is da moeskroen nieuws enigszins officieel of serieus, of een zoveelste waregemse roddel ?
Ben ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!
Ik zal maar nog eens een poging ondernemen: bij mijn weten heeft moeskroen geen veldverwarming, het is dus vrij onmogelijk om naar daar uit te wijken.
Citaat van: jenske op augustus 29, 2010, 03:00:38 pmBen ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!Ieder zijn mening, maar ook ik heb hier geen problemen mee, liever naar Moeskroen dan naar Harelbeke of Gent, daarbij, ze zullen niet anders kunnen, alleen zullen ze toch iets van de prijs van de abonnementen moeten doen ofwel voor heel deftige verbinding tussen Waregem en Moeskroen.
Citaat van: mogul op augustus 29, 2010, 08:59:31 pmCitaat van: jenske op augustus 29, 2010, 03:00:38 pmBen ik de enige die hier geen problemen mee heeft... Voor wat hoort wat!Ieder zijn mening, maar ook ik heb hier geen problemen mee, liever naar Moeskroen dan naar Harelbeke of Gent, daarbij, ze zullen niet anders kunnen, alleen zullen ze toch iets van de prijs van de abonnementen moeten doen ofwel voor heel deftige verbinding tussen Waregem en Moeskroen.Dan toch liever harelbeke. Ok, msh een kleine rivaal toen ze in eerste zaten, maar ja. Beter dat, dan naar moeskroen te trekken.
lmiever harelbeke dan is veel dichter dan moeskroen , dusja ;p of op de rassing:p(eupen style )
Als het mogelijk is zou ik toch in waregem spelen, max een aantal matchen in Moeskroen, maar toch geen 2 jaar.
Citaat van: forzasvzw op augustus 30, 2010, 12:55:07 pmlmiever harelbeke dan is veel dichter dan moeskroen , dusja ;p of op de rassing:p(eupen style )Of Jong Vijve?Op KFC Aarsele is iedereen welkom, afterparty kan doorgaan in onze hof. Eindelijk eens zat te voet naar huis kunnen gaan na het voetbal.
http://www.nieuwsblad.be/Regio/Gemeente/8790_Waregem/index.aspx