Auteur Topic: [VB] Essevee - KV Mechelen  (gelezen 8964 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #20 Gepost op: november 15, 2009, 03:05:31 pm »
In het wekelijks nieuws van vrijdag 13 november zal er opnieuw een kortingsbon instaan zodat je voor 5? naar de wedstrijd tegen kv mechelen kan gaan (ik weet wel niet voor welke tribune of welk vak het zal zijn)



Me zijn do'r vet mee! Krijgen de abonnees dan een gratis bonneke bij afgifte?

Trouwens... Gisteren kon je ook eenvoudig een stuk krantenpapier afgeven ipv de bon af te geven. Die vent stond stijf van de stress en wou zo rap mogelijk werken. Amateurs.

Ging er gisteren geen bon zitten van 5 EUR voor de match tegen Mechelen? In de editie van Ingelmunster heb ik allesinds geen gevonden.



Ik had dit vorige week gelezen in ?de zondag? dat er in het wekelijks nieuws van 13november een bon zou instaan voor de wedstrijd tegen kvm.

maar heb het zelf ook al gemerkt dat er toch geen bon instaat.


Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #21 Gepost op: november 15, 2009, 10:57:18 pm »
Winnen tegen KV en je staat terug op een leuke uitgangspositie in het klassement en je hebt terug enkele leuke wedstrijden voor de boeg.

Hopelijk beseffen de spelers dit ook, cre?ren ze kansen en maken ze die deze keer wel af.

Prono: 3 - 1
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #22 Gepost op: november 16, 2009, 11:56:16 am »
Zondag mag mijn collega Martin (telefonist van 't stadshuis) als trouwe, blinde supporter van Essevee de aftrap geven tegen mechelen naar aanleiding van zijn 60-ste verjaardag.  Dit wordt voor hem sowieso een schitterend moment.  Om het nog meer glans te geven roep dan ook iedereen op om hem hierbij luidkeels aan te moedigen (een stevige "MARTIE MARTIE MARTIE" zou subliem zijn.  Alvast bedankt !

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #23 Gepost op: november 16, 2009, 04:14:41 pm »
Zondag mag mijn collega Martin (telefonist van 't stadshuis) als trouwe, blinde supporter van Essevee de aftrap geven tegen mechelen naar aanleiding van zijn 60-ste verjaardag.  Dit wordt voor hem sowieso een schitterend moment.  Om het nog meer glans te geven roep dan ook iedereen op om hem hierbij luidkeels aan te moedigen (een stevige "MARTIE MARTIE MARTIE" zou subliem zijn.  Alvast bedankt !

Serieus !!
Chique voor hem !  Doe hem de groeten van Geert.  Wees gerust, hij weet wie ik ben...

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #24 Gepost op: november 17, 2009, 06:18:32 pm »
Zondag mag mijn collega Martin (telefonist van 't stadshuis) als trouwe, blinde supporter van Essevee de aftrap geven tegen mechelen naar aanleiding van zijn 60-ste verjaardag.  Dit wordt voor hem sowieso een schitterend moment.  Om het nog meer glans te geven roep dan ook iedereen op om hem hierbij luidkeels aan te moedigen (een stevige "MARTIE MARTIE MARTIE" zou subliem zijn.  Alvast bedankt !

Zaten we op facebook, dan klikte ik nu op de 'Vind ik leuk'-knop! Echt sjiek voor Martin!

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #25 Gepost op: november 19, 2009, 05:36:00 pm »
Mens, diene match leeft ier nogal bij de supporters!!!  ::)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.179
    • SV Anzegem
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #26 Gepost op: november 19, 2009, 05:39:51 pm »
Mens, diene match leeft ier nogal bij de supporters!!!  ::)

tis nog 72u he ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #27 Gepost op: november 19, 2009, 07:46:10 pm »
Mens, diene match leeft ier nogal bij de supporters!!!  ::)

Tja, meestal als er vol euforie naar een match uitgekeken wordt omdat er bvb veel mee te winnen valt enzo, volgt er een ontgoocheling. Ik denk dat veel mensen zoiets hebben van: Niet te veel uitspraken doen en hopen op een goed resultaat.

KOMAAN ESSEVEE!!!!!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #28 Gepost op: november 20, 2009, 03:49:00 pm »
Mens, diene match leeft ier nogal bij de supporters!!!  ::)

Tja, meestal als er vol euforie naar een match uitgekeken wordt omdat er bvb veel mee te winnen valt enzo, volgt er een ontgoocheling. Ik denk dat veel mensen zoiets hebben van: Niet te veel uitspraken doen en hopen op een goed resultaat.

