WIJ HEBBEN HET MOOISTE SPROOKJE => SPROOKJES ZIJN BEDROG?
Waar ik eerst nog dacht dat dit een ongepast drukmiddel was van PDC t.o.v. stad Waregem om het vernieuwde stadion er sneller te laten komen, zou er wel eens veel meer aan de hand kunnen zijn...
PDC liet al langer blijken dat zijn ambities hoger reiken dan Zulte Waregem en stad Waregem soms kunnen volgen. Dit liet hij vandaag nog blijken in een persbericht.
Patrick Decuyper: ?De club is zeer ongelukkig met de houding van de eigenaar van het Regenboogstadion, stad Waregem, dat ondanks veel beloften de laatste vijf jaar nog niet veel omgezet heeft in daden. Dan denk ik aan het stadiondossier, het oefencomplex en de erbarmelijke staat van de oefenvelden. Ik kan onze supporters alvast beloven dat er volgend seizoen in het Regenboogstadion gevoetbald zal worden.?
Met het faillissement van Beerschot AC en de teloorgang van het Antwerpse voetbal doet zich zowaar 'een batje' voor. Indien hij stamnummer 5381, het huidige SV Zulte Waregem, daadwerkelijk in Antwerpen stalt, is het maar een kleintje om stamnummer 5381 om te dopen in Antwerp United of iets dergelijks. De enigen die dit zouden kunnen tegenhouden, zijn de andere aandeelhouders. Maar daar hoor ik ook allesbehalve rooskleurige berichten. Naar verluidt kan PDC vrijdag beschikken over het overgrote meerderheid van de aandelen, zonder dat WN hier zelfs nog iets zou aan kunnen verhinderen. De 'belofte' dat er volgend jaar nog wordt gevoetbald in het Regenboogstadion is al even troebel en weinigzeggend. De vrouwen van SV Zulte Waregem in de BeneLeague zullen het alvast niet meer zijn, want die heeft hij een ferme neus gezet. Misschien doelt hij op de beloften van Zulte Waregem of nog een ander konijn.
Andere vraag die nog rest is wie die nieuwe sterke man / groep wordt achter KV Kortrijk en de link (?) met bovenstaand verhaal...