Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 15563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #60 Gepost op: november 06, 2011, 09:11:07 pm »
Idd, Kalezic kan ze er (helaas) niet zelf inschieten...
Trainer heeft gewoon het probleem dat zijn spitsen niet scoren...

Geloof me, deze man MOET blijven!! Begin toch niet te zeveren dat onze trainer buiten moet!

Vorig jaar was er GEEN discipline ?n SLECHT voetbal. Iedereen was aan het KANKEREN omtrent het gebrek aan discipline en blablaba.
Dit jaar is er WEL discipline, bij momenten goed voetbal, helaas zonder goals....
Dit is een proces... dus WEES GEEN HYPOCRIET door te stellen dat Kalezic weg moet, hij heeft immers de kleedkamer al op orde gezet!!

Manman, het niveau van het voetbal is blijkbaar evenredig met het supporter-zijn...
Er zitten hier toch hypocriete pippo's!! Je zou er als speler  idd met uw pet beginnen naar gooien.!?!

Maken we gisteren 3 goals in de 2de helft, zitten diezelfde hypocrieten bezig wat voor een super 2de helft we hebben gespeeld.

Swoit, mij mening.

Professionele voetballers moeten zich boven een supportersmening kunnen zetten en hun job altijd naar best vermogen uitoefenen.

Trouwens. Over discipline. Ik heb Colpaert tot drie maal toe zien gesticuleren en roepen (schelden) naar Kalezic. Qua gezagsondermijning kan dit tellen 'en plein public'.

Iedereen heeft het over verbeterde discipline onder Kalezic, maar ik stel er toch vragen bij als je kijkt naar het gedrag van Colpaert, Mazou, Bossut, Traijkovski, enz...

Daar kan je je idd vragen over stellen.
Wat me ook opviel, Mar?val "besliste" dat Naessens vervangen moest worden.

En voor ik naar mijn kop krijg, tis gene zever, Remi maakte gebaren naar Darije dat hij Jens er af moest halen!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #61 Gepost op: november 06, 2011, 09:14:25 pm »
Idd, Kalezic kan ze er (helaas) niet zelf inschieten...
Trainer heeft gewoon het probleem dat zijn spitsen niet scoren...

Geloof me, deze man MOET blijven!! Begin toch niet te zeveren dat onze trainer buiten moet!

Vorig jaar was er GEEN discipline ?n SLECHT voetbal. Iedereen was aan het KANKEREN omtrent het gebrek aan discipline en blablaba.
Dit jaar is er WEL discipline, bij momenten goed voetbal, helaas zonder goals....
Dit is een proces... dus WEES GEEN HYPOCRIET door te stellen dat Kalezic weg moet, hij heeft immers de kleedkamer al op orde gezet!!

Manman, het niveau van het voetbal is blijkbaar evenredig met het supporter-zijn...
Er zitten hier toch hypocriete pippo's!! Je zou er als speler  idd met uw pet beginnen naar gooien.!?!

Maken we gisteren 3 goals in de 2de helft, zitten diezelfde hypocrieten bezig wat voor een super 2de helft we hebben gespeeld.

Swoit, mij mening.

Professionele voetballers moeten zich boven een supportersmening kunnen zetten en hun job altijd naar best vermogen uitoefenen.

Trouwens. Over discipline. Ik heb Colpaert tot drie maal toe zien gesticuleren en roepen (schelden) naar Kalezic. Qua gezagsondermijning kan dit tellen 'en plein public'.

Iedereen heeft het over verbeterde discipline onder Kalezic, maar ik stel er toch vragen bij als je kijkt naar het gedrag van Colpaert, Mazou, Bossut, Traijkovski, enz...

Daar kan je je idd vragen over stellen.
Wat me ook opviel, Mar?val "besliste" dat Naessens vervangen moest worden.

En voor ik naar mijn kop krijg, tis gene zever, Remi maakte gebaren naar Darije dat hij Jens er af moest halen!

heb da ook gezien. En kan em geen ongelijk geven. Was na een goeie bal van hem waar Jens veel te laat op kwam

Online svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #62 Gepost op: november 06, 2011, 10:15:59 pm »
van een wanvertoning gesproken mijn ogen doen nog zeer. Mijn duiveltjes u9 spelen beter voetbal!

