Auteur Topic: Voorbereiding seizoen 2012-2013  (gelezen 58663 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #480 Gepost op: juli 23, 2012, 11:59:18 pm »
@pit750 : volgens mij hebde gij de match nie gezien : dhaene speelde beresterk en skula was alomtegenwoordig, bovendien ook goed in de opbouw
ik heb vrijdag brugge zien afgaan (en ervan genoten uiteraard...) en zaterdag een goed georganiseerd SV gezien, dat enkel in het eerste halfuur tegen een technisch veel sterkere ploeg in de problemen kwam... De tweede helft werden er heel wat aardige combinaties op de mat gelegd
voor de naessens-kakkers : stop daar toch mee... geloof in eigen jeugdspelers ... hij werkt zich te pletter en leed gisteren zeldzaam balverlies, ook tegen een ploeg die hoog en sterk druk zette op de speler in balbezit... hierbij was de rust en kalmte van hinostrosa aan de bal zeer opvallen...
ik heb er volle vertrouwen in !!!
D'Haene verkeek zich geregeld op ballen over de verdediging (nogal wat misverstanden met Bossut, gelukkig zonder gevolg), vooral in de eerste helft aan de zijde van Peridichizzi, met inbreng van Colpaert werd dit beter.
Skulasson was inderdaad verdedigend alomtegenwoordig, maar in de opbouw kreeg ik het op mijn heupen van z'n getreuzel en balverlies.

D'haene redde nog veel(door fouten van Peridichizzi) door slim positiespel, door ervaring, hij was vooral het lichtpunt in de eerste 30 minuten,  ik heb soms de indruk dat sommigen alleen maar iets slechts kunnen zien bij D'haene, ik versta echt niet hoe en waar hij zich 'geregeld' verkeek, achteraf gesproken met iemand die de match volgde voor een eersteklasser en hij vond vooral D'Haene outstanding, maar bon,het is iemand van hier, dus hij kan niet goed zijn. 
Peridichizzi was ROTSLECHT, toch zou ik hem maar vervangen hebben na de rust.
Naessens verloor praktisch NOOIT zijn ballen, stond zijn mannetje, is stevig in duel, gaf een hele goeie voorzet, allemaal niet gezien dus?  Nee, hij kan nooit zo goed zijn als een Habibou want het is iemand van hier, net zoals Mathijs een beetje was, 4/5 van forumleden moesten niet van hem weten, kon amper tweede klasse aan, zoals ze nu over Naessens denken, en opeens is Mathijs de man die men nooit mocht laten gaan, als Naessens hier ooit weg gaat zal dit juist hetzelfde liedje zijn.
Delaplace vond ik goed invallen, beste match van hem tot nu toe in de voorbereiding,  Hamalainen zal beter moeten spelen, Skullarson, Colpaert, Hinostroza,Trajskovski Berrier en Leye vooral tweede helft, en ook Malanda waren goed.
Als jullie NIET verstaan dat Essevee het moeilijk heeft tegen een eersteklasser uit de Spaanse eersteklasse, het mag dan nog de 15de zijn, dan zijn jullie dromers, of ge speelt veel te veel fifa en ge kunt fictie van non-fictie niet meer onderscheiden.

Mijn conclusie na 4 matchen gezien te hebben in de voorbereiding, we zullen een goed seizoen tegemoet, we eindigen in de eerste 8.
En nog iets... negativisme is blijkbaar hip, realisme is al verkeerd en optimisme is naief, ik ben dus liever een naieveling maar volgens mij ben ik verkeerd.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.781
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #481 Gepost op: juli 24, 2012, 09:05:44 am »
Dit is nu s goed geformuleerd zie.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #482 Gepost op: juli 24, 2012, 09:11:27 am »
@pit750 : volgens mij hebde gij de match nie gezien : dhaene speelde beresterk en skula was alomtegenwoordig, bovendien ook goed in de opbouw
ik heb vrijdag brugge zien afgaan (en ervan genoten uiteraard...) en zaterdag een goed georganiseerd SV gezien, dat enkel in het eerste halfuur tegen een technisch veel sterkere ploeg in de problemen kwam... De tweede helft werden er heel wat aardige combinaties op de mat gelegd
voor de naessens-kakkers : stop daar toch mee... geloof in eigen jeugdspelers ... hij werkt zich te pletter en leed gisteren zeldzaam balverlies, ook tegen een ploeg die hoog en sterk druk zette op de speler in balbezit... hierbij was de rust en kalmte van hinostrosa aan de bal zeer opvallen...
ik heb er volle vertrouwen in !!!
D'Haene verkeek zich geregeld op ballen over de verdediging (nogal wat misverstanden met Bossut, gelukkig zonder gevolg), vooral in de eerste helft aan de zijde van Peridichizzi, met inbreng van Colpaert werd dit beter.
Skulasson was inderdaad verdedigend alomtegenwoordig, maar in de opbouw kreeg ik het op mijn heupen van z'n getreuzel en balverlies.

