Auteur Topic: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K  (gelezen 5422 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #80 Gepost op: april 20, 2024, 11:25:07 am »
We wachten meer af, we wachten tot de tegenstander in de fout gaat.  Diop- Nnadi is dik ok,Labie en Willen ook goed, maar we moeten eerlijk zijn.  Lierse zette niet veel druk en maakte toch enkele blunders achterin.
Maar goed, we hebben gewonnen en dat op zich is al een half mirakel.
Eerst Lommel thuis is geen cadeau voor ons, het was beter andersom.  Dat we Traoré waarschijnlijk niet kunnen gebruiken is een grote ramp.  Ndour is veel minder en Demuynck is niet in vorm. 
Cirianni en Tambedou waren vandaag eerder een gevaar voor de eigen ploeg dan voor de tegenstander.
Stravos wordt beter en beter, geeft zich ook volledig,is zeker geen zweetdief. 
Ik hoop dat onze topcoach zo dom niet gaat spelen tegen Lommel als in onze thuismatch tegen hun.
Ik hoop, maar als ik eerlijk ben denk ik niet dat we gaan winnen tegen Lommel.  Maar goed, ik dacht ook niet dat we gingen winnen tegen Lierse.
Als nog niet zou kunnen winnen tegen Lierse, een van de zwakste plegen van 1B, die bovendien niets meer te winnen of te verliezen hadden, dan kon je er beter volledig mee ophouden.
We konden thuis niet winnen van de laatsten(SL16 FC), we konden niet winnen tegen Jong Genk ,we wonnen in minuut 94 van Seraing en Lierse is de eerste thuiswinst in 2024.   De thuismatchen tegen Club Next,Borains en KVO vergeten?  Moesten we er toen al mee ophouden?
Zo raar was het niet dat we niet gingen winnen.  Lierse speelde met de reserve-keeper en zonder Van Acker.  Teunckens en Van Acker(9 goals en 4 assists) zaten op de bank.
Dus zo evident was het niet.  Met Diop en Nnadi is er véél meer steun voor de verdediging. 
Lommel is andere koek.  Er zo in vliegen zoals tegen Beerschot,Kvo,Jong Genk, enz.  moeten we zeker niet doen.   Lommel verloor thuis maar 3 matchen en 3 draws.  Verloren tegen KVO,Jong Genk en Eisden, gelijk tegen Essevee,Dender en Seraing. Uit zijn ze veel minder dan thuis.

Denk wel dat men alneen tijdje anders gaan spelen is
Zag je tegen Deinze, Beerschot,…
Kon het eerder, natuurlijk. Hadden we dan wel rechtstreekse promotie? Mss, maar kan je niet met zekerheid zeggen.

Nu, wat kan ons voordeel zijn in de PO’s?
Ervaring met Vossen, Vormer, Bruls(die voor mij nog belangrijk kan zijn in de PO’s), De Wolf, Ciranni. (Moeten daarom niet allemaal spelen, mentaal kan het ook)
Frisheid mss. Diop en Nnadi zijn nog tamelijk fris. Hopen op een goeie Seigers. Gavriel die zich beter en beter voelt in zijn rol.

Vraag is ook nog of we het “geheim” wapen gaan gebruiken? Zinho Gano.
Hoe zit het nu met Gano? Iemand die iets weet?
Waarschijnlijk speelt hij niet omwille van privé-problemen ... ;).   Ik denk dat hij zich blesseerde toen hij terugkeerde van een interland tegen Soedan waar hij op de bank zat.   

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #81 Gepost op: april 20, 2024, 12:40:00 pm »
Ik vraag mij nu af, kan een eventuele uitspraak van Oostende nog bepaalde zaken veranderen?
Kunnen ploegen nog hun behaalde punten van tegen heb verliezen?
Beerschot zou er 4 verliezen
Dender ook 4
Lommel 3
Deinze 6

Zo zouden wij op plaats 2 komen

Of hebben die nu hun licentie gekregen?

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #82 Gepost op: april 20, 2024, 12:52:25 pm »
Ik vraag mij nu af, kan een eventuele uitspraak van Oostende nog bepaalde zaken veranderen?
Kunnen ploegen nog hun behaalde punten van tegen heb verliezen?
Beerschot zou er 4 verliezen
Dender ook 4
Lommel 3
Deinze 6

Zo zouden wij op plaats 2 komen

Of hebben die nu hun licentie gekregen?

