Auteur Topic: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)  (gelezen 16136 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #40 Gepost op: februari 01, 2010, 05:33:27 pm »
Indien je de disussie wil verder zetten, gelieve bij Algemeen verder te doen in het 'Suggesties'-topic!

NU WEER ON TOPIC!
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #41 Gepost op: februari 01, 2010, 06:59:21 pm »
Club Brugge zal zwaar moeten doorgaan op Anderlecht, ze zullen wat vermoeid zijn tot gevolg dat ze 2-1 verliezen bij ons.
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #42 Gepost op: februari 01, 2010, 07:18:32 pm »
Club Brugge zal zwaar moeten doorgaan op Anderlecht, ze zullen wat vermoeid zijn tot gevolg dat ze 2-1 verliezen bij ons.

Toevallig 2-1? ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #43 Gepost op: februari 01, 2010, 09:10:51 pm »
ze hebben inderdaad heel wat meer matchen in de benen, 2 keer tegen gent verloren in de beker, gewonnen tegen westerlo, en dan nog eens een zware verplaatsing tegen anderlecht.

misschien het moment om ervan te profiteren.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #44 Gepost op: februari 02, 2010, 11:58:56 am »
Mijn gevoel heeft me in 2010 nog niet in de steek gelaten. De nederlaag tegen Cercle voor de beker, de overwinning met minstens 2 goals verschil tegen Sint-Truiden en de overwinning op Gent had ik allemaal juist voorspeld ( dat heeft me trouwens een niet onaardige duit opgebracht op Unibet ook  ;) ). We winnen aanstaande zondag dan ook gegarandeerd tegen kluup!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #45 Gepost op: februari 02, 2010, 12:45:39 pm »
Misschien efkes de statistieken erbij halen. Het is me opgevallen dat de ploegen waartegen we verloren in de heenronde nu opnieuw winnen tegn ons zijnde Anderlecht en Kortrijk voetbalt kortrijk. De ploegen waartegen we wonnen of gelijkspeelden, daar winnen we nu opnieuw van behalve dan Genk, dus dan zouden we dit weekend moeten verliezen. Ook is het zo dat we moeilijk 9 op 9 halen, dus opnieuw niet in ons voordeel. Anderzijds hebben we al 4 van de 5 matchen tegen clu b gewonnen, dus dat is goed en Club zit in een periode waar ze weer op het einde hun puntjes pakken, iets wat we meestal afstraffen, dus.... Gooi die eerste 2 statistieken overboord... en we winnen ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #46 Gepost op: februari 02, 2010, 08:55:09 pm »
bij winst lijkt het play off 1 ticket zo goed als binnen

Ik hoop het ,maar niet vergeten dat er hierna nog 5 duels(15ptn)zijn.Gaat spannend blijven tot voorlaatste match (rouches).

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #47 Gepost op: februari 03, 2010, 08:02:58 am »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.


Bron : HLN van vandaag

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #48 Gepost op: februari 03, 2010, 08:31:05 am »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.

Bron : HLN van vandaag
Je kunt dan evengoed naar de radio luisteren...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #49 Gepost op: februari 03, 2010, 08:45:33 am »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.


Bron : HLN van vandaag
Ik vind het al straf dat er zoveel tickets weg zijn voor die eerste rijen van de hoofdtribune. Zelfs op de der of 4de rij ziet ge daar niks. Die mensen gaan zwaar ontgoocheld zijn vrees ik.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.766
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #50 Gepost op: februari 03, 2010, 11:26:12 am »
bij winst lijkt het play off 1 ticket zo goed als binnen

Ik hoop het ,maar niet vergeten dat er hierna nog 5 duels(15ptn)zijn.Gaat spannend blijven tot voorlaatste match (rouches).