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #63 Gepost op: november 06, 2011, 11:11:18 pm »
men kan de huidige stand van zaken op 3 manieren bekijken :

1. als negativist : help, we staan slechts 1 plaats boven PO3 (paniek !!) en strijden tegen degradatie tot eind dit seizoen
2. als positivist : we staan gedeeld 13de, so what, het gat dat gaapt tussen ons en nummer 15 is even groot als tussen ons en nummer 8 in de stand. Een kwestie van enkele goede resultaten om terug aan te sluiten met een veilig peloton die misschien nog uitzicht heeft op PO1
3. als realist : ons spelniveau is er niet op verbeterd sinds begin dit seizoen, toen werden de puike prestaties niet beloond met een dito resultaat. De faalangst begint de benen van bepaalde spelers te verlammen wat niet bevorderlijk is voor het spelbeeld, noch voor het resultaat. De coach z'n "hollandse" manier van voetballen lijkt in de Belgische competitie niet onmiddellijk voor resultaat te zorgen en dit wordt door een gebrek aan scorend vermogen nog eens extra in de verf gezet. De volgende weken worden cruciaal ondanks een uit wedstrijd tegen KVM en thuis tegen A'lecht, vooral voor onze coach en z'n beoogde manier van spelen. Van hieruit kan het alle kanten uit met al dan niet een eventuele opvolger voor Kalezic.

Ik tip op 3, of misschien (hopelijk) 2. Het enige wat mij stoort aan de manier van voetballen aan de hand van Kalezic is dat je met enkel alleen balbezit geen match wint. Vroeger was onze sterkte de balrecuperatie en vooral de snelle (dodelijk effici?nte) omschakeling. Onze huidige kern heeft voldoende kwaliteit, maar is niet matuur genoeg om de tegenstand (al zeker niet met een dubbele verdedigende gordel ? la STVV) op de knie?n te krijgen, met resultaat.
Kalezic zal het warm krijgen, mocht hij de volgende weken niet overleven, dan zie ik FD nog terugkeren.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #64 Gepost op: november 06, 2011, 11:19:31 pm »
Net iets grappigs gelezen: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2011-11-05/been-razend-op-scheidsrechter

De coach had nog een niet mis te verstane raad voor Boucaut. "De heren scheidsrechters moeten toch iets beter kijken tijdens de wedstrijd."

Die man heeft toch te klagen h?... ie zou eens coach van SVZW moeten zijn...

En over de wedstrijd van gisteravond... misschien moet ie Mar?val maar eens wat meer op het middenveld zetten... kvind het bijlange geen slechte draaischijf... 't komt wel goed zeg ik elke week, maar ben de moed nog niet verloren... ook al deed het gisteren serieus zeer aan mijn ogen...
« Laatst bewerkt op: november 06, 2011, 11:22:33 pm door bvdsteen »

Offline eddy5

  • Leden
  • Berichten: 99
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #65 Gepost op: november 07, 2011, 10:37:42 am »
Over discipline : COLPAERT EN MAREVAL hebben de trainer meermaals geroepen dat Jens
meer open breed moest lopen omdat alles dicht was in het centrum .Dat heeft de trainer dan ook gedaan na de rust met het inbrengen van Matton op rechts en Jens op links ... maar dan was er al veel tijd verloren ! (eerste helft 4-4-2 ; tweede helft terug 4-3-3)
Colpaert is in dit systeem "controlerende midv." en mag niet inschuiven alleen maar verdedigende taken , Mareval moest in de 2de.hellft mee ten aanval gaan dus 2 heel verschilende taken.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #66 Gepost op: november 07, 2011, 11:04:43 am »
Over discipline : COLPAERT EN MAREVAL hebben de trainer meermaals geroepen dat Jens
meer open breed moest lopen omdat alles dicht was in het centrum .Dat heeft de trainer dan ook gedaan na de rust met het inbrengen van Matton op rechts en Jens op links ... maar dan was er al veel tijd verloren ! (eerste helft 4-4-2 ; tweede helft terug 4-3-3)
Colpaert is in dit systeem "controlerende midv." en mag niet inschuiven alleen maar verdedigende taken , Mareval moest in de 2de.hellft mee ten aanval gaan dus 2 heel verschilende taken.