KOMAAN ESSEVEE!!!!!

Voila heel just!  Ben ook zelf van die mening, niet te veel over klappen en gaan zien.  Match leeft zeker, is een toffere tegenstander dan vb lokeren, charleroi,moeskroen,westerlo,cercle,....

En we moeten winnen, om terug mee te zijn, velen waaronder ik hadden een 6 op 6 verwacht in de laatste 2 matchen.  + als er zo 2 weken geen clubvoetbal is, is de beleving er naar toe (op het forum toch) sowieso wat minder.

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #29 Gepost op: november 20, 2009, 04:50:42 pm »
Op ons forum is het momenteel ook maar stillekes over deze wedstrijd.Weinig hebben er vertrouwen in dat we iets gaan behalen bij jullie na een 0 op 9.
Ik heb er ook maar weinig vertrouwen in eerlijk gezegd maar desondanks alles toch aanwezig zondag ;)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #30 Gepost op: november 20, 2009, 05:58:49 pm »
Op ons forum is het momenteel ook maar stillekes over deze wedstrijd.Weinig hebben er vertrouwen in dat we iets gaan behalen bij jullie na een 0 op 9.
Ik heb er ook maar weinig vertrouwen in eerlijk gezegd maar desondanks alles toch aanwezig zondag ;)

altijd welkom   ;)

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #31 Gepost op: november 20, 2009, 06:06:39 pm »
Vraagje ,Hoe breng je zombies(hoofdtribune)tot leven? ;D 8) :o

Barrios of een Vigil inbrengen werkte vroeger :-) of een arbiter tegen ons hebben dan hoor je ze ook wel eens...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.302
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #32 Gepost op: november 20, 2009, 11:52:55 pm »
3-1
SV TILL I DIE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.302
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #33 Gepost op: november 21, 2009, 10:20:54 pm »
Als we de aansluiting willen met de top 6 moet er morgen gewonnen worden!
SV TILL I DIE

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #34 Gepost op: november 21, 2009, 10:32:44 pm »
Als we de aansluiting willen met de top 6 moet er morgen gewonnen worden!

Zeker en vast!
Had toch gehoopt op een 7/9 met roeselare en charleroi erbij.
Maar ja, typisch essevee, als we een schoon zaak kunnen doen..

Prono: 2-1
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #35 Gepost op: november 21, 2009, 11:49:20 pm »
Als we de aansluiting willen met de top 6 moet er morgen gewonnen worden!

Zeker en vast!
Had toch gehoopt op een 7/9 met roeselare en charleroi erbij.
Maar ja, typisch essevee, als we een schoon zaak kunnen doen..

Prono: 2-1

Kom, kom. We hebben zowel vorig seizoen als dit seizoen heel vaak heel goede zaken gedaan. Herinner u dat we vorig jaar (?) op de laatste speeldag plots nog een plaatsje of drie omhoog gingen (als ik me niet vergis).

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #36 Gepost op: november 22, 2009, 12:41:09 am »
Tis eigenlijk beetje van moeten.
Gent wint, GB wint en we kunnen op 5 punten van Westel uitlopen.
Pfff khoop da ze het belang terug inzien die van ons.

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #37 Gepost op: november 22, 2009, 12:03:05 pm »
misschien zout eens een goe idee zijn vo een ke een vak vrij te maakn voor al de die da sfeer willn maakn.
want op dit forum zittn der veel die heeld match zoudn willn zingn maar gewoon oovral int stadion zittn en da da tan nie mogelijk is.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #38 Gepost op: november 22, 2009, 01:00:57 pm »
misschien zout eens een goe idee zijn vo een ke een vak vrij te maakn voor al de die da sfeer willn maakn.
want op dit forum zittn der veel die heeld match zoudn willn zingn maar gewoon oovral int stadion zittn en da da tan nie mogelijk is.

Inderdaad,  en het probleem is niet alleen dat er niet begonnen wordt met zingen, maar dat er soms na een 10 a 20 seconden al gestopt wordt en dat is jammer

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: [VB] Essevee - KV Mechelen
« Reactie #39 Gepost op: november 22, 2009, 01:21:29 pm »
Men stembanden zen er klaar voor nu hopelijk onze spelers ook nog :-\
We missen in ieder geval in de verdediging Ivens en Ghomsi