Auteur Topic: [VB] Charleroi - Essevee  (gelezen 25243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #180 Gepost op: februari 24, 2013, 09:50:57 pm »
We hebben een spel gespeeld en verloren. Point final.

Klopt..

Misschien verloren we beide matchen en pakken we nu wel punten door deze verschuiving.
Misschien vielen er vanavond 3 gekwetsten bij ons op het slechte veld en deden we het woensdag zonder De Fauw, Berrier en Hazard bijvoorbeeld.

We hebben voor het eerst sinds jaren ook een sterke bank. Anderlecht zal het geweten hebben!

Er moet toch iemand een beetje positief blijven  8)

2

Dury zal wel danig pissed-off zijn dat 'm zijn beschikbare troepen tegen woensdag ferm zal motiveren.
Bij Anderlecht kunnen ze ons door de afwezigheid van Leye en Malanda wat onderschatten.

Onze reactie op het gefoefel van de paarswitte Bond met hulp van een gatlikkende Zebra : geen woorden, maar daden (3 punten woensdag)
ik hoop het! Ik zal alvast scherp staan 8)
Ik sta nu al scherp !!
haha idem al 8)

that's the spirit

Same here, maar pas toch maar op op Anderlecht. Een stadionverbod is daar heeeel snel gegeven. Remember de Supercup...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #181 Gepost op: februari 24, 2013, 10:01:11 pm »
Een dikke maand geleden moest Anderlecht nog tegen ons te spelen ZONDER Kouyat?, Biglia en Mbokani. Woensdag kunnen ze alledrie meespelen en zijn Armenteros en een halve Suarez ook nog eens speelgerechtigd. Wij konden toen nog aantreden met ons sterkste elftal. Nu daarentegen...


MERCI SNEEUW (voetbalbond) !!!



"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.296
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #182 Gepost op: februari 24, 2013, 11:18:13 pm »
Een dikke maand geleden moest Anderlecht nog tegen ons te spelen ZONDER Kouyat?, Biglia en Mbokani. Woensdag kunnen ze alledrie meespelen en zijn Armenteros en een halve Suarez ook nog eens speelgerechtigd. Wij konden toen nog aantreden met ons sterkste elftal. Nu daarentegen...


MERCI SNEEUW (voetbalbond) !!!

Armenteros is normaal gezien niet speelgerechtigd tegen ons.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #183 Gepost op: februari 25, 2013, 12:31:31 am »
tgohja bekijk het positief

op anderlecht moeten de punten niet gehaald worden, op charleroi wel


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #184 Gepost op: februari 25, 2013, 07:39:07 am »
tgohja bekijk het positief

op anderlecht moeten de punten niet gehaald worden, op charleroi wel



Maar het is wel interessanter voor ons om de punten te halen op Anderlecht ipv op Charleroi

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 715
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #185 Gepost op: februari 25, 2013, 08:56:28 am »
Laat het ons idd positief bekijken:

geen man overboord als we nu verliezen, en we hebben een "excuus", laat ze ons maar onderschatten als we over enkele weken in full force staan, en de punten dan NIET meer gehalveerd worden.

Tot woensdag!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #186 Gepost op: februari 25, 2013, 09:14:07 am »
tgohja bekijk het positief

op anderlecht moeten de punten niet gehaald worden, op charleroi wel
Je hebt gelijk, maar ?ls er een ploeg is die anderslecht kan kloppen op eigen veld dit seizoen, zijn wij het wel...  Maar goed, als we verliezen, is er geen man overboord.

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 745
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #187 Gepost op: februari 25, 2013, 10:46:33 am »
Voor mij is het belangrijk dat we als we in staat zijn iets punten meenemen uit de hoofdstad dat we dit doen en liefst met een penalty  ;D zondag de 3 punten halen tegen charleroi is voor mij even belangrijk want dan kunnen we alsnog 3 punten uitlopen op de concurrentie! 4 op 6 zou goed zijn, 6 op 6 nog beter 8)  :D
Liberta per gli ultras!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.781
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #188 Gepost op: februari 25, 2013, 11:17:53 am »
het voordeel is dat de achtervolgers eigenlijk niet naderen en wij nog 2 inhaalmatchen hebben...wat we nemen is extra...en Dury zal de spelers wel zeggen dat ze daardoor zonder veel druk kunnen spelen

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.304
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #189 Gepost op: februari 25, 2013, 11:41:49 am »
We zouden toch met veel supporters moeten aanwezig zijn in Charleroi, zondag om 18u... Veel excuses om niet te gaan kun je toch niet hebben. Zou mooi zijn om toch veel volk mee te hebben!
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.296
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #190 Gepost op: februari 25, 2013, 01:53:20 pm »
We zouden toch met veel supporters moeten aanwezig zijn in Charleroi, zondag om 18u... Veel excuses om niet te gaan kun je toch niet hebben. Zou mooi zijn om toch veel volk mee te hebben!


Is er zo geen sponsor van Essevee die zeilen verkoopt? Anders maken we gratis reclame voor diene gast e ;)

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #191 Gepost op: februari 25, 2013, 02:26:35 pm »
We zouden toch met veel supporters moeten aanwezig zijn in Charleroi, zondag om 18u... Veel excuses om niet te gaan kun je toch niet hebben. Zou mooi zijn om toch veel volk mee te hebben!


