Auteur Topic: Nieuwe shirts  (gelezen 76738 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #360 Gepost op: juni 25, 2014, 09:40:42 pm »
Als ze de Europese shirtjes terug gaan verkopen dan overweeg ik om er eentje te kopen!

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 961
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #361 Gepost op: juni 25, 2014, 10:33:56 pm »
op den achterkant boven het rugnummer ist de laatste jaren 250.000?, en dat zal ook niet aangepast zijn! pakt hetzelfde voor onder den nummero, voorkant renson zal ook wel zoiets zijn, tal zal al iets meer zijn rond de 500.000?, en ik schat de hoofdsponsor op maximum 1.000.000?, betfirst zal ook wel rond de 250.000? zitten wss. Patrick van hun kant zal dan wel gewoon de kledijsponsor zijn zonder extra toeslag.
ik denk dat op de broek vooraan ook wel een soms van 250.000? zal betaald worden, dus kledij zal rond de 3.000.000? opbrengen aan sponsorbedragen, natuurlijk zitten daar ook de reclameborden bij!

Wel zeer hoge bedragen, bron?
Lijkt me namelijk een beetje overdreven :o

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #362 Gepost op: juni 26, 2014, 12:43:49 am »
op den achterkant boven het rugnummer ist de laatste jaren 250.000€, en dat zal ook niet aangepast zijn! pakt hetzelfde voor onder den nummero, voorkant renson zal ook wel zoiets zijn, tal zal al iets meer zijn rond de 500.000€, en ik schat de hoofdsponsor op maximum 1.000.000€, betfirst zal ook wel rond de 250.000€ zitten wss. Patrick van hun kant zal dan wel gewoon de kledijsponsor zijn zonder extra toeslag.
ik denk dat op de broek vooraan ook wel een soms van 250.000€ zal betaald worden, dus kledij zal rond de 3.000.000€ opbrengen aan sponsorbedragen, natuurlijk zitten daar ook de reclameborden bij!


Opgevangen dat Zulte Waregem tegenwoordig werkt met een 'piramidesponsoringssysteem'. Dit was vroeger anders. Je kan maar shirtsponsor worden als je ook andere zaken sponsort. Zo wordt een vermelding op ons clubshirt exclusiever en loopt het sponsorbedrag snel op.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #363 Gepost op: juni 26, 2014, 07:26:36 am »
Ik vind de nieuwe truitjes mooi en stoor me niet echt aan die reclame vooraan.
Maar blijkbaar ben ik hier in de minderheid. :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #364 Gepost op: juni 26, 2014, 08:06:53 am »
Wel zeer hoge bedragen, bron?
Lijkt me namelijk een beetje overdreven :o
die eerst boven het rugnummer weet ik van de zaakvoerder die daar op prijkt, dus dat is zeker niet gelogen of overdreven. al de rest is een schatting, maar de cijfers zullen er volgens mij toch rond draaien zelle! zoals ik ook schrijf als laatste, zitten daar reclamepanelen bij en achtergronden voor persruimtes en dergelijke!

Opgevangen dat Zulte Waregem tegenwoordig werkt met een 'piramidesponsoringssysteem'. Dit was vroeger anders. Je kan maar shirtsponsor worden als je ook andere zaken sponsort. Zo wordt een vermelding op ons clubshirt exclusiever en loopt het sponsorbedrag snel op.
wel systeem er toegepast word weet ik niet, maar ge zult inderdaad niet zomaar op de truitjes belanden!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.272
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #365 Gepost op: juni 26, 2014, 09:07:11 am »
Ik kan me niet herinneren dat de grote groep Esseveesupporters ooit positief reageerde op nieuwe truitjes.. het is altijd wel iets dat mensen niet aanstaat. Ik vind ze wel mooi. Ze mogen gezien worden, vind ik.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #366 Gepost op: juni 26, 2014, 09:26:00 am »
Ik ben in ieder geval al tevreden dat het nauw aansluitende truitjes zijn. Dat maakt een enorm verschil qua uitstraling. Er staat inderdaad veel tekst op, maar bon.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #367 Gepost op: juni 26, 2014, 09:51:07 am »
de esseveesupporters profileren zich meer en meer als een bende jankers, zagers, klagers,... er is altijd wat : lelijke truitjes, gebrekkige communicatie vanuit de club, slecht transferbeleid, slechte scouting, traagheid ifv vernieuwing stadion, bruine plekken in 't gras,... we vergeten dat we supporter zijn van een kleine club, met beperkte middelen, dus met beperkte mogelijkheden ... MAAR met een schitterend palmares !  laat ons realistisch en positief zijn en ons gedragen als supporters (de ploeg steunen !)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #368 Gepost op: juni 26, 2014, 10:09:19 am »
de esseveesupporters profileren zich meer en meer als een bende jankers, zagers, klagers,... er is altijd wat : lelijke truitjes, gebrekkige communicatie vanuit de club, slecht transferbeleid, slechte scouting, traagheid ifv vernieuwing stadion, bruine plekken in 't gras,... we vergeten dat we supporter zijn van een kleine club, met beperkte middelen, dus met beperkte mogelijkheden ... MAAR met een schitterend palmares !  laat ons realistisch en positief zijn en ons gedragen als supporters (de ploeg steunen !)

