dankuwel om speciaal een nieuwe account aan te maken om mij uit te schelden. geeft toe in dit internet en games-tijdperk is het zowat het saaiste spel dat je kan hebben. om de zoveel seconden is klikken of zo
geef mij maar een goed spel op internet, een playstation of dergelijke maar iedereen zijn eigen hobbys natuurlijk 
Och svzw81, zoveel eer moet je jezelf niet aandoen, want ik heb niet speciaal deze account aangemaakt om U deze boodschap van "eikel" mee te geven...
Jawel, ik ben CAEsar die hier al buitengebonjourd is en die alle stront over zijn kop gekregen heeft en ja ik heb begrip voor jouw perpectie dat PYYC een ouwbollig spelleke is maar ja bon ik ben ook al een oudere man...alhoewel...maar nu heb ik Pedro die aan mijn zijde wil strijden om Essev?? in Europa te brengen...
Deze week heb ik samen met Pedro maar ook met andere krachten Waregem in de 3de Europese ronde gebracht...en okay lach ons maar uit en speel maar met Playstation wat je volste recht is maar Essev?? was er toch maar op het hogere Europese toneel met allerlei hulp..
Wat nu kan gebeuren natuurlijk is dat ik weer geband word, omdat ik de vervloekte Caesar ben...
Tja, ik heb grote tijd een stil account gehad als "ela" ipv "Caesar" en ik wilde dit zo houden want ik wil voornamelijk de situatie bijhouden ivm Essev?? zelfs al woon ik heel ver weg nu van Waregem...maar bon nu is het om zeep natuurlijk...
Moesten er toch mensen zijn die dat dom onnozel spelleke willen spelen Nationaal vanaf maandag 1100 tot woensdag 2100 en Europees als we bij de eerste zes zijn van donderdag 1100 ot vrijdag:
http://www.playforyourclub.com/play.phpCaesar