Alle matchen zijn gespeeld, dus zal geen impact meer hebben.
 Waar ze meer dan 5 matchen voor het eind failliet, dan werden de uitslagen geschrapt.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #83 Gepost op: april 20, 2024, 12:53:45 pm »
Wanneer zal geweten zijn welke dag/uur heenmatch tegen Lommel wordt gespeeld?
Zaterdag 27 april om 20u.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #84 Gepost op: april 20, 2024, 12:55:18 pm »
Zat gisteren op zijn gemak in het parkhotel.
En tijdens de match onderaan de hoofdtribune...

Hij zou geblesseerd zijn maar geen idee wat of hoe.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #85 Gepost op: april 20, 2024, 01:25:39 pm »
Ik vraag mij nu af, kan een eventuele uitspraak van Oostende nog bepaalde zaken veranderen?
Kunnen ploegen nog hun behaalde punten van tegen heb verliezen?
Beerschot zou er 4 verliezen
Dender ook 4
Lommel 3
Deinze 6

Zo zouden wij op plaats 2 komen

Of hebben die nu hun licentie gekregen?
Essevee heeft op het juiste moment Tanghe gekocht.  Alleen,voor KVO dan.  Dat beweer ik niet maar vrienden die supporter zijn van KVO beweren dat ze die transfersom(op papier) nodig hadden om die licentie te krijgen.  In februari kreeg KVO normaal gezien een boete van in totaal bijna 500000 euro omdat ze laattijdig hun dossier indienden of het nog niet deden.  Maar door de verkoop van Tanghe konden ze hun dossier wil uiteindelijk binnenbrengen en kregen ze maar een boete van rond de 170000 of zoiets en volgend seizoen 1 punt aftrek ipv 3.
Ik denk dan dat er wel een andere club Tanghe zou hebben gekocht.  Maar ik geloof wel dat die transfer cruciaal was voor KVO.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.779
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #86 Gepost op: april 20, 2024, 02:02:36 pm »
als we wonnen tegen Beerschot
waren we nu kampioen…
maw
gemakzucht eindigde te laat

wa ze nu nog doen maakt me niks uit
ga er niet van uit dat we nog promoveren

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #87 Gepost op: april 20, 2024, 02:17:11 pm »
als we wonnen tegen Beerschot
waren we nu kampioen…
maw
gemakzucht eindigde te laat

wa ze nu nog doen maakt me niks uit
ga er niet van uit dat we nog promoveren

Het lijkt idd onmogelijk, je moet nog 6 matchen spelen als je wil promoveren.
Pas op, er zit meestal wel nog redelijk wat tijd tussen.
De moeilijkste voor ons hebben we wel eerst vind ik.
Deinze of Patro, daar heb ik geen schrik van eerlijk gezegd.

Als je dat alles tot een goed einde brengt, hoop ik op Eupen, dat is een ploeg die ons ligt

Maar nog niet te ver vooruit lopen, eerst Lommel tot een goed einde brengen.
Die eerste match moet je gewoon winnen, al is dat 1-0 of 5-4, dan moet Lommel thuis komen.

Wat een groot voordeel is voor ons, en dat moeten sommigen echt gaan beseffen, dat is onze aanhang.
Die thuismatch moet een hel zijn!! Het stadion moet daveren!!!

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.592
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #88 Gepost op: april 20, 2024, 02:21:40 pm »
als we wonnen tegen Beerschot
waren we nu kampioen…
maw
gemakzucht eindigde te laat

wa ze nu nog doen maakt me niks uit
ga er niet van uit dat we nog promoveren

Het lijkt idd onmogelijk, je moet nog 6 matchen spelen als je wil promoveren.
Pas op, er zit meestal wel nog redelijk wat tijd tussen.
De moeilijkste voor ons hebben we wel eerst vind ik.
Deinze of Patro, daar heb ik geen schrik van eerlijk gezegd.

Als je dat alles tot een goed einde brengt, hoop ik op Eupen, dat is een ploeg die ons ligt

Maar nog niet te ver vooruit lopen, eerst Lommel tot een goed einde brengen.
Die eerste match moet je gewoon winnen, al is dat 1-0 of 5-4, dan moet Lommel thuis komen.

Wat een groot voordeel is voor ons, en dat moeten sommigen echt gaan beseffen, dat is onze aanhang.
Die thuismatch moet een hel zijn!! Het stadion moet daveren!!!
Als dat hun doel was om veel volk naar het stadion te lokken dan hadden ze beter hun prijzen wat lager gezet. 25 euro als niet abonnee is veel, 5 euro als abonnee is oké.

https://www.essevee.be/nl/nieuws/play-ups

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #89 Gepost op: april 20, 2024, 03:00:16 pm »
als we wonnen tegen Beerschot
waren we nu kampioen…
maw
gemakzucht eindigde te laat

wa ze nu nog doen maakt me niks uit
ga er niet van uit dat we nog promoveren

Het lijkt idd onmogelijk, je moet nog 6 matchen spelen als je wil promoveren.
Pas op, er zit meestal wel nog redelijk wat tijd tussen.
De moeilijkste voor ons hebben we wel eerst vind ik.
Deinze of Patro, daar heb ik geen schrik van eerlijk gezegd.

