Auteur Topic: Nieuwe shirts  (gelezen 76749 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #180 Gepost op: juli 04, 2013, 09:28:17 pm »
Dat truitje dat Skulason draagt hoop ik echt niet te zien tijdens een match dit jaar..

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #181 Gepost op: juli 04, 2013, 09:30:23 pm »
Ze hebben dat geel er enkel in gestopt omdat men dacht dat molecule dan minder zou vloeken... helaas is het tegenovergestelde waar.

Zolang Patrick de kledij sponsor is heb ik geen verwachtingen naar shirtjes, ze halen het niveau van een 3de klasser.

Twee bedenkingen:

  • Zit daar nu een kleine kleur overgang bij de mouwen?
  • Zie ik het goed en zit er een soort debiel keukenhandoek-achtig blokken patroon in de shirts?


Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #182 Gepost op: juli 04, 2013, 09:31:42 pm »
Ze hebben dat geel er enkel in gestopt omdat men dacht dat molecule dan minder zou vloeken... helaas is het tegenovergestelde waar.

Zolang Patrick de kledij sponsor is heb ik geen verwachtingen naar shirtjes, ze halen het niveau van een 3de klasser.

Twee bedenkingen:

  • Zit daar nu een kleine kleur overgang bij de mouwen?
  • Zie ik het goed en zit er een soort debiel keukenhandoek-achtig blokken patroon in de shirts?



jup en jup

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #183 Gepost op: juli 04, 2013, 09:33:55 pm »
Ze hebben dat geel er enkel in gestopt omdat men dacht dat molecule dan minder zou vloeken... helaas is het tegenovergestelde waar.

Zolang Patrick de kledij sponsor is heb ik geen verwachtingen naar shirtjes, ze halen het niveau van een 3de klasser.

Twee bedenkingen:

  • Zit daar nu een kleine kleur overgang bij de mouwen?
  • Zie ik het goed en zit er een soort debiel keukenhandoek-achtig blokken patroon in de shirts?

KM Torhout:


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #184 Gepost op: juli 04, 2013, 09:40:45 pm »
Zit dat geel erin om fusie met Racing Waregem voor te .bereiden? Afschuwelijke truitjes.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #185 Gepost op: juli 04, 2013, 09:43:23 pm »
Zielige reactie. Thuis spelen we in het rood. Uit in het groen. Rood en groen. Onze kleuren.
Verder zijn de truitjes afgewerkt met een streepje geel: hetzelfde kleur als de reclame van de hoofdsponsor. Dat maakt het geheel wat mooier.

Sorry dat ik een mening heb.
De shirts zijn groen-geel (waren ze van afgestapt dacht ik) en rood-geel (wat op niks slaat).

Natuurlijk mag je een mening hebben. Het is gewoon belachelijk om overal een 'Zulte krijg meer dan Waregem'-discussie van te willen maken.
'Kan ik ook hoor. Waarom is het thuistenuetje weeral bijna helemaal rood?  >:( '

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #186 Gepost op: juli 04, 2013, 09:47:25 pm »
Natuurlijk mag je een mening hebben. Het is gewoon belachelijk om overal een 'Zulte krijg meer dan Waregem'-discussie van te willen maken.
'Kan ik ook hoor. Waarom is het thuistenuetje weeral bijna helemaal rood?  >:( '

Dat was niet mijn bedoeling, geloof het of niet.
Maar ik dacht dat onze kleuren groen-rood waren, toch? Niet groen-geel, niet rood-wit, en al zeker niet rood-geel. Daarom dat ik me afvroeg, als je groen-gele shirts gaat maken (zo breng je z?lf die discussie op gang), dan kan je het ander even goed rood-wit maken.

Ach ja, maakt niet uit, dit kon er nog wel bij.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #187 Gepost op: juli 04, 2013, 10:10:39 pm »
Doe er Petrus en Renson af (mss zal het zo zijn voor de champions league) en je hebt geslaagde truitjes!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #188 Gepost op: juli 04, 2013, 11:22:39 pm »
Dat truitje van Skulason... Pyjama style  :o

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #189 Gepost op: juli 04, 2013, 11:28:33 pm »
Natuurlijk mag je een mening hebben. Het is gewoon belachelijk om overal een 'Zulte krijg meer dan Waregem'-discussie van te willen maken.
'Kan ik ook hoor. Waarom is het thuistenuetje weeral bijna helemaal rood?  >:( '

Dat was niet mijn bedoeling, geloof het of niet.
Maar ik dacht dat onze kleuren groen-rood waren, toch? Niet groen-geel, niet rood-wit, en al zeker niet rood-geel. Daarom dat ik me afvroeg, als je groen-gele shirts gaat maken (zo breng je z?lf die discussie op gang), dan kan je het ander even goed rood-wit maken.

Ach ja, maakt niet uit, dit kon er nog wel bij.

Daar heb je gelijk in. Maar het is duidelijk dat Essevee met Molecule overeengekomen is dat Molecule in het geel op de shirts komt. Om dan naast het hoofdkleur rood of groen nog eens groene respectievelijk rode randjes te hebben, dat is t?. Ik vind het veel properder zoals het nu is: geen kleurboek maar een clubkleur met gele afwerking.
Maar voor iedereen goed doen is uiteraard nooit mogelijk. :) Ik hoop gewoon dat dit niet weer de zoveelste kleurendiscussie wordt, want ik ben er redelijk zeker van dat het geel geenszins naar Zulte verwijst.

