Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 15637 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #80 Gepost op: november 08, 2011, 09:47:20 am »
Misschien dat Kalezic bang was van nog meer spelers door blessures te verliezen tegen STVV, zoals Rossini en bijna Sivakov en wou hij dat er altijd spelers opgewarmd zijn om eventueel te kunnen invallen. :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #81 Gepost op: november 08, 2011, 10:16:53 am »
Waarom krijgt Kalezic zoveel krediet bij iedereen? Voor mij heeft hij al serieus afgedaan en altijd met dezelfde uitspraken als "we zijn aan het bouwen","nieuwe spelers inpassen" ben ik stilaan beu. De Roover kreeg zoveel krediet niet en hij moest ook bouwen aan een nieuwe ploeg.

Nja, je hebt gelijk aan de ene kant.  Ben ook iemand die normaal al de trainer zou buiten willen.  Maar bij kalezic heb ik voor het eerst een ander gevoel.  Spelersgroep staat achter hem, hij heeft de groep terug bij elkaar gebracht en je ziet duidelijk dat hij iets kent van voetbal.  Maar msh pech,foute keuzes, het juiste materiaal (nog) niet heeft.  Als we vb zo verder blijven resultaten halen en 11-14 de eindigen dan zal ik mijn mening msh herzien.  Het is gewoon iets dat we niet verwacht hadden dit jaar, gisteren sprak me nog iemand aan (neutrale voetballiefhebber) hoe dat komt vandejaar met essevee, hij zag ons zeker playoff 1 halen voor het seizoen begon.  Een nieuwe trainer lost dit probleem niet op,als er dan toch een nieuwe moet komen, niet midden het seizoen.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.272
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #82 Gepost op: november 08, 2011, 10:36:01 am »
Kijk, Kalezic buitengooien is een normale reactie van supporters! Wij willen dat er iets verandert, dat we eindelijk eens winnen, liefst m?t goed voetbal (al is dit niet meer prioritair) en met een paar goals verschil. Telkens opnieuw blijft dit uit, maar blijft het voetbal grosso modo "aanvaardbaar om naar te kijken", dus blijft de trainer aan, en hebben we t gevoel dat er niks verandert aan onze frustratie. Maar de trainer buitengooien, dat zou inderdaad een gevoel geven van..."nu gaat het gebeuren"...maar is dit wel zo? Ik betwijfel het! Juist omdat we de tweede helft tegen STVV goed speelden. Ja, lees: goed! STVV zat in een zeer strakke organisatie, iets waar Tchit? en co de week ervoor op Stayen ook miserie kenden! Iets waar veel ploegen hun tanden op stukbeten! Juist daarom verwacht ik ons tegen KVM en RSCA makkelijker te zien spelen! Dat zijn ploegen die voetbal toelaten! Maar dit is geen garantie op succes en op het feit dat we moeilijk onze kansen afwerken. Toch vinden veel supporters (betreurenswaardig) dat de ploeg uitfluiten d? oplossing biedt! En ok, respect voor jullie, op voorwaarde dat je dan tegen RSCA gewoon thuisblijft en om de 2 min teletekst (liefst dat niemand het ziet) bekijkt om mee te volgen! Davy De Fauw zei het nog op Sporza radio: "Ze" beginnen dan te fluiten om zogezegd niemand een actie onderneemt, en als er dan een naar de goal trapt en niet scoort, dan fluiten ze nog meer...mooi gezegd van onze cap, de nagel op de kop! Ik blijf Essevee onvoorwaardelijk steunen! t Is maar zo dat we succes gaan boeken in de toekomst!

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #83 Gepost op: november 08, 2011, 11:35:11 am »
Kijk, Kalezic buitengooien is een normale reactie van supporters! Wij willen dat er iets verandert, dat we eindelijk eens winnen, liefst m?t goed voetbal (al is dit niet meer prioritair) en met een paar goals verschil. Telkens opnieuw blijft dit uit, maar blijft het voetbal grosso modo "aanvaardbaar om naar te kijken", dus blijft de trainer aan, en hebben we t gevoel dat er niks verandert aan onze frustratie. Maar de trainer buitengooien, dat zou inderdaad een gevoel geven van..."nu gaat het gebeuren"...maar is dit wel zo? Ik betwijfel het! Juist omdat we de tweede helft tegen STVV goed speelden. Ja, lees: goed! STVV zat in een zeer strakke organisatie, iets waar Tchit? en co de week ervoor op Stayen ook miserie kenden! Iets waar veel ploegen hun tanden op stukbeten! Juist daarom verwacht ik ons tegen KVM en RSCA makkelijker te zien spelen! Dat zijn ploegen die voetbal toelaten! Maar dit is geen garantie op succes en op het feit dat we moeilijk onze kansen afwerken. Toch vinden veel supporters (betreurenswaardig) dat de ploeg uitfluiten d? oplossing biedt! En ok, respect voor jullie, op voorwaarde dat je dan tegen RSCA gewoon thuisblijft en om de 2 min teletekst (liefst dat niemand het ziet) bekijkt om mee te volgen! Davy De Fauw zei het nog op Sporza radio: "Ze" beginnen dan te fluiten om zogezegd niemand een actie onderneemt, en als er dan een naar de goal trapt en niet scoort, dan fluiten ze nog meer...mooi gezegd van onze cap, de nagel op de kop! Ik blijf Essevee onvoorwaardelijk steunen! t Is maar zo dat we succes gaan boeken in de toekomst!

Een eigen ploeg uitfluiten is inderdaad altijd stupide maar meestal zijn het een paar enkelingen die maar af en toe eens opduiken die ermee beginnen en een paar breinlozen haken hun mekkerkarrektje daaraan vast en beginnen mee te huilen met de wolven. Zonder te beseffen dat door zo'n idiote reacties het nadien nog slechter zal gaan met "hun" ploeg !
Spijtig maar het is gewoonweg overal zo als het minder gaat.

Het is wel een feit dat ze het in Mechelen best eens over een totaal andere boeg gooien. Als ook in Mechelen niet gewonnen wordt ziet het er echt wel heel benard uit (zeker als je ervan uitgaat dat de week nadien tegen Anderlecht niet veel te rapen zal zijn) !  De 13 voorbije matchen leerden ons dat we met veel balbezit veeeeeel te weinig kansen cre?ren en dan ook nog eens vreselijk afwerken.  Tijd voor puur countervoetbal ; afwachtend ; op het randje van betonvoetbal!  En kijken hoe dat afloopt.  Populair word je daarmee niet (dat zijn we zowiezo al niet in de pers) maar ik zou graag eens lezen dat Essevee op een diefje is gaan winnen ipv altijd maar te lezen dat ze nog eens onverdiend verloren hebben of dat er meer in zat !





Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.304
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #84 Gepost op: november 08, 2011, 12:32:41 pm »
Waarom krijgt Kalezic zoveel krediet bij iedereen? Voor mij heeft hij al serieus afgedaan en altijd met dezelfde uitspraken als "we zijn aan het bouwen","nieuwe spelers inpassen" ben ik stilaan beu. De Roover kreeg zoveel krediet niet en hij moest ook bouwen aan een nieuwe ploeg.

Nja, je hebt gelijk aan de ene kant.  Ben ook iemand die normaal al de trainer zou buiten willen.  Maar bij kalezic heb ik voor het eerst een ander gevoel.  Spelersgroep staat achter hem, hij heeft de groep terug bij elkaar gebracht en je ziet duidelijk dat hij iets kent van voetbal.  Maar msh pech,foute keuzes, het juiste materiaal (nog) niet heeft.  Als we vb zo verder blijven resultaten halen en 11-14 de eindigen dan zal ik mijn mening msh herzien.  Het is gewoon iets dat we niet verwacht hadden dit jaar, gisteren sprak me nog iemand aan (neutrale voetballiefhebber) hoe dat komt vandejaar met essevee, hij zag ons zeker playoff 1 halen voor het seizoen begon.  Een nieuwe trainer lost dit probleem niet op,als er dan toch een nieuwe moet komen, niet midden het seizoen.
De spelers staan misschien achter hem maar wat is er aan de hand met Teddy, Trajkovski? Vechtpartijen op training..? Als de trainer echt de spelers in de hand heeft dan gebeuren zo'n dingen niet.
SV TILL I DIE

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #85 Gepost op: november 08, 2011, 01:00:13 pm »
Heeft volgens mij niks met in de hand houden te maken als ze beginnen te vechten.
Das den aard van het beestje lijkt mij.  Mochtet Chevalier zijn 1e keer zijn zou ik het nog verstaan,
maar tis een krapulleke, das nu wel duidelijk

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #86 Gepost op: november 08, 2011, 07:56:52 pm »
(zeker als je ervan uitgaat dat de week nadien tegen Anderlecht niet veel te rapen zal zijn)

Spijtig toch, h?. Vroeger kon je er bijna prat op gaan dat we minstens een punt haalden thuis tegen Anderlecht. Verder begint onze voorzitter toch ook stilletjesaan te twijfelen aan Kalezic. Hij geeft de Bosni?r nog 2 wedstrijden respijt. (Na wedstrijden tegen KV Mechelen en Anderlecht wordt een evaluatie gemaakt... Willy toont wie de baas nog altijd is) Zo staat het toch te lezen in HNB. Als men Kalezic ontslaat, haal dan aub Dury terug, h?. Anders moet je hem niet buitensmijten. Mocht Kalezic ontslagen worden, zou dit toch een kleine afgang zijn voor Decuyper die beweerde dat ze "deze toptrainer geen 3 jaar konden houden". Of wat was het dat PDC zei ?

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #87 Gepost op: november 08, 2011, 08:35:57 pm »
Waarom staat onze voorzanger niet meer op zijn podiumtje trouwens?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #88 Gepost op: november 08, 2011, 09:24:39 pm »
Mocht Kalezic ontslagen worden, zou dit toch een kleine afgang zijn voor Decuyper die beweerde dat ze "deze toptrainer geen 3 jaar konden houden". Of wat was het dat PDC zei ?

Wel, ge kunt het dan interpreteren gelijk ge wilt he. Of dat hij nu zelf vertrekt of hij moet vertrekken, in beide gevallen konden we hem geen 3 jaar houden. ;) :)

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #89 Gepost op: november 08, 2011, 09:53:30 pm »
(zeker als je ervan uitgaat dat de week nadien tegen Anderlecht niet veel te rapen zal zijn)

Spijtig toch, h?. Vroeger kon je er bijna prat op gaan dat we minstens een punt haalden thuis tegen Anderlecht. Verder begint onze voorzitter toch ook stilletjesaan te twijfelen aan Kalezic. Hij geeft de Bosni?r nog 2 wedstrijden respijt. (Na wedstrijden tegen KV Mechelen en Anderlecht wordt een evaluatie gemaakt... Willy toont wie de baas nog altijd is) Zo staat het toch te lezen in HNB. Als men Kalezic ontslaat, haal dan aub Dury terug, h?. Anders moet je hem niet buitensmijten. Mocht Kalezic ontslagen worden, zou dit toch een kleine afgang zijn voor Decuyper die beweerde dat ze "deze toptrainer geen 3 jaar konden houden". Of wat was het dat PDC zei ?

kstel mij dan alleen de vragen:

1. wie gaan ze in de plaats halen? FD heeft zijn postje bij den bond, hem terughalen gaat veel geld kosten, als em al wil terugkomen en tis dan ook nog geen garantie op resultaten (schiet nie veel van zijn oorspronkelijke ploeg over) of als ie resultaten haalt garantie datie lang zal blijven... nen topclub komt zwaaien met een positie en veel kans datie weer weg is en dan zitten we in't zelfde straatje...

2. wie gaat dat betalen? zwaar 3-jarig contract... als ze em die opzeg moeten betalen zullen ze nie te veel "kwaliteit" meer kunnen bijkopen vrees ik en zal er zeker niet veel "kwaliteit" naar "maar" Waregem willen komen... dan spreek ik nog niet over al die ander mannen die hij daar binnengebracht heeft...

't schrikeffect is mss wel een goei idee voor op korte termijn een resultaat neer te zetten, maar fundamenteel moet er iets veranderen, kweet alleen niet of het probleem specifiek bij de trainer ligt...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #90 Gepost op: november 09, 2011, 08:35:17 am »
Ik denk zelfs dat een schrikeffect geen rol zal spelen omdat de meeste spelers wel degelijk veel inzet vertonen. Het lijkt me puur een gebrek aan scorend vermogen bij de aanvallers.

Wat me wel opnieuw opviel zaterdag was dat ons mannen zich veel te weinig laten vallen. Bij elk contact gingen die van STVV neer en de scheids gaf ook bijna altijd een overtreding. Het was de moment voor ons om ook neer te gaan. Ik zie het nog voor me hoe Naessens een serieuse duw krijgt, waarbij hij toch op zijn benen blijft staan, de bal afgeeft, de bal uiteindelijk bij iemand van STVV komt die dan vervolgens direct overdreven neergaat bij het eerstvolgende contact. Zij krijgen dan een vrijschop op onze helft. Dat moet veranderen. Het is mooi als je niet bij het minste neergaat, maar de realiteit is dat je het soms slim moet spelen en dat wel moet doen. Er is maar ??n iets dat ik niet wil zien en dat is wat Vidarsson deed zondag. Dat vind ik walgelijk...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #91 Gepost op: november 09, 2011, 08:58:33 am »
Ik denk zelfs dat een schrikeffect geen rol zal spelen omdat de meeste spelers wel degelijk veel inzet vertonen. Het lijkt me puur een gebrek aan scorend vermogen bij de aanvallers.

Eerder een schrijnend gebrek van creatie van kansen.  Als je per match maar een drietal echte kansen krijgt, is iedere gemiste kans een ramp !  Als je er een dozijn kan cre?ren zullen er gegarandeerd wel een paar inbollen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #92 Gepost op: november 09, 2011, 09:09:17 am »
Ik denk zelfs dat een schrikeffect geen rol zal spelen omdat de meeste spelers wel degelijk veel inzet vertonen. Het lijkt me puur een gebrek aan scorend vermogen bij de aanvallers.

Eerder een schrijnend gebrek van creatie van kansen.  Als je per match maar een drietal echte kansen krijgt, is iedere gemiste kans een ramp !  Als je er een dozijn kan cre?ren zullen er gegarandeerd wel een paar inbollen.

Zal beiden zijn vresek, creatieve goede opbouwende speler EN een afwerker nodig.

Ik geloof wel dat het bestuur dit ook ziet en hoorde al waaien dat ze toch al ferm op zoek zijn...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.781
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #93 Gepost op: november 09, 2011, 09:14:05 am »
we hebben wel iemand als Vidarsson nodig. Na essevee-cercle gaf de coach dit zelf toe!!!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.296
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #94 Gepost op: november 09, 2011, 09:50:14 am »
Ik denk zelfs dat een schrikeffect geen rol zal spelen omdat de meeste spelers wel degelijk veel inzet vertonen. Het lijkt me puur een gebrek aan scorend vermogen bij de aanvallers.

Eerder een schrijnend gebrek van creatie van kansen.  Als je per match maar een drietal echte kansen krijgt, is iedere gemiste kans een ramp !  Als je er een dozijn kan cre?ren zullen er gegarandeerd wel een paar inbollen.

De problemen zijn gewoon:
-geen creativiteit op het middenveld(een echte passeur of nr.10)
-geen scorend vermogen
En
- Spitsen kennen geen looplijnen(daarvoor kijk ik naar de coach)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #95 Gepost op: november 09, 2011, 10:19:28 pm »
Ik denk dat het bestuur wel degelijk zal "evalueren".  Voor mijn part moet Kalezic en trawanten opstappen en wel om volgende redenen :
-  Is er op heden niet in geslaagd om resultaten te halen.
-  Op balbezit spelen telt niet, wedstrijden winnen telt.

Voor mij mag Adrie Koster overnemen, zelfs Guido Brepoels.  Als we maar terug het goede, aanvallend en counterend voetbal terugzien van weleer.  Wedstrijden winnen betekent aanvallen, naar voor voetballen en niet die ellenlange laterale passes.  Laten we maar terug met allebei de voeten op de grond komen en ik denk dat Willy dat begint te begrijpen.

Kalezic - Boeve - Gilhaus - De Cuyper : een mislukt dikkenekkenavontuur.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #96 Gepost op: november 09, 2011, 10:36:50 pm »
Ik denk dat het bestuur wel degelijk zal "evalueren".  Voor mijn part moet Kalezic en trawanten opstappen en wel om volgende redenen :
-  Is er op heden niet in geslaagd om resultaten te halen.
-  Op balbezit spelen telt niet, wedstrijden winnen telt.

Voor mij mag Adrie Koster overnemen, zelfs Guido Brepoels.  Als we maar terug het goede, aanvallend en counterend voetbal terugzien van weleer.  Wedstrijden winnen betekent aanvallen, naar voor voetballen en niet die ellenlange laterale passes.  Laten we maar terug met allebei de voeten op de grond komen en ik denk dat Willy dat begint te begrijpen.

Kalezic - Boeve - Gilhaus - De Cuyper : een mislukt dikkenekkenavontuur.


Aanvallend en counterend spreken elkaar een beetje tegen... net zoals u nick u uitspraken tegenspreekt

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #97 Gepost op: november 10, 2011, 08:23:52 am »
Ik denk dat het bestuur wel degelijk zal "evalueren".  Voor mijn part moet Kalezic en trawanten opstappen en wel om volgende redenen :
-  Is er op heden niet in geslaagd om resultaten te halen.
-  Op balbezit spelen telt niet, wedstrijden winnen telt.

Voor mij mag Adrie Koster overnemen, zelfs Guido Brepoels.  Als we maar terug het goede, aanvallend en counterend voetbal terugzien van weleer.  Wedstrijden winnen betekent aanvallen, naar voor voetballen en niet die ellenlange laterale passes.  Laten we maar terug met allebei de voeten op de grond komen en ik denk dat Willy dat begint te begrijpen.

Kalezic - Boeve - Gilhaus - De Cuyper : een mislukt dikkenekkenavontuur.


Ge wilt Kalezic weg omdat hij geen resultaten ondanks het voetbal, maar dan wilt ge koster of Brepoels, twee trainers die buitengegooid zijn omwille van de tegenvallende resultaten. Euhm...leg me dat eens uit?

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #98 Gepost op: november 10, 2011, 08:24:43 am »
1 naam is hier nog niet gepasseerd maar ik denk nog de meest onderschatte:
Het vertrek van Lutte is nooit opgevangen. Een bijter op het middenveld, dat hebben we nodig.

Delaplace, matton, colpaert, sivakov, trajkovski, ... allemaal zeer goeie voetballers of talenten maar geen echt bijters die de fouten gaan maken wanneer het nodig is. Hoeveel keer maakte lutte niet die noodzakelijke lichte of zware fout op het middenveld om een tegenaanval teniet te doen? Valt niet op maar was heel belangrijk.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #99 Gepost op: november 10, 2011, 08:36:53 am »
1 naam is hier nog niet gepasseerd maar ik denk nog de meest onderschatte:
Het vertrek van Lutte is nooit opgevangen. Een bijter op het middenveld, dat hebben we nodig.

Delaplace, matton, colpaert, sivakov, trajkovski, ... allemaal zeer goeie voetballers of talenten maar geen echt bijters die de fouten gaan maken wanneer het nodig is. Hoeveel keer maakte lutte niet die noodzakelijke lichte of zware fout op het middenveld om een tegenaanval teniet te doen? Valt niet op maar was heel belangrijk.

Dat van die fouten maken, daar geef ik je ruimschoots gelijk op, maar verder vind ik dat Delaplace toch ook een vervelend ventje is om kwijt te geraken. Die laat de spelers op het middenveld toch geen moment met rust vind ik. I love it :)