nie overdrijven... max. 12 000
nog iemand die het niet verstaat, zie mijn vorige reacties in dit toppic voor meer uitleg anders moekket ng eens helemaal typen...
no offense persoonlijk
wij zijn geen genk h?, 12000 is echt het maximum. er moet natuurlijk nog plaats zijn voor uitbreiding, stel dat we blijven meedraaien in de subtop en nog eens europees spelen ofzo, dan kan je nog altijd bijbouwen.
genk speelde bijna direct top 3, logisch dat zij dan dat stadion bouwen, wij zitten sportief nog heel ver van de top 3 als je t mij vraagt.
ik ben 100 % voor uitbreiding, maar het moet geleidelijk aan, in stappen gebeuren. anders gaan we zo overkop en zitten we binnen 10 jaar weer in 4e klasse...
VOLLEDIG MIS OOK JIJ VERSTAAT HET NIET, zie mijn vorige reacties lees dat eens anders moet ik het opnieuw typen, .... ook tegen u geen persoonlijk iets ?
GENK WAS VROEGER OOK GEEN GENK ?
was ook maar een fusie met een 7000 toeschouwers de eerste jaren in eerste....
aa gent is een ploeg die vr 8000 man max nu speelt en ze zetten ??n van 22 000
+ al die ploegen in bijna ieder land hebben een nieuw of stevige uitbreiding, + AZ SPEELDE VROEGER VOOR EEN MAX 9000 MAN IN EERSTE ZE HEBBEN EEN STADION GEZET VAN 18 000 OFZO EN ZE GN NU NG BIJBOUWEN WANT ZE HEBBEN ER NOG MEER NODIG
+ WAREGEM IN DE JAREN 90' NOG ZELFS OP EEN 16DE PLAATS DEGRADATIE SPEELDE NG IN DIT STADION ZELFS VOOR SOMS 14 000 MAN
DUS NU EEN FUSIE, BETERE RESULTATEN, GEZELLIGER EN MEER SFEERVOL STADION BOUWEN DUS ZOU DIT NU ZEKER LUKKEN
EEN STADION IS NODIG VAN 16 A 18 000 MAN
IK VERWIJS OOK NG EENS NAAR INTERVIEUWS IN HUMO EN OP STUDIO 1 MET DE VOORZITTER ENZ....
TOEN HIJ ZEI DAT ER EEN STADION MET TERMIJN ZOU , MOETEN KOMEN VAN ZELFS 20 000 EN DAT DE PLOEG BINNEN DE 5 JAAR EEN PLOEG GAAT EN MOET WORDEN DIE ALTIJD IN DE TOP 7 ZAL SPELEN
OOK ONS BUDGET IS VOLGEND JAAR AL HET 7DE 8STE GROOTSTE IN EERSTE NA NOG GEEN 2 JAAR ...
kstel voor dat u eens opzoekt op het internet, zodat je ziet dat het bewezen is dat in ieder land bijna i"edere ploeg nieuw stadion of grondige verbouwing heeft, nederland zelfs alle 18 en dat het alleen maar tot meer volk en succes lijdt....
anders effe vorige reacties lezen
maar ieder heeft natuurlijk zijn mening maar ja....het is hoogstwaarschijnlijk de verkeerde hier, zonder persoonlijk