Helemaal juist. We zaten met 2 diepe spitsen en vooral op links was er niemand. De rechtsback van STVV kon telkens het veld oversteken en een voorzet trappen. Het is inderdaad door het veld breed te maken dat er meer ruimte komt en wat mij betreft moet ook Hamalainen zich meer naar de buitenkant begeven. Mar?val kan perfect een crossbal versturen naar Hamalainen indien hij zich links in de aanval posteert. Er was meestal niemand op die linkerflank van de tegenstander. Als die bal plots naar daar gaat, dan zou de organisatie van STVV helemaal wegvallen en zijn er mogelijkheden. Alleen al hiervoor zou ik als trainer graag een kijkje hebben van uit de tribune, want ik denk dat je vanuit de tribune toch een mooi overzicht hebt van waar de ruimte ligt en waar die nooit benut wordt.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #67 Gepost op: november 07, 2011, 11:40:54 am »
Schaf die 442 van in eerste helft inderdaad maar vlug af, had indruk dat serwy niet wist waar hij moest lopen bv. We speelden met 4 centrale middenvelders en 2 centrumspitsen wat duidelijk zichtbaar was op de flanken eerste helft, die rechtsback van stvv had den avond van zn leven.
2e helft meer druk, maar dat hou je niet vol zo hoog druk zetten en als dat doelpuntje dan niet valt (kopbal maazou bv)..
Terechte uitslag want ik vond stvv er eerste helft wel degelijk goed uitkomen (sterke reza) ondanks hun dubbele muur.

Offline LUUD

  • Leden
  • Berichten: 11
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #68 Gepost op: november 07, 2011, 12:23:11 pm »
beetje meer moed 4  t geluk komt nog wel terug en jongens als Mareval niet uitfluiten
Is een van ons beste spelers , anders stapt die nog op in januari

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.299
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #69 Gepost op: november 07, 2011, 12:46:34 pm »
Waarom krijgt Kalezic zoveel krediet bij iedereen? Voor mij heeft hij al serieus afgedaan en altijd met dezelfde uitspraken als "we zijn aan het bouwen","nieuwe spelers inpassen" ben ik stilaan beu. De Roover kreeg zoveel krediet niet en hij moest ook bouwen aan een nieuwe ploeg.
SV TILL I DIE

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #70 Gepost op: november 07, 2011, 12:59:29 pm »
Over discipline : COLPAERT EN MAREVAL hebben de trainer meermaals geroepen dat Jens
meer open breed moest lopen omdat alles dicht was in het centrum .Dat heeft de trainer dan ook gedaan na de rust met het inbrengen van Matton op rechts en Jens op links ... maar dan was er al veel tijd verloren ! (eerste helft 4-4-2 ; tweede helft terug 4-3-3)
Colpaert is in dit systeem "controlerende midv." en mag niet inschuiven alleen maar verdedigende taken , Mareval moest in de 2de.hellft mee ten aanval gaan dus 2 heel verschilende taken.

wel kijk dat kan dus niet h?!
Colpaert maakte duidelijk van zijnen tak. En dat Colpaert zich nie goed in zijn vel voelt is wel duidelijk: frustro overtreding en zijn gezondheidswandeling in de eerste helft.
Slechts wanneer de backs volop mee mogen gaan is er sprake van wat deftig aanvallend voetbal. Duidelijk de taak dat dit pas de 2de helft kan....
Ik heb het gehad met al die achterwaartse passes, zo kan iedereen aan een balbezit van boven de 50% geraken!
Ben het volledig eens met Pringless, een buitenlander krijgt meer krediet dan 2 belgen hiervoor. Maar ja nu kijkt men natuurlijk meer naar zijn beurs en zit met vast aan langdurige contracten!
Het is tevens opvallend hoe de groep ieder jaar een crisismoment nodig heeft om wakker te worden.

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #71 Gepost op: november 07, 2011, 01:48:14 pm »
Waarom krijgt Kalezic zoveel krediet bij iedereen? Voor mij heeft hij al serieus afgedaan en altijd met dezelfde uitspraken als "we zijn aan het bouwen","nieuwe spelers inpassen" ben ik stilaan beu. De Roover kreeg zoveel krediet niet en hij moest ook bouwen aan een nieuwe ploeg.


Bij De Roover zag je geen systeem. Gewoon de bal blind naar voor trappen. Dat was de tactiek. De speler stonden ook totaal niet achter De Roover. Bij Kalezic is er wel een systeem en de spelers staan er achter. Je kan hem inderdaad gaan verwijten dat elke kans die je tegen krijgt een doelpunt is en dat je zelf maar 1 doelpunt maakt per 10 kansen, maar dat vind ik niet serieus. Het is echter je goed recht om dat wel op hem af te schuiven, maar je moet beseffen dat er heel wat mensen zijn die dat niet willen doen.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #72 Gepost op: november 07, 2011, 01:50:17 pm »
Waarom krijgt Kalezic zoveel krediet bij iedereen? Voor mij heeft hij al serieus afgedaan en altijd met dezelfde uitspraken als "we zijn aan het bouwen","nieuwe spelers inpassen" ben ik stilaan beu. De Roover kreeg zoveel krediet niet en hij moest ook bouwen aan een nieuwe ploeg.


