@superjood
je haalt hier weel h??l oude koeien uit een h??l oude sloot , en als jij hebt hebt over een "heel groot deel van de supporters die wordt buitengestoken" gaat het dus over een "heel klein aantal supporters dat niet meer WIL komen" .
je laat hier weeral uitschijnen dat dit (nog steeds) honderden of zelfs duizenden supporters nog steeds depressies en maagzweren en zware verbittering oplevert terwijl het hoogstens gaat om enkele of enkele tientallen.
we leven ondertussen in 2010 en zoals ik al zoveel gezegd heb , als je het met totaal NIETS eens bent (bestuur , sponsors , vaak spelers, spelstijl en niveau, trainer, trainersstaf, stadion, sfeer, andere supporters , clubkleuren, clubnaam, ... ) waarom kom je dan eigenlijk nog naar het stadion ? gewoon om thuis eens weg te zijn, of uit gewoonte ? dan moet het komen naar het stadion echt een sleur zijn, blijf dan gewoon thuis of beperk je tot het gaan naar ajax (waar het dan blijkbaar allemaal perfect is ( bestuur , sponsors , spelers, spelstijl en niveau, trainer, trainersstaf, stadion, sfeer, andere supporters , clubkleuren, clubnaam, ... )
en alhoewel we nog maar 2 januari zijn, wordt dit meteen mijn laatste reactie op jouw posts die thuishoren in 2005 (en dan nog) en al zeker niet in 2010.
en op mijn vraag wat je dan wel goed vindt aan sv zulte waregem, heb je nog NOOIT een antwoord gegeven, nochtans de meest eenvoudige vraag aan een supporter nietwaar ?