Auteur Topic: [NB] Beerschot - Essevee 3-0  (gelezen 6301 keer)

Offline sv_forever

• Leden
Re:[NB] Beerschot - Essevee 3-0
« Reactie #20 Gepost op: januari 23, 2011, 08:37:36 pm »
Zou het Brooseffect reeds uitgewerkt zijn, en gaan we hervallen in onze oude gewoonten? Broos zag er in ieder geval niet tevreden uit na de match.

Joehoe, het is nog maar ons 2de verlies in 10 matchen. Traditioneel hebben we een slechte start van het jaar, maar volgt er daarna een goede periode. Hopelijk nu ook! Tenzij je verwijst naar onze oude gewoonten van de vorige 5 jaar. Dan kan ik je alleen maar gelijk geven.

Offline Essevee boy

• Leden
« Reactie #21 Gepost op: januari 23, 2011, 08:44:39 pm »
Zou het Brooseffect reeds uitgewerkt zijn, en gaan we hervallen in onze oude gewoonten? Broos zag er in ieder geval niet tevreden uit na de match.

uit zijn reactie blijkt ook dat hij niet tevreden was over de mentaliteit:

Trainer Hugo Broos: "De overwinning van G.Beerschot is verdiend, maar de cijfers zijn misschien overdreven. Het was een wat slap gedoe. In het begin van beide kanten, maar in de tweede helft bleef het bij ons in het spel zitten. We lieten ze groeien en zullen daar de volgende dagen eens hartig over praten. We kunnen niet twee maanden doen wat we moeten doen en dan alles laten schieten."

Offline SVZW.BE

• Leden
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
« Reactie #22 Gepost op: januari 23, 2011, 10:51:35 pm »
Pfff, typisch essevee, weeral zijn wij het slachtoffer van dienst, gba scoorde tot nu toe 15 goals in 22 matchen, waaronder 6 tegen ons!  gba scoorde al geen goal thuis sinds lange tijd en scoort er plots 3 en alweer is sv het eerste slachtoffer, enz... . telke male gebeurt dit met ons.  Beetje voorspelbaar aan het worden.  Overdreven score wel, zo een zwak team en onze grootste nederlaag van het seizoen op ons conto.

Denk dat we best 't provinciaal rampenplan afkondigen ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Naessens C

• Leden
  • We pakken ze. Één voor één.
« Reactie #23 Gepost op: januari 23, 2011, 10:53:35 pm »

Offline svzw81

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: januari 23, 2011, 11:47:26 pm »
dit doet me terug denken aan tijdperk "vanneder" ; dure afzonderingen in buitenland enz enz enz en trainers die plots sportief manager werden....helaas het verleden wist de waregem fans te leren dat dit niet werkt, maar helaas dat (meestal) zatte Willy(met zijn zultse bende gatlekkers) de geschiedenis zal herhalen ! Waarom peisde da mannaert vertrekt ?? ik ken zijn huidige maandwedde en twijfel sterk,of bruhhe daar nog zwaar bovenop kan ? er is meer aan de hand.... dubieuze praktijken in Tenerife, twijfelachtig stadiondossier zonder enige geldschieter, enz enz. aan allen informeer u eens bvb bij stadsbestuur en ge zult veel bijleren !

Blijkbaar is er ook iets in uw bovenkamer gechrasht zoals bij het forum...
1 slecht resultaat en het kan weer niet op!

