Auteur Topic: Studio 1  (gelezen 80718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: Studio 1
« Reactie #80 Gepost op: augustus 06, 2007, 08:48:44 pm »
Ik vind Brusselmans nog nen grappigen XD

Meertje word de kerstman van essevee (alst zover is :P)
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Studio 1
« Reactie #81 Gepost op: augustus 06, 2007, 09:22:22 pm »
Mocht het met een speler zijn van een andere ploeg, zou iedereen er mee kunnen lachen.
Enfin Brusselmans moet je niet serieus nemen hehe..

fox

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #82 Gepost op: augustus 06, 2007, 11:41:01 pm »
Mocht het met een speler zijn van een andere ploeg, zou iedereen er mee kunnen lachen.
Enfin Brusselmans moet je niet serieus nemen hehe..

Tis da, ik vind hem grappig.  Neemt geen blad voor de mond en schijt zowat iedereen uit.  Niks om persoonlijk op te vatten eigenlijk.  Brusselmans is nu eenmaal Brusselmans.  Volgende keer heeft hij wel weer een nieuw slachtoffer en dan zit iedereen er om te lachen.  Wie kan lachen met anderen moet zo nu en dan eens incasseren ook

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Studio 1
« Reactie #83 Gepost op: augustus 07, 2007, 12:13:05 am »
Mijn meter eeft meer verstand van voetbal dan Herman Brusselmans.
Ze vragen hem gwn in Studio1 om een beetje te leuteren, omdat da bij momenten grappig is...
Ze zouden de match beter eens door de ogen van een kenner bekijken dan door de ogen van ne grapjas.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Studio 1
« Reactie #84 Gepost op: augustus 09, 2007, 10:37:03 pm »
Studio 1 trekt echt op niks (op zondag toch). Een bende tetteraars die wa zeveren, nie echt diepgaand. En de samenvattingen vind ik ook slecht. Ook het weergeven van de opstelling hebben ze er nu uit gelaten, alsk mij goed herinner :-(

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Studio 1
« Reactie #85 Gepost op: augustus 10, 2007, 08:07:35 pm »
Voordeel van Studio1 is dat je voetbal ziet. Op Holland (Studio Voetbal) moeten we het stellen met enkel gepraat. Al is dat gepraat wel met drie enorme toppers (Van Gelder, Borst en Mulder). Bij ons zie ik enkel Filip Joos in staat dat niveau te halen.

forza essevee

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #86 Gepost op: augustus 10, 2007, 09:57:38 pm »
Voordeel van Studio1 is dat je voetbal ziet. Op Holland (Studio Voetbal) moeten we het stellen met enkel gepraat. Al is dat gepraat wel met drie enorme toppers (Van Gelder, Borst en Mulder). Bij ons zie ik enkel Filip Joos in staat dat niveau te halen.
En Gertje verheyen dan? :( ;)

Offline Hans

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Studio 1
« Reactie #87 Gepost op: augustus 10, 2007, 10:13:46 pm »
Voordeel van Studio1 is dat je voetbal ziet. Op Holland (Studio Voetbal) moeten we het stellen met enkel gepraat. Al is dat gepraat wel met drie enorme toppers (Van Gelder, Borst en Mulder). Bij ons zie ik enkel Filip Joos in staat dat niveau te halen.
En Gertje verheyen dan? :( ;)

Gerda? Niveau????  ;D ;D

Rafa

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #88 Gepost op: augustus 10, 2007, 10:18:40 pm »
Haha... Gert Verheyen :D Al zegt de ;) erachter meer dan genoeg...
Wat dat die domme kloot daar zit te doen, is even logisch als Vlaams geld gebruiken voor Waalse... Ejla, wacht ne keer ???