Willen we zeker zijn dan moeten we rond de 43 punten hebben op het eind van het seizoen, dus nog 7 punten, we staan er goed voor, maar er zijn andere ploegen die een gemakkelijker programma hebben.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #51 Gepost op: februari 03, 2010, 12:15:48 pm »
bij winst lijkt het play off 1 ticket zo goed als binnen

Ik hoop het ,maar niet vergeten dat er hierna nog 5 duels(15ptn)zijn.Gaat spannend blijven tot voorlaatste match (rouches).

Willen we zeker zijn dan moeten we rond de 43 punten hebben op het eind van het seizoen, dus nog 7 punten, we staan er goed voor, maar er zijn andere ploegen die een gemakkelijker programma hebben.
Just! Maar wij zijn Essevee en spelen dikwijls v??l beter tegen voetballende ploegen (lees: zogenaamde sterkere tegenstanders) dan tegen een 'gemakkelijker programma'. Dus: tijd voor nog een paar stuntzeges !

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #52 Gepost op: februari 03, 2010, 01:10:06 pm »
Hopelijk heeft Klup een makkelijke avond vanavond en winnen ze, overschatting kan nooit kwaad.
Ik hoop al op een drawke en dat we zelfs bij verlies plaats 4 blijven houden.

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #53 Gepost op: februari 03, 2010, 01:32:28 pm »
deze match is volgens mij ook zeker via t internet te volgen


Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.

Bron : HLN van vandaag
Je kunt dan evengoed naar de radio luisteren...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #54 Gepost op: februari 03, 2010, 02:22:50 pm »
Hopelijk heeft Klup een makkelijke avond vanavond en winnen ze, overschatting kan nooit kwaad.
Ik hoop al op een drawke en dat we zelfs bij verlies plaats 4 blijven houden.

Ik hoop juist dat Klup geen gemakkelijke avond krijgt maar wel mag winnen, dat ze er moeten voor vechten en dat ze zijn diep gegaan.
SV TILL I DIE

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #55 Gepost op: februari 03, 2010, 06:34:48 pm »
Hopelijk heeft Klup een makkelijke avond vanavond en winnen ze, overschatting kan nooit kwaad.
Ik hoop al op een drawke en dat we zelfs bij verlies plaats 4 blijven houden.

Ik hoop juist dat Klup geen gemakkelijke avond krijgt maar wel mag winnen, dat ze er moeten voor vechten en dat ze zijn diep gegaan.

vechten ?n winnen geeft vertrouwen......laat ze maar ferm op de neus krijgen :D,dan word het zondag een beetje meer van moeten.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #56 Gepost op: februari 03, 2010, 07:35:35 pm »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.


Bron : HLN van vandaag
Ik vind het al straf dat er zoveel tickets weg zijn voor die eerste rijen van de hoofdtribune. Zelfs op de der of 4de rij ziet ge daar niks. Die mensen gaan zwaar ontgoocheld zijn vrees ik.

Ik denk daar toch anders over, voor veel Waregemnaars moet dit toch d? wedstrijd zijn.  Ik zou zelfs nog met mijn rug naar het veld willen zitten, zolang ik er maar bij ben.

Sommigen luisteren gewoon liever naar de radio of kijken op het internet terwijl er nog tickets zijn, begrijpe wie kan.  ::)
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2010, 07:37:53 pm door superjood »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #57 Gepost op: februari 03, 2010, 07:40:03 pm »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.

Bron : HLN van vandaag
Ik vind het al straf dat er zoveel tickets weg zijn voor die eerste rijen van de hoofdtribune. Zelfs op de der of 4de rij ziet ge daar niks. Die mensen gaan zwaar ontgoocheld zijn vrees ik.

Ik denk daar toch anders over, voor veel Waregemnaars moet dit toch d? wedstrijd zijn.  Ik zou zelfs nog met mijn rug naar het veld willen zitten, zolang ik er maar bij ben.