Als je dat alles tot een goed einde brengt, hoop ik op Eupen, dat is een ploeg die ons ligt

Maar nog niet te ver vooruit lopen, eerst Lommel tot een goed einde brengen.
Die eerste match moet je gewoon winnen, al is dat 1-0 of 5-4, dan moet Lommel thuis komen.

Wat een groot voordeel is voor ons, en dat moeten sommigen echt gaan beseffen, dat is onze aanhang.
Die thuismatch moet een hel zijn!! Het stadion moet daveren!!!
Als dat hun doel was om veel volk naar het stadion te lokken dan hadden ze beter hun prijzen wat lager gezet. 25 euro als niet abonnee is veel, 5 euro als abonnee is oké.

https://www.essevee.be/nl/nieuws/play-ups
Als je doorklikt om een ticket te kopen voor de wedstrijd dan komen de prijzen niet overeen met wat er op de link staat.

Voor de sfeertribune kan ik aan € 18 kopen, idem voor de familietribune.

Hoofdtribune is € 35 voor een ticket bovenaan, onderaan € 18.

Vijvertribune kom ik op € 22 aan de zijkant en € 27 in de midden.
SV TILL I DIE

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.592
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #90 Gepost op: april 20, 2024, 03:37:59 pm »
als we wonnen tegen Beerschot
waren we nu kampioen…
maw
gemakzucht eindigde te laat

wa ze nu nog doen maakt me niks uit
ga er niet van uit dat we nog promoveren

Het lijkt idd onmogelijk, je moet nog 6 matchen spelen als je wil promoveren.
Pas op, er zit meestal wel nog redelijk wat tijd tussen.
De moeilijkste voor ons hebben we wel eerst vind ik.
Deinze of Patro, daar heb ik geen schrik van eerlijk gezegd.

Als je dat alles tot een goed einde brengt, hoop ik op Eupen, dat is een ploeg die ons ligt

Maar nog niet te ver vooruit lopen, eerst Lommel tot een goed einde brengen.
Die eerste match moet je gewoon winnen, al is dat 1-0 of 5-4, dan moet Lommel thuis komen.

Wat een groot voordeel is voor ons, en dat moeten sommigen echt gaan beseffen, dat is onze aanhang.
Die thuismatch moet een hel zijn!! Het stadion moet daveren!!!
Als dat hun doel was om veel volk naar het stadion te lokken dan hadden ze beter hun prijzen wat lager gezet. 25 euro als niet abonnee is veel, 5 euro als abonnee is oké.

https://www.essevee.be/nl/nieuws/play-ups
Als je doorklikt om een ticket te kopen voor de wedstrijd dan komen de prijzen niet overeen met wat er op de link staat.

Voor de sfeertribune kan ik aan € 18 kopen, idem voor de familietribune.

Hoofdtribune is € 35 voor een ticket bovenaan, onderaan € 18.

Vijvertribune kom ik op € 22 aan de zijkant en € 27 in de midden.
Tis inderdaad aangepast op de website. Ze lezen hier mee precies mee. Hopelijk veel volk zaterdag!

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 936
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #91 Gepost op: april 20, 2024, 04:16:56 pm »
Stel u voor een heel seizoen kunnen spelen met Diop ipv zijn blessure. Dit had volgens mij het verschil gemaakt.
Iemand een idee hoe het zit met zijn contract, volgens transfermarkt aflopend en geen optie.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #92 Gepost op: april 20, 2024, 04:49:07 pm »
Stel u voor een heel seizoen kunnen spelen met Diop ipv zijn blessure. Dit had volgens mij het verschil gemaakt.
Iemand een idee hoe het zit met zijn contract, volgens transfermarkt aflopend en geen optie.
Ja en nee.  Euvrard heeft veel te laat ingegrepen.  Na Beerschot zijn we niet meer zo zot beginnen aan aanvallen.   In Deinze en Dender en thuis tegen Eisden en Lierse ook.  Tegen Deinze viel Diop in voor een waardeloze Vormer.   Euvrard wou eerst niet spelen met 2 daar.  Vormer speelde altijd en meneerke had vaak ook geen zin om veel te verdedigen.
In Club Liège speelde hij de laatste 25 minuten met Palumets en Rommens en daarvoor met Rommens en Nnadi.  De laatste 25 minuten kreeg Luik geen enkele kans meer en wij op de counter kans op kans.
Dat deden we veel te weinig.  Als Euvrard in Borains na de 0-1 ingrijpt door Palumets of Tambedou(als 6 en enige taak is in duel gaan en bal afgeven)  in te brengen en zo te
 spelen gelijk in Club Liège de laatste 25 minuten dan zijn rechtstreeks geplaatst en Dender niet.  Dit gaat op voor veel thuismatchen ook.
Ik geloof nooit dat Euvrard met Diop zo zou spelen.
Maw. zelfs met Diop en Nnadi zou hij eerst met Vormer spelen en 1 van die 2 en veel te aanvallend!

