Auteur Topic: Loting cofidis cup  (gelezen 8285 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #20 Gepost op: augustus 24, 2011, 01:08:46 pm »
Tegen Racing Mechelen verloren we inderdaad met penalty's. Wat een wedstrijd was me dat.

Man man man. Ijskoud en geen drank meer te verkrijgen vanaf de 2e helft. We stonden daar mooi.

en een aantal penalties die moesten hernomen worden (daar letten ze nu ook precies niet meer op; kijk naar die van Vadis van de weekend)...

Was mij ook opgevallen. Moet zo'n penalty niet in een vloeiende beweging genomen worden?
Vond dit op een nederlandse site:

"de nemer mag zijn aanloop niet onderbreken, doet hij dat wel en scoort hij een doelpunt, dan moet de strafschop overgenomen worden. De nemer krijgt een waarschuwing (gele kaart) Komt de bal na deze actie terug van de doelpaal, doellat of de doelverdediger, moet het spel worden hervat met een indirecte vrije schop voor de verdedigende partij. "

Maar er staat ook zoiets over een 'vloeiende beweging'. Ik vrees dat het aan de interpretatie van de scheidsrechter is. En als topploegen naar de Gaverbeek komen, weten we al wat die interpretatie zal zijn...

Sinds vorig seizoen hoeft dat niet meer (in Belgi?):

"Vroeger moest de aanloop altijd in ??n vloeiende beweging gebeuren. Vanaf dit seizoen [2010] is het toegelaten om de aanloop te onderbreken alvorens de penalty te trappen om de doelman te misleiden."
« Laatst bewerkt op: augustus 24, 2011, 01:10:39 pm door digifredje »

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #21 Gepost op: augustus 24, 2011, 06:13:33 pm »
Ik wil gerust terug naar Woluwe. Goede (en goedkope) frieten en frikandellen  8)

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #22 Gepost op: augustus 24, 2011, 07:10:16 pm »
Laten we hopen dat Ronse wint zodat het voor mij heel dicht is :)

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #23 Gepost op: augustus 24, 2011, 10:55:06 pm »
Laten we hopen dat Ronse wint zodat het voor mij heel dicht is :)
Ego?st  :P

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 554
  • Superboeren
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #24 Gepost op: augustus 25, 2011, 11:19:12 am »
Als we de eerste ronde verliezen, dan mogen we hopen dat de spelers het niet te ferm oppakken (het is natuurlijk hun schuld, maar soit), of ons seizoen gaat weral ferm verkakt zijn...

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.073
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #25 Gepost op: augustus 28, 2011, 06:13:26 pm »
Laten we hopen dat Ronse wint zodat het voor mij heel dicht is :)

Het wordt inderdaad Ronse.  0-2 gewonnen in Woluwe !

Knap, het is voor mij ook bij de deur.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #26 Gepost op: augustus 28, 2011, 06:25:52 pm »
Voor gelijk wie in de regio Waregem dicht zeker? :) allen daar heen!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.300
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #27 Gepost op: augustus 28, 2011, 07:00:45 pm »
Chill verplaatsingske niet ver, dus veel volk mee van essevee?
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #28 Gepost op: augustus 29, 2011, 12:31:18 am »
ongetwijfeld veel volk mee van ons, wordt een leuk weerzien in het o.cruckestadion, essevee heeft daar zowel voor competitie als vriendschappelijk  vaak gespeeld dit millenium  :)

Online belli

  • Leden
  • Berichten: 3.778
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #29 Gepost op: augustus 29, 2011, 08:20:57 am »
toch liever tegen Ronse dan tegen Woluwe!!!

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 714
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #30 Gepost op: augustus 29, 2011, 11:09:30 am »
Als daar maar geen scheiding van komt ten huize Kartouch...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #31 Gepost op: augustus 29, 2011, 11:54:12 am »
Vroeger kende ik alle spelers van Ronse, maar daar gaat het de laatste jaren toch ook niet meer al te goed.
Coppens en Buysens zijn ex-spelers van ons. Dus die kennen we.
Voor de rest klinken mss Alexandre Frutos en Thomas Vivé bekend in de oren.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #32 Gepost op: augustus 29, 2011, 07:57:42 pm »
Als daar maar geen scheiding van komt ten huize Kartouch...

Bellen we meteen L?onard om zijn zegen te brengen over B. en X. ? :)

Ronse is maar ??n ding: Thierry Coppens, letterlijk de gekste keeper van Belgi?.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

fox

  • Gast
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #33 Gepost op: augustus 29, 2011, 08:51:46 pm »
Als daar maar geen scheiding van komt ten huize Kartouch...

Bellen we meteen L?onard om zijn zegen te brengen over B. en X. ? :)

Ronse is maar ??n ding: Thierry Coppens, letterlijk de gekste keeper van Belgi?.