Sommigen luisteren gewoon liever naar de radio of kijken op het internet terwijl er nog tickets zijn, begrijpe wie kan.  ::)
Tja, als dat d? match is, zou ik hem ook graag zien. :) en kan ik beter op caf? met wat maten kijken

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #58 Gepost op: februari 03, 2010, 07:40:29 pm »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.


Bron : HLN van vandaag
Ik vind het al straf dat er zoveel tickets weg zijn voor die eerste rijen van de hoofdtribune. Zelfs op de der of 4de rij ziet ge daar niks. Die mensen gaan zwaar ontgoocheld zijn vrees ik.

Ik denk daar toch anders over, voor veel Waregemnaars moet dit toch d? wedstrijd zijn.  Ik zou zelfs nog met mijn rug naar het veld willen zitten, zolang ik er maar bij ben.

Sommigen luisteren gewoon liever naar de radio of kijken op het internet terwijl er nog tickets zijn, begrijpe wie kan.  ::)

er zijn heus meer zaken te doen in het weekend dan naar de voetbal gaan hoor , dit is misschien wel een shock voor jou maar het is wel zo . niet iedereen is een eenzame kritische moeilijke mens zoals jij die als enige plezier ajax heeft in zijn leven.

er zijn nu eenmaal mensen die een familiaal leven hebben  ,  die andere afspraken hebben, die moeten werken in het weekend, die oud / ziek zijn, die supporter zijn ook al komen ze niet naar het stadion, terwijl jij naar het stadion komt maar geen supporter bent . wie kan dat beprijpen ?


ik zal zondag 200   km om op tijd in het  stadion te zijn, maar dit is niet voor iedereen mogelijk hoor.

probeer dat toch eens te snappen, of lukt zelfs dat je niet  :) jij hebt gewoon een hekel aan waregemnaars die zondag niet in het stadion zullen zitten, dit zijn geen minderwaardige untermensen hoor, gewoon mensen die iets minder of niet ge?nteressserd zijn in voetbal.
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2010, 07:46:35 pm door svzw81 »

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge (zondag 7 febr 18u)
« Reactie #59 Gepost op: februari 03, 2010, 07:47:06 pm »
Voor deze match zijn er nog tientallen tickets voor staanplaatsen en de eerste rij van de hoofdtribune beschikbaar.


Bron : HLN van vandaag
Ik vind het al straf dat er zoveel tickets weg zijn voor die eerste rijen van de hoofdtribune. Zelfs op de der of 4de rij ziet ge daar niks. Die mensen gaan zwaar ontgoocheld zijn vrees ik.

Ik denk daar toch anders over, voor veel Waregemnaars moet dit toch d? wedstrijd zijn.  Ik zou zelfs nog met mijn rug naar het veld willen zitten, zolang ik er maar bij ben.

Sommigen luisteren gewoon liever naar de radio of kijken op het internet terwijl er nog tickets zijn, begrijpe wie kan.  ::)

er zijn heus meer zaken te doen in het weekend dan naar de voetbal gaan hoor , dit is misschien wel een shock voor jou maar het is wel zo . niet iedereen is een eenzame kritische moeilijke mens zoals jij die als enige plezier ajax heeft in zijn leven.

er zijn nu eenmaal mensen die een familiaal leven hebben  ,  die andere afspraken hebben, die moeten werken in het weekend, die oud / ziek zijn, die supporter zijn ook al komen ze niet naar het stadion, terwijl jij naar het stadion komt maar geen supporter bent . wie kan dat beprijpen ?


ik zal zondag 200   km om op tijd in het  stadion te zijn, maar dit is niet voor iedereen mogelijk hoor.

probeer dat toch eens te snappen, of lukt zelfs dat je niet  :)

Merci om het voor mij op te nemen.
Ik kijk TV thuis en ga de bekermatchen en vriendenmatchen live.
Veel volk, dus maken ze hopelijk veel reclame en doen ze aan klantenbinding ;)
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2010, 07:48:44 pm door Boer Boerie »