Auteur Topic: www.esseveeforum.be  (gelezen 209225 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #80 Gepost op: mei 19, 2008, 05:45:15 pm »
wie heeft al die 'Sticky topics' geopend op het forum ?
dat werkt storend, vind ik

vind ik ook! ging het ook nog posten

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #81 Gepost op: mei 19, 2008, 06:27:47 pm »
ik heb dat gedaan. Dat zijn al de topics die het meest bezocht worden enzo altijd bovenaanstaan.

Ik heb eens alles overlopen en eens gekuist in de topics en als er drie topics bestaan van tweede klasse, van de europeese competitie, enz ..... . Heb ik gekozen voor sticky topics dan komen we dat niet meer tegen. En weten mensen die bijna nooit naar het forum komen waar ze moeten posten.
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #82 Gepost op: mei 19, 2008, 06:30:48 pm »
kmoe wel toegeven het zou beter zijn dat dienen naam sticky topic er niet staat, maar ik heb het niet gevonden hoe ik dat weg krijg.
essevee till i die!!!

Rafa

  • Gast
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #83 Gepost op: mei 19, 2008, 07:09:38 pm »
kmoe wel toegeven het zou beter zijn dat dienen naam sticky topic er niet staat, maar ik heb het niet gevonden hoe ik dat weg krijg.


 ?  :-[ :-[

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #84 Gepost op: mei 19, 2008, 11:18:08 pm »
persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd:

1) bijzonder storend
2) totaal onnodig , topics waarin vaak gepost wordt staan automatisch bovenaan
3) onnozel
4) sommige onderwerpen worden beter als "nieuwe poll" geopend ipv "nieuwe topic" zoals bijvoorbeeld jupiler league en tweede klasse, daarin kan dan al gevraagd worden wie kampioen zou worden;
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2008, 11:31:34 pm door svzw81 »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #85 Gepost op: mei 19, 2008, 11:19:14 pm »
ik heb dat gedaan. Dat zijn al de topics die het meest bezocht worden enzo altijd bovenaanstaan.

Ik heb eens alles overlopen en eens gekuist in de topics en als er drie topics bestaan van tweede klasse, van de europeese competitie, enz ..... . Heb ik gekozen voor sticky topics dan komen we dat niet meer tegen. En weten mensen die bijna nooit naar het forum komen waar ze moeten posten.

Damn, jammer dat je dit alweer doet zonder toestemming van mij of Brecht. Alw??r alles verloren van alle gespeelde wedstrijden en dergelijke... Het is toch altijd leuk om nog eens de emoties te lezen. Wij betalen genoeg opslagruimte om al de berichten er te kunnen opslaan en nu is alles plots weer leeg. Laat dit een les zijn voor de volgende keer ook al bedoel je het goed.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #86 Gepost op: mei 19, 2008, 11:22:04 pm »
ik heb dat gedaan. Dat zijn al de topics die het meest bezocht worden enzo altijd bovenaanstaan.

Ik heb eens alles overlopen en eens gekuist in de topics en als er drie topics bestaan van tweede klasse, van de europeese competitie, enz ..... . Heb ik gekozen voor sticky topics dan komen we dat niet meer tegen. En weten mensen die bijna nooit naar het forum komen waar ze moeten posten.

Damn, jammer dat je dit alweer doet zonder toestemming van mij of Brecht. Alw??r alles verloren van alle gespeelde wedstrijden en dergelijke... Het is toch altijd leuk om nog eens de emoties te lezen. Wij betalen genoeg opslagruimte om al de berichten er te kunnen opslaan en nu is alles plots weer leeg. Laat dit een les zijn voor de volgende keer ook al bedoel je het goed.

blijkbaar is er dan geen of slechte comminicatie of overleg tussen de moderators ? dat oude verslagen of topic waarin al maanden niet meer gepost werd , verwijderd worden kan ik nog begrijpen, maar recentere ook ma ja soit.

edit: bijvoorbeeld "eindronde tweede klasse"-topic staat er dan blijkbaar toch nog  ;)
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2008, 11:26:09 pm door svzw81 »

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #87 Gepost op: mei 19, 2008, 11:25:02 pm »
Tjah, voor mij is dit een even grote verrassing als voor jouw. Ik hoop dat hier lessen uit getrokkken worden want dit is alles behalve aangenaam.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #88 Gepost op: mei 20, 2008, 01:53:36 pm »
ik heb dat gedaan. Dat zijn al de topics die het meest bezocht worden enzo altijd bovenaanstaan.

