Auteur Topic: Nieuwe shirts  (gelezen 76748 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #420 Gepost op: juli 11, 2014, 06:25:35 pm »
Zie toch dat Naessens er ook op staat.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #421 Gepost op: juli 11, 2014, 06:26:57 pm »
Zie toch dat Naessens er ook op staat.
Ja, naast n'en betonmolen van clerckie!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.323
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #422 Gepost op: juli 11, 2014, 06:53:59 pm »
Zie toch dat Naessens er ook op staat.

Zou me vreemd lijken hem de nieuwe tenues laten voorstellen op persconferentie geweest, wetende dat hij weg moest/moet...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #423 Gepost op: juli 11, 2014, 07:45:52 pm »
ze zijn goe bezig, ploegfoto zonder uw 2 eerste keepers!!!

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #424 Gepost op: juli 11, 2014, 07:48:48 pm »
Toch wel jammer idd dat Sammy en Bruzzese er nie op staan...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #425 Gepost op: juli 11, 2014, 07:50:05 pm »
ze zijn goe bezig, ploegfoto zonder uw 2 eerste keepers!!!
:-X
Wa kunnen zij daar nu aan doen?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #426 Gepost op: juli 12, 2014, 12:03:01 am »
En dan nog in onze broekrok-tafelkleedoutfit  ::) Vind de rode oufit met groene accenten en de zwarte met rode accenten mooi. Alleen jammer van de vele bedrukking. Record bank - in twee delen en onder elkaar - en TAL - met de betekenis van de afkorting voluit geschreven - maken ons shirt onnodig 'druk'. Eens benieuwd hoe we Europees voor de dag gaan komen. Nu, slechter dan PSV away - deels in pyjama-tafelkleedoutfit - wordt moeilijk  :-[
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #427 Gepost op: juli 12, 2014, 12:15:07 am »
En dan nog in onze broekrok-tafelkleedoutfit  ::) Vind de rode oufit met groene accenten en de zwarte met rode accenten mooi. Alleen jammer van de vele bedrukking. Record bank - in twee delen en onder elkaar - en TAL - met de betekenis van de afkorting voluit geschreven - maken ons shirt onnodig 'druk'. Eens benieuwd hoe we Europees voor de dag gaan komen. Nu, slechter dan PSV away - deels in pyjama-tafelkleedoutfit - wordt moeilijk  :-[

De kleurencombinatie was zeker goed, maar idd, de shirts mogen wat meer aansluitend zijn.  :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #428 Gepost op: juli 12, 2014, 02:22:04 am »
De kleurencombinatie was zeker goed, maar idd, de shirts mogen wat meer aansluitend zijn.  :)

Men wordt zo beu van uw posts, echt ongelofelijk...

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #429 Gepost op: juli 12, 2014, 07:56:23 am »
Men wordt zo beu van uw posts, echt ongelofelijk...
wat is der verkeerd met zijn reactie? de shirts die ze aanhebben zijn de schoonste van de 2 en dan heb ik het niet over de kleuren maar wel over de match van kleuren! wit/grijs met rood en zwarte belettering is een perfecte match naar kleurencombinatie. het zwarte shirt voor de keepers mag er ook best zijn, het gele trekt op ni veel.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #430 Gepost op: juli 12, 2014, 08:55:13 am »
wat is der verkeerd met zijn reactie? de shirts die ze aanhebben zijn de schoonste van de 2 en dan heb ik het niet over de kleuren maar wel over de match van kleuren! wit/grijs met rood en zwarte belettering is een perfecte match naar kleurencombinatie. het zwarte shirt voor de keepers mag er ook best zijn, het gele trekt op ni veel.
Woaaaregem had het over de shirts van onze uitmatch ik PSV . Dat was een wit shirt met een rode broek ... Remember de kleuren van SV waregem .

