Auteur Topic: [VB] Charleroi - Essevee  (gelezen 25241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.787
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #200 Gepost op: februari 28, 2013, 09:33:53 am »
Nu moeten we toch wel de 3 punten pakken om tot op 3 punten van de leider te komen!
Moeten?  We willen de 3 punten, we wilden 'met z'en allen' winnen tegen Anderlecht, daardoor wonnen we ook en dat was het verschil met Anderlecht. 
Moeten is iets voor Anderlecht, Bruhhe, Standard,Genk en Gent.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #201 Gepost op: februari 28, 2013, 09:37:37 am »
Nu moeten we toch wel de 3 punten pakken om tot op 3 punten van de leider te komen!
Moeten?  We willen de 3 punten, we wilden 'met z'en allen' winnen tegen Anderlecht, daardoor wonnen we ook en dat was het verschil met Anderlecht. 
Moeten is iets voor Anderlecht, Bruhhe, Standard,Genk en Gent.
Als je 2de staat, en je wint opt Anderlecht, Brugge, Standard, Gent. Dan is winst bij de 12de, die niks meer te winnen of te verliezen heeft. Is het voor mij van moeten.

En hopelijk v??l volk mee want dat zou toch ook MOETEN om onze spelers te steunen en niet enkel op Anderlecht!
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #202 Gepost op: februari 28, 2013, 07:58:10 pm »
Als je verliest op Charleroi, is die mooie overwinning op Anderlecht voor niets geweest !

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #203 Gepost op: februari 28, 2013, 10:37:20 pm »
niet voor niets h?, je pakt wel drie punten van anderlecht af ook h?

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #204 Gepost op: februari 28, 2013, 10:41:58 pm »
Met die belachelijke afgelasting in het achterhoofd van onze spelers + de euforie van de overwinning in Brussel geef ik geen cent voor de kansen van chalalala.
Momenteel staat de groep mentaal zo sterk dat ze quasi onklopbaar zijn!
Ik voorspel dan ook een overwinning met minstens 2 goals verschil.
( Momenteel aan 3,35 tegen 1 op unibet  ;) )

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #205 Gepost op: maart 01, 2013, 11:49:19 am »
Ten andere, ook Leye, Malanda en Verboom(denk ik toch) zijn weer terug.
Die zullen ook wel gezien hebben dat ze niet onmisbaar zijn he, en dat ze zich ook 100% zullen moeten geven. Ze zullen ook scherp staan zondag, al zou het wel jammer zijn voor Skulason en Godeau mochten Verboom en Malanda weer in de ploeg komen, ze deden het allebei zeer goed op Anderlecht.

Bij Naessens ligt dat anders want die is niet 100% fit, en weet zowiezo dat hij op de bank zal zitten.

 

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #206 Gepost op: maart 01, 2013, 01:28:31 pm »
Bij winst staat Essevee 12!! punten voor op Club. 11 op Genk. en 13 op Lokeren en Standard. En met de match tegen club nog in het verschiet kunnen we toch nog een hele grote marge op die ploegen opbouwen zodat we in de PO1 toch gerust kunnen beginnen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.295
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #207 Gepost op: maart 01, 2013, 03:06:18 pm »
Ik zou met de auto richting Charleroi vertrekken.
Is daar parkeergelegenheid of niet? Of is het te "gevaarlijk" om met de auto te gaan?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.303
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #208 Gepost op: maart 01, 2013, 03:24:00 pm »
Ik zou met de auto richting Charleroi vertrekken.
Is daar parkeergelegenheid of niet? Of is het te "gevaarlijk" om met de auto te gaan?
Ik ga ook met de auto, en ben 2 jaar geleden ook al eens geweest en er is parking voorzien voor bezoekers aan het stadion. Niet gevaarlijk.
SV TILL I DIE

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.719
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #209 Gepost op: maart 01, 2013, 03:30:01 pm »
Met die belachelijke afgelasting in het achterhoofd van onze spelers + de euforie van de overwinning in Brussel geef ik geen cent voor de kansen van chalalala.
Momenteel staat de groep mentaal zo sterk dat ze quasi onklopbaar zijn!
Ik voorspel dan ook een overwinning met minstens 2 goals verschil.
( Momenteel aan 3,35 tegen 1 op unibet  ;) )

Ik voorspel integendeel een moeilijke en gevaarlijke match. En als die van Chalala - zoals sommige beweren - gedirigeerd worden vanuit Anderlecht, zullen ze er nog hun kopje voorleggen ook. Ze hebben bovendien lang kunnen uitrusten. Voor Essevee zal de topper nog in de benen zitten, geloof me.