Ik heb eens alles overlopen en eens gekuist in de topics en als er drie topics bestaan van tweede klasse, van de europeese competitie, enz ..... . Heb ik gekozen voor sticky topics dan komen we dat niet meer tegen. En weten mensen die bijna nooit naar het forum komen waar ze moeten posten.

Damn, jammer dat je dit alweer doet zonder toestemming van mij of Brecht. Alw??r alles verloren van alle gespeelde wedstrijden en dergelijke... Het is toch altijd leuk om nog eens de emoties te lezen. Wij betalen genoeg opslagruimte om al de berichten er te kunnen opslaan en nu is alles plots weer leeg. Laat dit een les zijn voor de volgende keer ook al bedoel je het goed.

blijkbaar is er dan geen of slechte comminicatie of overleg tussen de moderators ? dat oude verslagen of topic waarin al maanden niet meer gepost werd , verwijderd worden kan ik nog begrijpen, maar recentere ook ma ja soit.

edit: bijvoorbeeld "eindronde tweede klasse"-topic staat er dan blijkbaar toch nog  ;)
persoonlijk vind ik het eerlijk gezegd:

1) bijzonder storend
2) totaal onnodig , topics waarin vaak gepost wordt staan automatisch bovenaan
3) onnozel
4) sommige onderwerpen worden beter als "nieuwe poll" geopend ipv "nieuwe topic" zoals bijvoorbeeld jupiler league en tweede klasse, daarin kan dan al gevraagd worden wie kampioen zou worden;


Mij goed maar ik was het een beetje beu van Drie toppics te vinden van tweede klasse, Twee van de europeese competities enz.

Bij in de pers staan bijna alle mogelijke kranten, tijdschriften, nieuws site's.... . En dan zijn er nog die er voor ??n artikel nen nieuwen topic moeten openen.

Ik heb het liever overzichtelijk en zo wou ik dat een nieuwe gebruiker de belangrijkste topics vanboven zag staan. Dat hij als nieuwe niet bv een nieuwe topic tweede klasse ofzo begint.

Maar ik moe wel toegeven er bestaan beter forums om dit mooier te laten over komen dat die sticky topics.

essevee till i die!!!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #89 Gepost op: mei 20, 2008, 10:44:37 pm »
Q, hij kunt toch oek nix goed doen e:D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #90 Gepost op: mei 20, 2008, 10:47:35 pm »
dmq heeft wel voor een stuk gelijk natuurlijk ,dat als er bv. een interview verschijnt in "het nieuwsblad" , dat dat dan beter gepost wordt in de "nieuwsblad"-topic in plaats van in een nieuwe topic.

verder zouden bv. af en toe de onderwerpen waar al heel lang niet meer in gepost geweest is (bv. langer dan 6 maanden geleden) kunnen worden verwijderd, de recentere dan wat laten staan (bv. in de voor-en nabeschouwingen van wedstrijden, ook al is de competitie nu achter de rug)

maar nu zonder die sticky is het al weer beter  ;)

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #91 Gepost op: mei 23, 2008, 12:36:54 pm »
DMQ kan het nie aan!
DMQ kan het nie aan!   :D

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #92 Gepost op: mei 23, 2008, 12:50:11 pm »
Lid van de Sint-Lambertusvrienden, Dieteuh? ;)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #93 Gepost op: mei 23, 2008, 02:05:18 pm »
DMQ kan het nie aan!
DMQ kan het nie aan!   :D

:) ie e verzeker te veel naar in de gloria zitten kijken.

essevee till i die!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #94 Gepost op: juli 03, 2008, 06:46:29 pm »
precies enkele verschuivingen bij de moderators ? 2 nieuwe bij en 1 bestaande weg ?

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #95 Gepost op: juli 03, 2008, 07:12:34 pm »
Jep, er was wat verandering nodig.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #96 Gepost op: juli 04, 2008, 01:58:11 pm »
Ja ik ben terug een gewoon lid. Had tegen breeza gezegt dat ik wou stoppen en dat hij best en paar nieuwe zocht.

essevee till i die!!!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #97 Gepost op: juli 28, 2008, 08:10:52 am »
Lag dat nu aan mijn pc, of werkte dit forum gisterenavond niet?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #98 Gepost op: juli 28, 2008, 09:01:41 am »
Lag niet aan jouw pc nog aan jou. :P

www.sv5381.be

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: www.esseveeforum.be
« Reactie #99 Gepost op: juli 28, 2008, 11:32:27 am »
Ik vraag mij af wat er nu net gebeurd is. Maar kom, gelukkig staat het terug online, ik vreesde (terug) even voor het ergste.