Joepie, voetbal vanavond...
Alweer een avondje gefrustreerd nagelbijten en achteraf snel wa pinten drinken om de zoveelste ontgoocheling door te spoelen...
Face it, we zijn momenteel zowat de zwakste ploeg van eerste klasse! Ik zie ons bijgevolg vanavond tegen de pallieters, die de punten wel nodig hebben en dus WEL inzet zullen tonen, geen punten pakken.
Met dank aan een aantal spelers die al met volgend seizoen bezig zijn, nen trainer die al van in de eerste seizoenshelft een schrijnend gebrek aan ambitie etaleert, ( Sorry, maar als je al lang tevreden bent als je erin blijft en dat objectief al van begin december bereikt is, welk signaal geef je dan aan de spelers? 'Gastjes, 't seizoen zit erop, ga maar in cong?'? En bovenal, welk signaal geef je dan aan je supporters? 'Gastjes, ge moet niemer komen, want wij hebben bereikt wat we willen en we gaan van hier tot op 't einde van 't seizoen uitbollen...'? ) en tenslotte een bestuur dat denkt dat je jaar na jaar je betere krachten kan blijven van de hand doen zonder ooit maar eens een cent te moeten uithalen om ze te vervangen...
Ik hoop van harte dat ik hier morgen een massa reacties ga krijgen van 'Ewel, die hard? waar zit ge nu met uwe kritiek?' en 'Zie je wel dat ge zo fatalistisch niet moet doen!' of nog 'Ge kent er niks van die hard', maar ik vrees ervoor.
Een zwaar ontgoochelde supporter.