(nieuw)bannersysteem in testfase
Beloften ( Reserven )

Auteur Topic: Beloften ( Reserven )  (gelezen 130103 keer)

Offline svzwfan

• Leden
Re: Beloften ( Reserven )
« Reactie #20 Gepost op: april 10, 2007, 08:26:16 am »
SVZW-STVV 2-2 voor mij was Van Wingen en die Nr 8 Onana de beste van SVZW. ook Nr4 Snauwaert was goed volgens mijn bescheiden meening. :(

Offline bloempot

• Leden
  • SFEER is geen misdaad!
« Reactie #21 Gepost op: april 10, 2007, 09:09:37 am »
Idd, 2-2; 2 goals van Riolo (1e: aangespeeld op randje buitenspel, hij overdribbelt de keeper en kan de bal in doel 'lopen; 2e: vgl met die v D'haene van't weekend: na een corner ontstaat een warrelige fase, Riolo tikt de bal v de 2e paal binnen). Ondanks zijn 2 goals vond ik dat Riolo een slappe parij speelde.
De tweede goal van STVV was een strafschop in de slotminuten. De speler van svzw kreeg in diezelfde fase rood.
Vooral de rechtsback (laatste halfuur stond hij rechtsmidden) kon mij bekoren, ook het nr 8 en 4 speelden een goede match, al veroorzaakte het nr 4 wel een gevaarlijke fase na een slechte terugspeelbal.

Met welk nr speelde Van Wingen?

Offline belli

• Leden
« Reactie #22 Gepost op: april 10, 2007, 09:37:17 am »
van wingen had nummer 6...veel toekomst! goeie techniek maar wou soms teveel forceren
over die testers...die ene zwarte spits was barslecht. de rechtsback (tweede helft rechtsmidden) viel nog mee. die nummer 8.. ja er zit wel wat in maar hij wist niet waar te lopen.
ik vond de nieuw-zeelandse spits dan nog de beste....gaf daar in de tweede helft een voorzet waar onze flankspelers iets kunnen van leren  :)

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #23 Gepost op: april 10, 2007, 10:39:19 am »
Die voorzet was dan nog met zijn slechte voet ?!!!!! Die kerel is perfect tweevoetig en technisch gelijk een Ivoriaantje.
nr. 2  : Ka : rechtermidden/-verdediger. Stevig in het duel maar niet vuil, technisch niet de beste maar hij kon zijn mannetje staan.
nr. 8  : Onana : redelijk, verliefd op de bal maar technisch zeker niet slecht.
nr. 9  : Herv? : heeft misschien 2x de bal geraakt, geen conclusies over trekken
nr. 10 : Smith Auckland : zeer goed. type salou, maar nog technischer.

Heb gehoord dat die hier nog maar van vrijdag zijn ( toch zeker Auckland ) en dan is dit wel een prestatie, was z??r goed Auckland.

Dienen 9 noemt Christian. Den 8 is Herve Njana Onana. Dienen Auckland vond ik in den eerste helft nergens zijn, maar den tweeden wel goed! Jammer dat de zwartjes maar 60 minuten de kans kregen om zich te bewijzen eigenlijk.

Offline BecauseSV

• Leden
« Reactie #24 Gepost op: april 10, 2007, 10:51:46 am »
leuk dat er nu al veel testers aanwezig zijn, dat het niet weer allemaal de laatste dagen moet gebeuren... Had ik geweten dat er 4 testers meededen, ging ik ook gaan kijken zijn...

Offline gunther

• Leden
« Reactie #25 Gepost op: april 10, 2007, 11:17:29 am »
Snauwaert (4) kreeg wel nog rood voor (+-onnodige) penaltyfout 1 min voor het einde. VDD speelde goed na vervanging van de barslechte nr9...
Vraag me wel af hoe die 4 testers nog te rijmen vallen met het beleid waarbij men stelde dat men vooral ging recruteren uit eigen regio Noord-Frankrijk ed of nabije regio's....
Auckland goed, maar sorry hoor Salou was technisch toch een stuk beter.

Offline Daredevil

• Leden
« Reactie #26 Gepost op: april 10, 2007, 08:15:10 pm »

Auckland goed, maar sorry hoor Salou was technisch toch een stuk beter.
[/quote]

Ik denk dat Rafa bedoelde dat Auckland voetbaltechnisch anders speelt dan Salou
Smith ,met zijn voornaam, voetbalt niet als target man zoals Salou maar is eerder het type Roussel.
Op sommige momenten vond ik hem zeer gelijkend aan Cedric, zowel techniek als speelstijl, ja zelfs van uitzicht doet hij me aan Roussel denken.
Ik behoor niet tot de technische staf maar hier zit wat in.
Ook zoals, eerder vermeldt, de nr 2 speelde een stuk beter in de tweede helft toen hij een rij opschoof, van rechtsachter naar de rechtsmidden.
En ik ben het eens met alle andere die VDD in de 2de helft goed vonden.
Mooi maandagavondmatchke gezien, geen topklasse maar toch ontspannend.

