Auteur Topic: Meert moet Essevee verlaten  (gelezen 20815 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #80 Gepost op: juni 17, 2011, 07:52:00 am »
Laten we vooral geen paniek zaaien en niet teveel spreken met 'als'. Er is nog ruim tijd voor inkomende transfers. Ik begrijp volledig dat enkele supporters op hun honger blijven zitten, maar het komt goed.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #81 Gepost op: juni 17, 2011, 08:42:51 am »
EAGLE jongen, je bent een verzuurd persoon. Blinde na?viteit is inderdaad fout, maar zoals jij in IEDERE post alles met de grond gelijk maakt... Ik heb compassie met de mensen die met jou moeten samenleven. (sorry, ik speelde nog nooit de man, maar ik stoor me immens aan jouw posts die altijd hetzelfde zeggen en niet gefundeerd zijn)

Offline fidel2

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #82 Gepost op: juni 17, 2011, 09:38:37 am »
Net de voorstelling van Roelandts bij Leuven op youtube gezien.

Zegt zelf dat hij maar op weinig respect en geduld kon rekenen van Zulte Waregem.
In een bedrijf is idd geen plaats voor respect zeker, meneer De Cuyper???

't is niet omdajje bij Enfinity al die mensen moet buiten djakken, dajje da ier ook moet doen e
als roelandts zegt dat ze geen geduld gehad hebben met hem dan stel ik mij serieuze vragen ze.hoeveel kansen heeft hij nie gekregen dit seizoen ? voor mij heeft ie ze nie gegrepen.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #83 Gepost op: juni 17, 2011, 09:57:52 am »
Het is natuurlijk spijtig dat Meert moet vertrekken. Iemand die 9 jaar bij de club speelt...
Hij is natuurlijk niet de meest technisch verfijnde voetballer, maar zet zich altijd 100 % in.
MAAR, ik heb gehoord van Mijn Bron dat hij te veel ruzie zou gemaakt hebben. (Remember incident met Nfor, Ernest zal niet zomaar op Meert beginnen kloppen, h? !).
Het Mandela-incident:)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #84 Gepost op: juni 17, 2011, 11:54:28 am »
het is meteen duidelijk geworden waarom mental coach eva maenhout aangeworven werd : psychologische ondersteuning aan buitengesjotte boegbeelden !!!

Offline Peetse

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #85 Gepost op: juni 17, 2011, 12:20:52 pm »
Bedankt Stijn voor 9 'boerejaren'. Jij staat mee aan de basis van wat Zulte-Waregem nu geworden is, een deftige eersteklasser. Hopelelijk maken sommigen, van wat jullie in 9 jaar verwezenlijkt hebben, niet in enkele jaren kapot. Voetbal is spanning, emotie. Van het laatste heeft het bestuur zeker geen kaas gegeten. Stijn verdient zo veel beter. Hij is een voorbeeld van werklust, wilskracht, teamspirit, een kapitein waardig. Het ga je goed en toon die bestuursleden die zogezegd iets van voetbel weten, dat ze zich vergist hebben.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #86 Gepost op: juni 17, 2011, 12:31:45 pm »
Stijn Meert heeft voor de meesten onder ons veel betekend in die negen jaar dat hij voor essevee uitkwam, veel goede eigenschappen maar om hem direct tot kapitein te bombarderen??? VOLGENS MIJ idd. VEEL goeds over hem hierboven al gelezen, maar niet de teamspirit, da's iets van 't goeie teveel...
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline alex30

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #87 Gepost op: juni 17, 2011, 01:10:07 pm »
idd ik begin mij serieus vragen te stellen hoe met het vertrek van dergelijke spelers gaat opvangen.
alle respect voor de jeugd, en 'grote talenten'...maar wat als blijkt dat 1ste klasse te vroeg komt?
gaan we er dan geld tegen smijten int tussenseizoen?
alles veranderen is niet altijd de beste oplossing...het vergt (kostbare) tijd om een ploeg te bouwen.
Vooral met de trainerswissel van vorig jaar in gedachte.
al bij al, mogen we Hugo toch dankbaar zijn, want ik herinner mij de competitiestand toen hij overnam.
Ik hoop dat we binnen 3 jaar niet terug in 2de klasse zitten in plaats van in CL.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #88 Gepost op: juni 17, 2011, 01:18:04 pm »
de patrick heeft niet gezegd in welke reeks er binnen drie jaar kampioen ging gespeeld worden he  ;D

