Zulte Waregem is een club die ALTIJD binnen de eerste 10 moet eindigen, zo simpel is dat. Luister naar Dury zijn theorie?n i.v.m. budget.
En met het excuus, elke ploeg heeft al eens een slecht seizoen, tjah, maar het onze komt er vooral na wanbeleid.
Mocht elke club elk jaar volgens haar budget eindigen in het klassement, het zou nogal saai worden. Anderlecht op 1, de nieuwkomers meteen terug naar 2e, en wij rond de 8e plaats? Dat jaar waarin we 6e werden, of dat jaar waarin we de Beker wonnen, of dat jaar waarin we de 16e finales van de Uefa Cup speelden - dat waren jaren waar we 'boven' ons niveau/budget acteerden. Dit jaar, en vorig jaar, deden we het minder goed. Kan gebeuren, nee? Maar om dan meteen alles te gaan bekritiseren, en te spreken van een wanbeleid, bwa...
Vooral wanbeleid zeg ik 
Transfers en trainerkeuze zit daar voor mij ook tussen.
Beleid dus. En niks, helemaal niks, is volgens jou te danken aan pech? Gewoon zo'n minder seizoen, waarin het niet wou lukken, zoals Westerlo er ook zo ??n kent? Puur en alleen wanbeleid, slechte transfers en slechte trainerkeuze? Komaan zeg... Ik blijf erbij, zonder zeveren, mits ietwat meer geluk in de beginfase van het seizoen (op Bergen, tegen Gent, tegen Standard in de beker, enzovoort - voor we dus in die negatieve, ongelukkige spiraal terecht kwamen) deden we nu met gemak mee voor PO1 (en speelden we misschien wel de finale van de Beker, want Mijnheer Colemonts wou niet dat we de kwartfinales haalden).
Met wat meer geluk??
Jah, kansen niet afmaken is geen kwestie van geluk, maar van (on)kunde.
Wat meer geluk tegen Gent?? lagen daar heel de tijd onder, en hier zakten we in de 2de helft weg(welliswaar met 10)
Tegen Standard speelt idd de scheidsrechter een rol.
Bergen, tjah, als je linksback staat te verdedigen als een 5 jarige... Als er dan een goal afgekeurd wordt tjah, als je goed bent, kan je er nog een maken.
Ik vraag me gewoon af, als je zo goed speelt tegen Brugge (thuis) waarom kan je dat dan niet een paar weken aan een stuk.
Of zoals thuis tegen Leuven.
Dat was een verademing.
Maar nee, we graven ons meer en meer in, telkens we voorkomen, kruipen we naar achter. Ik begrijp dat niet.