In bepaalde topics kan ik berichten niet lezen van sommige posters hier op het forum? Hoe komt dit?Nochtans, als ik op reply klik kan ik wel zien wat ze schreven...Wens geen reacties omdat ik voor KVK ben, is een gewone vraag.
Mja ook al maakt ze nieuwe account...Ze blijft voor KVK e, dus haar probleem blijft Sorry Lorreke, kon het ni latenmesexcuse
Ik ben van mening dat het eens tijd is om wat orde te scheppen in het forum. Discussies zoals over de inbraak vervallen na 6 posts al in gezever over welke speler er al dan niet slecht speelde en hebben dus niets meer met het onderwerp te maken. Ook in andere topics wordt van de hak op de tak gesprongen en nooit krijgt iemand hier een reactie op. Een warme oproep ook aan veelposters: als post persoonlijk beginnen worden of enkel dienen om 6 maal te quoten en/of te citeren en daar dan een dikke2 onder te zetten...laat het achterwege of doe het per pm. Met vriendelijke groet en bedankt op voorhand, tjompe.
Ik heb nog steeds het probleem waarbij ik reacties op posts niet zie. Is er hier echt geen oplossing voor want dit ambeteert mij enorm! Op gelijk welke computer ik kijk, ik zie ze niet.
Citaat van: Rik de Flik op januari 11, 2012, 08:50:28 amIk heb nog steeds het probleem waarbij ik reacties op posts niet zie. Is er hier echt geen oplossing voor want dit ambeteert mij enorm! Op gelijk welke computer ik kijk, ik zie ze niet.same here!