D'haene redde nog veel(door fouten van Peridichizzi) door slim positiespel, door ervaring, hij was vooral het lichtpunt in de eerste 30 minuten,  ik heb soms de indruk dat sommigen alleen maar iets slechts kunnen zien bij D'haene, ik versta echt niet hoe en waar hij zich 'geregeld' verkeek, achteraf gesproken met iemand die de match volgde voor een eersteklasser en hij vond vooral D'Haene outstanding, maar bon,het is iemand van hier, dus hij kan niet goed zijn. 
Peridichizzi was ROTSLECHT, toch zou ik hem maar vervangen hebben na de rust.
Naessens verloor praktisch NOOIT zijn ballen, stond zijn mannetje, is stevig in duel, gaf een hele goeie voorzet, allemaal niet gezien dus?  Nee, hij kan nooit zo goed zijn als een Habibou want het is iemand van hier, net zoals Mathijs een beetje was, 4/5 van forumleden moesten niet van hem weten, kon amper tweede klasse aan, zoals ze nu over Naessens denken, en opeens is Mathijs de man die men nooit mocht laten gaan, als Naessens hier ooit weg gaat zal dit juist hetzelfde liedje zijn.
Delaplace vond ik goed invallen, beste match van hem tot nu toe in de voorbereiding,  Hamalainen zal beter moeten spelen, Skullarson, Colpaert, Hinostroza,Trajskovski Berrier en Leye vooral tweede helft, en ook Malanda waren goed.
Als jullie NIET verstaan dat Essevee het moeilijk heeft tegen een eersteklasser uit de Spaanse eersteklasse, het mag dan nog de 15de zijn, dan zijn jullie dromers, of ge speelt veel te veel fifa en ge kunt fictie van non-fictie niet meer onderscheiden.

Mijn conclusie na 4 matchen gezien te hebben in de voorbereiding, we zullen een goed seizoen tegemoet, we eindigen in de eerste 8.
En nog iets... negativisme is blijkbaar hip, realisme is al verkeerd en optimisme is naief, ik ben dus liever een naieveling maar volgens mij ben ik verkeerd.
Amen!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #483 Gepost op: juli 24, 2012, 09:37:43 am »
In het nieuwsblad zien Van Veldhoven en Maes ons in play off 1 . Maes heeft een boontje voor ons blijkbaar had ook eens een seizoen gezegd dat we kampioen zouden worden  ;D

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #484 Gepost op: juli 24, 2012, 09:49:10 am »
Inderdaad, maes eens polsen om dury op te volgen. Hij ziet ons ieder jaar in PO1 of als revelatie.  :) :)

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #485 Gepost op: juli 24, 2012, 12:03:36 pm »
Hij mag den Benji meebrengen voor onze flank af te dweilen

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #486 Gepost op: juli 25, 2012, 09:29:57 am »
Leuk nieuwtje , in een korte enquete in hln verdiend davy de fauw volgens Harm Van Veldhoven en Stein huysgehems een selectie voor rode duivels :). En in het nieuwsblad is peter maes toch onze vriend ziet ons als revelatie , chen ook , harm van veldhoven ook ;)
« Laatst bewerkt op: juli 25, 2012, 09:48:50 am door Thomas »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.300
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #487 Gepost op: juli 26, 2012, 02:47:05 pm »
Vanavond is er nog een oefenmatch in en tegen Harelbeke!
Wel een B-elftal, maar aangevuld met jongens die wellicht zondag uit de boot vallen.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #488 Gepost op: juli 26, 2012, 03:01:37 pm »
Vanavond is er nog een oefenmatch in en tegen Harelbeke!
Wel een B-elftal, maar aangevuld met jongens die wellicht zondag uit de boot vallen.
Hoe laat ? 19u ?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.134
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #489 Gepost op: juli 26, 2012, 03:17:48 pm »
19u30

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.407
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #490 Gepost op: juli 27, 2012, 10:59:49 am »
Vanavond is er nog een oefenmatch in en tegen Harelbeke!
Wel een B-elftal, maar aangevuld met jongens die wellicht zondag uit de boot vallen.