Ik voorspel winst, maar moeizame winst.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.166
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #210 Gepost op: maart 01, 2013, 04:35:00 pm »
H??l belangrijke match!  Alweer kunnen we een gouden zaak doen en zeker met brugge int verschiet.  Niemand moet spelen en we kunnen serieus dichter komen en een kloof uitbreiden.  Geen enkele ploeg pakt punten van het weekend.  Enkel wij kunnen er pakken.  Dus, heel belangrijk!

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #211 Gepost op: maart 01, 2013, 08:10:55 pm »
H??l belangrijke match!  Alweer kunnen we een gouden zaak doen en zeker met brugge int verschiet.  Niemand moet spelen en we kunnen serieus dichter komen en een kloof uitbreiden.  Geen enkele ploeg pakt punten van het weekend.  Enkel wij kunnen er pakken.  Dus, heel belangrijk!

h??l belangrijke match....we hebben er al veel gehad,en alst een troost mag zijn,(kweet tis nie goe voor den tikker....)... de rest van het seizoen zullen allemaal belangrijke match'kes worden.
 :D

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #212 Gepost op: maart 02, 2013, 09:06:14 am »
Met die belachelijke afgelasting in het achterhoofd van onze spelers + de euforie van de overwinning in Brussel geef ik geen cent voor de kansen van chalalala.
Momenteel staat de groep mentaal zo sterk dat ze quasi onklopbaar zijn!
Ik voorspel dan ook een overwinning met minstens 2 goals verschil.
( Momenteel aan 3,35 tegen 1 op unibet  ;) )

Ik voorspel integendeel een moeilijke en gevaarlijke match. En als die van Chalala - zoals sommige beweren - gedirigeerd worden vanuit Anderlecht, zullen ze er nog hun kopje voorleggen ook. Ze hebben bovendien lang kunnen uitrusten. Voor Essevee zal de topper nog in de benen zitten, geloof me.

Ik voorspel winst, maar moeizame winst.

Ze hebben geen geld meer om winstpremies te betalen  ;).  En bij POII vertrekken ze toch allemaal van nul punten...  Nu ze zeker zijn van niet te zakken, hebben ze niets meer te rapen.


Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #213 Gepost op: maart 02, 2013, 04:55:21 pm »
Heeft er iemand een adres om in te vullen in de gps voor de bezoekersparking. Rijd je het best via kortrijk of via brussel ?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #214 Gepost op: maart 02, 2013, 10:05:43 pm »
ben eerlijk gezegd nog nooit naar daar gereden, maar lijkt me logischer kortrijk , doornik , mons, charleroi

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #215 Gepost op: maart 02, 2013, 10:44:50 pm »
Wij rijden altijd met auto via kortrijk-Doornik...
Parkeren kan aan bezoekersvak dacht ik!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #216 Gepost op: maart 03, 2013, 07:51:36 am »
Hoop eingenlijk dat Skulason blijft staan, want deed het zeker niet slecht !

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #217 Gepost op: maart 03, 2013, 10:19:47 am »
Heeft er iemand een adres om in te vullen in de gps voor de bezoekersparking. Rijd je het best via kortrijk of via brussel ?

Boulevard Zo? Drion 19.

De ervaring leert me dat je er meestal vlugger bent via Doornik.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #218 Gepost op: maart 03, 2013, 06:38:39 pm »
wat een sfeer hier bij de bezoekers (not)!!!!!! tzoe ier mee fc4451 heel wa anders geweest zijn tot nu toe!!!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Charleroi - Essevee
« Reactie #219 Gepost op: maart 03, 2013, 06:58:30 pm »
Begin me na de winterstop wat te ergeren aan Malanda. Ben meer op mijn gemak als Skulason op zijn plaats staat.