1 woord : SUCCESSUPPORTER

@skalle : al deze wantoestanden melden aan de mannen van de neveneffecten : hun basta-aflevering over deze schandalige praktijken bij essevee (maffia toestanden, alcholisme, bedrog, financiele witteboordcriminalteit , vastgoedschandalen,  ... ) zal de aflevering over de belspelletjes doen verbleken !
« Laatst bewerkt op: januari 23, 2011, 11:49:25 pm door svzw81 »

Offline belli

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: januari 24, 2011, 08:48:56 am »
zwakke wedstrijd. GBA heel zwak. Essevee nog zwakker. Tot doelpunt was er van beide ploegen niet veel te zien. Die twee penalty's?!! dat was een lachertje. DOM DOM DOM. Bij Nfor is het dom maar hij is geen verdediger (mooi dat hij terugkeert, maar er moesten daar andere mensen gestaan hebben op dat moment)...
Soit, Broos zal ze wel serieus, terecht, de levieten gelezen hebben

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #26 Gepost op: januari 24, 2011, 09:43:41 am »
Het is iets dat me wel al vaker opgevallen is, maar penalty's zijn zo gemakkelijk af te dwingen indien op de manier waarop GB die zaterdag had. Het is 2 keer een situatie waarbij de speler van GB zich een beetje inhoudt, waardoor de speler van Essevee den andere aantikt of echt omloopt zoals Nfor. Ik herinner me bvb dat ook Suarez dit vorig jaar deed in die 6-0 match tegen anderlecth. Ook bij Mechelen doen ze dat, maar die doen dan zelfs op de middellijn of voor hun eigen carre, want die willen alleen maar het spel stilleggen. Maar goed, misschien moeten onze spelers ook eens rapper zich inhouden ipv vlug naar doel te trappen. Het is voor ons precies zo moeilijk om strafschoppen te krijgen.

Offline Bertrand

• Leden
« Reactie #27 Gepost op: januari 24, 2011, 11:10:18 am »
Ge kunt op basis van motivatie en karakter enkele wedstrijden boven uw normaal niveau uitstijgen, maar dat kunt ge geen volledige competitie volhouden, en daarna valt ge toch terug op uw gewoon (pover) niveau en daaraan kan zelf een Broos niets aan veranderen. Ik blijf erbij dat het te maken heeft met talent.

Offline trollie

• Leden
« Reactie #28 Gepost op: januari 24, 2011, 11:15:46 am »
Laat ons gewoon rustig blijven...Dit kan eens gebeuren....Maar dat sommige spelers niet overlopen van het talent ben ik volledig met eens..

Offline sv_forever

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: januari 24, 2011, 11:42:57 am »
Ge kunt op basis van motivatie en karakter enkele wedstrijden boven uw normaal niveau uitstijgen, maar dat kunt ge geen volledige competitie volhouden, en daarna valt ge toch terug op uw gewoon (pover) niveau en daaraan kan zelf een Broos niets aan veranderen. Ik blijf erbij dat het te maken heeft met talent.

Dat is ondertussen wel al een derde van de competitie dat ze blijkbaar boven zichzelf uitstijgen, maar inderdaad niet alle spelers hebben evenveel talent. Ik vind het echt jammer dat Sterckx weg is. Die gast had vista en met een paar snelle spitsen kon je daar echt wel veel mee doen. Hopelijk kunnen we hem overkopen.

Offline M.

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: januari 24, 2011, 01:32:41 pm »
Spelers hebben mogen trainen zondagochtend.
Normaal waren ze vrij.

Zwakke pot voetbal van beide kanten.
Alleen waren wij heel wat dommer..

Op naar Genk :)

Offline gva

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: januari 24, 2011, 03:28:13 pm »
Ik heb enkel de bankzitters zien trainen zondagmorgen...

Offline M.

• Leden
« Reactie #32 Gepost op: januari 24, 2011, 05:52:19 pm »
Omdat de rest dan gewoon wat toeren afhaspeld rond de looppiste ;)
Ze waren allesinds allemaal aanwezig want heb ze tijdens onbijt zien zitten..

