Op die afbeelding is de ring niemeer te zien, zal die onder die parking doorlopen mss?
komter dan een 2de verdiep parking boven de huidige parking van de expo die doorloopt over de ring naar het stadion?
Hij staat er wel op hoor, loopt tss de 2 parkings door, en er rijden duidelijk auto's op
Mja maar toch lijkt het wat raar... en ik heb er bedenkingen bij:
- de ring word dan gereduceerd tot een 2 vaksbaan zonder middenberm? Lijkt me vanuit een verkeersaspect heel erg bizar. Zou volgens mij een echte bottleneck zijn.
- er is nergens een spoor van een fietspad, een voetpad, straatverlichting, kortom alles wat een ringweg onderscheid van een gewone weg.
- rechtsboven lijkt de weg door de parking helemaal niet door te lopen in de ringweg, er is zelfs een behoorlijke dwarse afscheiding.
=> de weg die jij ziet lijkt meer op een soort 'hoofdweg' binnen de parking, maar niet als de ring zelf
=> in ieder geval lijkt het twijfelachtig of dit een ringweg zou kunnen zijn
vraag is dan, waar zou de ring wel moeten zijn?
-hij zou er onderdoor kunnen lopen, waarbij de parking die we zien een plateau is die een 2de verdieping is van de huidige parking van de expo en doorloopt over de ring.
- de winkels, het fitnesscentra enz zijn in de gallerij aan die parking
- op het gelijkvloers (onder de parking) loopt de ring en zijn ook de ingangen van het stadion.
- dit idee zou ook kunnen verklaren hoe de parking van de expo zou worden uitgebreidt.
Dingen die dit weer zouden kunnen tegenspreken:
- als het een 2de verdiep zou zijn, waarom staan er dan boompjes op?
- als het een 2de verdiep zou zijn, waarom zijn dan nergens sporen van trappen of liften te bekennen.
ik denk dat we gewoon moeten afwachten tot er duidelijkere afbeeldingen beschikbaar zijn