Iedereen bezig over dat er een sfeergroep moet komen.
De mensen die nu de inspanningen doen, zorgen voor de doeken, vlaggen, trommels, ... hebben bewust gekozen om geen "officiele" sfeergroep op te richten..
Vraag me af of dit effectief nodig is...
Als iedereen eens, die wil sfeer maken, wat dichter rond trommels komt. Dit zo al heel wat uitmaken.
Dat Delaplace song niet hoorbaar was, zal deels liggen aan moment dat hij werd gelanceerd (net na fluitsignaal).
Over het megafoonverhaal: voor mij totaal niet aan de orde. Zoals Jenske aanhaalde, de aantallen die meedoen zijn niet van het kaliber dat een megafoon nodig is.
Over het oprichten van een sfeergroep. Achter de schermen "bestaat" die al, alleen niet de werking zoals het hoort. Er is in begin van X meermaals samengezeten met personen van verschillende vriendenklieken, supporterslokalen om als 1 blok naar buiten te komen. Alleen is dit te weinig opgevolgd en zaten hier misschien wat verkeerde mensen in.
Dat het beter moet dan voormalig Colono Boys, ga ik volledig mee akkoord. Alleen wel respect voor hetgene ze geprobeert hebben, maar zijn ten onder gegaan aan eigen fouten + te jonge leeftijd.
Groepen opstarten en lidgeld enzo vragen is allemaal goed en wel, maar in mijn ogen vorm je zo geen groep. Een groep "kweek" je door samen een pint te drinken, zij aan zij week in, week uit je club te steunen. Onderling alles te bekritiseren maar als 1 man naar buiten te komen tegen club, spotters, ...
Dus groep met lidgelden enzo, niet nodig volgens mij.
Dat er meer onderlinge communicatie moet zijn, volledig akkoord. Alleen blijft de vraag hoe?
Bij briefjes leest de helft het niet.
Forums of FB bereik je te weing man.
Dus als iemand ideeen heeft, vuur maar af!
Met de 10 man die nu tijd in doeken, gezangen, tifo's steekt, red je het niet. Dus een grotere actieve groep is meer dan welkom. Alleen kom je steeds bij dezelfde struikelblokken uit, zoals Deltas aangaf.
Misschien tijd om met verschillende eens rond tafel te gaan zitten. Woareghem, Ortem, Deltas, Pringless, Mutske...
Iedereen geeft zijn mening hier, wat zeker goed is om op verder te bouwen, maar wie neemt mee het heft in handen?