Offline Nonkel Bernie

• Leden
« Reactie #27 Gepost op: april 11, 2007, 09:45:12 am »
Smith Auckland = Jarrod Smith. 23 jaar en spits bij the "All Whites", nationale ploeg van Nieuw Zeeland.

fox

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: april 11, 2007, 10:37:11 am »

Offline gunther

• Leden
« Reactie #29 Gepost op: april 11, 2007, 10:39:46 am »

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #30 Gepost op: april 11, 2007, 12:34:06 pm »
Die doet me qua uitzicht wat denken aan Sven Vanryckeghem :)

Offline BecauseSV

• Leden
« Reactie #31 Gepost op: april 18, 2007, 02:28:05 pm »
iemand die iets meer kan zeggen over de reservenwedstrijd van tegen GBA? de uitslag weet ik al, en wie scoorde, maar is er nog meer nieuws? over de testers ofzo...

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
« Reactie #32 Gepost op: april 24, 2007, 09:46:16 pm »
op de match tegen Westerlo afgelopen weekend, is in de 46 minuut ene T'Kindt ingevallen, iemand enig idee wat de voornaam is??  en meer info??

Offline BecauseSV

• Leden
« Reactie #33 Gepost op: april 24, 2007, 10:13:08 pm »
Ik ken 1nen t'Kindt en dat is S?ren t'kindt (all? ja, kennen, woont in olsene...)

http://www.jeugdsvzw.be/jeugdsite2005/teams/uefa.php

staat hier bij... was het hem?

Offline jenske

• Leden
    • SV Anzegem
« Reactie #34 Gepost op: april 25, 2007, 01:44:27 pm »
jep dat is hem, is verre familie, is de zoon van Eddy T'Kindt , ex-Waregem speler...

Offline Wouter

• Leden
« Reactie #35 Gepost op: april 27, 2007, 11:04:58 pm »
Just terug thuis van de match van de reserven in Club, een kort relaas:
* hard gelachen met het verkeersbord: Champions League visitors
* 1-0 achter aan de rust, Leleu en De Brul autoritair achterin, middenveld heel zwak (Labeeuw en vooral Van Wingen heel ontgoochelend) Goal van Da Silva (heel knappe goal)
* 4-1 eindstand zonder onze twee routiniers in de tweede helft en met enkel Snauwaert die verdienstelijk was. De rest van de verdediging een ramp. Doelpunt van de voor mij onbekende nummer 10 (Ibal of zoiets)
* Het veld was eentje dat zou kunnen eigendom geweest zijn van boer Vos, zo'n patattenplein.
* De tester (Rudison Ferreira) speelde heel verdienstelijk, is technisch een echte kraan en maakte De Cock nu en dan vierkant belachelijk. Maar een oordeel vellen op basis van deze match is moeilijk, was niet makkelijk spelen voor hem, omdat de andere spelers niet bepaald op niveau speelden.

Offline bloempot

• Leden
  • SFEER is geen misdaad!
« Reactie #36 Gepost op: april 28, 2007, 05:02:28 pm »
Just terug thuis van de match van de reserven in Club, een kort relaas:
* hard gelachen met het verkeersbord: Champions League visitors
* 1-0 achter aan de rust, Leleu en De Brul autoritair achterin, middenveld heel zwak (Labeeuw en vooral Van Wingen heel ontgoochelend) Goal van Da Silva (heel knappe goal)
* 4-1 eindstand zonder onze twee routiniers in de tweede helft en met enkel Snauwaert die verdienstelijk was. De rest van de verdediging een ramp. Doelpunt van de voor mij onbekende nummer 10 (Ibal of zoiets)
* Het veld was eentje dat zou kunnen eigendom geweest zijn van boer Vos, zo'n patattenplein.
* De tester (Rudison Ferreira) speelde heel verdienstelijk, is technisch een echte kraan en maakte De Cock nu en dan vierkant belachelijk. Maar een oordeel vellen op basis van deze match is moeilijk, was niet makkelijk spelen voor hem, omdat de andere spelers niet bepaald op niveau speelden.
WAS DAT GISTEREN ????????
Ik was van plan om maandag te gaan kijken, waarom verzetten ze dat nu plots ?
Da heeft denk ik ne keer op svzw.be gestaan...

Offline mmm

• Leden
« Reactie #37 Gepost op: mei 08, 2007, 06:53:13 pm »
reserven: 1-1 tegen moeskroen
opstelling: Bossut, Uyttenhove (80? T Kindt), De Brul, Snauwaert, Van Fleteren, Van Wingen (30? Goeminne), Riolo, Vandemarliere, Siani, Coulibaly, Labeeuw
 73' Finkler Guilherme (0-1)
 85'   Siani Bastien (1-1)

Offline mille

• Leden
« Reactie #38 Gepost op: mei 09, 2007, 02:34:19 pm »
nee, eerst 0-1 moeskroen dan gelijkmaker siani. Riolo had gwn krampen omdat hij donderdagvoormiddag en namiddag moest trainen op school (sportsch

bamba coulibaly kwam er niet veel aan te pas maar won wel IEDER kopduel..

Offline sv zw

• Leden
  • Al wie da nie springt is ...
« Reactie #39 Gepost op: mei 09, 2007, 04:39:27 pm »
testen rudison ferreira en diene jarrod smith nog?
en op welke plaats speelt diego van wingen?