Offline spiderman

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: januari 24, 2011, 07:55:08 pm »
zullen niet te veel punten meer halen met nog 3 thuismatchen en 4 uitmatchen voor de boeg .
zou zeggen eens grote kuis houden en met een propere lei beginnen .
kwaliteit i.p.v. kwantiteit kopen

Offline fozie

• Leden
  • Mr Gold
« Reactie #34 Gepost op: januari 24, 2011, 08:51:30 pm »
enkele bedenkingen;
-bijna geen volk
-bijna geen sfeer
-bijna geen voetbal
-stilstaande fases brengen niets op(waarom moet Mar?val op 10min van einde,en 2-0 achter,  telkens 75m lopen voor vrijschop?).
-domme penalty-fouten....ref was correct!
-niets van"creativiteit" bij svzw,help ons Kevin R.!!
-Ernemann en Gueye kunnen wel een bal stoppen en een doorsteekpas geven....spijtig genoeg zijn ze er niet..
Leuke(exotische)vlag gezien van T&T....rara wie zat daar achter...?
-Als de bal van Delaplace binnengaat, ipv op de paal,winnen wij...
-Match om vlug te vergeten.
-Hopelijk tegen Genk(veel)beter....op de counter,want zelf het spel maken lukt(nog)niet.

Offline Rafa

• Leden
« Reactie #35 Gepost op: januari 24, 2011, 09:26:32 pm »
enkele bedenkingen;
-bijna geen volk
-bijna geen sfeer
-bijna geen voetbal
-stilstaande fases brengen niets op(waarom moet Mar?val op 10min van einde,en 2-0 achter,  telkens 75m lopen voor vrijschop?).
-Ernemann en Gueye kunnen wel een bal stoppen en een doorsteekpas geven....spijtig genoeg zijn ze er niet..
-Hopelijk tegen Genk(veel)beter....op de counter,want zelf het spel maken lukt(nog)niet.

Ik heb die vlag besteld voor iemand. Maar dat is ondertussen toch al een half jaar dat die persoon die vlag iedere keer meeneemt... Iedereen zou ze al moeten gezien hebben, denk ik.

Sfeer maken bij zo'n slechte match is ook nog eens onmogelijk. Zeker als de mensen na afloop liever fluiten voor een ref die zijn eerste goeie match in eerste klasse fluit & de spelers de moeite niet doen om te komen groeten... 't Moet een beetje een wisselwerking zijn.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Nineke

• Leden
« Reactie #36 Gepost op: januari 24, 2011, 10:05:31 pm »
enkele bedenkingen;
-bijna geen volk
-bijna geen sfeer
-bijna geen voetbal

Ik heb die vlag besteld voor iemand. Maar dat is ondertussen toch al een half jaar dat die persoon die vlag iedere keer meeneemt... Iedereen zou ze al moeten gezien hebben, denk ik.

Sfeer maken bij zo'n slechte match is ook nog eens onmogelijk. Zeker als de mensen na afloop liever fluiten voor een ref die zijn eerste goeie match in eerste klasse fluit & de spelers de moeite niet doen om te komen groeten... 't Moet een beetje een wisselwerking zijn.

Die vlag gaat idd al bijna iedere uitmatch mee, raar dat ze nu pas opvalt..
Is ondertussen zelfs al onder handen genomen door copy-lux en hyland zelf, maar toch bedankt Rafa voor de bestelling ;-)

Offline Breeza

• Gold Member
  • Leden
    • SV5381.be
« Reactie #37 Gepost op: januari 24, 2011, 10:55:01 pm »
Het valt mij op hoeveel mensen er nu al negatief zijn. Het is nog maar de eerste terechte nederlaag onder Hugo Broos en er is al gemekker. Vrijdag gewoon beter en iedereen is de match van zaterdag al vergeten.

Offline boer boer

• Leden
« Reactie #38 Gepost op: januari 25, 2011, 09:12:08 am »
Vergeten? over luttele weken staan wij en 7 andere ploegen weer met nul punten, en kunnen we opnieuw beginnen. Dus waarom zouden we zagen om een slechte match. Het is als PO2 begint dat het interessant wordt, en wie weet mogen we nog 2 x tegen gba spelen... ;)

Offline Mephistow.be

• Leden
« Reactie #39 Gepost op: januari 25, 2011, 09:35:58 am »
Correctie, onze punten gaan gehalveerd worden...  ;)