enfin, tis belachelijk dat meert zo werd buitengezet

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #89 Gepost op: juni 17, 2011, 01:25:44 pm »
Ik vergelijk Essevee een beetje met Manchester United.
Onze 3 gouwe ouwe (ex-)spelers Van Nieuwenhuyze (33), Meert (33) en Minne (32).
Respectievelijk de Paul Scholes (36), Ryan Giggs (37) en Gary Neville (36) van Essevee.
Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan en de tijd van Lutte en Meert is gekomen.
En mocht Kalezic een paar weekjes eerder zijn gearriveerd, denk ik dat ook de tijd van 'Neville' was gekomen...
Het viel me dit seizoen op van in het begin dat Minne en Van Nieuwenhuyze toch te licht wegen voor 1ste klasse. Zoals ik al zei, het is altijd spijtig dat een stukje geschiedenis van de club ons moet verlaten. Maar zo zit de voetbalwereld in elkaar, hoor !! Het is een smerig wereldje, waarin het ieder voor zich is. Meert zal dat nu ook wel ondervonden hebben.
« Laatst bewerkt op: juni 17, 2011, 01:28:09 pm door balboa »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #90 Gepost op: juni 17, 2011, 01:39:02 pm »
de patrick heeft niet gezegd in welke reeks er binnen drie jaar kampioen ging gespeeld worden he  ;D

enfin, tis belachelijk dat meert zo werd buitengezet

Amai, smurf, gij zijt hier een serieuze vaste klant aan het worden.  :)

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #91 Gepost op: juni 17, 2011, 01:41:37 pm »
EAGLE jongen, je bent een verzuurd persoon. Blinde na?viteit is inderdaad fout, maar zoals jij in IEDERE post alles met de grond gelijk maakt... Ik heb compassie met de mensen die met jou moeten samenleven. (sorry, ik speelde nog nooit de man, maar ik stoor me immens aan jouw posts die altijd hetzelfde zeggen en niet gefundeerd zijn)

so true

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #92 Gepost op: juni 17, 2011, 04:39:03 pm »
de patrick heeft niet gezegd in welke reeks er binnen drie jaar kampioen ging gespeeld worden he  ;D

enfin, tis belachelijk dat meert zo werd buitengezet

Amai, smurf, gij zijt hier een serieuze vaste klant aan het worden.  :)

yup, tis hier dan ook leuk he :-)

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #93 Gepost op: juni 17, 2011, 04:42:53 pm »
de patrick heeft niet gezegd in welke reeks er binnen drie jaar kampioen ging gespeeld worden he  ;D

enfin, tis belachelijk dat meert zo werd buitengezet

Amai, smurf, gij zijt hier een serieuze vaste klant aan het worden.  :)

yup, tis hier dan ook leuk he :-)
Misschien der dan eens aan denken om hier een abo te kopen in plaats van in smurfrijk...
Ge moogt zelfs uw rood-wit sjaaltje houden, da steekt ier nie zo nauwe!  ;)

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #94 Gepost op: juni 17, 2011, 05:21:17 pm »
Allez merci voor het aanbod lol. Heb veel vrienden die supporter zijn van waregem maar denk dat ik bij mijn keuze zal blijven ;)


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #95 Gepost op: juni 18, 2011, 08:03:23 am »
Allez merci voor het aanbod lol. Heb veel vrienden die supporter zijn van waregem maar denk dat ik bij mijn keuze zal blijven ;)
Tja, 't verstand komt nie voor de jaren, ?...  ;)

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #96 Gepost op: juni 19, 2011, 09:19:40 am »
Sportief zijn er mogelijks argumenten om het "wegsturen" van Meert te verdedigen. Maar de manier waarop is beneden alle peil. Het clubbestuur verwacht terecht inzet,respect voor de club en menselijk fatsoen van zijn spelers. Hoe kunnen ze dat verwachten als ze zelf respectloos en onfatsoenlijk met een speler als Meert omgaan?

Dit is essevee onwaardig.

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #97 Gepost op: juni 19, 2011, 11:03:03 am »
vandoage feestje, morgen een feestje, overmorgen nog een feestje.......onvergetelijke momenten, merci meertje voor alles ! het ga je goed ! hopelijk zal "het sfeervak" je niet vergeten zijn ?

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #98 Gepost op: juni 19, 2011, 11:20:07 am »
Sportief zijn er mogelijks argumenten om het "wegsturen" van Meert te verdedigen. Maar de manier waarop is beneden alle peil. Het clubbestuur verwacht terecht inzet,respect voor de club en menselijk fatsoen van zijn spelers. Hoe kunnen ze dat verwachten als ze zelf respectloos en onfatsoenlijk met een speler als Meert omgaan?

Dit is essevee onwaardig.

Ze hebben nu blijkbaar al gebeld, geschreven en gemaild, in tegenstelling tot de eerste geruchten. Moesten ze hem achterna vliegen naar Las Vegas? Het is maar welke bronnen je wil geloven natuurlijk, enkele mensen namen naar eigen zeggen al geen abonnement meer, gebaseerd op ??n roddel, en negeerden anderzijds wel de geruchten over het feit dat hij een rotte appel zou geweest zijn die de sfeer verziekte, enzovoort. Ik weet het verhaal niet, dus ik kan hier moeilijk een standpunt in nemen. De club communiceert dat hij weg mag, en dat is spijtig. Hopelijk krijgt hij een verdiend en waardig afscheid van het nieuwe vak X (en andere vakken natuurlijk).

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Meert moet Essevee verlaten
« Reactie #99 Gepost op: juni 19, 2011, 11:38:22 am »
Ik kan toch moeilijk geloven dat Meert geen enkele keer zijn GSM oppakte in Vegas...