RAMPZALIG! Waar is essevee? Ik herken ons eigen essevee niet meer? Waar is de vechtlust, waar zijn de momenten dat toppers met knikkende knie?n stonden op het veld tegen ons. Pfff, dit doet pijn, pijn, pijn! Tes ??n grote ramp dit jaar! We waren een subtopper de vorige 5 jaar en plots lijken we de saaiste grijste muis in eerste klasse. Verdomme toch, match was weeral saai, zonder enige beleving, en club kwam geen enkel moment in problemen, wat ze wel waren in de voorgaande 8 matchen, Pffffff. Nog eens, pijnelijk,rampzalig, schaamtelijk! Bart buiten? Sorry maar ik geef bart nog max. 3 matchen! Pff wie had dat ooit gedach, ik dacht dat dury hier nog jaren en msh altijd ging blijven en we bleven maar groeien onder hem, we moeten de juiste trainer vinden om dury zijn werk verder te zetten en dat is duidelijk bart niet.Zou dury dit ook pijn doen als hij zijn kind zo ziet lijden? k denk toch van wel een beetje.
Er zit niets meer in, de matchen zijn oersaai, en slecht, er komt nauwelijks dreiging of een vlotte combinatie en de verdediging lijkt wel kaas met gaten.
ZIELIG VERDOMME!!!