Ik vraag mij af wat sommigen verstaan onder "supporter", maar goed. Iedereen maakt voor zichzelf uit of hij voetballiefhebber, toeschouwer of supporter is... Ik zal het concept "abonnement" dan maar eens vergelijken voor de drie categorie?n...
- Een voetballiefhebber wil voetbal zien en woont in de buurt van Waregem. Een abonnement van iets meer dan 200 euro voor een goeie plaats (vak E) wil zeggen dat hij of zij 10 matchen (PO1 of PO2 incluis) moet bijwonen om profijt te halen uit die situatie. Lijkt mij dat iedereen die hier zit wel 10 matchen op een jaar zal doen met een abonnement.
- Een abonnement is (niet altijd, maar meestal wel) een teken van clubliefde voor de meeste toeschouwers In vak E betaal je 200 euro en een beetje voor 30-33 wedstrijden + de financi?le korting die je krijgt voor PO1. Je zit in groep met andere kennissen, dus dat op zich is al 'onbetaalbaar'.
- Een "echte" supporter twijfelt niet over de aankoop van zijn abonnement en is maar in twee dingen ge?nteresseerd. Hoeveel betaal ik meer dan vorig seizoen + wanneer mag ik naar het stadion "terten" achter mijn nieuw kaartje. Volgend seizoen zal er zeker geen prijsstijging zijn, dus rest er enkel nog de vraag van de datum...
Misschien moet iedereen gewoon afwachten wat er ons komend seizoen (sportief en extrasportief, voor de ge?nteresseerden) allemaal te wachten staat ? Op mijn persoonlijk advies: wacht anderhalve maand voordat je op caf? gaat roepen dat je geen abonnement meer neemt. Doe vanaf juni/juli zulke uitspraken, maar iedereen die zulke dwazen dingen nu al roept... Kweetetnietzulle...

Da's mijn visie erop. Dus EAGLE... Leg mij gerust waarom een aantal transfers voor jou het verschil maken tussen jouw club w?l of niet volgen. Mag in PM of hier...