Auteur Topic: Uitbreiding stadion  (gelezen 442854 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1820 Gepost op: september 06, 2009, 09:39:46 pm »
inderdaad, verdacht stil zou ik zeggen...

Is logisch dat het wat stiller is h?... Vlaamse verkiezingen geweest, nieuwe minister van openbare werken... Nieuws komt er wel!

hildeke is al sinds 2007 minister van openbare werken. misschien moet kurt er nog eens op de koffie gaan ? is in het verleden al nog gebeurd, maar dan uit onvrede met zijn plaatsje op de verkiezingslijst .

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1821 Gepost op: september 13, 2009, 11:41:20 am »
6818 toeschouwers tegen Kortrijk. Duidelijk niet uitverkocht. De benedenvakken van de hoofdtribune bijvoorbeeld zaten zeker niet vol (verre van zelfs). Misschien best toch nog wat wachten met uitbreiden? Tenzij we binnen een jaar of 2 ? 3 tegen pakweg Lokeren of Moeskroen willen spelen in een halfleeg en bijgevolg nog ongezelliger stadion dat we zelfs voor een topper zeker niet vol krijgen  ???

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1822 Gepost op: september 13, 2009, 11:51:33 am »
6818 toeschouwers tegen Kortrijk. Duidelijk niet uitverkocht. De benedenvakken van de hoofdtribune bijvoorbeeld zaten zeker niet vol (verre van zelfs). Misschien best toch nog wat wachten met uitbreiden? Tenzij we binnen een jaar of 2 ? 3 tegen pakweg Lokeren of Moeskroen willen spelen in een halfleeg en bijgevolg nog ongezelliger stadion dat we zelfs voor een topper zeker niet vol krijgen  ???

Misschien heeft het te maken met het feit dat je op een 4e van de plaatsen geen reet ziet? Een nieuw stadion lokt sowieso volk.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1823 Gepost op: september 13, 2009, 12:06:47 pm »
Wie wil er als voetballiefhebber in zo'n ongezellig stadion zitten, de mensen die er nu zitten zijn gewoon een pure SVZW supporter, als we een mooie arena hebben, gaat er zowiezo meer volk zitten.
SV TILL I DIE

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1824 Gepost op: september 13, 2009, 05:55:43 pm »
Wie wil er als voetballiefhebber in zo'n ongezellig stadion zitten, de mensen die er nu zitten zijn gewoon een pure SVZW supporter, als we een mooie arena hebben, gaat er zowiezo meer volk zitten.
een mooie arena met 6.000 man?? da ga vonken geven.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1825 Gepost op: september 13, 2009, 06:10:52 pm »
Ge kunt ook altijd in dat aftands, ongezellig stadion van ons blijven zitten als ge da wilt zenne.  Ik verkies toch liever wat meer comfort en gezelligheid.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.163
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1826 Gepost op: september 13, 2009, 06:45:27 pm »
das zever ?, we hebben verruit het ongezelligste stadion in eerste, ??n trekgat, slechte plaatsen, weinig sfeer mogelijk.  En mindere diehardfans van den essevee, verkiezen dan liever lekker binnen t ezitten, geen 20 euro kwijt, warm binnen pint erbij en groot scherm met goed zicht.

Ons gemiddelde stijgt ieder jaar, onze abbo's ook, dusja?  Wat doen we verkeerd, we hebben meer en meer volk.  En sorry, maar sporza enz... plakken gewoon er een getal op, er zat zeker meer dan 6200 man.  + moet ook rekenen van de 1500 bezoekers plaatsen waren er msh een 400 weg max. !

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1827 Gepost op: september 13, 2009, 07:12:17 pm »
Nogmaals beetje educatief :

aBoNNement , 1 'b' en 2 'n'-en
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1828 Gepost op: september 13, 2009, 08:07:16 pm »
das zever ?, we hebben verruit het ongezelligste stadion in eerste, ??n trekgat, slechte plaatsen, weinig sfeer mogelijk.  En mindere diehardfans van den essevee, verkiezen dan liever lekker binnen t ezitten, geen 20 euro kwijt, warm binnen pint erbij en groot scherm met goed zicht.

Ons gemiddelde stijgt ieder jaar, onze abbo's ook, dusja?  Wat doen we verkeerd, we hebben meer en meer volk.  En sorry, maar sporza enz... plakken gewoon er een getal op, er zat zeker meer dan 6200 man.  + moet ook rekenen van de 1500 bezoekers plaatsen waren er msh een 400 weg max. !