Volledig akkoord.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #369 Gepost op: juni 26, 2014, 10:45:33 am »
Ah stop met diene zever van 'we zijn een kleine club'

Wie zei er ook al weer: 'We dromen gelijk de grote' ?

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #370 Gepost op: juni 26, 2014, 10:47:04 am »
Ah stop met diene zever van 'we zijn een kleine club'

Wie zei er ook al weer: 'We dromen gelijk de grote' ?
Man, er is nog altijd tussen een droom en realiteit!  Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #371 Gepost op: juni 26, 2014, 10:55:59 am »
Man, er is nog altijd tussen een droom en realiteit!  Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil.

Tiens, dat wist ik niet... ::)

Maar als je trainer droomt, dan mag, wat zeg ik, dan moet de supporter ook mee dromen!
« Laatst bewerkt op: juni 26, 2014, 11:23:29 am door San Iker »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #372 Gepost op: juni 26, 2014, 11:19:17 am »
de esseveesupporters profileren zich meer en meer als een bende jankers, zagers, klagers,... er is altijd wat : lelijke truitjes, gebrekkige communicatie vanuit de club, slecht transferbeleid, slechte scouting, traagheid ifv vernieuwing stadion, bruine plekken in 't gras,... we vergeten dat we supporter zijn van een kleine club, met beperkte middelen, dus met beperkte mogelijkheden ... MAAR met een schitterend palmares !  laat ons realistisch en positief zijn en ons gedragen als supporters (de ploeg steunen !)
Dat is altij zo geweest,een essevee-supporter is van nature uit n'en klager en kritische mens!  Maar dit komt ook door het verleden(failliet,beloftes niet waarmaken,fusie,het Decuyper-verhaal).  Als je nu een kleine of grote club bent blijft hetzelfde,communiceren kost niet veel en zou heel veel frustraties,doomberichten,roddels en geruchten doen wegnemen.  Meestal is er geen of gebrekkige communicatie of komt ze te laat.  Dat hebben ze hier nog altijd niet door,heeft niks met beperkte budgetten te maken!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #373 Gepost op: juni 26, 2014, 01:08:06 pm »
Ah stop met diene zever van 'we zijn een kleine club'

Wie zei er ook al weer: 'We dromen gelijk de grote' ?

Hier moet ik San Iker, al doe ik het niet graag, wel gelijk in geven.

Altijd dat typische, overbescheiden gedoe.  We waren een kleine club ja, maar de laatste jaren hebben we toch duidelijk getoond dat we op alle aspecten, sportief, financieel als qua infrastructuur toch volop aan het groeien zijn naar een subtopper!

We zijn daar uiteraard nog niet maar we zijn ook al lang helemaal g??n kleintje meer.  En er moet de ambitie zijn, en die is er gelukkig ook, om bij de groten van het land te behoren.  Dus aub, die opmerkingen ? la: "We zijn maar Zulte Waregem" of "We zijn maar een kleine club" of "We moeten bescheiden blijven" enzovoort.... mogen plaats maken voor een nieuwe status.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #374 Gepost op: juni 26, 2014, 01:16:21 pm »
@ san ilker @ waregem boy : laat ons dan rustig groeien, op sterke fundamenten, zonder stappen over te slaan.  Sportieve resultaten halen we al, nu nog de andere zaken, zoals budget, stadion, omkadering, communicatie,.... verbeteren
@ mogul : ik heb liever dat er gecommuniceerd wordt als er werkelijk nieuws te vertellen valt, zeker mbt tot transfers, stadion,... ik kan je wel gelijk geven dat rond heel wat praktische zaken (tickets, verplaatsingen,...) er korter op de bal gespeeld kan worden

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #375 Gepost op: juni 26, 2014, 02:20:46 pm »
Hier moet ik San Iker, al doe ik het niet graag, wel gelijk in geven.

Altijd dat typische, overbescheiden gedoe.  We waren een kleine club ja, maar de laatste jaren hebben we toch duidelijk getoond dat we op alle aspecten, sportief, financieel als qua infrastructuur toch volop aan het groeien zijn naar een subtopper!