Bij De Roover zag je geen systeem. Gewoon de bal blind naar voor trappen. Dat was de tactiek. De speler stonden ook totaal niet achter De Roover. Bij Kalezic is er wel een systeem en de spelers staan er achter. Je kan hem inderdaad gaan verwijten dat elke kans die je tegen krijgt een doelpunt is en dat je zelf maar 1 doelpunt maakt per 10 kansen, maar dat vind ik niet serieus. Het is echter je goed recht om dat wel op hem af te schuiven, maar je moet beseffen dat er heel wat mensen zijn die dat niet willen doen.

wat je wel niet kunt ontkennen is dat hij tactisch enorm gefaald heeft de eerste helft?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.778
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #73 Gepost op: november 07, 2011, 01:55:51 pm »
bij elke 1ste helft heb ik de indruk dat ze niet mogen vooruit voetballen??!!
Brian haalt nooit de achterlijn en Colpaert mag in de eerste helft alleen maar achteruit passen?!!
als ik dan zie dat ze de 2de helft plots wel naar voor voetballen is het duidelijk dat ze de eerste helft niet mogen.
Eerste helft was Colpaert barslecht maar tweede was hij goed als verdediger en Mar?val bewees dat hij ook op het middenveld een meerwaarde is.
Matton viel goed in en Sivakov bewijst de laatste 3 wedstrijden dat hij ook een meerwaarde kan zijn (gaat er voor, kwijt zich van zijn verdedigende taken, heeft nog techniek, durft op doel schieten).
Naessens: deed wel goeie dingen en was niet zo slecht maar zo'n kans missen is gebrek aan kwaliteit me dunkt. Iedereen moet dit op zo'n niveau socren.
Trainer zoekt nog duidelijk naar de ideale 11... en ik denk dat buiten de 4 achterspelers en Delaplace er niemand zeker mag zijn van zijn plaats.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #74 Gepost op: november 07, 2011, 02:17:40 pm »
bij elke 1ste helft heb ik de indruk dat ze niet mogen vooruit voetballen??!!
Brian haalt nooit de achterlijn en Colpaert mag in de eerste helft alleen maar achteruit passen?!!
als ik dan zie dat ze de 2de helft plots wel naar voor voetballen is het duidelijk dat ze de eerste helft niet mogen.

Eerste helft was Colpaert barslecht maar tweede was hij goed als verdediger en Mar?val bewees dat hij ook op het middenveld een meerwaarde is.
Matton viel goed in en Sivakov bewijst de laatste 3 wedstrijden dat hij ook een meerwaarde kan zijn (gaat er voor, kwijt zich van zijn verdedigende taken, heeft nog techniek, durft op doel schieten).
Naessens: deed wel goeie dingen en was niet zo slecht maar zo'n kans missen is gebrek aan kwaliteit me dunkt. Iedereen moet dit op zo'n niveau socren.
Trainer zoekt nog duidelijk naar de ideale 11... en ik denk dat buiten de 4 achterspelers en Delaplace er niemand zeker mag zijn van zijn plaats.

Dat is geen kwestie van niet mogen, maar van niet durven.
Door de weinige punten hebben ze al weinig vertrouwen, en er is niemand die de ploeg op sleeptouw neemt.
Als een paar duizenden dan nog eens zitten te fluiten, dan zijn die spelers bang om iets verkeerd te doen, en ik kijk dan vooral richting hoofdtribune, want daar zitten de "beste trainers"  ::)

Kalezic wacht volgens mij op Skulason of Sterckx (mss op alle 2).
Daarvoor is de match tegen NAC goed, laat beiden maar 90min spelen!


BTW: ik wil Remi op de LB positie!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #75 Gepost op: november 07, 2011, 05:30:17 pm »
bij elke 1ste helft heb ik de indruk dat ze niet mogen vooruit voetballen??!!
Brian haalt nooit de achterlijn en Colpaert mag in de eerste helft alleen maar achteruit passen?!!
als ik dan zie dat ze de 2de helft plots wel naar voor voetballen is het duidelijk dat ze de eerste helft niet mogen.