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.927
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #93 Gepost op: april 20, 2024, 05:30:52 pm »
Knap het bestuur niet..
Vraag desnoods 10eur aan abonnee maar laat ze iemand gratis meebrengen.. dat het stadion vol zit gelijk tegen cercle..

Tis win win.. je hebt ook meer recette van drank..

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #94 Gepost op: april 20, 2024, 05:38:14 pm »
Knap het bestuur niet..
Vraag desnoods 10eur aan abonnee maar laat ze iemand gratis meebrengen.. dat het stadion vol zit gelijk tegen cercle..

Tis win win.. je hebt ook meer recette van drank..
Ksnap die mannen al 6 jaar nie meer

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.254
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #95 Gepost op: april 20, 2024, 06:56:05 pm »
Stel u voor een heel seizoen kunnen spelen met Diop ipv zijn blessure. Dit had volgens mij het verschil gemaakt.
Iemand een idee hoe het zit met zijn contract, volgens transfermarkt aflopend en geen optie.
Zijn contract is 2j + 2j optie.  ;)

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 390
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #96 Gepost op: april 20, 2024, 07:04:18 pm »
Wat hebben we het toch verkloot thuis dit seizoen.16 op 45,dat is iets om u dood over te schamen.
MAAR we geven niet op en kijken uit naar de play offs.Hopelijk met spelers die er 100 procent voor willen gaan en geen individuen meer als Vormer.Wat heb ik me geergerd aan zijn invalbeurt gisteren en niet alleen gisteren.Welke ingesteldheid heeft die eigenlijk nog?
Eindelijk heeft Euvrard de middenvelders sinds vorige week gevonden waarmee je als ploeg naar de oorlog kan en eindelijk speelt hij niet meer zo open als de rest van het seizoen.Ik hoop dat het niet 'too little too late ' zal zijn.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #97 Gepost op: april 20, 2024, 08:34:27 pm »
Wat hebben we het toch verkloot thuis dit seizoen.16 op 45,dat is iets om u dood over te schamen.
MAAR we geven niet op en kijken uit naar de play offs.Hopelijk met spelers die er 100 procent voor willen gaan en geen individuen meer als Vormer.Wat heb ik me geergerd aan zijn invalbeurt gisteren en niet alleen gisteren.Welke ingesteldheid heeft die eigenlijk nog?
Eindelijk heeft Euvrard de middenvelders sinds vorige week gevonden waarmee je als ploeg naar de oorlog kan en eindelijk speelt hij niet meer zo open als de rest van het seizoen.Ik hoop dat het niet 'too little too late ' zal zijn.
Inderdaad,Vormer, daar stoor ik mij ook enorm aan.  Al heel het seizoen.  Beschamend.  Staat ook verre van scherp.  Welke meerwaarde heeft die?  Inzet,nada,zijn voorzetten en diepe ballen,nada,zijn verdedigend werk,nada.  En toch mag die invallen. Zelfs tegen een zwak en uitgeblust Lierse deed hij niks goed. 3 goals en 3 assists,dat is alles.

Offline Fats Domino

  • Leden
  • Berichten: 750
  • Essevee!
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #98 Gepost op: april 20, 2024, 09:14:57 pm »
Is er nieuws over blessure Traore?

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.384
Re: Speeldag 30 : vrijdag 19/04/2024 - 20.00u : Essevee - Lierse K
« Reactie #99 Gepost op: april 20, 2024, 09:25:24 pm »
Mocht demuynck wat meer de speelminuten gekregen hebben zou zijn vorm al heel wat beter zijn. Wat kan je nu bewijzen als je 6minuten mag invallen op 3 matchen……..

Het feit dat Demuynck plots minder minuten krijgt is juist omdat ie minder presteert.


Bij Jong Essevee steekt hij er momenteel ook niet bovenuit, zit in een mindere periode.
scoort vandaag twee keer