hij zijn handtekening onder een contract voor een extra seizoen. Tussen de clubs is er nog geen akkoord, maar Club zou de overeenkomst tekenen na de wedstrijd vrijdagavond.


Bron: voetbalkrant, 23/04/2010



Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2350 Gepost op: april 23, 2010, 09:40:32 am »
als hij Club laat winnen zeker :)

Crudo

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2351 Gepost op: april 23, 2010, 10:50:03 am »
ideale timing  ;D

ochja, laat glenneke karate kid daar maar blijven, als er volgend seizoen wat strenger wordt opgetreden tegen schoppende keepers heeft hij het vlaggen

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.674
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2352 Gepost op: april 23, 2010, 02:10:34 pm »
Waar halen die dat geld??? Ploeg met verruit het kleinste budgetje gaat doodleuk 700 000 euro gaan uitgeven aan een ciman (een verdediger). Als je ziet dat vb aa gent (ploeg met 5de grootste budget: maar max 1 miljoen euro kan uitgeven, dan is dit weer een topzet van het kortrijkse bestuur, hmm,hmm.En dit terwijl ze immens veel geld kwijt zijn aan dure lonen en leekens zijn kleedkamereissen enz.... (schulden zouden hebben) en straks niets van geld zullen ontvangen voor vb een vertrek van benteke ondermeer en ook sponser vasco dreigt af te haken.

En top of the bill, ze dachten van eventjes sonck binnen te halen.  Eens van, waregem en vele andere clubs kunnen het niet, wij wel.  Man, man, wat een beleid!

Het moet waarschijnlijk wel pijn doen na al die zever die je hier het voorbije jaar geschreven hebt ?
Volgens u zouden Kums en Messoudi de eersten zijn die gingen vertrekken  ?
Ondertussen heeft vandaag Novy zijn sponsercontract met 2 jaar verlengd !
Zoals ik hier een tijdje al schreef '' nog een beetje geduld '' en komt nog goed nieuws aan zowel op spelers en sponsers gebied .
Supporter voor je eigen club en stop met onwaarheden op verschillende forums te verspreiden .
Tot de volgende derby en dat de beste mag winnen .


Het is inderdaad een feit dat het voor mij een verrassing is dat zowel Kums, Messoudi en Verbauwhede blijven, voor de rest vind ik dat we niet te hoog van de toren moeten blazen(hoe zit het met onze spelers, wie gaat weg, wie blijft?) Ik denk dat wij wel een betere basis hebben (financieel dan) en structureel ook (scouting bv) maar naar volgend seizoen toe kan alles.  Wie had verwacht dat STVV (ik wel, maar ik had ook Chalala verwacht) zo hoog ging eindigen? 

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2353 Gepost op: april 23, 2010, 02:36:57 pm »
Ach, dat ze willen blijven is 1 ding, maar vergeet niet dat dit soort beleid alleen maar geld kost maar eigenlijk niets opbrengt. Als die gasten vertrekken houd KVK daar nul de botten aan over.
Dat is een gigantisch verschil met STVV!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2354 Gepost op: april 24, 2010, 09:13:26 am »
Ik feliciteer Kortrijk met hun overwinning tegen club voor 6000 man.
had club geen volk mee misschien? was het vervroegd verlof in Kortrijk?
of trekken ze gewoon geen volk?

Offline nede

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2355 Gepost op: april 24, 2010, 11:05:28 am »
...Twee doelpunten van topschutter Christian Benteke diep in de eerste helft beslisten uiteindelijk deze door 8155 toeschouwers bijgewoonde aangename streekderby...

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2356 Gepost op: april 24, 2010, 11:17:36 am »
we moeten wij daar zelf niet over zagen want we trekken ook minder volk dan in de reguliere competitie

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2357 Gepost op: april 24, 2010, 11:40:20 am »
Ik feliciteer Kortrijk met hun overwinning tegen club voor 6000 man.
had club geen volk mee misschien? was het vervroegd verlof in Kortrijk?
of trekken ze gewoon geen volk?

Net of die cijfers betrouwbaar zijn. Volgens HLN waren er 8155 toeschouwers.
Gezien het percentage gevulde zitjes/staanplaatsen zal dat cijfer er beter op gelijken.
Verder allebei nog een mooie prestigematch op komst zeker?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2358 Gepost op: april 24, 2010, 02:32:09 pm »
we moeten wij daar zelf niet over zagen want we trekken ook minder volk dan in de reguliere competitie

Toch niet denk ik. Ik lees toch telkens week cijfers in de 7000 , terwijl we anders eerder rond 6800 of zo zitten.

Zijn er hier KVK-supporters die kunnen bevestigen dat er 700 000 geboden wordt voor Ciman? En zo ja, wat vinden die daar van?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Over de Veekaa
« Reactie #2359 Gepost op: april 24, 2010, 02:41:15 pm »
we moeten wij daar zelf niet over zagen want we trekken ook minder volk dan in de reguliere competitie

Toch niet denk ik. Ik lees toch telkens week cijfers in de 7000 , terwijl we anders eerder rond 6800 of zo zitten.

Zijn er hier KVK-supporters die kunnen bevestigen dat er 700 000 geboden wordt voor Ciman? En zo ja, wat vinden die daar van?

Het is even waarschijnlijk dat een oud-SS'er paus kan worden als dat er meer dan 6000 mensen in het stadion zaten voor Essevee - STVV.

Correctie: ik denk dat je eerder een priester zonder zedenfeiten op zijn naam zal vinden dan dat je 6000 mensen in ons stadion zou hebben gevonden tegen STVV.

En het lijkt me ook waarschijnlijker dat "een ex-bisschop" zal worden verkozen tot 'Kinderoppas van het Jaar' dan dat de Veekaa 700000 kluiten op tafel kan leggen.

Amen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje