Ik draag ook rood wit, dus ik voel mij aangesproken, al was ik niet in Lierse, dus daar ga ik niets van zeggen, ik steek mijn hand niet in het vuur voor iemand anders enkel voor mijzelf. Maar iedereen moet eens naar zichzelf kijken, en niet hypocriet doen. Er is hier sprake van een bende zatlappen, de andere supporters van Essevee zijn natuurlijk NOOIT zat, er is hier sprake van spreekkoren zoals bv de gokchinees? Is dit erger dan bv ' dikke Hein moest dikke Glenn niet meer' of met bekers en flesjes gooien naar Bolat of Proto?
Wat mij stoort is het gebrek aan RESPECT voor de andere supporters, het is mij om het even als je nu rood wit of geel groen of groen rood aanhebt, ik zal een supporter van Essevee nooit fyziek of verbaal
uitschelden voor al het vuil van de wereld, tenzij er geen respect is, van gelijk welke kant; ik zal nooit tolereren dat bv een rood wit supporter een rood groene supporter aanvalt omwille van de kleur van zijn sjaal en vise versa.
Ik was er wel in Leuven, en dan was iedereen vol lof ivm de sfeer.
Iedereen moet zelf invullen hoe hij zichzelf kan vinden in de fusieclub, voor mij lukt dit op dit moment heel goed, en iedereen moet respect hebben voor andere visies, zolang je maar supporter bent van Essevee. Meer ga ik er niet meer over zeggen.