@essevee007
gaan ze nu toch een nieuw zetten Bron aub. ?
Ik sta der allezins positief tegenover maar wie ga da betalen

Ik hoop dat onze club daar vlug uitsluitsel over heeft zodat ze kunnen beginnen aan de planning want uitstel is afstel

wie dat gaat betalen, is ??n van de rijkere streken in belgie hier ook + als het nu gebeurt krijgen we regio kortrijk nog meer mee, want welke sponser wil er niet meewerken een een nieuw multifunctioneel stadion, het zou het eerste zijn in de streek z west vlaanderen, dus moet het nu gebeuren, we willen altijd top 7 spelen en af en toe hoger gaan vr europees
+ bij brugge 80 miljoen, overheid betaalt niets, de club ook niet, PUUR MET TERUG WINNEN WINKELCENTRUM = MULTIFUNCTIONALITEIT VAN HET STADION
hier zouden ze het ook zo doen wel gn van 40 000 maar ts de 15 en 18 000 man zou het stadion zijn en moeten zijn!
bowling, sjik restaurant, feestzaal, shops, sportcaf?, fitness...dingen die heel de week openzijn...
als het een modern multifunctioneel stadion is, geef ik u op een kaartje dat we altijd vr een 12 000 of meer man spelen en de toppers voor een vol huis...
als je ziet hoe in het buitenland het succes en de supporters van 50 tot 100% en meer stijgen bij het zetten van een nieuw stadion, hier is in genk daar een vb van van 7000 man naar nu telke male 21 000 man, straks zal dat in gent juist hetzelfde zijn, nu 8000 en straks spelen ze voor een 18 000 en meer...
ik ben er zeker van dat het bestuur goed bezig is, en ze dat ook wel weten, en dat het nu het moment is...
dit van dat stadion zeiden ze al van in het begin toen we in eerste zaten in tal van intervieuws in dagbladen met onze voorzitter over de ambities van de club en wat er ng zou komen... en blijkbaar zullen dit geen leugens geweest zijn...
nu maar hopen dat het vlug vooruit gaat... maar niet overhaast natuurlijk, als je ziet dat ze al gn kijken zijn naar utrecht en az, wil zeggen dat ze er echt mee bezig zijn en ze het goed willen doen...