Eerste helft was Colpaert barslecht maar tweede was hij goed als verdediger en Mar?val bewees dat hij ook op het middenveld een meerwaarde is.
Matton viel goed in en Sivakov bewijst de laatste 3 wedstrijden dat hij ook een meerwaarde kan zijn (gaat er voor, kwijt zich van zijn verdedigende taken, heeft nog techniek, durft op doel schieten).
Naessens: deed wel goeie dingen en was niet zo slecht maar zo'n kans missen is gebrek aan kwaliteit me dunkt. Iedereen moet dit op zo'n niveau socren.
Trainer zoekt nog duidelijk naar de ideale 11... en ik denk dat buiten de 4 achterspelers en Delaplace er niemand zeker mag zijn van zijn plaats.

Dat is geen kwestie van niet mogen, maar van niet durven.
Door de weinige punten hebben ze al weinig vertrouwen, en er is niemand die de ploeg op sleeptouw neemt.
Als een paar duizenden dan nog eens zitten te fluiten, dan zijn die spelers bang om iets verkeerd te doen, en ik kijk dan vooral richting hoofdtribune, want daar zitten de "beste trainers"  ::)

Kalezic wacht volgens mij op Skulason of Sterckx (mss op alle 2).
Daarvoor is de match tegen NAC goed, laat beiden maar 90min spelen!


BTW: ik wil Remi op de LB positie!!

Hadden me maar 3 Mar?vals (frigostyle ;D).
1 voor op de linksback, 1 voor CV en 1 voor op het middenveld.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #76 Gepost op: november 08, 2011, 09:02:49 am »
Iemand enig idee waar dat opwarmen van de spelers in de 2e helft goed voor was? Telkens per 2 lopen tot de cornervlag en terug. Dan moesten ze gaan zitten en mochten de andere 2 het loopje doen. En zo de hele 2e helft door afwisselen?  Ik had het nog nooit gezien, maar misschien dat iemand daar een uitleg voor heeft?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #77 Gepost op: november 08, 2011, 09:11:04 am »
Iemand enig idee waar dat opwarmen van de spelers in de 2e helft goed voor was? Telkens per 2 lopen tot de cornervlag en terug. Dan moesten ze gaan zitten en mochten de andere 2 het loopje doen. En zo de hele 2e helft door afwisselen?  Ik had het nog nooit gezien, maar misschien dat iemand daar een uitleg voor heeft?
Anders lopen ze elkaar builen? ;)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #78 Gepost op: november 08, 2011, 09:19:51 am »
Iemand enig idee waar dat opwarmen van de spelers in de 2e helft goed voor was? Telkens per 2 lopen tot de cornervlag en terug. Dan moesten ze gaan zitten en mochten de andere 2 het loopje doen. En zo de hele 2e helft door afwisselen?  Ik had het nog nooit gezien, maar misschien dat iemand daar een uitleg voor heeft?
Anders lopen ze elkaar builen? ;)

Om de spoorvorming (*)op de pelouse te beperken denk ik ! 
(*) geldt niet voor Mazou...
Nee, zal wel weer onderdeel vormen van een paar nieuwe absurde regeltjes opgelegd door den bond zeker?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.271
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #79 Gepost op: november 08, 2011, 09:30:50 am »
Iemand enig idee waar dat opwarmen van de spelers in de 2e helft goed voor was? Telkens per 2 lopen tot de cornervlag en terug. Dan moesten ze gaan zitten en mochten de andere 2 het loopje doen. En zo de hele 2e helft door afwisselen?  Ik had het nog nooit gezien, maar misschien dat iemand daar een uitleg voor heeft?
Anders lopen ze elkaar builen? ;)


Om de spoorvorming (*)op de pelouse te beperken denk ik ! 
(*) geldt niet voor Mazou...
Nee, zal wel weer onderdeel vormen van een paar nieuwe absurde regeltjes opgelegd door den bond zeker?


Nee, je mag daar maximum met 3 lopen per ploeg.
Kalezic heeft blijkbaar de gewoonte om zijn speler per 2 te laten gaan om ze gedurende de ganse 2de helft warm te houden.
Je weet nooit of er iemand geblesseerd van het veld moet.
« Laatst bewerkt op: november 08, 2011, 10:25:21 am door San Iker »