Is er zo geen sponsor van Essevee die zeilen verkoopt? Anders maken we gratis reclame voor diene gast e ;)

stortbeton declercq

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 715
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #192 Gepost op: februari 25, 2013, 02:46:13 pm »
Zalig,

of spandoekske: "A Vendre: Chauffage de Pelouse. Jamais Utilis?. Info: Sp.Charleroi"

Jenske?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.183
    • SV Anzegem
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #193 Gepost op: februari 25, 2013, 03:45:04 pm »
Zalig,

of spandoekske: "A Vendre: Chauffage de Pelouse. Jamais Utilis?. Info: Sp.Charleroi"

Jenske?

 ;D   (wordt vervolgd)

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #194 Gepost op: februari 25, 2013, 05:54:12 pm »
Artikel van Dury op Sporza omtrent de afgelasting van dit weekend...

Alle ploegen uit de top zes hebben het voorbije weekend punten laten liggen. Enkel Zulte Waregem niet. De match in Charleroi werd afgelast, tot ergernis van Francky Dury.

"We zaten op restaurant toen we het een paar uur voor de match hoorden. Ik kon mijn oren niet geloven", zegt de coach van Zulte Waregem aan Sporza.
 
"Het is niet de eerste keer dat dit Charleroi overkomt. Als dat gebeurt, moet je er alles aan doen om een herhaling te vermijden."
 
"Ik denk niet dat Charleroi er alles aan gedaan heeft. Kunnen we dit niet in de licentievoorwaarden opnemen?"
 

"Staat los van Leye en Malanda"
 

De afgelasting heeft voor Zulte Waregem een extra wrange smaak, want Mbaye Leye (foto) en Junior Malanda namen expres een vijfde gele kaart, zodat ze geschorst waren voor Charleroi en niet voor Anderlecht.

"Dit verhaal staat los van de afgelasting", zegt Dury.
 
"We hebben de keuze gemaakt dat die jongens een gele kaart zouden krijgen en de volgende match geschorst zouden zijn. Daar moet je dan ook de consequenties van dragen."

"Een match op Anderlecht is voor Zulte Waregem sowieso een moeilijke match, met of zonder Malanda en Leye. Dit is een handicap, maar we aanvaarden dat."
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #195 Gepost op: februari 25, 2013, 05:55:20 pm »
Gehaald van charleroi-forum,voor wat het waard is;

Le report du match ne concerne, nullement, le Sporting. Le souci viendrait d'un juge de ligne qui aurait refus? que la rencontre se dispute, au vu de l'?tat du terrain.
J'ai foul? la pelouse, aux environs de 20h, et certes, elle semblait "dure" en divers endroits mais elle me paraissait praticable. La fine couche de neige recouvrait, ? peine, un demi terrain.
Lorsque j'?voluais en ?quipes d'?ges, j'ai jou? en de bien pires conditions.....

Tiens tiens ...een lijnrechter van "team Geldhof" zag het niet zitten  :( :(

Zondag revanche  8)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #196 Gepost op: februari 25, 2013, 10:01:18 pm »
Gehaald van charleroi-forum,voor wat het waard is;

Le report du match ne concerne, nullement, le Sporting. Le souci viendrait d'un juge de ligne qui aurait refus? que la rencontre se dispute, au vu de l'?tat du terrain.
J'ai foul? la pelouse, aux environs de 20h, et certes, elle semblait "dure" en divers endroits mais elle me paraissait praticable. La fine couche de neige recouvrait, ? peine, un demi terrain.
Lorsque j'?voluais en ?quipes d'?ges, j'ai jou? en de bien pires conditions.....

Tiens tiens ...een lijnrechter van "team Geldhof" zag het niet zitten  :( :(

Zondag revanche  8)

Lijnrechters zijn goedkoper dan arbiters he.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #197 Gepost op: februari 26, 2013, 11:52:41 am »
Ik heb alles wat laten bezinken maar wil toch mijn mening ivm de afgelastingen geven.

Ik weet niet meer exact welke ploegen en data maar enkele seizoenen geleden won een ploeg X na een lange procedureslag voor de Groene Tafel met 0-5 ploeg Y terwijl ploeg A de match tegen ploeg B gewoon opnieuw moest spelen. Ik denk dat Charleroi ploeg Y is en Westerlo of STVV ploeg X was.
In dat seizoen mengden burgemeesters zich ook in het al dan niet laten doorgaan van matchen (oa die van Luik en den onzen tegen Cercle).

Om dergelijk circus, al dan niet 0-5/welke partij is er verantwoordelijk (= draagt de gevolgen) voor de afgelasting/..., te voorkomen werd er door de pro league/profliga/andere bobo's beslist dat het nooit meer 0-5 kan zijn.
De houding van oa Charleroi (half zeil) en KVK (drainagesysteem laten kapot rijden door bulldozers en niet herstellen) ?n de (te) snelle afgelastingen dit seizoen is hier in mijn ogen een gevolg van...

In die context plaats ik ook de afgelasting op Anderlecht: in mijn ogen mocht die match nooit afgelast worden. Iedereen/de media kapt nu op Charleroi maar Anderlecht wou niet spelen dus ze be?nvloeden enkele mensen om hun zin te krijgen. Er hing hen toch geen mogelijke straf boven het hoofd.
« Laatst bewerkt op: februari 26, 2013, 07:11:55 pm door Eugene »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #198 Gepost op: februari 26, 2013, 08:56:32 pm »
Inderdaad.  Club-anderlecht ging in quasi dezelfde omstandigheden wel door.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.304
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #199 Gepost op: februari 28, 2013, 08:51:21 am »
Nu moeten we toch wel de 3 punten pakken om tot op 3 punten van de leider te komen!
SV TILL I DIE