Bezoekers waren er 400 en een scheet, thuissupporters veel te weinig. Zal rond de 6200 gedraaid hebben, niet veel meer alleszins. De derby kreeg alleszins minder aandacht de match tegen Anderlecht, dat staat vast.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Boer Boerie

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1829 Gepost op: september 13, 2009, 08:26:19 pm »
Tis mij ook een raadsel waarom er in de pers zo weinig over geschreven werd.
In "het nieuwsblad" een foto met wie er waar in de tribune zit, voor de rest nopes.
Eigenaardig eigenlijk.
Hoeveel losse ticketten kunnen er eigenlijk nog verkocht worden aan eigen supporters?
Als ge al 5000 abonnementen hebt en er zijn 400 bezoekers is da nog 1400 ticketten verkocht.
Da zou maken dater meer dan 2000 zitjes vrij waren??

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1830 Gepost op: september 13, 2009, 08:29:41 pm »
En als we 5000 man meer kunnen zetten, zullen er plots 7000 meer komen of zo?  ??? Een uitbreiding zal ons stadion trouwens nooit echt gezellig maken, daarvoor ligt die atletiekpiste in de weg. En wat als we na de uitbreiding toch niet veel meer supporters aantrekken? Dan spelen we in een halfleeg stadion, zoals Cercle op Jan Breydel. En gezellig is heel wat anders  ;)

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1831 Gepost op: september 13, 2009, 08:32:38 pm »
En als we 5000 man meer kunnen zetten, zullen er plots 7000 meer komen of zo?  ??? Een uitbreiding zal ons stadion trouwens nooit echt gezellig maken, daarvoor ligt die atletiekpiste in de weg. En wat als we na de uitbreiding toch niet veel meer supporters aantrekken? Dan spelen we in een halfleeg stadion, zoals Cercle op Jan Breydel. En gezellig is heel wat anders  ;)
iedereen weet toch al dat de piste verdwijnt

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1832 Gepost op: september 13, 2009, 09:31:31 pm »
En als we 5000 man meer kunnen zetten, zullen er plots 7000 meer komen of zo?  ??? Een uitbreiding zal ons stadion trouwens nooit echt gezellig maken, daarvoor ligt die atletiekpiste in de weg. En wat als we na de uitbreiding toch niet veel meer supporters aantrekken? Dan spelen we in een halfleeg stadion, zoals Cercle op Jan Breydel. En gezellig is heel wat anders  ;)
iedereen weet toch al dat de piste verdwijnt

Blijkbaar niet iedereen... Informeert u eerst deftig alvorens kritiek te geven  ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1833 Gepost op: september 13, 2009, 10:33:29 pm »
voor mij mag er ook een (ver)nieuwd stadion komen, maar ik sluit mij toch aan bij de mening dat 5000 plaatsen extra in een stadion niet automatisch 5000 toeschouwers extra zal zijn. (of 4000 of 3000 of ... extra ... )

tenzij je echt bijna altijd  aan een 100 % capaciteit zit en zo telkens moet duizenden mensen de toegang ontzeggen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.775
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1834 Gepost op: september 14, 2009, 10:32:42 am »
100% capaciteit hoeft niet altijd. maar als ik nu s iemand wil meenemen om te kijken zoals bijvoorbeeld tegen KVK dan haken die mensen af omdat ze niet naast mij kunnen zitten aangezien er nergens plaats is (behalve plaatsen waar je het niet deftig ziet). zijn dan meestal mensen die gewoon s een match willen meepikken omdat ze graag voetbal en wat sympathie hebben voor essevee.
nu zitten er alleen maar bijna abonnementshouders.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1835 Gepost op: september 14, 2009, 12:42:14 pm »
100% capaciteit hoeft niet altijd. maar als ik nu s iemand wil meenemen om te kijken zoals bijvoorbeeld tegen KVK dan haken die mensen af omdat ze niet naast mij kunnen zitten aangezien er nergens plaats is (behalve plaatsen waar je het niet deftig ziet). zijn dan meestal mensen die gewoon s een match willen meepikken omdat ze graag voetbal en wat sympathie hebben voor essevee.
nu zitten er alleen maar bijna abonnementshouders.

