Sorry, maar die naam "sfeergroep vak x" komt ook niet echt overtuigend over he...
Ook vind ik dat we misschien beter de mentaliteit van ultras gebruiken dan die van een "sfeergroep" aangezien de mentaliteit van ultras vooral je ploeg volop steunen is en u niets aantrekken van andere "instanties".
Misschien kunnen er ook weer truien met vak X op gedrukt worden zoals in der tijd met de colonoboys,
je zou dan iedereen erop attent kunnen maken dat ze die trui iedere match aan moeten hebben.
En ok, dit is misschien wat veel gevraagd maar is er echt niemand die een manier kent om een of andere rookproducerend middel (geen sigaretten

) in het stadion binnen te krijgen en af te steken. Ik geef toe, zelf zou ik het niet durven, maar er moet toch een manier zijn...
En die stadionverboden, als iedereen (zoals hierboven vermeld) een trui van vak x aanheeft zullen de spotters nog meer opvallen en kan je beter inschatten wanneer wel en wanneer niet je iets "illegaals" doet, de spotters zullen dan ook niet meer "undercover" zijn. Ik heb ook nog geweten dat er op kortrijk iemand door de stewards werd uitgehaald maar dat hij kon blijven omdat de mensen er rond hem "beschermden". Weg met die pussy-mentaliteit, weg met dat vriendelijk zijn tegenover stewards en politie, het enigste dat telt is de ploeg en het supporter-gebeuren. En als je voorbeelden zoekt van wat ik bedoel, zoek eens op youtube...
Dit is misschien wel veel gevraagd voor een kleine club, maar tist proberen waard vind ik!