Ik vind niet direct de topic terug met nieuwe stadions, daarom zet ik het hier:
Vernieuwingen in 't Fenixstadion. Outsideseats maken, kantoorruimte bij, gezinsvriendelijker, ...
bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/sporza/nnII_sporza_start/index.shtml
En wij maar hopen op/dromen van een tribune achter de goal...
(Waarmee ik bedoel dat er ooit eens IETS mag veranderen ivm ons stadion, al was het een lossere veiligheidscel...)
Met de toekomst zal er wel een volledig nieuw stadion komen, moeten komen van om en bij de 14 a 16 000 man
of grondige verbouwingen toebouwen en moderniseren luxueuzer maken en uitbreiden tot 15 000
het moet gewoon, het wijst overal uit dat dat lijdt tot meer inkomsten voor horeca in het stad en stadion natuurlijk
meer volk in je stad, beter vr de winkels en horeca
meer inkomsten voor de ploeg en kan je tickets goedkoper maken
meer sfeer
meer aantrekkingskracht voor spelers te kopen, die door zo een stadion meteen zien dat er ambitie is enz...
een meerwaarde voor je stad
enz....
MET VERBOUWINGEN VB 2 TRIBUNES ACHTER DOEL EN TOEBOUWEN EN WAT MODERNISEREN VB IN TRIBUNE 1 EEN GROTE FANSHOP EN TEAROOM EN IN TRIBUNE 2 ACHTER HET DOEL VB EEN SPORTCAFE.....OF EEN GROTE SPORTWINKEL...
VOETBAL IS NU EENMAAL MARKETING GEWORDEN? MET ALLE MANIEREN LOK JE VOLK NAAR HET VOETBAL DAG VAN VANDAAG...
HET IS BEWEZEN IN HET BUITENLAND DAT VERBOUWINGEN LIJDEN TOT ZEER VLUG EEN STIJGING VAN 40 TOT 50% MEER TOESCHOUWERS
EN EEN NIEUW STADION LIJDT ZELFS VAN 70 TOT 125 % MEER TOESCHOUWERS
VOORBEELDJE GENK, zoals ons begonnen in eerste met telke male maar 7500 man en niet echt hoge ogen gegooit
zetten een nieuw stadion, worden kampioen enz... en spelen telke male voor 18 a 21 000 man
ook aa gent nu telke male voor 7 a 8500 man, en kunnen er 12900 in, zetten een nieuw stadion van 22 000 goed kijken binnen de eerste twee jaar zit er daar 17 a 20 000 man altijd
als je eens zoekt op google zie je dat ze in de afgelopen 3 jaar en komende jaren in ieder land bijna iedere ploeg ee nieuw stadion zal hebben of verbouwen in NEDERLAND HEBBEN ZE BIJNA NU ALLEMAAL EEN NIEUW MODERN STADION
het moet gewoon op alle andere landen staat belgie in het voetbal AL JAREN ACHTER
ook in andere sporten zitten we JAREN ACHTER OM MAAR EEN VOORBEELD TE GEVEN MET BIJNA EVEN GROOT LAND NEDERLAND WAAR ZE MIJLNVER VOOR ZIJN OP ONS OP SPORTGEBIED....