Hier sluit ik mij ook bij aan. Mijn vriendin zou anders ook vaker meegaan. Volgende week tegen Moeskroen bvb gaat ze mee. Ik zit in tribune O en als mij nburen wat opschuiven kan ze er misschien tussen en anders proberen we op de eerste rijen samen te zitten.
Er is dus weinig keus van plaatsen.
En voor de mesnen die nu zagen dat het stadion niet vol zit. Naar wat ik gezien heb waren er allen veel lege plaatsen in de vakken beneden bij de fanfare. En daar ziet ge niets, maar dan ook niets. Wie dat niet gelooft moet daar maar eens gaan zitten. Ons stadion gaat dus nooit officieel uitverkocht zijn, gewoon al door die plaatsen.
Ik zeg ook neit dat als we 5000 plaatsne bijhebben dat we 5000 extra mensen gaan hebben, maar ben er wel van overtuigd dat er op termijn en zeker tegen toppers een paar duizend mensen extra kunnen zitten en die gaan op veel betere plaatsen zitten en bij elkaar en etc..

En het is inderdaad ook niet nodig dat het stadion vol zit. Er mogen hier en daar plaatsen leeg blijven, daar gaat de sfeer niet onder lijden. Het is maar als er echt lege plekken zijn dat dat het geval is, zoals bvb Cercle, of Charleroi, of KVK
« Laatst bewerkt op: september 14, 2009, 12:44:15 pm door sv_forever »

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1836 Gepost op: september 14, 2009, 01:22:35 pm »
Iedereen die hier zegt dat een nieuw stadion niet nodig is, is hypocriet. Ga even langs bij al het personeel van de club en ze kunnen je een waslijst aan punten geven die bij een nieuw stadion beter zouden zijn. Ge moet weten dat het niet alleen de capaciteit is die verhoogt, maar ook de ruimte, mogelijkheden, inkomsten uit reclame + bedrijfsruimte, ... die verhoogt. Het is gewoon broodnodig, ook al zie ik het stadion er niet komen voor 2014. Let's hope I'm wrong.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Xavier Waterslaeghers

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1837 Gepost op: september 14, 2009, 01:45:03 pm »
En als we 5000 man meer kunnen zetten, zullen er plots 7000 meer komen of zo?  ??? Een uitbreiding zal ons stadion trouwens nooit echt gezellig maken, daarvoor ligt die atletiekpiste in de weg. En wat als we na de uitbreiding toch niet veel meer supporters aantrekken? Dan spelen we in een halfleeg stadion, zoals Cercle op Jan Breydel. En gezellig is heel wat anders  ;)
iedereen weet toch al dat de piste verdwijnt

Blijkbaar niet iedereen... Informeert u eerst deftig alvorens kritiek te geven  ::)

Ah, en de tribunes die er nu staan (hoofdtribune en kant vijvers), gaan ze uiteraard een paar meter verzetten  :D Kortom: voor die tribunes blijft de piste een probleem.

svzw sup

  • Gast
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1838 Gepost op: september 14, 2009, 01:52:08 pm »
En als we 5000 man meer kunnen zetten, zullen er plots 7000 meer komen of zo?  ??? Een uitbreiding zal ons stadion trouwens nooit echt gezellig maken, daarvoor ligt die atletiekpiste in de weg. En wat als we na de uitbreiding toch niet veel meer supporters aantrekken? Dan spelen we in een halfleeg stadion, zoals Cercle op Jan Breydel. En gezellig is heel wat anders  ;)
iedereen weet toch al dat de piste verdwijnt

Blijkbaar niet iedereen... Informeert u eerst deftig alvorens kritiek te geven  ::)

Ah, en de tribunes die er nu staan (hoofdtribune en kant vijvers), gaan ze uiteraard een paar meter verzetten  :D Kortom: voor die tribunes blijft de piste een probleem.

wel beste Xavier, in feite wel ja. Die tribunes 'trekken' ze door tot tegen het veld. De piste verdwijnt volledig maw.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Uitbreiding stadion
« Reactie #1839 Gepost op: september 14, 2009, 03:06:08 pm »
En als we 5000 man meer kunnen zetten, zullen er plots 7000 meer komen of zo?  ??? Een uitbreiding zal ons stadion trouwens nooit echt gezellig maken, daarvoor ligt die atletiekpiste in de weg. En wat als we na de uitbreiding toch niet veel meer supporters aantrekken? Dan spelen we in een halfleeg stadion, zoals Cercle op Jan Breydel. En gezellig is heel wat anders  ;)
iedereen weet toch al dat de piste verdwijnt

Blijkbaar niet iedereen... Informeert u eerst deftig alvorens kritiek te geven  ::)

Ah, en de tribunes die er nu staan (hoofdtribune en kant vijvers), gaan ze uiteraard een paar meter verzetten  :D Kortom: voor die tribunes blijft de piste een probleem.

wel beste Xavier, in feite wel ja. Die tribunes 'trekken' ze door tot tegen het veld. De piste verdwijnt volledig maw.

En het veld ging ook wat vergroot worden geloof ik.