Men ziet nu waar de prioriteit ligt van het bestuur , vips, geld , bla bla bla...
Waar is het respect voor de trouwe supporter

?
Ik als abonee heb het intussen wel begrepen, we zijn enkel nog goed voor jaarlijks wat euro's op tafel te leggen voor ons abonnement en voor de rest moeten we niet al te veel in de weg lopen !
een echte schande is het , hoe halen ze het in hun hoofd om ons zo te behandelen ? a ja ! tis het geld dat telt !!!
men zal mij ook geen argumenten kunnen geven om de wijze waarop we behandeld worden mooi te praten ! ik weet dat elke verandering op wat tegenkanting botst , maar als je het goed voor hebt met de getroffene dan zorg je er voor dat de wijziging zo zoet mogelijk gemaakt worden !
wat doet ons bestuur ? juist het omgekeerde !!!!
Men maakt propaganda over de nieuwe VIP ruimte, fotootjes van de werkzaamheden op de site , alles in het werk omdat de essevee studio toch maar tijdig af zou zijn, de flessenwijn op temperatuur, den discobar opgeblonken, de dikkoppen uitgenodigd...
en het pleps , ja de "boerkes" , die staan letterlijk en figuurlijk in de kou !! ergens in nen betonnen hoek waar ze zeker niet voor de voeten van de vips zouden lopen, waar ge nog niet deftig een pintje kunt bestellen, allen dicht op elkaar gepakt gelijk kiekens in een kot !
khoorde gisteren ook van het personeel die achter den toog staat dat ze niet boffen met de verandering ! men moet daar zijn werk doen terwijl men half in het donker staat en men moet oppassen om zijn hoofd niet te stoten tegen de betonnen muren. kben zeker dat in het verdiep eronder er wel voldoende spots zullen branden..
Duidelijk dat we als 2de rangs beschouwd worden door het bestuur ! !
Had men het oprecht goed met de "gewone" supporter moeten voor hebben dan hadden ze ervoor gezorgd dat "voorafgaandelijk " een dak op den betonbunker lag , had men "voorafgaandelijk "gezorgd dat er voldoende verlcihting was en dat ge op een deftige manier een pintje zou kunnen bestellen, had men "voorafgaandelijk" gecomuniceerd dat het pleps zou verbannen worden uit de kantine en had men eventueel de eerste keer dat ze ons in het kot lokten ons gratis pintjes en hapjes kunne geven ...
maar dit gebeurde niet , a nee de prioriteit ligt blijkbaar elders !
we kregen wel nen troostprijs , blijkbaar mochten we " na 23 uur" binnen in de vip essevee studio om eens een kijkje te gaan nemen, is dit echt om ons uit te lachen of wat ?
als het bestuur denkt dat men zo het echte essevee vooruit zal helpen , dan vrees ik voor de toekomst !
als straks iedereen ontevreden en misnoegd is moeten we ons geen zorgen maken , want het geld van de vips zal langs alle kanten binnen stromen ...joepie !
RK