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Studio 1
« Reactie #89 Gepost op: augustus 11, 2007, 10:37:43 am »
« Laatst bewerkt op: augustus 11, 2007, 10:41:07 am door Boer_sammy »
[ Henri Lloyd ]

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Studio 1
« Reactie #90 Gepost op: augustus 11, 2007, 12:41:43 pm »
Toch maar Brusselmans :P
http://nl.youtube.com/watch?v=D2wMIqibqGU

keb terug respect voor Gilles de bilde :P
http://nl.youtube.com/watch?v=5NOzFYYyRgw&mode=related&search=
zo ne gemene lach van Peter VDB na Dender als revelatie uit te roepen  :D

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Studio 1
« Reactie #91 Gepost op: augustus 11, 2007, 01:00:32 pm »
Sorry maar beweren dat Brusselmans niets van voetbal kent is net hetzelfde als zeggen dat de paus niet katholiek is. Door zijn manier van dingen zeggen kan dit misschien zo overkomen maar geloof me vrij, hij kent meer van voetbal dan je kan vermoeden, en niet alleen van de belgische competitie! Brusselmans is een voetbalbeest, neem dat maar van mij aan!

Rafa

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #92 Gepost op: augustus 11, 2007, 05:08:49 pm »
Welja, voetbalbeest al wat je wil... Je moet het op een deftige manier kunnen zeggen... 't Is altijd The Woody's, Frutos Jeanette, Moslims alier moslims aldaar, ... Niets op tegen dat ze er humor insteken maar het mag voor mij toch wel wat meer beelden bevatten en info over de match, niet tot het freaky wordt ( aantal goeie passen en slechte enzo ) maar beetje meer in detail treden kan zeker geen kwaad...

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #93 Gepost op: augustus 12, 2007, 10:31:28 am »
Het niveau van Studio 1 begint lager en lager te worden met de week ...

Na de 2 (of zeker 1) niet gefloten penalty('s)  zegt de commentator doodleuk dat gerechtigheid geschied omdat Cercle de betere ploeg was. Ok, dat is waar, maar is dat een reden om 2 penalty's niet te fluiten ??

Vanaf volgende week kijk ik naar de Waalse versie van Studio 1 (op RTBF, niet ?), daar tonen ze niet in het openbaar wie hun favoriete ploeg is, en die hebben om de week geen paarse das of een paars hemdje aan ...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Studio 1
« Reactie #94 Gepost op: augustus 12, 2007, 10:45:57 am »
Ik kijk regelmatig de zondagochtend naar Studio 1 op RTBF 1. Inderdaad objectievere commentaar over zowel de Vlaamse ploegen ?n Waalse ploegen, al gaat er wel veel meer aandacht naar de Waalse ploegen, met Standard op kop. En speciaal voor Rafa: opstelling!

Rafa

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #95 Gepost op: augustus 12, 2007, 10:50:11 am »
Ik moet toegeven, de Waalse versie is 10x beter, maar daar hebben ze ook meer zendtijd geloof ik.  Daar is het echt een prima programma, vooral de zondagavond. Dan wordt heel de speeldag nog eens geanalyseeerd, match per match. Zo krijg je nog eens beelden te zien die je nog niet gezien had. De zaterdagavond zijn de samenvattingen ook anders, dus 't zijn zeker niet identiek dezelfde beelden, je ziet meer van een match. Dus daarom denk ik dat ze meer zendtijd hebben.

@ Eugene: Aha !

f

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #96 Gepost op: augustus 12, 2007, 11:31:33 am »
wat ik dan weer wel goed vond in studio 1 was het commentaar van Dury bij die strafschop ( die niet gefloten werd >:( ) heerlijk hoe Dury daar zijn gedacht zegt :D

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Studio 1
« Reactie #97 Gepost op: augustus 12, 2007, 11:32:52 am »
Mja, ik heb da nie zo goed gehoord en kan het nergens terugvinden :(

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Studio 1
« Reactie #98 Gepost op: augustus 12, 2007, 11:37:42 am »
Mja, ik heb da nie zo goed gehoord en kan het nergens terugvinden :(

kijken nr goall h? vanmiddag .. waar zijn de tijden :D
[ Henri Lloyd ]

Rafa

  • Gast
Re: Studio 1
« Reactie #99 Gepost op: augustus 12, 2007, 04:22:12 pm »
Hij zei : Ej manneke, hoe zit dat hier eigenlijk ? ( dacht ik te hebben verstaan )

+ het zal wel maandagavond nog eens bij filip joos te horen zijn !
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2007, 02:07:50 pm door Rafa »