We zijn daar uiteraard nog niet maar we zijn ook al lang helemaal g??n kleintje meer.  En er moet de ambitie zijn, en die is er gelukkig ook, om bij de groten van het land te behoren.  Dus aub, die opmerkingen ? la: "We zijn maar Zulte Waregem" of "We zijn maar een kleine club" of "We moeten bescheiden blijven" enzovoort.... mogen plaats maken voor een nieuwe status.

Makkelijke discussie.  Als puntje bij paaltje komt is alles te herleiden tot het budget.  Als je dat bekijkt dan zijn er 5 grotere clubs in Belgie ; de rest zijn kleintjes en ja daar hoort Esevee ook bij.  Wel is het zo dat ze door de vakkennis van Dury + professioneel sportief entourage bij de beteren van die kleintjes behoren.  Ook zijn ze het budget een ietsie pietsie aan het optrekken en zal het van de inkomsten van de nieuwe tribune(s) afhangen of dit nog verder omhoog kan.  Wat de Zwembadnaessens betekent in dat verhaal is (nog) niet geweten.  Maar 't zal wel niet zo zijn dat we het budget plots een stuk boven de 10M krijgen zeker?  Dromen dat we ons echt permanent bij die top 5 van ons land kunnen nestelen is mooi maar totaal onrealistisch.  Ze af en toe embeteren zoals de voorbije 2 jaar is natuurlijk mooi meegenomen.  Maar daarvoor is een droomspeler alla Thorgan Hazard van doen.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #376 Gepost op: juni 26, 2014, 02:32:04 pm »
Makkelijke discussie.  Als puntje bij paaltje komt is alles te herleiden tot het budget.  Als je dat bekijkt dan zijn er 5 grotere clubs in Belgie ; de rest zijn kleintjes en ja daar hoort Esevee ook bij.  Wel is het zo dat ze door de vakkennis van Dury + professioneel sportief entourage bij de beteren van die kleintjes behoren.  Ook zijn ze het budget een ietsie pietsie aan het optrekken en zal het van de inkomsten van de nieuwe tribune(s) afhangen of dit nog verder omhoog kan.  Wat de Zwembadnaessens betekent in dat verhaal is (nog) niet geweten.  Maar 't zal wel niet zo zijn dat we het budget plots een stuk boven de 10M krijgen zeker?  Dromen dat we ons echt permanent bij die top 5 van ons land kunnen nestelen is mooi maar totaal onrealistisch.  Ze af en toe embeteren zoals de voorbije 2 jaar is natuurlijk mooi meegenomen.  Maar daarvoor is een droomspeler alla Thorgan Hazard van doen.

Waar de grote dan alle moeite van de wereld voor doen om hem proberen weg te halen en het klein rood-groen gevaar te neutraliseren  ;D

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #377 Gepost op: juni 26, 2014, 11:18:12 pm »
Makkelijke discussie.  Als puntje bij paaltje komt is alles te herleiden tot het budget.  Als je dat bekijkt dan zijn er 5 grotere clubs in Belgie ; de rest zijn kleintjes en ja daar hoort Esevee ook bij.  Wel is het zo dat ze door de vakkennis van Dury + professioneel sportief entourage bij de beteren van die kleintjes behoren.  Ook zijn ze het budget een ietsie pietsie aan het optrekken en zal het van de inkomsten van de nieuwe tribune(s) afhangen of dit nog verder omhoog kan.  Wat de Zwembadnaessens betekent in dat verhaal is (nog) niet geweten.  Maar 't zal wel niet zo zijn dat we het budget plots een stuk boven de 10M krijgen zeker?  Dromen dat we ons echt permanent bij die top 5 van ons land kunnen nestelen is mooi maar totaal onrealistisch.  Ze af en toe embeteren zoals de voorbije 2 jaar is natuurlijk mooi meegenomen.  Maar daarvoor is een droomspeler alla Thorgan Hazard van doen.

Volgens de reportage op WTV verhoogd het budget naar 12 miljoen euro door de extra sponsors (Record Bank en Inbev).

En voor de rest is het idd simpel, met het budget staat of valt een club. Je kan mss dromen zoals een 'grote' club, maar als je budget maar half of een derde zo groot is wordt het een ander verhaal.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #378 Gepost op: juni 27, 2014, 11:20:46 am »
Anderlecht doet toch ook mee voor de lelijkste shirts dit jaar. (vooral de Roze toch)

https://www.facebook.com/rsca.be/photos/a.128639008910.104273.8459928910/10152465258098911/?type=1

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #379 Gepost op: juni 27, 2014, 11:27:09 am »
Anderlecht doet toch ook mee voor de lelijkste shirts dit jaar. (vooral de Roze toch)

https://www.facebook.com/rsca.be/photos/a.128639008910.104273.8459928910/10152465258098911/?type=1

Haha, die mannen hebben maar 1 sponsorke kunnen strikken voor hun shirts. Wij hebben er zeker 7 binnengehaald  ::)