Iemand uitslag en wie speelde mee?

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #491 Gepost op: juli 27, 2012, 12:01:26 pm »
1-6 weet ni meer
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.300
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #492 Gepost op: juli 27, 2012, 01:05:07 pm »
1-6 weet ni meer

Die tester speelde mee dat weet ik. Lendric ook, evenals Perdichizzi en Vandenbroucke.

Er stond nog een kleurling op het veld, weet niet wie dat was, mss iemand van de beloften.


Enkele foto's op: http://swharelbeke.jalbum.net/SWH-SV-Zulte-Waregem/
« Laatst bewerkt op: juli 27, 2012, 01:10:15 pm door San Iker »

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #493 Gepost op: juli 27, 2012, 01:53:52 pm »
Geen Lendric dus in de basis tegen Standard :( Jammer...

Trouwens speelt er geen enkele volledige kleurling bij de beloften denk ik.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.300
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #494 Gepost op: juli 27, 2012, 01:59:18 pm »
Geen Lendric dus in de basis tegen Standard :( Jammer...

Trouwens speelt er geen enkele volledige kleurling bij de beloften denk ik.

Dus 2 testers?

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #495 Gepost op: juli 27, 2012, 02:06:03 pm »
kan goed zijn...


trouwens weet niet waar ik dit moet zetten.

Zulte Waregem deelt cadeautjes uit
Aan de Gaverbeek kan de competitie blijkbaar niet snel genoeg starten. Een delegatie van Zulte Waregem heeft de afgelopen nacht het hele land afgereden en liet bij elke eersteklasser een attentie achter.
De competitiestart nadert met rasse schreden. Daar zijn ze zich ook aan de Gaverbeek van bewust. Om dat even te onderstrepen besloot Essevee alle collega-eersteklassers een attentie te bezorgen. Fair-play lijkt de achterliggende boodschap. Op de eerste speeldag van het nieuwe seizoen wacht Zulte-Waregem geen makkelijke tegenstander. Essevee gaat namelijk op bezoek in Luik, bij Standard.

De reguliere competitie in het voorbije seizoen sloot Zulte af met een 13e plek. In de nacompetitie kwam Zulte-Waregem uit in groep B van play-off II. Die werd afgesloten met een tweede plaats, na Bergen. Na de ferme inkopen in de zomermercato laat Zulte-Waregem dus blijken dat het beter wil doen komend seizoen.

http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/247223/Zulte_Waregem_deelt_cadeautjes_uit.html

Echt stevige inkopen hebben wij gedaan in de zomermercato h?! Trouwens op de foto staan Rossini-Dachelet-Matton en Delaplace. Drie ervan zijn cadeautjes die weg mogen of al weg zijn en de 4e gaat osn misschien ook nog verlaten...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #496 Gepost op: juli 27, 2012, 04:58:15 pm »
Geen Lendric dus in de basis tegen Standard :( Jammer...



Lendric zijn papieren zijn niet in orde

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.300
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #497 Gepost op: juli 27, 2012, 05:13:26 pm »
Geen Lendric dus in de basis tegen Standard :( Jammer...



Lendric zijn papieren zijn niet in orde

Transfer van begin juni, en die paperassen zijn nog niet in orde? Waar gaan we naar toe

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #498 Gepost op: juli 27, 2012, 05:14:18 pm »
Geen Lendric dus in de basis tegen Standard :( Jammer...



Lendric zijn papieren zijn niet in orde

Transfer van begin juni, en die paperassen zijn nog niet in orde? Waar gaan we naar toe

Ik kan wel niet precies uitleggen hoe het komt.. Misschien iemand anders wel?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: Voorbereiding seizoen 2012-2013
« Reactie #499 Gepost op: juli 27, 2012, 05:31:43 pm »
Geen Lendric dus in de basis tegen Standard :( Jammer...



Lendric zijn papieren zijn niet in orde

Transfer van begin juni, en die paperassen zijn nog niet in orde? Waar gaan we naar toe

Ik kan wel niet precies uitleggen hoe het komt.. Misschien iemand anders wel?
In dat geval amateurisme troef amai :s