Euhm... ik dacht tegen Charleroi weldegelijk The Prodigy, Voodoo People gehoord te hebben, wellicht ondermeer dankzij dit forum!!
Wij van de supportersraad zijn nu al een tijdje aan het kijken op welke manieren we de sfeer kunnen verbeteren. Dus hebben we te samen gezeten met de stadionomroeper & Vincent M.
Wat is er daar uit de bus gekomen:
3 nieuwe boxen aan de kant vijvers omdat het geluid daar niet goed was. 2 boven 1 beneden. Dat er 5 minuten voor de match geen reclame meer te horen mag zijn enkel stevige nummers die er de sfeer inbrengen. Ook nog dat de omroeper zelf op het veld gaat staan om de namen af te roepen.
Normaal gezien is dit gebeurd tegen Charleroi maar door dat ik in het buitenland zat heb ik het dus niet gehoord of gezien.
Ook is er nu elke match een kleine fanshop aan de kant van de vijvers, ja ik weet het het zag er nog niet goed uit de vorige matchen maar tegen moeskroen komt er verandering in. (witkraampje naast de loketten buiten het stadion aan de kant van de vijvers)
Dit alles komt door de supportersraad, dus kom niet meer af dat we niets doen h?