Rood-groene groetjes  ;)

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #190 Gepost op: juli 05, 2013, 12:48:40 am »
Vind het ook jammer dat de clubkleuren in geen geval voorkomen in onze truitjes (rood-geel en groen-geel), zeker net nu de clubkleuren volledig rood-wit-groen geworden waren en geel dus volledig verdwenen geworden was (was ook te merken aan de nieuwste sjaals) en dan besluit men nu om weer meer geel in de shirts te steken... :-\

Ahja, klein detail. Zolang we maar mooi voetbal op de mat brengen in deze uitrustingen, geen probleem :)

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #191 Gepost op: juli 05, 2013, 03:23:36 pm »
Wat een gezaag voor een geel boordeke...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #192 Gepost op: juli 05, 2013, 11:13:54 pm »
de mensen zie zagen op de vele sponsors : zoek je dan zelf een bedrijf die een paar miljoenen sponsort , zodat dan enkel dat bedrijf er op komt te staan  :)

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #193 Gepost op: juli 06, 2013, 12:18:37 am »
Wat een reacties. Dit is niet per se negatief bedoeld, maar op zo'n momenten en in zo'n topics valt het toch op dat heel wat van onze fans (ook hier denk ik) niet veel ouder zijn dan 18? Schat ik?

Niet voor 't ??n of 't ander, maar reacties als 'gezaag voor een geel boordeke' doen me werkelijk pijn. Zoiets had je vroeger niet moeten zeggen. En zoiets moet je vandaag de dag bij traditieclubs (Antwerp bijvoorbeeld, om meteen de oudste van het land te noemen) nog steeds niet proberen. Of je mag oprotten. Zie Standard.

Mensen vinden het maar een truitje, maar het is wel je uithangbord. Mensen vinden het maar een CEO die de club tracht te verkopen, maar het gaat wel over je bestaan. Men vindt het maar een logo, en maar een naam, maar dat gaat over je eigenheid. Men vindt het maar weinigzeggend allemaal, maar het gaat wel over je passie, je trots, je... Bah.

Het moderne voetbal, misschien ga ik al te lang mee, maar het doet me werkelijk kotsen. Bij momenten. Als deze.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #194 Gepost op: juli 06, 2013, 12:00:44 pm »
inderdaad,13april 1951,ik kan u volledig begrijpen,wij lopen hier ook voor het moment met zo'n gevoel,we hebben zelfs geen zin om de oefenmatchen bij te wonen,wij zien het somber in,het nieuwe seizoen,ik denk dat essevee het wel eens h??l moeilijk zou kunnen hebben dit jaar,hopelijk zijn we verkeerd,en kunnen we toch genieten dit seizoen van mooi voetbal !

13 april 1951

  • Gast
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #195 Gepost op: juli 06, 2013, 01:13:12 pm »
inderdaad,13april 1951,ik kan u volledig begrijpen,wij lopen hier ook voor het moment met zo'n gevoel,we hebben zelfs geen zin om de oefenmatchen bij te wonen,wij zien het somber in,het nieuwe seizoen,ik denk dat essevee het wel eens h??l moeilijk zou kunnen hebben dit jaar,hopelijk zijn we verkeerd,en kunnen we toch genieten dit seizoen van mooi voetbal !

En uiteindelijk is dit seizoen maar een seizoen, Delphine. Daar gaat het mij niet eens om; het ene seizoen is goed en het andere wat minder, dat is nu eenmaal zo en dat is perfect voor mij. Wij zijn dan ook Zulte Waregem.

Het gaat me meer over de algemene trend. Had vroeger iemand nog maar de woorden fusie en Kortrijk in ??n zin gebruikt dan was er al protest. Nu mag de CEO de club proberen verkopen, liegen in je gezicht, je bedriegen en je in de rug steken, het moet allemaal kunnen en zo iemand wordt zelfs nog verdedigd. Clubkleuren, clubnaam, stadionnaam, het doet er voor velen blijkbaar allemaal niet toe, 'zolang er maar goed voetbal is'. Een erg spijtige evolutie, want als je voor het goede voetbal gaat kijken dan ben je eigenlijk beter af in Brugge of Brussel.

Trouwens, onze befaamde wereldprimeur. Het is even zoeken tussen de Renson logo's.




Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #196 Gepost op: juli 06, 2013, 01:35:29 pm »
Pfff, die truitjes lijken weer op een oude caravan. "VTM kleurt je dag" zou het kompleet gemaakt hebben.

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #197 Gepost op: juli 06, 2013, 01:41:03 pm »
Pfff, die truitjes lijken weer op een oude caravan. "VTM kleurt je dag" zou het kompleet gemaakt hebben.

Mens ga in een schrijnwerkerij gaan zagen !!
Wadist kerel? Elk zijn mening over die truitjes he.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #198 Gepost op: juli 06, 2013, 01:44:00 pm »
De twitteraccounts vind ik wel een leuk idee. Verder is de rode outfit echt nog redelijk maar de andere twee en dan zeker dat witachtig zijn toch niet dat ..

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 906
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #199 Gepost op: juli 06, 2013, 01:51:02 pm »
Ik vind ze echt prima! Te veel reclame dat wel, maar dat zijn we gewoon.