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #431 Gepost op: juli 12, 2014, 12:53:25 pm »
ik vind een rood-witte kleurencombinatie ook veel beter dan een rood groene! van mij mogen ze groen witte shirt maken als 2de teneu, of groen gele tenue als 2de shirt, of blauw wit, zwart wit of paars-wit. dit zijn kleuren die met mekaar matchen, maar zeg nu zelf dat da groen boordeke op het rood/bordeaux shirt even hard afsteekt als vorig jaar da geel boordeke! ma k'begrijp dasse de huidige kleuren willen integreren in het eerste shirt, maar die combinatie is gewoon ZO FOUT!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #432 Gepost op: juli 12, 2014, 05:55:36 pm »
ik vind een rood-witte kleurencombinatie ook veel beter dan een rood groene! van mij mogen ze groen witte shirt maken als 2de teneu, of groen gele tenue als 2de shirt, of blauw wit, zwart wit of paars-wit. dit zijn kleuren die met mekaar matchen, maar zeg nu zelf dat da groen boordeke op het rood/bordeaux shirt even hard afsteekt als vorig jaar da geel boordeke! ma k'begrijp dasse de huidige kleuren willen integreren in het eerste shirt, maar die combinatie is gewoon ZO FOUT!

Bij Portugal lukt et wel.
En er is ook een Franse ploeg die in die kleuren speelt, en daar gaat het ook.

Offline Bart

  • Leden
  • Berichten: 85
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #433 Gepost op: juli 12, 2014, 07:18:14 pm »
Nieuwe shirts morgen al te koop op de fandag?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #434 Gepost op: juli 12, 2014, 07:27:58 pm »
Bij Portugal lukt et wel.
En er is ook een Franse ploeg die in die kleuren speelt, en daar gaat het ook.
shirts van portugal vind ik ook nie om aan te zien.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.713
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #435 Gepost op: juli 12, 2014, 07:42:40 pm »
Door de fusie Zulte <> Waregem hebben we nu bepaalde kleuren die niet 100% matchen.
Het is nu zo, en we moeten er mee verder, hoe dan ook. Eveneens wil ik als rasechte Waregemnaar bij de essevee Zulte zeker niet vergeten...

Met alle respect voor onze club, maar ik ben voorstander om voor dergelijke zaken (shirts, logo, huisstijl...) 'dringend' een graficus of grafisch bureau onder de arm te nemen. Ook ons logo is aan een dringende restyle toe. Je moet het es vergelijken met de logo's/schilden van de andere eersteklasse clubs.



Ik begrijp dat we van ver komen en al met veel zaken over/binnen/met de club grote stappen vooruit gemaakt hebben de laatste jaren en dus zeer hard ge?volueerd zijn, maar onze outlook (shirts/huisstijl, logo/schild...) is ook belangrijk.

Met deze situatie ben ik er van overtuigd dat als ze daar es wat budget insteken en er echt werk van (laten) maken dit zeker ook de merchandising ten goede zal komen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #436 Gepost op: juli 12, 2014, 07:48:56 pm »
Wat is er mis met ons logo? Het is in de stijl van Racing Genk..

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.713
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #437 Gepost op: juli 12, 2014, 08:27:30 pm »
Wat is er mis met ons logo? Het is in de stijl van Racing Genk..
Ik zeg niet dat het lelijk is, maar naast de andere logos/schilden is het wel erg euh ... 'basic'.




Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #438 Gepost op: juli 12, 2014, 08:48:48 pm »
Ik zeg niet dat het lelijk is, maar naast de andere logos/schilden is het wel erg euh ... 'basic'.
Ik stel wel vast dat verschillende talenten zich niet hebben laten afschrikken door... ons logo ::)
Gelukkig maar! ;D

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Nieuwe shirts
« Reactie #439 Gepost op: juli 12, 2014, 08:50:48 pm »
Ik zeg niet dat het lelijk is, maar naast de andere logos/schilden is het wel erg euh ... 'basic'.




tis toch wel al beter dan het eerste logo! maar idd vrij eenvoudig.