Let op, in Oudenaarde zit er ook zo eentje

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.271
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #34 Gepost op: augustus 30, 2011, 12:02:01 pm »
t Bestuur mag van mij gerust efkes de geldbeugel opentrekken, en net zoals RSCA, FCB,...wellcht zullen doen (zie je Brugge al op Dessel spelen?), het thuisvoordeel afkopen. Is misschien iets minder leuk voor de fans, maar sportief gezien lijkt het me iets "geruster" als we thuis kunnen spelen. Geloof ook niet echt dat Standard (hopelijk onze volgende opponent) in Hoogstraten zal gaan spelen...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #35 Gepost op: augustus 30, 2011, 01:28:50 pm »
Wie weet aast Standard, zoals Antwerp halvelings deed met Hasselt, op een 0-5 forfait om zo door te stoten zonder aan de bak te moeten komen ?n geen geld kwijt te zijn wegens het afkopen.

@ Eagle: Ik vind die verplaatsingen tof om te doen maar er hangt inderdaad een zeker sportief risico aan vast. Ik meen me trouwens te herinneren dat Ingelmunster of Geel ooit eens ging winnen in het Astridpark... Niets is zeker in voetbal  ;)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #36 Gepost op: augustus 30, 2011, 04:32:16 pm »
Wie weet aast Standard, zoals Antwerp halvelings deed met Hasselt, op een 0-5 forfait om zo door te stoten zonder aan de bak te moeten komen ?n geen geld kwijt te zijn wegens het afkopen.

@ Eagle: Ik vind die verplaatsingen tof om te doen maar er hangt inderdaad een zeker sportief risico aan vast. Ik meen me trouwens te herinneren dat Ingelmunster of Geel ooit eens ging winnen in het Astridpark... Niets is zeker in voetbal  ;)

Dat was inderdaad Geel. Anderlecht ging er uit met penalty's, dacht ik, na een 0-0. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ene Cheik Tiot? ??n van die penalty's miste. Nadien te min voor Anderlecht, vandaag vaste waarde bij Newcastle... Niets is zeker in voetbal, is het niet Eugene ?  ;)

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #37 Gepost op: augustus 30, 2011, 05:14:48 pm »
Wie weet aast Standard, zoals Antwerp halvelings deed met Hasselt, op een 0-5 forfait om zo door te stoten zonder aan de bak te moeten komen ?n geen geld kwijt te zijn wegens het afkopen.

@ Eagle: Ik vind die verplaatsingen tof om te doen maar er hangt inderdaad een zeker sportief risico aan vast. Ik meen me trouwens te herinneren dat Ingelmunster of Geel ooit eens ging winnen in het Astridpark... Niets is zeker in voetbal  ;)

Dat was inderdaad Geel. Anderlecht ging er uit met penalty's, dacht ik, na een 0-0. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ene Cheik Tiot? ??n van die penalty's miste. Nadien te min voor Anderlecht, vandaag vaste waarde bij Newcastle... Niets is zeker in voetbal, is het niet Eugene ?  ;)

Ingelmunster ook trouwens. Won met 1-4 op Anderlecht na verlengingen. Waar is de tijd  :D

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #38 Gepost op: augustus 30, 2011, 06:54:37 pm »
Wie weet aast Standard, zoals Antwerp halvelings deed met Hasselt, op een 0-5 forfait om zo door te stoten zonder aan de bak te moeten komen ?n geen geld kwijt te zijn wegens het afkopen.

@ Eagle: Ik vind die verplaatsingen tof om te doen maar er hangt inderdaad een zeker sportief risico aan vast. Ik meen me trouwens te herinneren dat Ingelmunster of Geel ooit eens ging winnen in het Astridpark... Niets is zeker in voetbal  ;)

Dat was inderdaad Geel. Anderlecht ging er uit met penalty's, dacht ik, na een 0-0. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ene Cheik Tiot? ??n van die penalty's miste. Nadien te min voor Anderlecht, vandaag vaste waarde bij Newcastle... Niets is zeker in voetbal, is het niet Eugene ?  ;)
en de volgende ronde wonnen wij in geel... :p

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Loting cofidis cup
« Reactie #39 Gepost op: augustus 30, 2011, 09:29:46 pm »
Wie weet aast Standard, zoals Antwerp halvelings deed met Hasselt, op een 0-5 forfait om zo door te stoten zonder aan de bak te moeten komen ?n geen geld kwijt te zijn wegens het afkopen.

@ Eagle: Ik vind die verplaatsingen tof om te doen maar er hangt inderdaad een zeker sportief risico aan vast. Ik meen me trouwens te herinneren dat Ingelmunster of Geel ooit eens ging winnen in het Astridpark... Niets is zeker in voetbal  ;)

Dat was inderdaad Geel. Anderlecht ging er uit met penalty's, dacht ik, na een 0-0. Ik meen mij ook nog te herinneren dat ene Cheik Tiot? ??n van die penalty's miste. Nadien te min voor Anderlecht, vandaag vaste waarde bij Newcastle... Niets is zeker in voetbal, is het niet Eugene ?  ;)
en de volgende ronde wonnen wij in geel... :p
we kropen in Geel door het oog van de naald  8)